צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מקומות קניות בצ'אנג ראי

    מקומות הקניות הטובים ביותר בצ'אנג ראי – מדריך אולטימטיבי https://www.dimaak.com/blog/chiang-rai-shopping/

    קניות הן חלק בלתי נפרד מכל סוג של טיול, אולי זה יהיה רק יום טיול לעיר הבאה או טיול של סוף שבוע למדינות אחרות במדינה שלך. זהו מסלול הטיול הנפוץ גם אצל כל סוג של מטייל. אז איך אפשר לפספס את זה כשאתה נוסע מחוץ למדינה שלך?

    צ'אנג ראי הוא מקום כזה שבהחלט שווה את הכסף והזמן שלך. יש אפילו שאומרים שהקניות בצ'אנג ראי עדיפות יותר מכל עיר אחרת בתאילנד, מכיוון שמקבלים מוצרים דומים במחיר סביר בהרבה. 

    צ'אנג ראי היא עיר יפה עם גישה נינוחה. השטחים ההרריים ומזג האוויר הטרופי שלו הופכים אותו ליעד אידיאלי לחופשה משפחתית מרגיעה. מדרונות ההרים של צ'אנג ראי עדיין מאכלסים כמה מהשבטים הילידים שלה ומהווים גם מקום מושלם למטעי קפה ותה. ומכאן שקפה, תה, פריטי מלאכת יד מסורתיים, תבלינים הם מעט מהדברים שחובה לקנות בצ'אנג ראי. כמו כן, המפלים של צ'אנג ראי הם משהו ששווה לצפות בו.

    סצנת הקניות בצ'אנג ראי אינה ראוותנית כמו בנגקוק, פטאיה, פוקט או כל ערים גדולות אחרות לצורך העניין. עם זאת, בהתחשב בעובדה שהתיירות מדביקה את הפער בקצב אקספוננציאלי, שווקי לילה, רחובות הליכה, מתחמי קניות ודברים רבים אחרים מגיעים גם בצ'אנג ראי בקרוב. 

    להלן כמה מהמקומות הפופולריים ביותר לקניות בצ'אנג ראי. 

    קחו כמה תיקים נוספים, משקפי שמש ונעלו כמה נעליים נוחות ואתם מסודרים!

    1. בזאר הלילה של צ'אנג ראי: 

    המושגים של בזאר הלילה מפורסמים ביותר בכל תאילנד, וצ'אנג ראי מדביקה את הקצב בכל המהירות. ממוקם קרוב לתחנת האוטובוסים של צ'יאנג ראי, אפשר לכנות את בזאר הלילה של צ'יאנג ראי שגריר התרבות של שושלת לאנה. הוא מציג לראווה מגוון של מלאכת יד ומזכרות של לאנה משבטים של לו, Lowland Thai וגבעות צ'אנג ראי כמו שטיחים, וילונות, צעיפים, משי, תיקים, תכשיטים ועוד רבים. 

    זהו שוק צ'יאנג ראי הראשון שכולם יציעו לכם ללכת אליו מכיוון שתוכלו לחוות הכל במקום אחד. השוק הזה הוא חנות אחת לכל דבר תחת השמש. מגילוף עץ, גילוף בשיש ועד ציור, צביעת ציפורניים ועיסוי תאילנדי מסורתי, אתה יכול לחוות הכל.

    זהו אחד משווקי הלילה הטובים ביותר בצ'אנג ראי בו תוכלו להתענג על מגוון תענוגות תאילנדים וגם לצפות באמנים מופיעים בשידור חי מולכם. יש הרבה מסעדות ופאבים גם כן, המגישים אוכל ואלכוהול נהדרים. 

    מיקום : וויאנג, מחוז מואנג צ'יאנג ראי

    זמנים : 6 בבוקר עד 23:00 בכל הימים.

