צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    פארק מים תאילנד

    עם הטמפרטורה הממוצעת של 28 מעלות צלזיוס בשנה, לתאילנד יש אקלים טרופי חם ולח. עבור אנשים המחפשים הפוגה קטנה מהחום, פארקי המים הללו בתאילנד הם המפלט המושלם מהטמפרטורות הגבוהות ולהתמכר לבילוי מימי לכל המשפחה. 

    10 פארקי המים הטובים ביותר בתאילנד

    1. Cartoon Network Amazone, פטאיה

    Cartoon Network Amazone הוא פארק המים הראשון בעולם בנושא Cartoon Network, הממוקם בפטאיה. יש בו למעלה מ-30 אטרקציות, כולל מגלשות מים, בריכות גלים ומגרש משחקים ענק. הפארק הוא גם ביתם של דמויות אהובות רבות של Cartoon Network, מה שהופך אותו ליום טיול נהדר לילדים ולמבוגרים כאחד.

    שעות:  10:00-18:00

    2. ג'ונגל המים ואנה נאווה, הואה הין

    Vana Nava Water Jungle הוא פארק מים פופולרי בהואה הין. יש בו למעלה מ-20 מגלשות מים, כולל המגלשה הגבוהה והארוכה בתאילנד. בפארק יש גם מגוון מגלשות מהנות, נהר עצל ובריכת גלים. ג'ונגל המים Vana Nava כולל גם ארכיטקטורה ועיצוב מרשימים, מה שהופך אותו לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

    שעות:  10:00-18:00

    3. פארק המים Ramayana, פטאיה

    פארק המים Ramayana הוא פארק המים הגדול ביותר בתאילנד, הממוקם בפטאיה. יש בו למעלה מ-50 אטרקציות, כולל מגוון מגלשות מים, בריכות גלים ונהר עצל. בפארק יש גם אפשרויות רבות לאוכל ושתייה, מה שהופך אותו ליום נהדר עבור משפחות וקבוצות.

    שעות:  10:00-18:00

    4. פארק המים ספלאש ג'ונגל, פוקט

    פארק המים ספלאש ג'ונגל הוא אטרקציה פופולרית בפוקט, הידועה במגלשות המים, בריכות הגלים והנהר. בפארק יש גם אזור נפרד לילדים ומגוון אפשרויות מזון ומשקאות.

    שעות:  10:00 – 17:45

    5. Santorini Water Fantasy, Cha-am

    מקור תמונה

    Santorini Water Fantasy הוא פארק מים פופולרי הממוקם בצ'א-אם, הידוע בארכיטקטורה ובעיצוב שלו בהשראה יוונית. יש בו מגוון של מגלשות מים ובריכות כמו גם אזור נפרד לילדים. בפארק יש גם מגוון אפשרויות לאוכל ושתייה, מה שהופך אותו ליום טיול נהדר עבור משפחות.

    זמנים:  9:30 – 18:30 (שני עד שישי) | 9:00 – 18:30 (בסופי שבוע)

    6. Fantasy Lagoon

    פנטזיה לגון, נמצא על הגג של קניון בנגקה, הוא אחד מפארקי המים הזולים ביותר, מיניאטורה של פארק המים Cartoon Network. עם בריכות גדולות, מגלשות בגודל בינוני ותכונות של התזה באזורים הנפרדים, הפארק לא ממש עמוס. אבל יש בו הכל, החל מתכונות מתנפחות, Lazy River, משחקים ומופעי קסמים ובלונים שונים. ילדים יכולים להשתעשע עם מזרקת הפנטזיה בעוד שמבוגרים המחפשים ריגושים ישמחו לנסות את מגדל הסליידר, Mystery Ocean, Magic Jungle, Ocean 10 ועוד.

    שעות:  10:30 עד 20:30

    7. סיאם פארק סיטי, בנגקוק

    פארק המים הגדול באסיה, סיאם סיטי, הוא בין פארקי המים המרגיעים ביותר בתאילנד, שם הים-בנגקוק שנוצר באופן מלאכותי מוכר כגדול ביותר לפי ספר גינס. תיהנו מגלי מי האוקיינוס או החלקו במורד הסליידר הענק התוסס באורך 21 מטר. תן לילדים לשחק ב-Chamois Lagoon בזמן שאתה לוקח את המגלשה הסוערת דרך Super Slider או להירגע בבריכת העיסוי של ספא קלאב – יש הרבה מה לעשות!

    שעות:  10:00-18:00

    8. פיל ורוד, פארק המים סאמוי

    הפיל הוורוד מוקף במטעי דקלים למרגלות האזור הכפרי המוריק, הוא אחד מפארקי המים התוססים ביותר בתאילנד. האטרקציות העיקריות הן מגלשת הסופרבול, מגלשת ספירלה סגורה, ומגלשת המהירות הפתוחה באורך 12 מטר. צפו בנופי הג'ונגל מנהר Lazy River או שחו במי הים של בריכת הגלים. בינתיים, ילדים יכולים ליהנות עם מגלשות Crazy Race Junior, מזרקות, ולגונות הילדים. ללגום משקה מתחת לגזיבו הסכך ליד המים התכולים של חוף Maenam.

    זמנים:  10:00 – 18:00

    9. Scenical World

    Scenical World יכול בקלות להיחשב כגרסה מיניאטורית של פארק המים Ramayana תאילנד. תהנו מהכוח הצנטריפוגלי בתוך קערת החלל או בטורנדו. Splash Coaster ו-Tantrum Alley מיועדים לחובבי ריגושים. Cyclone, Wave Racer, Kamikaze ו-Python הם המגלשות הטובות ביותר, ותוכלו לנסות את בריכת הגלים ואת Lazy River לצוף מרגיע וחסר מטרה. בסופו של דבר, תוכלו לשבת בביתנים המוצלים בזמן שהילדים שלכם יכולים לשחק ב-Splash Valley וב-Kiddie Slide.

    שעות:  10:00-18:00

    10. פארק המים בלאק מאונטיין

    פארק מים מתרחש בתאילנד, ההר השחור כולל חמש בריכות ענקיות. בריכת הגלים, עד שני מטרים, תעניק לכם תחושה של גלישה בים. בריכת ספא, בריכת מזרקות, בריכת הרפתקאות לילדים ובריכת האינסוף ליד החוף הן האטרקציות האחרות של הפארק הזה. המגלשות הטובות ביותר כוללות Wild Wave, Black Wave, White Ring ו- Purple Speed.

    שעות:  10:00 – 17:00