צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    דרים וורלד בנגקוק

    ביקור בפארק השעשועים Dream World הוא יום בילוי מהנה למשפחות בבנגקוק. כפי שהשם מרמז, הפנטזיות של ילדים הופכות למציאות – הם יכולים להרכיב מזחלות או לעשות מלאכי שלג בארץ שלג, לרכוב על רכבת הרים במעלה הר החלל ולפגוש את סינדרלה ופוקהונטס, הכל ביום אחד.

    הבהרה ב-Dream World תאילנד

    הכניסה לעולם החלומות תאילנד קובעת את החוויה הפנטסטית שתבוא: חייזרים ידידותיים וירוקים צוחקים מתחת לחומות הטירה מימי הביניים. יש מוזיקה עליזה המושמעת בכל רחבי הפארק, עם חלקי גנים מטופחים, פרחים ותווי מים, ושפע של מפות מנוקדות ברחבי המקום.

    הרכיבות היותר מסמרות שיער כוללות את המועדפים הישנים כמו Space Mountain, רכבת הרים שמתגלגלת לאורך החושך והספינה הוויקינגית. אחת הרכיבות הפופולריות ביותר בפארק היא ה-Sky Coaster האייקונית, רכבת הרים מודרנית למדי שמתפתלת ומתגלגלת כאשר רגלי הנוסע משתלשלות בחופשיות ממושבם הרתום היטב, ו-Super Splash, שבטוח יעניק לרוכבים מקלחת מרעננת (בין אם הם רוצים). זה או לא).

    טוב לדעת על עולם החלומות תאילנד

    ב-Dream World תאילנד יש גם שפע של נקודות צילום מעניינות, כולל קולוסוס שנפל קבור למחצה באדמה, כמו גם גן אהבה פופולרי בקרב זוגות. תמצאו גם שפע של גזרות דמויות, כולל סופרמן וג'יימס בונד.

    מספר מופעים מתקיימים במהלך היום, כמו מופע החיות ומופע הפעלולים. אחר הצהריים מתקיים מצעד רחוב תוסס לאורך צירי הפארק. זהו אחד מרגעי השיא של יום ב-Dream World. יש זרם אינסופי של דמויות מפורסמות, קמעות חמודים וליצנים מבצעים שרוקדים את דרכם.

    מקום פופולרי בקרב משפחות מקומיות, Dream World Thailand הוא העמוס ביותר בסופי שבוע, אך התורים לנסיעות פופולריות רק לעתים רחוקות עולים על 10 דקות. פארק השעשועים אינו ממוקם בבנגקוק, אלא בפאת'ם תאני, כ-17 ק"מ מצפון-מזרח לנמל התעופה הבינלאומי דון מואנג. דמי כניסה עולים בסביבות 1,100 באט עבור כניסה ורכיבות (לא כולל Water Fun ו-Snow Land). אתה יכול לבחור בתעריפי חבילה (החל מ-1,125 באט) אם אתה רוצה ליהנות מכל מתקני פארק השעשועים.

    עולם החלומות תאילנד

    מיקום:  62 Village No. 1, Rangsit-Ongkharak Road, Bueng Yitho, Thanyaburi, Pathum Thani 12130, תאילנד

    מידע:  שני עד שישי מ-10:00 עד 17:00, שבת עד ראשון מ-10:00 עד 19:00

    טל':  +66 (0)2 577 8666