    2. Plaza Central Chiang Rai:

    זהו אחד הקניונים הראשונים שנפתחו כחלק מהרחבת אופק הקניות של צ'יאנג ראי. מתחם קניות ידידותי לסביבה אחד מסוגו בצ'אנג ראי, המקום הזה מכיל יותר מ-280 חנויות. החל מחנויות בגדים קמעונאיות ועד חנויות מפעל ובוטיקים, במתחם הקניות הזה יש הכל.

    כדי להפוך את חווית הקנייה שלכם למושלמת, יש להם גם מתחם אוכל המגיש את כל המטבחים האפשריים, מהמאכלים התאילנדיים המסורתיים ועד הסינים, הקונטיננטליים, ואפילו ה-Mc Donald's האהובים מתמיד. הפריסה מתוכננת היטב והיא נשבעת לשמור ולשמר את המסורת התרבותית של "לאנה" בצפון תאילנד. 

    מיקום:  13 99/9 Phahonyothin Rd, Mueang Chiang Rai District

    זמנים:  שני עד שישי 11:00. – 9 בערב. ושבת – ראשון 10 בבוקר. – 09 בערב.

    3. Walking Street במוצאי שבת:

    השוק הטוב ביותר ללכת אליו בסוף שבוע! 

    רחוב ליל שבת בהחלט צריך להיות ברשימת אזורי הקניות של צ'אנג ראי של אדם. למרות שלא צפוף במיוחד, זהו מקום אחד שבו אנשים הולכים לחוויית קניות לפנאי. 

    כאן אתה יכול למצוא פריטים תאילנדים בעבודת יד שאתה יכול לקנות כמזכרת עבור האנשים שלך בבית. תוכלו למצוא כמה מהיצירות האמנותיות האותנטיות והטובות ביותר של אומנים תאילנדים מקומיים אשר יוצגו בדוכנים. זו גם תהיה אחת הדרכים לעזור ולעודד את עבודתם.

    מיותר להוסיף, אנשים גם מצטופפים בשוק הזה בגלל האוכל התאילנדי הטעים שלו.

    אל תחמיצו את זה!

    מיקום : Suk Sathit, Tambon Wiang, Amphoe Mueang Chiang Rai

    שעות : 18:00 עד 23:00 בימי שבת

    4. קאד לואנג:

    קאד לואנג, הידוע בצדק בתור השוק הרטוב הגדול, הוא בזאר לילה מתרחש של צ'אנג ראי. לשוק הזה יש שני גוונים. כשהשוק נפתח הוא דומה מאוד לכל שוק יום אחר אבל ברגע שהשמש שוקעת, הצד הכיף והמבדר של השוק עולים. 

    אזור הקניות הזה של צ'יאנג ראי הוא גן עדן לאפיקוורים. רוב הקהל נמצא כאן בגלל דוכני האוכל שלו שמגישים להם כמה מהמטבחים התאילנדים הכי מעוררי תיאבון. שוק זה פופולרי גם בשל מגוון דוכני הפירות הטריים שלו המספקים את המועדפים של כולם. 

    למעשה, דוכנים שמוכרים את הסחורה המקומית בעבודת יד, חנויות המוכרות תוצרת טרייה ודוכני אוכל הם האטרקציות העיקריות בשוק הלילה של קניות בצ'יאנג ראי.

    מיקום:  Chang Phueak, מחוז מואנג צ'יאנג מאי

    שעות:  18:00 עד 22:00 בכל הימים

    5. מדרחוב צ'אנג ראי:

    קטע של 1.5 ק"מ של Thanalai Road, אחד הרחובות התוססים של צ'אנג ראי. הרחוב הזה הוא רחוב ההליכה של צ'אנג ראי. זהו מקום מושלם להתבונן ולהתערבב עם כמה אנשים תאילנדים ולהכיר יותר את המסורת שלהם ואת חיי היומיום שלהם. 

    המקום הזה מפורסם מאוד בסצנות הקניות שלו. יש אינספור אפשרויות של דברים לקנות בצ'אנג ראי כמו משי תאילנדי, חומרים מודפסים ביד, מוצרים בעבודת יד ועוד הרבה דברים מעניינים שישאירו אותך מעורב.

