צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    21 יעדי ירח דבש בתאילנד

    סירת זנב צבעונית מתנודדת במים הצלולים בצבע טורקיז של קו ליפה תאילנד אם היינו עושים זאת שוב ירח הדבש שלנו בהחלט היה כאן!

    1. KOH LIPE

    קו ליפה, הידוע גם בשם "המלדיביים של תאילנד". כאשר אתה משווה משהו לאיים המלדיביים, יש לו נעליים גדולות למלא. אבל Koh Lipe עושה את זה, בילינו 5 שבועות בדילוג באיים המלדיביים ו-4 שבועות בקו ליפה (ב-3 טיולים שונים). זה אחד המקומות האהובים עלינו בדרום מזרח אסיה.

    אם ירח דבש באיים המלדיביים מחוץ לתקציב שלך אז ירח דבש בקו ליפה הוא המקום. Koh Lipe הוא גן העדן הקסום שצף באמצע ים אנדמן עם מי טורקיז מטורפים וחופים חוליים לבנים. בכמה מהמקומות הטובים ביותר ללינה יש וילות לבריכה עם בריכות פרטיות. הבחירה שלנו עבור אחד המקומות הרומנטיים הטובים ביותר ללינה תהיה Serendipity .

    נסיעה לקו ליפה נגישה רק בסירה כל השנה מפאק ברא תאילנד ומלנגקאווי מלזיה ואיים תאילנדים אחרים נובמבר-אפריל. אין מעבורת בעונת הגשמים. לחץ כאן ללוח הזמנים של מעבורת Koh Lipe וכרטיסים.

    מלונות רומנטיים לירח דבש בקו ליפה:

    Serendipity

    Ten Moons Lipe

    The Cliff Lipe Resort

    לילות מוצעים בקו ליפה : 3 עד 5 לילות

    דברים שכדאי לעשות בקו ליפה: שכור סירה עם זנב ארוך ליום וצא לסיור פרטי באיים הקטנים הסמוכים בפחות מ-50 דולר ליום. צפו בשקיעה בחוף סאנסט וצפו בזריחה בחוף זריחה. צא לצלילה וצלול באתר הצלילה הטוב ביותר של קו ליפה Stonehenge .

    2. קו טאו

    קו טאו / קו טאו הוא יעד ירח הדבש המושלם בתאילנד לצוללנים. עם זאת, האי הקטן הזה במפרץ תאילנד מדהים באותה מידה מעל המים כמו מתחת. האי הקטן הזה שופע בהרבה מראות מרהיבים, מסעדות מהשורה הראשונה ושפע של אתרי נופש יוקרתיים לחזור אליהם הביתה מדי ערב. קו טאו הוא מקום מיוחד ששווה לשקול לירח הדבש שלך!

    קו טאו מחובר בקלות לקוסמוי ולאיים תאילנדיים אחרים באמצעות מעבורת.

    מלונות רומנטיים לירח דבש בקו טאו:

    • Dusit Buncha Resort  
    • Jamahkiri Spa & Resort  
    • Koh Tao Bamboo Huts 

    לילות מוצעים בקו טאו : 3 עד 5 לילות

    אטרקציות בקו טאו: צלילה בקו טאו היא הדבר הראשון לעשות, אבל אם אתה לא צולל, יש שנורקלינג נהדר ממש ליד החוף. כשתהיו מוכנים להישאר מעל פני השטח צאו לטיול בג'ונגל של החוף.

    רק תראה את הנוף הזה! Koh Phi Phi והאיים שמסביב הם מהדרמטיים ביותר בכל תאילנד!

    3. KOH PHI PHI

    אם ראיתם את סרטו של לאונרדו דיקפריו " החוף ", אז שמעתם על Koh Phi Phi. זוגות שמחפשים אי תאילנדי מדהים עם קצת חיי לילה הולכים לקופיפי. חיי הלילה בקו פי פי מתחילים עם ברביקיו של פירות ים טוב ואחריו מופע אש ולאחר מכן כמה יותר מדי דליים תאילנדיים או בירות צ'אנג.

    אם אתה רוצה ירח דבש שקט ושליו, אולי תרצה לבחור יעד אחר או לבחור להישאר באזור לונג ביץ' השקט יותר של האי. ישנן מספר מעבורות לקו פי פי מאיים תאילנדיים אחרים לחץ כאן ללוח הזמנים והמחירים.

