צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    15 דברים מדהימים לעשות בצ'אנג מאי עם ילדים

    מתכננים חופשה משפחתית לצ'אנג מאי, תאילנד? עם התרבות העשירה שלה, הנוף היפה וההזדמנויות האינסופיות להרפתקאות, צ'אנג מאי היא יעד פנטסטי למשפחות עם ילדים. בין אם ילדיכם הם פעוטות או בני נוער, יש שפע של פעילויות מהנות וחינוכיות כדי לבדר אותם. להלן 15 הדברים הטובים ביותר לעשות עם ילדים בצ'אנג מאי.

    הדברים הטובים ביותר לעשות בצ'אנג מאי עם ילדים

    1. בקרו בשמורת פילים

    מקלטי פילים הם אטרקציה חובה למשפחות המבקרות בצ'אנג מאי. מקלט פופולרי אחד הוא Elephant Jungle Sanctuary, המציע סיורים של חצי יום ויום שלם הכוללים האכלה, רחצה ואינטראקציה עם הפילים בסביבה טבעית. אפשרות נוספת היא מרכז ה-Ran-Tong Save & Rescue Elephant Centre, המאפשר למבקרים לצפות בפילים בסביבתם הטבעית וללמוד על התנהגותם ובית הגידול שלהם.

    2. ביקור במקדשים

    מקדש דוי סותפ, אחד מהאתרים המרשימים ביותר בצ'אנג מאי, מציע אדריכלות מרהיבה מהמאה ה-14 ונחשב לאחד מיפי המקדשים בתאילנד.
    מה שמוסיף לקסם המקום הוא מיקומו בראש הר, מאפשר תצפית מרהיבה על העיר והאזור הסמוך (בתנאי שטיול לא נערך בעונה הבוערת). מקדש זה ממוקם במרחק של כ-12 ק"מ מחוץ לעיר, דורש תחבורה כלשהי להגעה.
    לאחר הגעה, ניתן לטפס 306 מדרגות על גרם המדרגות של נאגה. כדי לחסוך במאמץ, ניתן להשתמש בחשמלית כבלים.
    לאלו המעוניינים להמשיך בחקירת מקדשים, מומלץ לבקר ב-Wat Umong, מקדש המנהרה, הנמצא ברגלי דוי סותפ. המקדש המיוחד הזה ממוקם בין עצים שלווים עם אגם שבו חיים שפמנונים וצבים.
    האטרקציה המרכזית של המקום היא מעברים תת-קרקעיים מסתוריים המעניקים תחושה של הרפתקה ומרגשים את הילדים.

    3. גן החיות של צ'אנג מאי

    גן החיות של צ'אנג מאי הוא ביתם של יותר מ-400 מיני בעלי חיים, מה שהופך אותו לאטרקציה נהדרת עבור משפחות עם ילדים. ילדים יאהבו לראות את הפנדות, הנמרים והקואלה. גן החיות מציע גם מגוון חוויות אינטראקטיביות, כולל האכלת ג'ירפות וליטוף חיות.

    4. The Sticky Falls – מפל Bua Thong

    מפלי Bua Thong, ידועים כמפלים הדביקים, הם אטרקציה מושלמת לילדים בצ'אנג מאי, הודות ליכולת לטפס על הסלעים ה"דביקים". מפלים אלו ממוקמים בתוך פארק יער האביב, בערך שעה נסיעה מהעיר.
    התכונה הדביקה של הסלעים נובעת מזרימת מים על סלעי גיר נקבוביים, שבהם נשארים שאריות המעניקות לסלעים אחיזה ייחודית. ילדים ומבוגרים יכולים לחוות רגעי "ספיידרמן" בזכות יכולת האחיזה הקסומה על הסלעים.
    גם תהנו משחקים וכיף במים סמוך לבסיס המפלים, בסביבה קסומה עם ציפורים ופרפרים מסביב.

    חקור את הפארק הלאומי Doi Inthanon

    פארק הלאומי Doi Inthanon הוא חוויה מרהיבה עבור משפחות, הכוללת טיולים לפסגה הגבוהה בתאילנד, ביקור בפגודות המלכותיות וחקירת מפלים וגנים יפיפיים. מפל Wachirathan הוא אחד משיאי הפארק, עם נופים מרהיבים ומקום שחייה מרענן.
    פארק זה גם מציע חווית למידה מעניינת על ייצור נייר מקקי של פילים, כולל הזדמנות ליצירת דפי נייר משלך. הפארק מעוצב בצורה מרשימה, עם מדריכים מקצועיים ותווים אקולוגיים. לאחר למידת ייצור הנייר, תוכלו ליצור מתנות נייר כמו סימניות ויומנים.
    פעילות זו היא בדיוק מה שמשפחות צריכות אם ילדיהם אוהבים ליצור ולהתעסק בפרויקטים ייחודיים.

