צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קניות בקאו לאק

    איפה ומה כדאי לקנות בקאו לאק?

    המקומות הטובים ביותר לקניות בקאו לאק מציעים כמה אפשרויות מעניינות לבגדי חוף, מזכרות בסגנון תאילנדי ופריטים אקזוטיים אחרים. שווקים, קניונים וחנויות ליד חופים בתוליים הופכים את קאו לאק למושלמת עבור חובבי הקניות כמו לחובבי החוף והשיזוף.

    בין אם תרצו לשוטט בין חייטים מקומיים לאורך הכביש הראשי, לבלות את הערב שלכם בשוק לילה או לנצח את החום בעזרת הקניון הממוזג, לקאו לאק היא יעד קניות אידיאלי עבורכם. קרא על המקומות המועדפים שלנו כדי להחליט היכן לעשות קניות.

    דרך פצ'קאסם

    סצנת קניות מגוונת עם הרבה חייטים

    מומלץ עבור:

    • קניות
    • אוכל

    כביש פצ'קאסם הוא הכביש המהיר הראשי שעובר דרך קאו לאק לאורך החוף. לאורך קטע של כביש זה שמהווה את מרכז קאו לאק, אתה יכול לקנות במגוון של חנויות מקומיות. יש מקבץ של חייטים ליד תעלת באנג לה און וחוף נאנג טונג, יחד עם שפע של חנויות, מסעדות ומלונות מקומיים.

    כמה מהחייטים המוערכים ביותר ב-Petchkasem Road כוללים את Khaolak Mark One Tailor, Mr Tailor Khao Lak ו-The Best Tailor, שנשאר פתוח עד הרבה אחרי השקיעה. במרחק הליכה מהחייטים הללו נמצאים החוף ומסעדות כמו Peterpan ו-The Eighth Room Café.

    מיקום:  Petchkasem Road, Takua Pa District, Phang-nga 82220, תאילנד

    שוק באנג ניאנג

    אוכל הרחוב ושוק הלילה הפופולרי ביותר בקאו לאק

    מומלץ עבור:

    • קניות
    • אוכל
    • חיי לילה

    בשוק ביאנג ניאנג, תוכלו לעיין בסחורות מקומיות כגון בגדים, בגדי חוף, עבודות יד ומזכרות המוצגות על פני מאות דוכנים. לשוק הפופולרי הזה יש גם אגף אוכל רחוב מצוין, בו תוכלו להנות משיפודי פירות ים ובשר בתוספת מגוון מעדנים תאילנדים עד השעה 22:00.

    בזמן הביקור כאן, אנו ממליצים לבדוק את קטע התוצרת כדי לראות פירות וירקות שמקורם בתאילנד. תמצאו את שוק באנג ניאנג ברחוב פצ'קאסם, מעבר לרחוב ממוזיאון הצונאמי הבינלאומי.

    מיקום:  Petchkasem Rd, Takua Pa District, Phang-nga 82220, תאילנד

    פתוח:  שני, רביעי, חמישי ושבת בין השעות 10:00-22:00

    TT פלאזה

    אחד ממרכזי הקניות הגדולים של קאו לאק

    מומלץ עבור:

    • קניות
    • אוכל
    • חיי לילה

    TT Plaza הוא מרכז קניות ששטחו כ-2,000 מ"ר, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לסיבוב קניות במהלך שהותכם בקאו לאק. בקניון דמוי שוק זה, תוכלו לקנות בגדים, בגדי חוף, מכשירים אלקטרוניים, צעצועים, מוצרי קו סאמטיקה ועוד הרבה יותר, וסביר להניח שתעריך את תגי המחיר הראויים.

    מול TT Plaza תוכלו להזמין אוכל ממוכרי אוכל הרחוב שמכינים מאכלים טעימים תוך דקות. הקניון ממוקם במרחק הליכה מחוף נאנג טונג והמלונות שמסביב לו. הוא נשאר פתוח עד 9 בערב, אם כי חנויות רבות עשויות לסגור את דלתותיהן בסביבות השעה 20:00.

    מיקום:  2114 4, Takua Pa District, Phang-nga 82190, תאילנד

    פתוח:  מדי יום מ-9 בבוקר עד 9 בערב

    שוק הטרי קאו לאק-באנג ניאנג

    השוק הטוב ביותר של קאו לאק לפירות וירקות טרופיים

    מומלץ עבור:

    • קניות
    • אוכל
    • תקציב

    בשוק הטרי Khao Lak-Bang Niang, הידוע גם בשם Khuk Khak Market, תוכלו לעיין בדוכנים של תוצרת טרייה שנמצאת בדרך כלל רק בדרום תאילנד. מכיוון שמבקרים בו בעיקר מקומיים, השוק הזה הוא מקום אידיאלי לקבל הצצה לחיי היומיום. ניתן להזמין פינוקים גם מדוכני אוכל הרחוב של השוק.

    אחרי שהתמלאתם במנות בשר על האש ופירות ים, אנו ממליצים לנסות פנקייק בננה ולשטוף אותו עם משקה קנה סוכר טרי. להרפתקאות קולינריות נוספת, תמצאו מנות טעימות יותר ובמחיר סביר ממש במעלה הדרך ב-Roumjai Market Khaolak, שנפתח כל יום.

    מיקום:  Khuekkhak, Takua Pa District, Phang-nga 82190, תאילנד

    פתוח:  שני ורביעי-שבת מ-8 בבוקר עד צהריים (סגור בימי שלישי וראשון)

    שוק בנייה

    שוק לילה בסגנון מכולה ונקודה חמה לאוכל רחוב

    מומלץ עבור:

    • קניות
    • אוכל
    • חיי לילה

    שוק הבנייה הוא שוק לילה פופולרי בקאו לאק המושך אליו מקומיים ומבקרים עם מגוון רחב של אפשרויות אוכל רחוב ומספר הולך וגדל של ברים. אתה יכול גם לקנות מוצרים כמו בגדי חוף, אביזרי חוף, ביגוד ומזכרות. צפו לשילוב בין דוכני שוק מסורתיים וחנויות מודרניות בסגנון מכולה.

    שוק הבנייה פתוח בימי שלישי, חמישי, שישי וראשון. בימים שהוא נסגר, אפשר במקום זאת לבקר בשוק Bang Niang ממש בהמשך הדרך. יעד הקניות המוביל הזה מקבל את פני האורחים החל מהשעה 13:00, אבל שווה לבקר בערב כדי לספוג את האווירה התוססת.

    מיקום:  Khuekkhak, Takua Pa District, Phang-nga 82190, תאילנד

    פתוח:  שלישי, חמישי, שישי וראשון בין השעות 13:00-21:00