    מלונות רומנטיים בירח דבש בקו פי פי:

    • מלון Zeavola  
    • Phi Phi The Beach Resort 
    • Villa 360 Resort & Spa   

    לילות מוצעים בקופיפי : 3 עד 4 לילות

    אטרקציות בקופי פי:  שכור סירה עם זנב ארוך ליום וצא לסיור פרטי אל מפרץ מאיה ותבדוק את כל צוקי אבן הגיר המדהימים. הקפידו להגיע למפרץ מאיה לפני שהסיורים הקבוצתיים יוצאים, מאיה ביי נהיה ממש עמוס והתמונות הכי טובות לפני שכל סירות הטיול יגיעו, תאמינו לנו שזה המקום האידיאלי לתמונות זוגיות נהדרות אבל לפני שהקבוצות מגיעות.


    4. קופנגן

    Koh Phangan פיתחה מוניטין ידוע לשמצה בכך שהוא אינו אלא אי מסיבת ירח מלא. עם זאת, זהו אי גדול עם הרבה יותר מה להציע מאשר רק מסיבה של פעם בחודש. יש למעשה חופים רבים בקופנגן המספקים חוויות יוקרתיות הראויות לירח דבש ושהייה בבתי מלון עם בריכות אינסוף פרטיות.

    אל תבטלו את האי היפה הזה אם אתם לא בעניין של סצנת המסיבות. יש שפע של יופי טבעי כולל כמה מפלים אפיים, נקודות תצפית מדהימות, וכמובן חופים. 

    אם זו המסיבה שאתה מחפש בקופנגן, הקפד לתאם את ירח הדבש שלך בתאילנד עם הירח המלא . מסיבות הירח המלא של קופנגן ידועות ברחבי העולם, אם התאריכים שלכם לא מסתדרים יש גם מסיבות חצי ירח וחיי לילה סולידיים כמעט בכל יום בחודש.

    אם אתה לא אוהב מסיבות כל הלילה הכוללות הרבה אלכוהול וסמים, אולי תבחר זמן אחר לבקר בקופנגן מאשר בירח המלא. במלונות רבים באי יש מינימום הזמנה ללילה בירח מלא ומחירים גבוהים יותר.

    ניתן לגשת לקופנגן באמצעות מעבורת.

    מלונות רומנטיים לירח דבש בקופנגן:

    • Anantara Rasananda Koh Phangan Villas 
    • Panviman Resort Koh Phangan  
    • Beyond The Blue 

    לילות מוצעים בקופנגן : 2 עד 3 לילות

    דברים שכדאי לעשות בקופנגן: אכלו ארוחת ערב בשוק הלילה, נסו כל מיני אוכל רחוב תאילנדי טעים שלא שמעתם עליהם קודם. לאחר השבעת אלכוהול בקופנגן, צאו על סירה וחקרו את האיים הסמוכים או הפארק הימי הלאומי אנג תונג. שכור אופניים ומצא את הצד השקט יותר של קופנגן, תתפלאו עד כמה האי שונה בחופים מסוימים. צאו לרדוף אחרי מפלים, יש 7 מפלים בקופנגן!

    5. קו לנטה

    קו לנטה ממוקמת בים אנדמן ומהווה חלק מארכיפלג של כ-52 איים. רוב התיירים שוהים בקו לנטה יאי. Koh Lanta מחובר בקלות באמצעות מעבורת לאיים תאילנדיים אחרים. התחבר לקו לנטה לטיול אי-דילוג בירח דבש בתאילנד. לקו לנטה יש לא אחד, אלא אחד עשר חופים חוליים לבנים, שוניות אלמוגים ועוד הרבה מה להציע. Koh Lanta הוא מקום אידיאלי לירח דבש שלא מחפשים אי מסיבות שרוצים לבלות זמן איכות ביחד.

    ניתן להגיע לקו לנטה במעבורת ממספר איים תאילנדיים אחרים או ביבשה המגיעים משדה התעופה הקרוב ביותר של קראבי. לחץ כאן ללוח הזמנים של מעבורת קו לנטה ומחירים.

    מלונות רומנטיים לירח דבש בקו לנטה:

    • Layana Resort & Spa  
    • ה-Houben  
    • Crown Lanta Resort & Spa 

    לילות מוצעים בקו לנטה : 2 עד 4 לילות

    אטרקציות בקו לנטה : שכור קטנוע ותחקור את קו לנטה. זה די גדול ואתה יכול לבלות את היום במציאת אבני חן נסתרות. הקפד לבקר בעיר העתיקה של קו לנטה כדי לראות צד אחר לגמרי של קו לנטה. כמובן, דאגו להירגע על החופים החוליים הלבנים.


