צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שדה התעופה בפטאיה

    נמל התעופה של פטאיה הוא שער חשוב לאזור החוף המזרחי של תאילנד, הכולל את יעד החופשה הפופולרי פטאיה. ידועה בחופים היפים שלה, בחיי הלילה התוססים ובמגוון רחב של אטרקציות, פטאיה מציעה משהו לכל אחד. מספורט ימי וקפיצות איים ועד לקניות וחוויות תרבותיות, בעיר הזו יש הכל. עם שדה התעופה של פטאיה ממוקם בנוחות במרחק של רק 30 קילומטרים משם, קל להתחיל את החופשה שלך ברגע שאתה מגיע לתאילנד.

    על מנת להקל על הנסיעה, הנה כל הפרטים על שדות התעופה בפטאיה:

    נמל התעופה הבינלאומי אוטאפאו ראיונג-פאטאיה

    מתקנים

    נמל התעופה של פטאיה מציע מגוון מתקנים מודרניים כדי להבטיח חווית נסיעה נוחה ונוחה לכל הנוסעים. בשדה התעופה יש בניין טרמינל יחיד המצויד במגוון שירותים, כולל מסעדות, בתי קפה וחנויות פטורות ממכס. יש גם כספומטים, דלפקי המרת מט"ח וסניף דואר זמינים למטיילים. עבור אלה שצריכים להישאר מחוברים, נמל התעופה מספק אינטרנט אלחוטי חינם בכל בניין הטרמינל.

    יעדים

    כשדה תעופה אזורי, נמל התעופה של פטאיה משרת בעיקר טיסות פנים בתוך תאילנד. חלק מחברות התעופה הגדולות הפועלות מחוץ לשדה התעופה כוללות את Thai AirAsia, Bangkok Airways ו- Thai Lion Air. יעדים פופולריים שניתן להגיע אליהם מנמל התעופה של פטאיה כוללים את בנגקוק, פוקט, צ'אנג מאי וקראבי.

    תחבורה

    ההגעה אל ומשדה התעופה של פטאיה קלה הודות למגוון אפשרויות התחבורה הזמינות. ניתן לשכור מוניות, מכוניות פרטיות ומיניוואנים משדה התעופה עד ליעד. מלונות ואתרי נופש רבים בפטאיה מציעים גם שירותי הסעות מ/אל שדה התעופה. אם אתם מעדיפים לנהוג בעצמכם, שירותי השכרת רכב זמינים גם בשדה התעופה.

    מידע נוסף על מרחק ותחבורה

    מרחק מהעיר פטאיה:  43 קילומטרים (ארבעים דקות נסיעה) 
    1. אוטובוסים ציבוריים:  ישנם אוטובוסים ציבוריים ממוזגים רבים הפועלים לאורך המסלולים של טראט, ראיונג וצ'ונבורי משדה התעופה. ארבעה אוטובוסים נוסעים לכל אחד מהמסלולים הללו ועוברים מרחקים גדולים בזמן קצר.
    2. AirAsia Minibus ואחרים: אם טסתם עם AirAsia, תוכלו להשתמש במיניבוס שהם מציעים משדה התעופה לקניון Central Festival במרכז פטאיה בחינם. ישנה אפשרות לאיסוף מהקניון לשדה התעופה גם כן. למעברים פרטיים, יש ליצור קשר עם חברות תיירות מקומיות בשדה התעופה. מחירים: מיניבוס משותף – 250-300 באט; מיניבוס פרטי – 1,200 באט.
    3. מוניות:  לשימוש במוניות, עליך לפנות ל-PPK Travel או לשירות המוניות של Nam (מציע נהגות בלבד). תוכל למצוא אותם בשדה התעופה, והם יסייעו בזימון מונית פרטית לעיר. עלות מונית פרטית היא 800 באט לכיוון אחד.
    5. השכרת רכב:  אם אתם מחזיקים ברישיון בינלאומי, תוכל גם לשכור מכוניות מסוכנויות נסיעות בשדה. זוהי אפשרות קלה אך יקרה בהשוואה לאחרים.
    6. הסעות למלון : כדי להגיע אל ומשדה התעופה של פטאיה, אתה יכול ליצור קשר עם המלון שלך לקבלת שירותי תחבורה. מלונות רבים מספקים הסעות כולל דמי המלון.
    7. חניה לרכב: למבקרים וגם למטיילים יש מתקני חניה לטווח קצר וארוך. הוא מאובטח היטב עם סיורי אבטחה רגילים. דמי החניה כוללים:
    – חניה לטווח קצר- 20 באט לשעה לכל היותר של 6 שעות
    – ליותר מ-6 שעות- 140 באט ליום

    שירותים ומתקנים

    1. אינטרנט wifi
    2. דלפק מידע
    3. בית קפה
    4. מסעדות- בשדה התעופה ובסביבתו:  כמו- Eatery Garden, KFC ודודה אנני'ס.
    ומחוץ לשדה תוכלו למצוא Chutney India, Red Chilli, Beer Corner, Khadoya Restaurant, The Hiding Place Coffee Shop.
    5. חנות מזכרות
    6.המרת כסף

    לסיכום, נמל התעופה של פטאיה הוא שער חשוב לאזור החוף המזרחי של תאילנד, המספק גישה נוחה ליעדים פופולריים כמו פטאיה, ראיונג וקו סאמט. עם המתקנים המודרניים ומגוון אפשרויות התחבורה שלו, שדה התעופה מציע חווית נסיעה נוחה ונטולת טרחה לכל הנוסעים. בין אם אתם נוסעים לעסקים או פנאי, נמל התעופה של פטאיה הוא נקודת התחלה מצוינת למסע שלכם.

    הודעה חשובה

    אם אתם נוסעים דרך נמל התעופה הבינלאומי U-Tapao, הקפידו  לא לצלם תמונות מחלון המטוס בזמן הנחיתה או ההמראה,  מכיוון שהוא מהווה בסיס לתחנת התעופה המלכותית של הצי המלכותי, מה שהופך את שדה התעופה לרגיש מעט.