צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    עולם המים בננגקוק

    SEA LIFE- האקווריום הענק בבנגקוק

    SEA LIFE בנגקוק אוקיינוס וורלד , או בעבר ידוע בשם Siam Ocean World, מברך אותך  למפגש תת-ימי ייחודי . עם בתי הגידול והתערוכות הימיים המגוונים שלו, הוא מתויג  כאקווריום הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה .

    SEA LIFE Bangkok Ocean World  מורכב מ  -12  אזורים , עם  למעלה מ-30,000 יצורי ים  בתערוכה. אלה כוללים כמה טורפי אוקיינוס פופולריים כמו כרישי נמר חול ותמנון פסיפי ענק.

    תפגשו גם מגוון מיני דגים כמו דג ליצן, דג אריה ועוד רבים. נוסף על כך, יש סוסי ים, צבי ים ירוקים ופינגווינים!

    חקרנו באופן אישי כל אזור במהלך הביקור שלנו. בנוסף,  צילמנו הרבה תמונות יפות של היצורים הימיים השונים . אז הרשו לי  לשתף אתכם  בכל  12 האזורים  דרך  אוסף התמונות שלי למטה .

    1. שוניות אלמוגים

    התחל את ההרפתקה שלך ב-SEA LIFE בנגקוק בעולם האוקיינוס  בשוניות האלמוגים . קטע זה עמוס  באלמוגים תוססים רבים . וכמובן, אלמוגים הם ביתם של דגים רבים. אז, קח זמן ללכוד את כל מיני הדגים כאן.

    אזור זה ידוע גם בטורפים המסובכים שלו עם  עיצובי גוף ייחודיים . גלו את היצורים המוזרים האלה   מנווטים דרך בית הגידול שלהם תוך כדי ציד דגים קטנים. כדי לתת לך סקירה כללית, אלה הם  דגי האריה ,  דגי העקרב ודגי  ההדק .

    מיני דגים אלה הם  מהיצורים בעלי המראה החי  ביותר באקווריום. ובגלל הצבעים הפועמים והתכונות העדינות שלהם, הם מאוד נערצים על ידי אוהבי האקווריום.

    כמו כן מוצגים שני סוגי צלופחים  –  צלופחי סרט וצלופחי גן מנומרים . וכמובן, אתה לא יכול לפספס את  דג הנפוח בעל פני הכלב . מינים אלה מגיעים עם תכונות מיוחדות שהופכות אותם למעניינים מאוד.

    2. רוקי שור

    היכנסו אל  רוקי שור  ותראו את היצורים המקסימים האלה עושים את שגרת היום שלהם. לעתים קרובות אתה יכול למצוא אותם משוטטים על הקרקע או שוחים מתחת למים. נוסף על כך, תוכלו לתפוס את  פינגוויני הג'קאס  המוזנים בדגים קטנים.

    בדיוק כמו רוב הפינגווינים, הם אוהבים לצלול לעומק ומבלים את רוב זמנם בשחייה – לבד או בקבוצה. בנוסף, בעלי חיים אלה מתקשרים באנימציה. אולי אפילו תופתעו מקולות החמור שלהם!

    3. מנהרת האוקיינוס

    טיילו מסביב  למנהרת האוקיינוס וקבלו  מפגש אישי עם הטורפים המפורסמים של SEA LIFE Bangkok Ocean World. אחת מבעלי החיים הרבים כאן הם  כרישי נמר החול , הידועים בעיניהם המצמררות ובחוטם המחודד.

    כמו כן באזור זה קרניים שונות כגון  קרני נשרים ,  שוט נמר וקרני אף  חפירה . לכל אחד מאלה יש דפוס גוף ייחודי משלו.

    די קל להבחין בין בעלי חיים אלה בגלל גודלם. טונה כחולת- סנפיר  ענקית , במיוחד, היא זן הטונה הגדול ביותר, בעוד  שחבורת הגוליית הענקית  יכולה לגדול עד 8 רגל.

    4. ספינת כרישים

    אם אתה מעוניין בטורפים ימיים גדולים, פשוט פנה אל  Shark Ship Wreck . בחלק זה, תהיה לך הזדמנות להיתקל  במיני כרישים שונים . ממושבכם תוכלו לצפות בצוללנים שוחים יחד עם היצורים המסוכנים הללו.

    לרוב הכרישים הללו יש מראה פיזי מפחיד וגודל מסיבי. עם זאת, לא כולם טורפים קשוחים. אז אם אתם רוצים חוויה יוצאת דופן, אל תפספסו את הספינה הטרופה המדהימה הזו מעשה ידי אדם ב-SEA LIFE בנגקוק.

    5. אוקיינוס טרופי

    האוקיינוס הטרופי  הוא אקווריום נוסף שחובה לבקר בו בגלל  הדגים העזים שלו . קח זמן לראות את  דגי הבאנר לונגפינ  ולהעריך את הצבעים היפים של לבן וצהוב. ישנם גם דגי המנתחים הצהובים שמשנים את הצבעים כשהם מתבגרים.

    מצד שני,  צלופחי המורנה  מושכים מאוד את העין. לא תתקשו להבחין בין היצורים הללו בגלל דפוס הגוף שלהם. באופן מפתיע, הצלופחים המסוימים האלה מגיעים גם עם שיניים גדולות שמקלות עליהם לתפוס את טרפם.