    6. קו צ'אנג

    קו צ'אנג עדיין לא נמצא ברדאר התיירותי המרכזי והוא אחד מהפנינים (למחצה) האחרונות של תאילנד. זהו אחד מאותם איים שלווים שהוא המקום המושלם לעשות בדיוק את זה, להתרווח ולהירגע.

    שימו לב שיש אי נוסף בשם Ko Chang הממוקם בים אנדמן ליד מיאנמר (שקול להוסיף קצת זמן לירח דבש במיאנמר ). קו צ'אנג נמצא במפרץ תאילנד ליד הלוח של קמבודיה, שהוא עוד מקום נהדר לבקר בו עבור כמה מהמקדשים העתיקים הטובים ביותר כמו אנגקור וואט.

    הנסיעה לקו צ'אנג מתבצעת במעבורת מאיים אחרים ומהיבשת.

    מלונות רומנטיים לירח דבש בקו צ'אנג:

    • Santhiya Tree Resort 
    • The Emerald Cove 
    • The Chill Resort & Spa 

    לילות מוצעים בקו צ'אנג : 2 עד 4 לילות

    אטרקציות בקו צ'אנג:  יש כמה מפרצונים חוליים לבנים מדהימים, יערות גשם, עצי דקל מתנודדים, שוניות אלמוגים, מפלים ועוד הרבה יותר בקו צ'אנג.


    החופים הריקים של קו אדאנג מלמעלה

    7. קו אדאנג

    Koh Adang הוא מקום נהדר עבור זוג ירח דבש הרפתקני המחפש פעילויות חוצות ואינו דורש אתר נופש 5 כוכבים. אתה בטוח תמצא חוף פרטי משלך בקו אדאנג. ישנם בונגלוס פשוטים להשכרה דרך מערכת הפארק הלאומי או קמפינג ממש על החוף.

    Koh Adang נמצא במרחק של עשר דקות שיט מהיר בסירה מקו ליפה. בשנת 2018 ישנו כעת אתר נופש בדירוג 3.5 כוכבים בקו אדאנג עם כל השירותים המודרניים.

    לינה בקו אדאנג:

    • Adang Island Resort 
    • ניתן להזמין בקתות באופן מקוון דרך שירות הפארקים הלאומיים ודרך קמפינג בלבד

    לילות מוצעים בקו אדאנג : 1 עד 2 לילות

    אטרקציות בקו אדאנג:  בקו אדאנג יש כמה טיולים מדהימים המובילים לנקודות תצפית של קו ליפה ולמפלים. הביאו ציוד שנורקל משלכם או שכרו אותו מהמסעדה לשנורקלינג מדהים בקו אדאנג.


    משקיף על חופי ירח הדבש המובילים של פוקט חוף קארון, חוף קוטה ופאטונג

    8. פוקט

    פוקט היא היעד התיירותי הפופולרי ביותר בתאילנד, אבל מאותה סיבה, אולי זה לא מתאים לכולם. כשמחליטים לירח דבש בפוקט, תצטרכו לבחור באיזה חלק של פוקט לשהות.

    אנו ממליצים להתרחק מ-Patpong ו-Bangla Road. במקום זאת, אנו מציעים להישאר בחוף קאטה, חוף סורין, חוף באנג טאו, חוף פאנוה, חוף נאי הרן או חוף קמאלה. מלונות בכל התקציבים זמינים כמו גם מספר דירות ב- Airbnb .

    טס לנמל התעופה הבינלאומי של פוקט או קחו שאטל/מעבורת מערים תאילנדיות אחרות.

    מלונות רומנטיים לירח דבש בפוקט:

    • החוף באתר Katathani Resort 
    • וילה נאקה פוקט 
    • Keemala 

    לילות מוצעים בפוקט : 3 עד 5 לילות

    אטרקציות בפוקט : יש המון אטרקציות בפוקט, אתה יכול בקלות לבלות שבוע בחקר מכיוון שהוא האי הגדול ביותר בתאילנד. הקפד לעיין בלוח השנה של פסטיבל תאילנד ולראות אם אתה במקרה בעיר לאחד מהפסטיבלים של המדינה כמו Songkran או Vegetarian Festival.

    9. קאו לאק


    ממוקם על ים אנדמן לא רחוק מפוקט נמצא קאו לאק. זוהי הבחירה המושלמת עבור אותם ירח דבש המטיילים עם ילדים ויוצאים לטיול ירח דבש משפחתי יותר.

