צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קניות בצ'אנג מאי

    התפנקו עם מיטב הקניות בצ'אנג מאי ב-7 השווקים התוססים האלה
    Source https://traveltriangle.com/blog/shopping-in-chiang-mai/

    Thailand is a country known for shopping among tourists all over the world. For travelers who like to take back home something exclusive to Thailand, the best idea for them is to shop in Chiang Mai. With a wide variety of handicrafts, unique souvenirs and creative gift items, shopping markets in Chiang Mai attract many foreign customers.

    מקומות ללכת לקניות בצ'אנג מאי

    מכיוון שצ'אנג מאי היא עיר הממוקמת בצפון תאילנד, ניתן למצוא הבדלים עדינים בתרבות, בערכים ובשיטות בהשוואה לחלק הדרומי של תאילנד. העיר זוכה להמון תיירים כאשר מטיילים עושים את המסע לצ'אנג מאי ומתכבדים בהרבה יותר מוצרים בעבודת יד, פריטי מתנה שנעשו ממש מולם. עם מבט על אפשרויות הקניות בחלק זה של המדינה, מדריך הקניות הזה של צ'אנג מאי יחסוך לך הרבה תהילה וכסף.

    1. מדרחוב יום ראשון בצ'אנג מאי

    ללא ספק השוק הפופולרי ביותר בצ'אנג מאי – ה-Sunday Walking Street הוא טיול ריגוש מטורף המעורר את החושים שלך ולוקח אותם להילוך יתר. בין אם זה קניות של מזכרות וחפצים חיוניים, או לנסות אוכל מקומי – אין כמעט מקומות בצ'אנג מאי שיכולים להפיק הופעה טובה יותר מהשוק ההומה הזה. השוק הוא סמלי לשורשי תאילנד שהם תוססים, מענגים, והדרך הטובה ביותר לטבול בתרבות המקומית.

    זמנים:  16:00 עד חצות (ימי ראשון)

    2. רחוב Wualai Walking Street

    גרסה קטנה יותר של שוק ההליכה ברחובות יום ראשון, Wualai Walking Street Market מתקיים ליד חומות העיר העתיקה בכל שבת. השוק, כרגיל, ידוע בכל הדברים שחובה לקנות בצ'אנג מאי, כמו אוכל רחוב נהדר, מזכרות יצירתיות ועבודת יד אמנותית יפה שאחרת לא היית מוצא כל כך בקלות בכל יעד תיירותי רגיל.

    שעות:  17:00 עד 23:00 (שבת)

    3. Central Airport Plaza Chiang Mai

    ישנם כמה מרכזי קניות באיכות גבוהה בצ'אנג מאי למטיילים שמחפשים מותגים בינלאומיים. מכיוון שהוא קרוב מאוד לשדה התעופה, מטיילים יכולים לבקר בקניון הזה לקניות ברגע האחרון תוך שהם מסיימים את שהותם בצ'אנג מאי. החנויות המתויירות ביותר בקניון זה הן חנויות מלאכת יד אותנטיות שהן ייחודיות לחלק הצפוני של תאילנד.

    זמנים:  10:30 עד 21:00 (שני עד שישי); 10:00 עד 21:00 (שבת-ראשון)

    4. כרטיס קניון Suan Kaew

    מרכז קניות מודרני נוסף בצ'אנג מאי, Kad Suan Kaew הוא אחד ממרכזי הקניות הוותיקים והידועים ביותר בצ'אנג מאי. אטרקציה נוספת ל-Kad Suan Kaew היא שוק הלילה המתקיים בשטח הקניון. מטיילים יכולים להיות בטוחים בחוויה גסטרונומית מצוינת שכן בתוך הקניון יש שפע של חנויות אוכל זולות וטעימות שפועלות בהצלחה כבר יותר מעשור.

    זמנים:  11:00 עד 21:00 (שני עד שישי); 10:00 עד 21:00 (שבת-ראשון)

    5. שוק טון לאמיאי

    אם מטיילים מחפשים חנות פרחים טובה בצ'אנג מאי, סביר להניח שתושב מקומי ידריך אותם לעבר שוק טון לאמיאי. ממוקם ממש ליד שוק Talat Warorot, יש שני חלקים של טון למיאי – חלק אחד שייך למוכרי הפרחים האמנותיים, והשני לחנויות המלאכה והבגדים. תענוג נוסף ללקוחות בעת קניות בצ'אנג מאי בשוק זה הוא הניחוח הנוכח בכל מקום של יסמין בסמטאות הצרות של השוק.

    זמנים:  פתוח 24 שעות

    6. כפר בור סאנג

    ממוקם בפאתי צ'אנג מאי, כפר סאנג בור הוא שוק אומנות המפורסם באומנות ובאומנות של מטריות נייר. קשה למטיילים לפספס את הגעתם לכפר הקטנטן הזה הממוקם בפאתי, שכן משני צידי הדרך הם יעטרו את הכניסה והחלון הקדמי שלהם עם מטריות נייר צבעוניות בצורות וגדלים שונים. מכיוון שזהו שוק אומנות ידוע, כל המוצרים כאן מיוצרים בעבודת יד והנייר המשמש בו מגיע מעץ התות הגדל במקום.

    7. שוק ווררוט

    כמו כל מדריך קניות בצ'אנג מאי, לא היינו מעזים להוציא את שוק Warorot המפורסם מרשימת המקומות שלנו לקניות בצ'אנג מאי. מטיילי אוכל צריכים לשבת ולשים לב, שכן השוק הזה ידוע לשמצה בזכות כמה מאוכל הרחוב היצירתי והטעים ביותר שקיימים בתאילנד.

    בדוכני האוכל, המנות הנפוצות ביותר לצריכה הן סאי אואה (נקניקייה בגריל), נאם פריק (מטבל צ'ילי אדום וירוק) וקאפ מו (עור חזיר קריספי).

    קניות בצ'אנג מאי היא כמעט כמו חוויה בלתי רצונית עבור מטיילים, שכן הטבע הנוח של העיר והאנשים החמים והמסבירי פנים גורמים לתיירים להרגיש כמו בבית. עם שילוב טוב של עבודות יד, מזכרות ושפע של פריטי מתנה – צ'אנג מאי בהחלט עושה עבודה נהדרת בפיתוי המבקרים לחפור בכיסם ולקחת משהו בעל ערך מהעיר הנינוחה והמקסימה הזו.

    שעות:  6 בבוקר עד 7 בערב