צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    כפר הדייגים קוסמוי


    פעם קהילת דייגים ישנה על שפת הים, כיום כפר הדייגים של קוסמוי הוא ביקור חובה. בתי חנויות מעץ הוסבו לבוטיקים מקסימים, ברים ומסעדות כדי להפוך לאחת האטרקציות הפנטסטיות והפופולריות ביותר לאחר רדת החשיכה. יש משהו מיוחד בכפר הדייגים שמוסיף לחוויית קוסמוי הייחודית.

    בין אם יוצאים לארוחת ערב, לאסוף חטיפים בסגנון רחוב או פשוט ליהנות משתק שמש כשאתם צופים באנשים, האווירה נמרצת ומרגשת בברים ובמסעדות. בינתיים, קניות מהנות אך רגועות עם שילוב אקלקטי של חנויות שמעניין לגלוש בהן.

    אווירת החופשה הכוללת מושלמת אחרי יום של שלווה ליד וילת הנופש שלכם עם שפת אינסוף או מנוחה על חוף חולי בזמן שמי הטורקיז מסתובבים בעדינות על החוף. זוגות נהנים מטיול רומנטי ומנגיסה בזמן שהחלק השמור היטב של האי הוא גם ידידותי למשפחות. עד כדי כך, שנופשים רבים מבלים כאן יותר מפעם אחת במהלך חופשתם.

    בופוט יפה

    עם רבים מהחופים המדהימים ביותר של קוסמוי על קו החוף המזרחי, בופוט יושב בראש בפינה שקטה קרוב לפסל הבודהה הגדול האייקוני. החופים הסמוכים כוללים את צ'אנג מון כמו גם את מאנם, והאווירה עוסקת מאוד במנוחה ומבחר טוב של שהות בווילות יוקרתיות ממוקמות כאן, המציעות נופים מלכותיים אל מעבר לים, כמו גם לפעמים מתגאות בנופי זריחה ושקיעה, בהתאם לאספקט. .

    בניגוד לחוף צ'אוונג הפופולרי יותר, בופוט פחות צפוף ועם מעט מפעלים.

    כפר הדייגים מוסיף ניצוץ של חיי תיירות נפלאים לאזור שמוסיף לכמה רחובות של ברים ומסעדות בקרבת מקום. יחד עם זאת, האווירה הפנטסטית, בעוד התיירותית, אינה דביקה אפילו בשום צורה, ומושכת משפחות עם ילדים בכל הגילאים. למעשה, ערב או שניים כאן למעשה מדגישים עד כמה קוסמוי פנטסטי וכמה טוב זה מרגיש לטייל בערב חמים, להרגיש נהדר וליהנות מחוויית חופשה בלתי נשכחת.

    גלו עוד על  חוף בופוט בקוסמוי .

    שוק רחוב שבועי

    בנוסף לחנויות הקבועות, יש גם שוק רחוב שבועי עם דוכנים של מזכרות וחטיפים שנותן לרחובות אנרגיה אופטימית יותר. דוכני פופ-אפ אלה מוכרים הכל, מתיקים, תכשיטים וקוקוסים ועד שיפודי ברביקיו, שלא לדבר על עבודות יד ומוצרים אמנותיים.

    חנויות רחוב מלאות בממצאים ייחודיים, מרתקים. תמונה: boutiqueyachting.com

    מדרחוב כפר הדייגים מוקם בימי שישי בערב ומושך אליו קהל גדול יותר, כך שעדיף להימנע מאלה שרוצים לטייל בסביבה שלווה יותר. מצד שני, השוק כן מוסיף אווירה דינמית ותוססת ורבים מהדוכנים מציעים סחורה מעניינת יותר מתוצרת מקומית בהשוואה לשוקי הלילה הסטנדרטיים. בעלי דוכנים תמיד ידידותיים, מעולים בתקשורת עם תיירים ופתוחים לסחר חליפין כל עוד ההצעות סבירות.

    עם רק כמה רחובות לחקור, אפשר ליהנות מהשוק, לצפות בכמה אמני רחוב, להיכנס לחנויות המבוססות יותר ולמצוא מקום מגניב לשבת בו למשקה, לארוחת ערב או לשניהם בזמן שאתה צופה בעולם חולף.