    6. שוק ווררוט

    בקרבת נהר הפינג, תוכלו למצוא את שוק Warorot, המהווה את שוק היום המרכזי של צ'אנג מאי. זהו שוק שמיועד בעיקר לתושבים המקומיים, ובו תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים, כולל פירות וירקות, בשר, ביגוד ומזכרות.
    שוטט בשוק Warorot הוא חוויה מעניינת המאפשרת להבין את התרבות המקומית וליהנות מהאווירה הייחודית של המקום. השוק מציע מחירים נמוכים יותר לעיתים קרובות בהשוואה לשוק הלילה המיועד לתיירים. ברחובות הסמוכים לשוק, תוכלו למצוא עבודות יד שנעשו על ידי שבטי הגבעות המקומיים, המייצרים פריטים ייחודיים ומיוחדים.
    לכן, שוק Warorot הוא מקום מושלם לכל מי שמעוניין לחוות את התרבות המקומית בצ'אנג מאי ולרכוש מזכרות ופריטים ייחודיים במחירים סבירים.

    7. הפארק הלאומי דוי אינתנון

    פארק הלאומי Doi Inthanon הוא מקום מעולה לטיול יום בצ'יאנג מאי עם ילדים. עם ההר הגבוה ביותר בתאילנד ומגוון עצום של ציפורים, חוויה מיוחדת ומעניינת לכל המשפחה.
    בראש ההר דוי אינתנון תמצאו שני מקדשים יפים שנבנו לכבוד המלך Bhumibol Adulyadej והמלכה Sirikit. המקדשים מוקפים בגנים מרהיבים ונופים מדהימים של תאילנד.
    אפשר לארגן טיול יום לפארק הלאומי מצ'אנג מאי באמצעות נסיעה עצמאית, שכירת רכב עם נהג או סיור מאורגן. הסיורים בדרך כלל כוללים ביקור בפסגה, שני מפלים, סטופות התאומות, וכפר שבט הגבעות קארן.
    אם יש לכם קצת יותר זמן ואנרגיה, הפארק הלאומי מציע גם כמה מהטרקים הטובים ביותר בתאילנד.

    8. לימדו על שבטי הגבעות באזור צ׳אנג מאי

    צ'אנג מאי מוקפת בכפרים של שבטי גבעות, שלכל אחד מהם תרבות ומסורות ייחודיות משלו. משפחות יכולות לבקר בכפרים הללו כדי ללמוד על חיי היומיום והמנהגים של הקהילות המרתקות הללו. אחד מהכפרים הפופולריים של שבט גבעות הוא כפר קארן ארוכת צוואר, שבו המבקרים יכולים לראות את טבעות הצוואר הנחושות הייחודיות של הנשים וללמוד על המסורות שלהן.

    9. ספארי לילה בצ'אנג מאי

    בספארי הלילה של צ'יאנג מאי תמצאו חוויה ייחודית הכוללת שני חלקים נפרדים: ספארי הלילה של סוואנה ואזור שוטטות הטורפים. בספארי הסוואנה, תסתובבו ברכבת חשמלית פתוחה ותראו חיות כמו קרנפים לבנים, ג'ירפות וזברות מקרוב. באזור שוטטות הטורפים, תוכלו לראות חיות כמו נמרים, אריות, כלבי ציד אפריקאים, זאבים ותנינים.
    במהלך הערב, יש מגוון מופעים הכוללים ריקודים, מופעי מוזיקה ולייזר מרהיבים המוקרנים מעל אגם ומזרקה ענקית.
    אם יש לכם פעוטות או ילדים קטנים, ייתכן שתעדיפו לבקר בשעות היום. במהלך היום תוכלו ליהנות מאזור ההליכה עם בעלי חיים רבים ומגרש משחקים מעולה. הכניסה לאזור זה עולה 100 באט למבוגרים ו-50 באט לילדים בגובה מעל מטר אחד.
    לגישה לספארי הלילה, ניתן להשתמש באוטובוס ההסעות החינמי מלשכת התיירות בבזאר הלילה או להגיע לשם בטוק-טוק, מונית או גראב.

