צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קניות ב-Phra Nakhon Si Ayutthaya

    source https://www.safarway.com/en/city/phra-nakhon-si-ayutthaya/shopping-center-mall

    מרכזי הקניות של Phra Nakhon Si Ayutthaya הם הבחירה האידיאלית לסיור קניות מהנה בין המותגים הבינלאומיים המשובחים והמפורסמים ביותר. קניונים אלו מאפשרים לכם לרכוש מוצרי אופנה, בשמים, מוצרי אלקטרוניקה, מזכרות וכו'.

    10 הקניות הטובות ביותר ב-Phra Nakhon Si Ayutthaya לשנת 2022

    שוק הואה רו

    בדומה לשוק צ'או פרום, הואה רו היה אזור מסחרי עמוס בימים עברו, עם שני אזורים: אזור סחורה וסחורה הכולל טקסטיל, בדים, מתנות ומזכרות, ואזור אוכל הכולל פירות וירקות טריים ומעדנים מקומיים . שוק Hoa Ro פתוח לאורך כל היום ושווה ביקור אם אתה במקרה בקרבת מקום.

    תכונות שוק Hua Ro

    ידידותי למשפחה

    מתאים לקבוצות

    קטגוריות

    שווקים פתוחים

    הפארק העירוני איוטאיה

    Ayutthaya City Park הוא מרכז קניות פנימי וחיצוני הכולל יותר מ-500 חנויות מגוונות בין מקומיות ובינלאומיות, העונה על כל הצרכים שלך מבגדים, נעליים, אביזרים, מתנות, מזכרות, ציוד, מכשירים אלקטרוניים, קו סאמטיקה וטיפוח העור, בנוסף למרכזי משחק מיוחדים לילדים, אולם כנסים ומגרש כדורים. רגליים פנימיות. המקום הזה שווה ביקור עם משפחה וחברים לחוויית קניות מהנה.

    Ayutthaya City Park תכונות

    ישיבה בחוץ

    ישיבה פנימית

    ידידותי למשפחה

    מתאים לקבוצות

    קטגוריות

    קניונים

    שוק גונג קונג

    ממוקם ברובע Bang Pa-in של Ayutthaya, Jungkong Market הוא המקום המושלם לחוויית קניות שלמה בעיר. השוק נקרא על שם הדרך שבה אתה צריך להתכופף כדי לבחון מקרוב את מה שמוצע למכירה, הידוע בשם "עקומת הג'ונגקונג". כאן תוכלו למצוא פירות וירקות טריים ואורגניים, סלסלות ארוגות, פסלוני חימר, סירים, מנורות, חפצי נוי, אוכל מקומי וממתקים, והכל במחירים נוחים.

    תכונות של שוק גונג קונג

    ידידותי למשפחה

    מתאים לקבוצות

    קטגוריות

    שווקים פתוחים

    מרכז האמנויות והמלאכה המלכותי באנג סאי

    מרכז האמנויות והאומנות המלכותי באנג סאי בריברפרונט הוא חנות המקדמת עבודות יד ומוצרים ייחודיים בעבודת יד מקומית. כשתבקרו במרכז זה, תמצאו תערוכות של עבודות יד ואומנויות מכל אזורי תאילנד, ותוכלו לראות גם את המפעלים שבהם מייצרים עבודות יד, וכן פארק ציפורים בשם Suan Nok. כל הפריטים למכירה הופכים את קניון Bang Sai Royal למקום נהדר לקניות ולקנות מזכרות.

    מרכז לאמנויות ואומנות עממיות באנג סאי המלכותי

    ידידותי למשפחה

    מתאים לקבוצות

    קטגוריות

    חנויות לציוד אמנות

    חנויות למלאכת יד

    חנויות מתנות

    חנויות מזכרות

    שוק הלילה באנג איאן

    באן איאן הוא שוק לילה תוסס עם מגוון רחב של דוכנים שמוכרים בעיקר מאכלים מוכנים מקומיים, אבל תמצאו גם בגדים, אביזרים, מתנות ומוצרי אלקטרוניקה. שוק זה ממוקם בצד אחד של דרך באנג איאן בלב איוטאיה, קרוב מאוד לוואט מהאט. השוק פתוח מ-16:00 עד 21:00 ומהווה יעד אידיאלי לקניות ולטעימת מאכלים מקומיים טעימים.