    שדה התעופה הקרוב ביותר נמצא בפוקט במרחק של 46 מיילים משם, יש מספר הסעות מפוקט לקאו לאק ולערים אחרות בתוך תאילנד.

    מלונות רומנטיים לירח דבש בקאו לאק:

    • ה-Sarojin  
    • Casa de La Flora  
    • JW Marriott Khao Lak Resort & Spa 

    לילות מוצעים בקאו לאק : 2 עד 4 לילות

    דברים שכדאי לעשות בקאו לאק: בלו את היום בחקר הפארק הלאומי קאו סוק. גלו את החופים, תתפלאו עד כמה הם ריקים בהשוואה לחופי פוקט הסמוכים. ניתן להזמין את רוב הסיורים בפוקט גם מקאו לאק, כך שיש לך שפע של אפשרויות נהדרות לטיולי יום.

    10. קוסמוי

    קוסמוי נמצא במפרץ תאילנד והוא האי השני בגודלו בתאילנד ויעד פופולרי נוסף. בקוסמוי יש לינה בירח דבש לכל התקציבים, מאתרי נופש סופר יוקרתיים ועד בקתות חוף פשוטות מבמבוק. לא משנה היכן תניח את ראשך בלילה, אתה עדיין בגן עדן בירח הדבש שלך.

    הקפד לבדוק כמה מהבונגלוס מעל המים הטובים ביותר בתאילנד , חלק מהבונגלוס הטובים ביותר נמצאים בקוסמוי ולחלקם יש אפילו בריכת אינסוף פרטית. יש שדה תעופה על האי, אתה יכול לנסוע במעבורת לקוסמוי גם מכמה איים אחרים.

    מלונות רומנטיים לירח דבש בקוסמוי:

    • KC Resort & Over Water Villas  
    • Banyan Tree Samui    
    • W Retreat Koh Samui   

    לילות מוצעים בקוסמוי : 3 עד 5 לילות

    דברים שכדאי לעשות בקוסמוי: אחרי יום של מנוחה על החוף ותצפית על הנופים, צאו לחקור את האי. יש כמה מקדשים שכדאי לבדוק אבל אל תחמיצו את וואט פלאי לאם. ההרפתקנים יכולים לשכור אופנוע ולשחות במפל Na Muang.

    11. קו יאו נוי

    לירח הדבש האולטימטיבי של תאילנד בפאר גשו לקו יאו נוי לשהות במלון 5 כוכבים. ישנם מספר מלונות יוקרה בקו יאו נוי שזועקים ירח דבש. אם אתם מחפשים מפלט פרטי אקזוטי עם יקירכם זה זה. קו יאו נוי ממוקם בים אנדמן בין פוקט לקראבי.

    טסים לקראבי או לפוקט ואז קח מעבורת לקו יאו נוי. או אם אתה באמת רוצה לצאת לטיול בירח הדבש שלך בתאילנד, קח מסוק פרטי משדה התעופה של פוקט לאתר הנופש Six Senses תמורת 65,000 באט (בסביבות 1,900 $) ושכרו את אחת הווילות הפרטיות המדהימות שלהם. אם הכסף אינו עניין, זהו אחד ממקומות הלינה המובילים. 

    מלונות רומנטיים לירח דבש בקו יאו נוי:

    • Koyao Island Resort 
    • Six Senses Yao Noi 
    • מלון קייפ קודו 

    לילות מוצעים בקו יאו נוי : 3 עד 5 לילות

    אטרקציות בקאו לאק:  שכור יאכטה וסייר באיים בסטייל. נסה טיפוס צוקים או שכור אופניים וצא בשבילי האופניים. ניתן לארגן את רוב טיולי היום בפוקט גם בקו יאו נוי.

    12. קראבי

    חוף רייליי המפורסם ממש מחוץ לעיר קראבי

    אם אתם צוללנים, חובבי חופים או הרפתקנים, קראבי היא מקום מצוין לקרוא לו "בית" בזמן ירח דבש בתאילנד. קראבי ממוקמת במיקום מרכזי כך שתוכלו לבקר בהרבה אטרקציות ואיים בתאילנד בזמן שהותכם באותו מלון.

    לקראבי יש שדה תעופה בינלאומי משלה, אך הוא נגיש גם באמצעות מעבורת מערים סמוכות אחרות וכן דרך היבשה. רוב התיירים לוקחים את המעבורת מפוקט או מקו פי פי לקראבי. לחץ כאן ללוח הזמנים של מעבורת קראבי וכרטיסים.

