צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    נמל התעופה בנגקוק

    נמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי

    נמל התעופה של בנגקוק, שדה התעופה הבינלאומי סוברנבומי, הוא שדה התעופה הגדול ביותר בתאילנד והוא אחד ממרכזי התחבורה המגניבים בעולם. המתקנים מצוינים ויש טיסות יומיות לכל יבשת. כ-58 מיליון נוסעים דרך נמל התעופה סוברנבומי מדי שנה. זוהי נקודת ההגעה הבינלאומית לתאילנד ומרכז העברות ראשי לדרום מזרח אסיה.

    התחבורה משדה התעופה וממנה היא מהירה וקלה ואולמות הכניסה והיציאה הראשיים מוארים ומאווררים בצורה מסבירת פנים. נמל התעופה הבינלאומי של בנגקוק נמצא במרחק של כ-26 ק"מ מחוץ לעיר. אבל קל להגיע למרכז העיר בנגקוק, עם רכבת אקספרס של שדה התעופה או במונית – עם זאת, זכרו כי ייתכנו פקקים במהלך שעות העומס בימי חול.

    המראות, נחיתות ומעברים לנמל התעופה בבנגקוק – למה לצפות

    המראות 
    כל ההמראות בנמל התעופה של בנגקוק מטופלות בדלפקי הצ'ק-אין של חברת התעופה בקומה הרביעית. הצ'ק-אין המקומי הוא משורות B עד C. שורה A מוקדשת לנוסעי Royal First Class ו-Royal Silk של Thai Airways. עבור טיסות בינלאומיות, המשיכו לשורות D עד W. תמיד היו מוכנים להגיע לפחות שעתיים לפני טיסות בינלאומיות או שעה לפני טיסות פנים.

    נחיתות
    הגעתכם לבניין הטרמינל הראשי עשויה להיות דרך שער טרמינל או שער אוטובוס, בהתאם לחברת התעופה ולמסלול הטיסה שלכם. עבור שערי אוטובוס, תובא למרחק של כמה מאות מטרים מההגירה (בקומה השנייה), בעוד שבאמצעות שערי הטרמינל, ייתכן שיהיה עליך ללכת לא מעט לפני ההגעה להגירה. יש שפע של מסעדות, חנויות טלפונים עם כרטיסי סים וכספומטים מחוץ למכס באולם ההגעה בנמל התעופה של בנגקוק.

    נוסעי קונקשיין
    בעצירת ביינים תצטרכו להמשיך לנקודות הבידוק של חברת התעופה הממוקמות באותה קומה של נמל התעופה של בנגקוק. אם יש לכם שעות רבות פנויות עד לטיסה הבאה שלכם וברצונכם לישון, המשיכו לקומה הרביעית (אל תעברו דרך Immigration) ותוכלו לנוח בחדרי היום של לואי טברנה בקונצ'רס G. תוכלו לעיין בחנויות פטורות ממכס או לאכול מאכלים אזוריים רבים, מסעדות וחנויות זמינים בטרמינל היציאה.

    שירותי מסלול מהיר

    שירותי מסלול מהיר מאפשרים לכם לעבור משער ההגעה, דרך ההגירה והמכס אל הלימוזינה שלכם מבלי לעמוד בתור – ותוך פחות מ-20 דקות! 

    עם שירות המסלול המהיר בנמל התעופה סוברנבומי, סוכן ייעודי ילווה אתכם ואת התיקים שלכם משער ההגעה, דרך ההגירה FAST TRACK – אין צורך לעמוד בתור – והמטען לכם יחכה בקצה השני.

    The Airport Rail Link הוא חלופה חכמה לאוטובוסים או מוניות אקספרס של נמל התעופה. שני המסלולים של SA Express יכולים להביא אותך לשדה התעופה (או למרכז העיר) תוך 15-18 דקות. 

    השכרת רכב בבנגקוק

    יש בטרמינל שירותי השכרת רכב של חברות שונות. מומלץ להזמין מראש כדי לקבל עסקאות טובות.

    שירותי הסעות משדה התעופה סוברנבומי

    שירותי הסעות בנגקוק נוחים, אמינים ובטוחים מספקים נסיעה נוחה לשדות התעופה, כמו גם ליעדים מרכזיים אחרים בבנגקוק ומחוצה לה. 

    יש מיניבוסים קבוצתיים ומוניות פרטיות, יש גם אפשרות להזמין הסעות דרך המלון.