    תכונות של שוק הלילה באנג איאן

    קטגוריות

    שווקים פתוחים

    שווקי איכרים

    שוק קרונגסרי.

    השוק הצף קונגסירי הוא המקום הטוב ביותר לאכול ולנווט בדרך המסורתית הישנה באיוטאיה. יש בו כל מה שתרצו, כמו מזנון אוכל תאילנדי וממתקים אסייתים, שם תוכלו להציץ לאווירה של הבירה העתיקה של איוטאיה. שוק זה בהחלט שווה ביקור מכיוון שהוא מציע מוצרים באיכות גבוהה במחירים סבירים.

    שוק קרונגסרי. תכונות

    ידידותי למשפחה

    מתאים לקבוצות

    קטגוריות

    שווקים פתוחים

    Talat Klang Ayatthaya

    Talad Klang Ayutthaya הוא שוק גדול המאפשר ליהנות מפירות ים טריים, טעימים וזולים במסעדותיו הרבות. תוכלו לשוטט בשוק הזה, לבחור מה שאתם אוהבים מבין התוצרת המקומית הטרייה ביותר וליהנות ממגוון מנות דגים ופירות ים באיכות גבוהה. הדבר הטוב ביותר בשוק הזה הוא שהמחירים שלו זולים בהרבה מרוב המסעדות בעיר.

    תכונות של Talat Klang Ayatthaya

    ידידותי למשפחה

    מתאים לקבוצות

    קטגוריות

    שווקים פתוחים

    שווקי איכרים

    פרימיום אאוטלט איוטאיה

    Premium Outlet Ayutthaya הוא קניון פתוח עם ארכיטקטורה מקושטת ומקסימה, עם סניפים נוספים בפטאיה, צ'א-אם, קאו יאי, קראבי, פוקט, אודון תאני, סאמוי וצ'אנג מאי. המרכז מאכלס כ-300 מותגים בהנחות של עד 70% מדי יום, בנוסף לחניה חינם, ומגרש כדורגל מקורה. קניון זה הוא בחירה מצוינת לקניות באיוטאיה.

    תכונות Premium Outlet Ayutthaya

    חניה זמינה

    ידידותי למשפחה

    מתאים לקבוצות

    קטגוריות

    חנויות מיוחדות

    חנויות אאוטלט

    קניונים

    מידע על שוק צ'או פרום

    השוק ההומה הזה קיים מאז שאיוטאיה הייתה הבירה, והוא מכיל שפע של חנויות קטנות, דוכנים של מעדנים מקומיים וספקים המציעים כל מיני סחורות שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר בעיר. לחנויות רבות יש כיום חזית בטון במקום עץ, והשוק הזה הוא אחד המקומות הטובים ביותר לטעום ארוחה זולה וטעימה.

    תכונות של שוק צ'או פרום

    ידידותי למשפחה

    מתאים לקבוצות

    קטגוריות

    שווקים פתוחים

    השוק הצף איותאיה

    השוק הצף Ayutthaya הוא יעד ייחודי הן לתיירים והן למקומיים בתאילנד; היא מאפשרת למבקרים ליהנות מהנוף הנפלא ומהאווירה התאילנדית המסורתית עם יותר מ-200 חנויות מסודרות לאורך נתיב המים. שוק זה מציע מאכלים שונים, מזכרות, מוצרים מקומיים, עבודות יד ודברים נוספים, וניתן לשוט בסירה ולטייל באזור שלו, וכן ניתן לצפות במופעים תאילנדיים מסורתיים כמו מופעי ריקוד.

    תכונות של השוק הצף של Ayothaya

    מתאים לילדים

    ידידותי למשפחה

    מתאים לקבוצות

    חניה זמינה

    נגיש לכיסא גלגלים

    קטגוריות

    שווקים פתוחים