    מלונות רומנטיים לירח דבש בקראבי:

    • Rayavadee Resort 
    • Ban Sainai Resort  
    • The Tubkaak Boutique Resort   

    לילות מוצעים בקראבי : 3 עד 5 לילות

    אטרקציות בקראבי : הדבר מספר 1 לעשות בקראבי הוא לקחת סירה עם זנב ארוך לחוף רייליי למשך היום. חקור את הפארק הלאומי קו לנטה ובקר בקו לנטה יאי שבו צועני הים הידועים כאנשי "צ'או לה" החיים מהים. טיולי יום לפוקט ולקו פי פי פופולריים גם מקראבי.


    13. KOH PHAYAM

    דמיינו לעצמכם אי ללא מכוניות וללא כספומטים פועלים. יש רק כמה איים בתאילנד כמו זה שעדיין קיימים. חזרו אחורה בזמן למה שתאילנד הייתה לפני 20 שנה. יש רק כמה אתרי נופש עם חשמל 24 שעות ביממה והפסקות חשמל הן תכופות. בלו כמה לילות בקו פאיאם אם אתם מתכננים לנסוע למיאנמר דרך רנונג לקאוטונג.

    שדה התעופה הקרוב ביותר ל-Payam הוא Ranong ולאחר מכן שיט של 45 דקות בסירה ממזח Ranong.

    מלונות רומנטיים לירח דבש בקו פאיאם:

    • The Blue Sky Resort 

    לילות מוצעים בפאיאם : 2 עד 4 לילות

    אטרקציות ב-Koh Phayam:  התנתק ב-Koh Phayam, ובכן, טכנית עכשיו לכמה מלונות יש wifi ושירות הטלפון הסלולרי עובד גם כן. חקור את האיים הפזורים ברחבי האי. שכור אופנוע ותלך לאיבוד, האי לא כל כך גדול אז תמצא בקלות את הגב למלון שלך.


    14. הואה הין

    הואה הין הוא החוף העתיק ביותר בתאילנד ובו נמצאים ארמונות הקיץ של משפחת המלוכה התאילנדית. אם זה מספיק טוב עבור המלך זה חייב להיות נפלא. אם אתם אוהבים ספורט מים גשו להואה הין. ישנם טונות של מלונות יוקרתיים ואפילו בונגלוס מותאמים לתקציב עבור תרמילאים.

    הנסיעה להואה הין היא ממש קלה מבנגקוק מכיוון שהיא נמצאת במרחק של 3 שעות נסיעה בלבד. יש גם שדה תעופה בהואה הין.

    מלונות רומנטיים לירח דבש הואה הין:

    • Devasom Huahin Resort  
    • Evason Hua Hin  
    • Cape Nidhra מלון 

    לילות מוצעים בהואה הין : 2 עד 4 לילות

    דברים שכדאי לעשות בהואה הין: נסו את כוחכם בגלישת עפיפונים, למדו על ההיסטוריה והתרבות של תאילנד, והקפידו לצאת לשוק הלילה לארוחת ערב מקומית טעימה.


    15. אגם קאו סוק

    התעוררו עם נוף הררי מדהים ממלון צף באגם קאו סוק. זהו בהחלט ירח דבש ייחודי בתאילנד והוא יהיה מקום נהדר לבקר בו אחרי כמה ימים על החופים. לפי ההערכות, הפארק הלאומי אגם קאו סוק הוא ביתם של למעלה מחמישה אחוזים מהמינים בעולם, כאשר המפורסם ביותר הוא הפיל האסייתי. זהו הג'ונגל הגדול ביותר בדרום תאילנד ונחשב מגוון יותר מהאמזונס.

    שדה התעופה הקרוב ביותר הוא Surat Thani. זהו אחד האזורים הגשומים ביותר בתאילנד ולכן עדיף לא לבקר במאי-נובמבר בגלל מזג האוויר.

    מלונות רומנטיים לירח דבש באגם קאו סוק:

    • 500 Rai Floating Resort 
    • Panvaree Resort Khao Sok Lake 

    לילות מוצעים באגם קאו סוק : 2 עד 3 לילות

    אטרקציות באגם קאו סוק:  שכור קיאק כדי לחקור את האגם והנוף. צאו לטרק בג'ונגל או התקרבו לפיל אסייתי, אך אנא ודאו שאתם בוחרים בחברה בעלת מוניטין ללא רכיבה על פילים. קפוץ לסיור בסירה לאגם צ'או לארן כדי לראות את הרי אבן הגיר מתנשאים רק מאות מטרים מעל המים.