    10. המעיין החם של סן קמפאנג

    המעיין החםהוא מקום מושלם לבלות יום עם המשפחה בסביבה יפה ושלווה. המעיין מוקף ביערות והרים, ומציע מספר פעילויות מרגיעות ומהנות. תוכלו להנות מהמיםהמינרלים החמים ומהיתרונות שגופרית המים מעניקה, כמו גם להתנסות בעיסוי תאילנדי.
    ילדים יהנו מהאזור בזכות מגרש המשחקים המעולה שבמקום. כמו כן, האזור המוצל עם שולחנות סביבו מהווה מקום נפלא לפיקניקים עם המשפחה.
    מחיר הכניסה לתיירים הוא 100 באט למבוגר ו-50 באט לילד, ומציע חוויה שווה ערך לכל המשפחה.

    11. בקר במוזיאון המדע של צ'אנג מאי

    מוזיאון המדע של צ'אנג מאי הוא מקום נהדר לילדים ללמוד על מדע וטכנולוגיה בצורה מהנה ואינטראקטיבית. התערוכות של המוזיאון מכסות מגוון רחב של נושאים, מחקר חלל ועד רובוטיקה, ויש המון פעילויות מעשיות לילדים בכל הגילאים. המוזיאון מציע גם סדנאות ומופעים משעשעים ומלמדים כאחד.

    12. גן החיות של סיאם חרקים

    גן החרקים של צ'יאנג מאי הוא אטרקציה מעניינת וחינוכית לילדים ומבוגרים כאחד. בגן זה תוכלו ללמוד על מגוון רחב של חרקים מדרום מזרח אסיה ולהתרשם מהיכולותיהם המיוחדות והמרתקות. בגן החרקים תוכלו לצפות בפרפרים מכל הצבעים והגדלים, עשים, חיפושיות ענק, חרקי מקל, עקראבים ועוד חרקים מרתקים אחרים.
    חלק מהאטרקציות בגן החרקים כוללות אזורים חיים שבהם ניתן לצפות בחרקים בתוך תיבות זכוכית, מבנים דמויים לפרחים עם פרפרים מתחתית, ואפשרויות להתנסות בהזינה של עשים ולהעריך את תהליך השינוי של הפרפרים מזחלים לבוגרים.
    בגן החרקים תוכלו גם לפגוש מומחים שיסבירו לכם על החיים המיוחדים של חרקים ועל תרומתם לטבע.
    הביקור בגן החרקים של צ'יאנג מאי הוא פעילות משפחתית משעשעת ומחברת, שמאפשרת לילדים לגלות עולם חדש של יצורים מיוחדים ולהעמיק את הידע והתיאורים שלהם בנושא.

    13. סדנת בישול תאילנדי

    צ'אנג מאי ידועה במטבח הטעים שלה, ולקחת שיעור בישול היא דרך מהנה ללמוד על אוכל ותרבות תאילנדי. אחת האפשרויות הנהדרות היא בית הספר לבישול חווה תאילנדית, המציע שיעורים באווירת גן יפה. ילדים יאהבו להתנסות בהכנת מנות כמו פאד תאי, קארי ירוק ואורז דביק מנגו.

    14. The Hidden Village

    הכפר הנסתר בצ'יאנג מאי הוא אטרקציה משפחתית נהדרת שמתאימה במיוחד לפעוטות וילדים קטנים. עם פינות שונות המציעות דינוזאורים בגודל כמעט טבעי, פינת ליטוף עם

    חיות קטנות, טיולי סוסי פוני, טירה קופצנית, משחק רך ומגרש המשחקים המומלץ ביותר באזור, יש מספיק פעילויות שישמחו את הילדים ויעסיקו אותם לאורך שעות.
    מחירי הכניסה לכפר הנסתר הם 200 באט למבוגרים ו-100 באט לילדים.
    במקום יש גם מסעדה שמציעה מגוון מנות טעימות, מה שמאפשר לכם לקחת הפסקה לארוחה ולהמשיך ליהנות מהפעילויות במהלך היום. הכפר הנסתר הוא בהחלט אחת האטרקציות המושלמות לבילוי משפחתי עם פעוטות וילדים קטנים בצ'יאנג מאי.

    15. בזאר הלילה

    בזאר הלילה של צ'אנג מאי הוא שוק תוסס ותוסס המציע מגוון רחב של מוצרים, כולל ביגוד, אביזרים, מזכרות ואוכל רחוב. ילדים יאהבו לחקור את הדוכנים הצבעוניים ולנסות מאכלים חדשים, בעוד ההורים יכולים לקנות מתנות ועבודות יד ייחודיות. אטרקציה פופולרית אחת בבזאר הלילה היא ה-Sunday Walking Street, המציע מגוון רחב של עבודות יד בעבודת יד והופעות חיות.