    עיין ברשימה שלנו של  שווקי קניות בצד הדרך שאסור לך לפספס בקוסמוי.

    בוטיקים מגניבים

    אם ביקרתם בכמה שווקי לילה או מחוזות קניות תיירותיים בקוסמוי או בכל מקום בתאילנד לצורך העניין, תבחינו בנושא משותף. רבות מהמזכרות הפופולריות מגילופי סבון ועד חולצות טריקו ומשקפי שמש נמצאות כמעט בכל מקום. עם זאת, סוג החנויות ומה שהן מוכרות הוא זה שגורם לכפר הדייגים לבלוט מהמחיר הרגיל בשוק.

    לא קשה לזהות את הרציף ואת אוצר הבוטיקים שלו. תמונה: traveljournalist.com

    אין ספק שזה מקום די מגניב לבילוי וזה בין השאר בגלל הסחורה המעניינת שתוכלו לקנות כאן. מעצבים מקומיים קטנים מדהימים עם בגדים ייחודיים שדוחפים את האווירה השיקית. כל תקציב מסופק, ואתה יכול ללכת משם עם דוגמה מעולה של אומנות בדיוק כפי שאתה יכול לחזור לוילה שלך עם סרונג זול ומשקפי שמש. עבור המודעים לסגנון, יש כמה פנינות בוטיק באמת לגלות.

    חנות פופולרית לבגדי נשים היא אוסף Saona, שנוסדה על ידי אישה צרפתייה המתגוררת בקוסמוי. החל מקולקציית בגדי חוף, היא התפצלה כדי ליצור עיצובים בהשראת נסיעות שיש להם אווירה ראוותנית ובוהמיינית. בינתיים, The Life Aquatic מוכר הרפתקאות צלילה מדהימות מתחת לים.

    בדוק את The Wharf, בכפר הדייגים מרכז קניות באוויר הפתוח עם 120 יחידות שנועדו להשתלב עם שאר האזור. כאן תוכלו למצוא מתחם אוכל, חנויות עיסוי, חנויות מיוחדות ומכוני יופי.

    ברים ומסעדות נהדרים

    להסתובב בין דוכנים וחנויות זה לא רק מה שאטרקציית בופוט זו עוסקת ורוב המבקרים מגיעים לכאן בגלל הברים, המסעדות וחיי הלילה. מושלם למשקאות כשהשמש שוקעת, אחד הברים הפופולריים ביותר נמצא ממש על החוף. קוקו טמס הוא החזון האידילי של בר מצונן עם פופים ואווירת אי טרופי אופנתית. יש שפע של ברים ובתי קפה מגניבים במיוחד לבחירה.

    לקוחות Coco Tam's נהנים משורות של כריות ושולחנות עץ לאורך החוף. צילום: סילבן קיטמה.

    כשזה מגיע לסעודה, יש מבחר מדהים, מתפריט פשוט ועד לתפריטי גורמה. Art of Life מביאה מנות פירות ים צרפתיות-ים תיכוניות לבית עץ עם תפאורה פשוטה המשלימה את האיכויות העדינות של האוכל. Happy Elephant מגיש ג'אז חי ופירות ים תאילנדיים, בעוד ש-Gusto מצטיין בפיצות עצים וקלאסיקו ידוע כאיטלקי משובח עם תפריט טאפאס. קופקבנה משקיפה על מפרץ בופוט ומהווה מקום מיוחד לסעוד בו עם כמה מנות קלאסיות וגם כמה יוצאות דופן כמו תנין.

    מה שמדהים בחלק הזה של האי הוא שהוא חסר את ההדוניזם של צ'אוונג והוא אופטימי ונינוח בו זמנית, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת עבור זוגות רומנטיים וגם עבור משפחות.

    שלט קבלת פנים צבעוני מסמן את הכניסה לכפר.

    שום טיול לקוסמוי אינו שלם בלי ביקור בכפר הדייגים המרגש, האקלקטי והמשעשע. עם כל הפופולריות שלה, התפאורה היפה, המבנים המעוררים, האווירה המגניבה והחנויות, הברים והמסעדות הנהדרים, כולם מרכיבים דרך נהדרת ליהנות מהחופשה שלך בכל סגנון שתרצה.