    אפשרויות תחבורה אחרות

    שירות ההסעות לנמל התעופה זמין ללא תשלום לנוסעים הנוסעים בתוך נמל התעופה של בנגקוק. קו האקספרס עובר בין בניין הטרמינל הראשי (שער כניסה 5 של אולמות ההגעה והיציאה כאחד) למסוף התחבורה הציבורית. ישנם 4 קווים מקומיים אחרים שעוצרים בכל שדה התעופה. השירות זמין 24 שעות.

    מונית
    מאולם ההגעה בקומה השנייה, תצטרכו לרדת במעלית לקומה הראשונה כדי למצוא את עמדות המוניות המיועדות בשער כניסה 4. פשוט עמדו בתור ותגידו לקצין הדוכן את היעד הסופי שלכם, ואז נהג מונית ילווה אותך לרכב שלו. אנא שימו לב כי עליכם לשלם לנהג תוספת של 50 באט דמי אדיבות, בנוסף לכל אגרות האגרה ותעריף המונית הסופי. אם לוקחים בחשבון את כל העמלות הללו, זה אמור לעלות לכם בסך הכל 350-400 באט עבור נסיעה של 40 דקות למרכז בנגקוק. השירות זמין 24 שעות.

    אוטובוס אקספרס לשדה התעופה 
    אוטובוס אקספרס לשדה התעופה, בתעריף קבוע של 150 באט, הוא כנראה העסקה הטובה ביותר אם אתם הולכים לאחד מהיעדים לאורך 4 המסלולים הזמינים: דרך סילום, דרך סוקומוויט, דרך קוואסן ותחנת הרכבת הואלמפונג. הנסיעה אמורה להימשך כ-45 דקות. למידע מפורט על המסלול, פנו לדלפק השירות הממוקם בקומה 1, בשער כניסה 8. השירות פועל מדי יום מ-5 בבוקר ועד חצות.

    אוטובוס ציבורי
    אם לא אכפת לכם קצת טרחה ויש לכם זמן פנוי, אוטובוסים ציבוריים הם הדרך הזולה ביותר להגיע למרכז העיר. מחוץ לאולם ההגעה, בשער כניסה 5, תראו את עמדת שירות ההסעות לשדה התעופהועלו על ההסעה המהירה כדי להגיע למרכז התחבורה הציבורית מחוץ לבניין הטרמינל הראשי. בחרו את האוטובוס שלכם מתוך 11 המסלולים הזמינים. התעריפים הם 24-35 באט, תלוי במרחק. כל אוטובוס עושה בין 6 ל-8 תחנות בדרך, כך שהנסיעה תארך יותר משעה. שימו לב שרק חלק מהמסלולים פועלים 24 שעות.

    טנדר ציבורי
    בהשוואה לאוטובוסים ציבוריים, טנדרים אלה עוצרים פחות ומציעים נסיעה קצת יותר נוחה. תצטרכו לקחת את שירות ההסעות המהיר משדה התעופה למרכז התחבורה הציבורית. בחרו מתוך 9 המסלולים הזמינים. המחירים נעים בין 25-70 באט. שימו לב שרוב המסלולים אינם פועלים 24 שעות. 

    השכרת רכב 
    תמצאו דלפקי השכרת רכב של Avis, Hertz, Budget, National ו-Master באולם ההגעה הבינלאומי (בין שערי כניסה 7 ו-8). השירות זמין 24 שעות.

    החלפת כסף

    דלפקי המרת כספים וכספומטים ממוקמים לאורך 3 קירות אולם היציאה (קומה 4) ובכל מקום בכל רחבי אולם ההגעה (קומה 2) – כולם פתוחים 24 שעות ומספקים תעריפים מקובלים.

    תמצאו גם כמה בקומה השלישית, בשני הקצוות של המסדרון. ניתן למצוא בנקים בקצה המערבי של אולם היציאה (פתוח 24 שעות) ובקומה ה-3.

    שמירת חפצים

    אם אתם צריכים להשאיר את התיקים שלכם במקום מאובטח, דלפק ההפקדות המופעל על ידי Chubb הוא בטוח. המחירים מתחילים מ-100 באט ל-24 שעות, ואז 50 באט לכל שעה נוספת.

    אתם יכולים למצוא את דלפקי ההפקדה של צ'אב באולם היציאה הבינלאומי (מאחורי שורה P) ובאולם ההגעה המקומי (שער כניסה 4). השירות זמין 24 שעות.

    חניה בנמל התעופה סוברנבומי

    חנייה לטווח קצר ולטווח ארוך זמינה בנמל התעופה הבינלאומי של בנגקוק. חניונים 2 ו-3, לשימוש לטווח קצר, הם מקורה ונמצאים מול בניין הטרמינל הראשי. הקומה ה-5 של שני החניונים מתחברת ישירות לקומה ה-3 של מסוף שדה התעופה (שערי כניסה 3 ו-8, בהתאמה). 

