צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    אי החזירים קוסמוי

    "אי החזירים" של קוסמוי הוא אטרקציה חדשה ולא מוכרת בתאילנד. כדי להגיע תיקחו סירה ארוכת זנב תאילנדית מסורתית מקוסמוי אשר תיקח אתכם לקו טאן וקו מודסום הנמצאים מדרום לקוסמוי, שם נמצאים איי גן העדן הסודיים.

    אם לא שמעתם על אי החזירים, זה מפני שמדובר בטרנד חדש, למעשה השם האמיתי של האי הוא "Koh Mudsum" והוא ממוקם ליד קו טאן וחמשת האיים. במקור, תושבי סאמוי המקומיים הולכים לאי זה לדייג ולפיקניק עם חברים ומשפחות בסוף השבוע. אך לאחרונה תיירים החלו להגיע ליעד זה כדי להירגע, החזירים הגיעו לאי באופן מלאכותי, אך הם התרבו באי ונתנו לו את שמו החדש. תיירים באים לבקר בקו מודסום כדי לראות את כל החזירים החמודים על החוף, האכלה ומשחק איתם הפכו את האי ליעד פופולרי מאוד עבור תיירים תאילנדים וזרים.

    בנסיעה לקו מודסום (אי החזירים), יש אפשרות לקחת את הסירה המהירה או את סירת הזנב הארוך ממזח Thong Krut. הזמנת טיול יום אחד כולל שירותי האיסוף היא הדרך הקלה ביותר והחסכונית להגיע ליעד במהלך החופשה, בייחוד עבור משפחות. עם זאת, אם תרצו בכל זאת לבנות את התוכנית בעצמכם ולנהל לעצמכם את הזמן במהלך היום, יש אופציה לקחת סירה פרטית, חוויה מגניבה בפני עצמה.

    כ-15 דקות הפלגה מהמזח נמצאת הנקודה הראשונה לשנרקול, סביב קו טאן. באזור תוכלו לראות איים קטנים אחרים והרבה מסירות הדייגים של המקומיים יוצאות לתפוס דגים ופירות ים.

    שמים בהירים ומים צלולים מבטיחים שתוכלו לראות את חיי הים המרהיבים, הרבה דגים ושוניות אלמוגים יפות, מושלם לשחייה מהנה עם שנורקל. תלוי בסוג הסיור שבחרתם, אפשר לבלות בנקודה כשעה, ויש גם אפשרות לעבור לצד השני של האי ולדוג. הפלגה של חמש דקות נוספות משם תיקח אתכם לאי החזירים, שם יקבלו את פניכם חזירים חמודים על קו החוף.

    האי מתהדר בתחושת רוגע אמיתית, החול הלבן והארוף מספקים תחושה מיוחדת במינה. יש מסעדה מקומית על החוף ונקודות חמודות לקחת בהן תמונה למזכרת.

    החזירים צפויים להתקרב אליכם בעיקר בזמן שתאכלו, אך הם מורגלים לבני האדם וידודותים למשחק.

    החזירים החמודים יצעדו על החוף, בעיקר כאשר מזג האוויר מתקרר מעט בשעות אחר הצהריים המאוחרות, ויכנסו לשחות בג'קוזי הטבעי. זאת חוויה נחמדה לכל המשפחה ואפשר לקחת תמונות מקסימות.

    בחוף יש מיטות שיזוף בחינם, תוכלו להזמין אוכל ומשקאות מהמסעדה ולהרגיע.

    פעילות מהנה נוספת שתוכלו לעשות בביקורכם באי החזירים היא "שייט קיאקים". יש אופציה לכלול זאת מראש בסיור המלא, או ליצור קשר עם אנשים במסעדה ולשלם ישירות.