    כדי להפוך את השוק הזה למעניין ותוסס עוד יותר, ישנה מיני-במה במרכז רחוב ההליכה בה מבצעים אמנים מקומיים קונצרטים מוזיקליים עממיים חיים, מופעי ריקוד תאילנדים והופעות אחרות.

    אטרקציה מרכזית נוספת של השוק הזה היא דוכני האוכל הצפוני התאילנדי שלו. הניחוח והטעם הם למות עבורם. הם אפילו מאכלסים כמה מכוני ספא תאילנדיים שבהם אתה יכול להירגע. 

    מיקום : Thanalai, Tambon Wiang, Chang Wat, Tambon Wiang, Chang Wat, Tambon Wiang, Tambon Wiang, Chang Wat 

    זמנים : 19:00 עד 12:00 בימי ראשון בלבד.

    6. בית קפה דוי צ'אנג:

    בית קפה דוי צ'אנג, אחד מבתי הקפה הטובים ביותר בצ'אנג ראי, נקרא על שם הר בצ'אנג ראי שהוא יצרן של פולי קפה ערבי באיכות מעולה. 

    בית קפה זה מוכר גם כמה מפולי הקפה הטובים ביותר בעיר. ופולי הקפה הללו מעובדים בגובה של כ-1,200 מטר מעל פני הים בהר דוי צ'אנג.

    השעועית גדלה באופן אורגני, נקצרה בעבודת יד ומעובדת בשיטת הרטיבות המלאה. אתה יכול לבחור ממגוון של שעועית פרימיום קלויה ועד Peaberry במקור יחיד, ועוד רבים כאלה באיכות מעולה. 

    בין הדברים הטובים ביותר לקנות בצ'אנג ראי, זו באמת תהיה בחירה מצוינת עבור כל אוהבי הקפה שם בחוץ! 

    מיקום : Banpaprakan Road, מיד מערבית למגדל השעון

    זמנים : 7 בבוקר עד 9 בערב

    7. חנות מזכרות במוזיאון Hill-Tribe:

    צ'יאנג ראי הוא אזור גבעות יפהפה ושליו בו מתגוררים גם כיום שבטי גבעות רבים. לכל אחד מהם יש את הערכים המסורתיים והתרבותיים שלו ומכאן שגם עבודת היד שלהם ייחודית ביותר. שבטים אלה ידועים ברקמה שלהם, במיוחד. 

    חנות זו מתרכזת בעיקר בפרסום עבודה ייחודית שכזו ובהשגת הכנסה מסוימת עבור השבטים הללו. הם מוכרים את הסחורה עם מחיר גבוה יותר עליהן מכיוון שההליכים שהם מקבלים מהן עוברים ישירות לתמיכה בפעילויות הפיתוח האתניות של שבט הגבעות של צ'יאנג ראי.

    זהו אחד ממקומות הקניות הטובים ביותר בצ'יאנג ראי, מכיוון שתמצאו תיקים אותנטיים של יאו, ליסו, מונג ואקהה, ארנקים, פלייסמטים, כיסויי מיטה, ציפיות, ואפילו חותלות. מלבד מלאכת יד שבטית, יש בחנות גם מגוון של מלאכת יד של לאנה, כגון דגלים דקורטיביים של טונג, דיסקים של מוזיקת עם צפונית וספרים על שבטים אלה.

    מיקום:  Thanalai, מחוז מואנג צ'יאנג ראי

    זמנים:  ימי חול – 8:30 עד 18:00; סופי שבוע – 10:00 עד 18:00

    מחשבות אחרונות:

    צ'אנג ראי הוא המקום הנכון לקנות כמה מזכרות יפות עבור המשפחה והחברים שלך בבית. הדברים שאתה מקבל כאן הם אותנטיים ואיכותיים. עם זאת, צריך גם להיזהר שלא לרמות. 

    אל תהססו וקנו כמה שתרצו מהחנויות והשווקים האלה כי הם באמת שווים את זה!