    דמי החניה יקרים יחסית, עומדים על 50 באט לשעתיים ומגיעים ל-250 באט ל-7 שעות או יותר. בסמוך לחניונים 2 ו-3, החניונים החיצוניים 1 ו-4 מספקים מקומות חניה נוספים בעת הצורך.

    החניון לטווח ארוך נמצא בחוץ, מול מרכז התחבורה הציבורית, שנמצא במרחק מרחק מבניין הטרמינל הראשי. אם אתם חונים כאן, תצטרכו לקחת את ההסעה הפנימית לשדה התעופה (ללא תשלום) כדי להגיע למסוף שדה התעופה. דמי החניה מתחילים מ-20 באט לשעה ומגיעים ל-140 באט ליום.

    שירותי תקשורת, IT ודואר בנמל התעופה של בנגקוק

    קיוסקים לאינטרנט, טלפונים אינטרנטיים וטלפונים ציבוריים מקומיים ובינלאומיים זמינים בכל רחבי שדה התעופה. כרטיסי טלפון בינלאומיים ומקומיים מוצעים למכירה ב-Family Mart. למפעילי טלפונים סלולריים מקומיים – DTAC, AIS, TRUE – יש כרטיסי סים בתשלום מראש למכירה והשכרת טלפון זמינה בדלפקי השירות שלהם באולם ההגעה הבינלאומי (שערי כניסה 5-7).

    CAT 
    Telecom חנות CAT Telecom באולם היציאה הבינלאומי (מאחורי שורה U) מספקת אינטרנט ושירותים עסקיים כלליים כגון צילום מסמכים, פקסים והדפסה. השירות זמין 24 שעות.

    יש גם ויפי באולמות השדה, ניתן להתחבר לאינטרנט באמצעות אחד מ-126 עמדות האינטרנט שעליהן לוגו CAT. שירות זה הוא בחינם, אך רק למשך זמן מוגדר לכל חיבור.

    שירות דואר 
    ממוקם באולם היוצאים הבינלאומי, ליד חנות CAT Telecom, משרד הדואר מפעיל קיוסק קטן עבור EMS, חבילות, בולים ושירותי דואר כלליים. גם דוכן ווסטרן יוניון נמצא כאן.

    קניות בנמל התעופה של בנגקוק

    נמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי כולל חנויות רבות. יש הכל ממותגי מעצבים למותגי יוקרה ועד למלאכת יד מקומית. יש יותר מ-270 חנויות קמעונאיות הפזורות באולמות היציאה וההגעה הבינלאומיים וכן באולם המעבר (בקומה ה-3). תמצא אפשרויות בלתי מוגבלות בכל הנוגע לגלישה ברגע האחרון או סתם שופינג בחלון.

    טיפ לקניות: אם אתם מתכננים לקנות עבודות יד מקומיות בשדה התעופה, הן יעלו פי שניים מהמחיר שהייתם משלמים בדרך כלל. עבור סחורות מיובאות, כגון משקאות חריפים, מוצרי יוקרה, מוצרי קו סאמטיקה או בישום, קדימה – כאן יש לכם את העסקה הטובה ביותר בעיר.

    אוכל בנמל התעופה של בנגקוק

    כשזה מגיע לאכול, לא תתאכזבו מהאפשרויות הזמינות בקומה השלישית. כאן תמצאו הכל, החל מהמבורגר, אוכל בריא, ביסטרו תאילנדי וסושי בר ועד קפה גורמה, דים סאם ופיצות איטלקיות. אם אינכם מוכנים לשלם את המחירים הגבוהים של השדה, קפצו ל-The Miracle Food Village, ליד שער כניסה 5, תמורת מחיר זול יחסית.

    שירותים ומתקנים נוספים בנמל התעופה של בנגקוק

    • מספרה
    • ספא ועיסוי
    • עמדות מידע
    • טיפול רפואי (ניתן על ידי בית החולים Samitivej Srinakarin ו-Bumrungrad International)
    • בתי מרקחת ומיני מרטים
    • שירות סיורים
    • חדרי תפילה למוסלמים
    • חדר קבלת הפנים של נזירים
    • שירות עיטוף מזוודות
    • קיוסקים של ספרים ומגזינים
    • חנויות מזכרות
    • נקודות מפגש
    • אזורי עישון
    • מלונות מעבר
    • החזר מע"מ לתיירים
    • אבדות ומציאות

    נמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי

    מיקום:  999 Soi Mu Ban Nakhon Thong 1, Nong Prue, Bang Phli, Samut Prakan 10540, תאילנד

    טלפון:  +66 (0)2 132 1888