    שקיעה מעל וואט ארון המפורסם בבנגקוק, אחד מהמקומות הקסומים הרבים של העיר

    16. בנגקוק

    דרך מצוינת להתחיל ירח דבש בתאילנד היא בעיר הבירה הכאוטית בנגקוק. סביר להניח שתטוס לבנגקוק מה שהופך אותה לעיר התחלה או סיום הגיונית.

    הקדישו כמה ימים לחקור את העיר וצלול אל התרבות והאוכל התאילנדי. התפנקו בבנגקוק במלונות ומסעדות 5 כוכבים בשבריר מהמחיר בהשוואה לעולם המערבי. שתו משקאות ב- Lebua State Tower , אולי אתם מזהים את המלון הזה מהסרט הנגאובר 2.

    מאמר קשור: 3 ימים בבנגקוק

    מלונות רומנטיים לירח דבש בבנגקוק:

    • מלון סיאם 
    • W בנגקוק 
    • Westin Grande Sukhumvit Bangkok 

    לילות מוצעים בבנגקוק : 3 עד 4 לילות

    מאמר קשור:  6 סיבות להישאר בווסטין בנגקוק

    אטרקציות בבנגקוק: יש כל כך הרבה אטרקציות בבנגקוק שזה יכול להיות מהמם, אבל הרכבנו מדריך בן 3 ימים לבנגקוק עם מסלולים מפורטים ומפות כדי להפיק את המרב מהזמן שלך בעיר. 

    אל תפספסו: השוק הצף, שוק הרכבת Maeklong , דרך קאו סאן המפורסמת, נסו  לאכול חרקים בתאילנד , צפו בקרב מואי תאילנדי, ובטח בשקיעה בבר סקיי על הגג בבנגקוק.  אם אתה מעדיף לא ללכת לחקור בעצמך, יש טונות של סיורים של Viator Bangkok .


    17. קנצ'נבורי

    רק 3 שעות מבנגקוק תוכלו לישון על נהר קוואי במלון יוקרתי צף. לא תאמינו שנווה מדבר כזה נמצא לא רחוק מבנגקוק. קנצ'נבורי נגישה בקלות באמצעות אוטובוס הסעות מבנגקוק ומערים אחרות.

    מלונות רומנטיים לירח דבש קנצ'נבורי:

    • The Float House River Kwai 
    • X2 River Khai Resort  
    • River Kwai Resotel  

    לילות מוצעים בקנצ'נבורי : 2 עד 3 לילות

    אטרקציות בקנצ'נבורי:  טרק בשביל Hellfire Pass ששימש את שבויי מלחמה במהלך מלחמת העולם השנייה לבניית רכבת המוות. צאו אל הג'ונגל בחיפוש אחר מפלים, המפלים הטובים ביותר בקנצ'נבורי הם מפל ארוואן, מפלי סאיוק ומפלי סאיוק נוי.


    בוקר מוקדם במקדש דוי סוטפ הוא הזמן המועדף עלינו לביקור

    18. צ'אנג מאי

    צ'אנג מאי מכונה לעתים קרובות "שושנת הצפון" של תאילנד. יש למעלה מ -200 מקדשים בצ'אנג מאי , העיר נוטפת תרבות. הימנע מנסיעה לצ'אנג מאי בסוף פברואר ומרץ מכיוון שזו "העונה הבוערת" שבה החקלאים בצפון ממש שורפים את השדות ויוצרים את העשן הקבוע הזה המתמשך בעיר. אנו חושבים שהזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא נובמבר עד ינואר. 

    טוס ישירות לנמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי או לחץ כאן ללוחות זמנים יבשתיים.

    מלונות רומנטיים לירח דבש בצ'אנג מאי:

    • The Dhara Dhevi Hotel Chiang Mai 
    • Phusanfah Resort 
    • 99 Heritage Hotel  

    לילות מוצעים בצ'אנג מאי : 2 עד 3 לילות

    אטרקציות בצ'אנג מאי: לכו במעלה ההר אל דוי סותפ לתצפיות הטובות ביותר של צ'אנג מאי. הזמן את הביקור שלך כדי לחגוג את פסטיבל השנה החדשה התאילנדי Songkran , שהוא בעצם פסטיבל אחד גדול של רובי שפריץ בסביבות ה-13-15 באפריל של כל שנה.