    6. ממלכת סוסון הים

    עכשיו, הגיע הזמן לחקור את  ממלכת סוסי הים . אזור זה הוא ביתם של כמה מינים ימיים מיוחדים –  סוסי הים . תפוס אותם שוחים זקופים ומעתיקים את הצבע של צמח הים כדי להימנע מטורפים ימיים.

    האזור הספציפי הזה באקווריום SEA LIFE בנגקוק Ocean World מגן גם על  סוסי הים עם הבטן הגדולה . בגלל הבטן הבולטת, נראה שהם בהריון. גולת הכותרת נוספת שתראו כאן הם  דגי הצינור התנין .

    7. הרפתקאות יער הגשם

    המשך בכיף ובקר  בהרפתקת יער הגשם . חלק זה לוקח אותך  לחוויה מיוחדת  עם  יצורים טרופיים שונים . וכשתשוטט ביער הגשם מעשה ידי אדם, תתקל במיני הצבים הגדולים בעולם,  צבי הים הירוקים .

    כמה בעלי חיים ימיים בתוך הטנק הזה הם  ארפאימות ,  חלה מחסיירים ודיגוני יהלומים  שחורים . נוכחות גם  הלוטרות המזרחיות הקטנות ציפורניים , המכונות כקטנות במין שלה.

    אל תלך שולל על ידי הצבעים התוססים שלהם! צפרדעי החצים של דבורת  הבומבוס וצפרדעי החצים הרעלות  הכחולות  הן  חלק  מהצפרדעים הרעילות ביותר  באקווריום SEA LIFE בנגקוק.

    הצפרדע  השור  והצפרדע  הארגנטינאית  הם גם שניים ממיני הצפרדעים הרבים שתפגשו כאן. בעלי חיים אלו ידועים בגודלם העצום ובתכונות הגוף הייחודיות שלהם. למרות המבנה המאסיבי שלהם, השניים האלה די לא פעילים ולעתים קרובות מתעצלים.

    מלבד דגים וצפרדעים, המקום הזה  עמוס גם במגוון נחשים ולטאות . כדי לתת לך סקירה כללית, אלה כוללים  פיתון שטיח יגואר ,  נחש תירס ,  נחש חלב , כמו גם  שממית נמר . כל היצורים הללו משתנים בגודל, בצבע ובדוגמאות.

    8. מגרש משחקים לקרח פינגווין

    תהנה עם היצורים המקסימים ב-  Pingvin Ice Adventure.  באזור SEA LIFE בנגקוק Ocean World, תפגשו את  הפינגווינים של ג'נטו . צפו בהם שוחים ומציגים את התנועות המדהימות שלהם מתחת למים. בגלל הכישורים שלהם, הם יכולים אפילו לצלול לפחות 400 פעמים ביום!

    חוץ מלראות את הפינגווינים של ג'נטו, הקפד לקפוץ  לאזור משחקי הפינגווינים . זהו אתר בידור נהדר עבור משפחות עם ילדים. תן להם לשחק עם היצורים דמויי החיים על המסך.

    9. מסתור רוקי

    Rocky Hideout  הוא המקלט היפהפה של יצורים ימיים עצומים רבים כמו  סרטני העכביש הענקיים . בגלל התכונות המדהימות שלו, הוא מקבל את השם של עכביש וסרטן! ואין מה לדאוג לגבי הסרטנים הימיים הגדולים האלה כי הם לא רעילים.

    עוד יצור ראוי לציון שצריך לשים לב אליו הוא  תמנון השקט הענק . רכיכת הים הענקית הזו, לעומת זאת, בהחלט יודעת לשחק מחבואים. אז, שמור על הפוקוס שלך ותראה את ענק האוקיינוס הזה!

    10. רוקפולס

    היו קרובים עם  סרטני הפרסה  וכוכבי  הים  ב-  Rockpools . בחלק זה, ניתנת לך ההזדמנות להיות אישי יותר עם היצורים האלה. אתה יכול לשחק איתם גם כמה דקות!

    רק תוודא שאתה פשוט נוגע בהם בעדינות ולא מוציא אותם מהמים. זכור לתת להם להישאר בבית הגידול שלהם בקלות.

    11. קולנוע 4D

    קולנוע 4D של   SEA LIFE Bangkok Ocean World מוסיף עוד כיף והתרגשות לביקור שלך. הכן את עצמך כשאתה עוקב אחר מסע המדוזות עוצר הנשימה של בובספוג.

    האפקטים המדהימים והריאליסטיים הופכים את הסרט הזה לבדר ביותר. אז, הקפד לתפוס את חווית הסרט הקסומה הזו יחד עם המשפחה והחברים שלך.

    12. סירת תחתית זכוכית

    קבל יותר אישי עם הכרישים  בסירת תחתית זכוכית . חוויה זו מאפשרת לכם ליהנות עם הטורפים של האוקיינוס ומינים ימיים אחרים. אז, אם יש לך לב נועז, בטוח שתאהב את המפגש הייחודי הזה. ואל דאגה כי הנסיעה המרגשת הזו בטוחה לכל המשפחה.

    בכל סירה, יהיה צוות SEA LIFE אחד או שניים שיסייעו לכם. ומדריכי הטיולים אפילו יראו לכם איך להאכיל את הדגים ביד! צפו בהערצה במאות דגים מתאספים באזור אחד כדי לטרוף את מזונם.