    קבל עיסוי תאילנדי בשווי 150 באט או עיסוי כף הרגל. קבל קעקוע של Sak Yant על ידי נזיר מזכרת שתחזיק כל החיים. קניות בשוק ליל שבת או שוק ליל ראשון, או בקברט צ'יאנג מאי ליידיבוי המפורסם. אל תעזוב את העיר מבלי לנסות את המנה המקומית Khao Soi .


    19. איותאיה

    איותאיה הייתה פעם בירת ממלכת סיאם והעיר הגדולה בעולם עוד במאה ה-17. באותה תקופה האוכלוסייה נאמדה במיליון איש, אבל זה כבר לא דומה לזה.

    איותאיה כמעט נשרפה עד היסוד בשנת 1767 כאשר הבורמזים פלשו. כיום יש כמה שרידים שנותנים אור על מה שהייתה העיר פעם. העיר העתיקה היא כיום אתר מורשת עולמית של אונסק"ו וטיול יום פופולרי מבנגקוק.

    מלונות רומנטיים לירח דבש באיותאיה:

    • Sala Ayutthaya 
    • מלון קאנטארי  בוקינג.קום
    • Ayutthaya Retreat 

    לילות מוצעים באיוטאיה : לילה אחד עד 2 לילות

    דברים שכדאי לעשות באיוטאיה:  בקרו בוואט פרה מהאט ומצאו את עץ הבניאן שראשו של בודהה השזור בשורשי העץ. תפוס את המצלמה שלך ופנה לוואט צ'איוואטאראם מוקדם בבוקר לפני שאוטובוסי התיירים מגיעים מבנגקוק. למד את ההיסטוריה של Ayutthaya ואיך זה היה פעם.


    בודהה ענק נמצא כאן כדי לקבל את פניכם בסמוך למשולש הזהב שבו נפגשות תאילנד, לאוס ומיאנמר

    20. משולש הזהב

    בצפון תאילנד, לא רחוק מצ'אנג מאי וצ'אנג ראי, הם כמה מחנות אוהלים יוקרתיים במשולש הזהב. משולש הזהב הוא המקום שבו לאוס, מיאנמר ותאילנד מצטלבות. זה במקרה גם המקום שבו נהר המקונג ונהר הרואק נפגשים.

    לבלות את הלילה בטבע על הנהר אבל בפאר. לרבים מאתרי הנופש יש תוכניות להצלת פילים, שבהן תוכלו לקיים אינטראקציה עם פילים באופן תיירותי אחראי. יש יותר מדי חברות פילים שאינן מטפלות בצורה אתית בבעלי החיים שיש להימנע מהם. אתם לא רוצים לדעת מה עברו הפילים האלה, דאגו לבקר במקום להצלת פילים.

    שדה התעופה הקרוב ביותר הוא צ'יאנג ראי או צ'אנג מאי, לחץ כאן ללוח הזמנים של ההסעות.

    מלונות רומנטיים של משולש הזהב לירח דבש:

    • Anantara Golden Triangle Elephant Camp & Resort 
    • Four Seasons Tented Camp משולש הזהב 

    לילות מוצעים במשולש הזהב : 2 עד 3 לילות

    דברים שכדאי לעשות במשולש הזהב: שייט במורד נהר המקונג ובקר בכפרים מקומיים. לבלות את היום עם הפילים, לרחוץ ולהאכיל פילים שניצלו. בקרו בספא באמצע הג'ונגל.


    שקיעה במקדש הלבן המפורסם בצ'אנג ראי כמה רומנטי!

    21. צ'אנג ראי

    צ'יאנג ראי הוא צפון תאילנד פופולרי המפורסם בזכות "המקדש הלבן" או וואט רונג קון שהיינו שם למקדש היפה ביותר בתאילנד.

    טוס ישירות לשדה התעופה הבינלאומי של צ'יאנג ראי או צא בקלות בהסעה מצ'אנג מאי. ניתן לעשות את צ'אנג ראי גם כטיול יום מצ'אנג מאי כדי להימנע מאריזה והעברת מלונות.

    מלונות רומנטיים לירח דבש בצ'אנג ראי:

    • The Legend Chiang Rai Hotel 
    • Pa Sak Tong  
    • A-Star Phulare Valley Resort  

    לילות מוצעים בצ'אנג ראי : 2 עד 3 לילות

    אטרקציות בצ'אנג ראי:  ביקור בצ'אנג ראי לא יהיה שלם בלי ללכת למקדש הלבן, לכו לשם מוקדם ביום או ממש לפני השקיעה כדי להימנע מההמונים. בקרו בבית השחור, קשה להסביר את הבית השחור זה כמו מוזיאון לאמנות מוזר. לשכור אופניים ולחקור את האזור הכפרי.

    ההוצאה הגדולה ביותר בירח דבש בתאילנד היא עלות הקרב הבינלאומי. ברגע שאתה נוחת בתאילנד הדברים נהיה הרבה יותר סבירים. באופן מסורתי ירח דבש כולל לינה ומלונות מעל הממוצע, שבתאילנד הם עדיין לא כל כך יקרים ואפשר לקבל יוקרה אבל בתקציב קטן יחסית. להלן ההוצאה הממוצעת על ירח דבש בתאילנד בהתבסס על מסלול ירח הדבש שלנו של שבועיים למעלה.

    עלות טיסה בינלאומית לזוג (2 אנשים): $900-$2,000

    טיסות לבנגקוק הופכות להיות מאוד ידידותיות לתקציב מאירופה ומצפון אמריקה. אם אתה עובד עם תקציב קטן יותר, ראה טיסה מערים גדולות ליד עיר הולדתך. המחירים בשנים 2016-2017 ממרכזי ארה"ב נמוכים עד 450 דולר לאדם (הלוך ושוב) ולא אמורים לעלות יותר מ-1,000 דולר לאדם.

    עלות מלון לירח דבש של שבועיים בתאילנד: $700-$2,100+

    בתאילנד, 100 דולר ללילה יקנו לכם חדר מלון ראוי לירח דבש, ו-150 דולר ללילה יקנו לכם משהו אפילו יותר מפואר. אתה יכול להוציא עד $300 ללילה ובעבור סכום כסף זה, צריך להתייחס אליך כמו מלך או מלכה.

    עם זאת, חדרים נחמדים ברמת שלושה כוכבים בכל רחבי הארץ ינועו מ-$30-$50 ללילה ויכולים לעזור לכם לחסוך יותר כסף לטיול הבא. באיים רבים ובנגקוק יש בתים מפוארים ב- Airbnb שהם חלק ממחירי המלונות.

    עלויות אוכל ושתייה לירח דבש תאילנדי: 700-1000 דולר

    האוכל בתאילנד מאוד ידידותי לתקציב ואתה יכול לאכול כמו מלך במעט מאוד כסף. בהוצאת 50-75 דולר ליום לזוג, אתה אמור להיות מסוגל לאכול ארוחת ערב נחמדה וכמה משקאות, יחד עם אוכל לשארית היום.

    עלויות תחבורה בתאילנד: 750 דולר תלוי ביעד

    טיסות בתוך תאילנד מאוד ידידותיות לתקציב, רוב הטיסות אמורות לעלות בין 20-100 דולר לאדם לטיסה. אז אם תבקרו בארבעה יעדים, הערכה היא 600$ ומשאיר לכם בערך 150$ למוניות והסעות לשדה התעופה.

    פעילויות בירח דבש בתאילנד 750 $

    רוב טיולי היום אמורים להגיע לממוצע של כ-$50 לאדם ליום, אם אתם מתכננים חצי מהימים שלכם כטיולי יום, זה יהיה שבעה ימים של פעילויות שמשאירים ימים מסוימים להירגע ואחרים לימי תחבורה.

    תקציב ממוצע לירח דבש בתאילנד: $3,800-$6,600

    זוהי הערכה כללית ויכולה להיות הרבה פחות יקרה אם תרצה בכך. עם זאת, כדי לקבל את המותרות שהכי מצפים לירח דבש, המחירים הללו הם מציאותיים. גורמים נוספים שיהפכו את הטיול למשתלמת יותר הם אם תבחרו לבקר בפחות ערים זה יפחית את עלויות הנסיעה. עם זאת, מסלול ירח הדבש המומלץ שלנו הוא מה שהיינו עושים אילו זה היה ירח הדבש שלנו וזה מה שהמלצנו לחברים הקרובים שלנו שרוצים לירח דבש בתאילנד.

    אל תשכח את הביטוח. אנחנו לא לוקחים את הביטוח המוצע ברכישת טיסות/מלונות, אבל במקום זאת, אנחנו תמיד מקבלים ביטוח נסיעות עם World Nomads. זה כולל רפואי, ביטול טיול, החפצים שלך מגניבה או נזק, מטען, כיסוי השכרת רכב ועוד הרבה יותר.


    עכשיו יש לך די והותר רעיונות לירח דבש בתאילנד. עכשיו הגיע הזמן לתכנן את הטיול המושלם שלך. לא משנה היכן בתאילנד תחליט לקחת את ירח הדבש שלך, יהיה לך זמן נפלא.