צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שופינג בקו טאו

    בין אם אתה צריך להצטייד בקרם שמש, לקנות שרשרת קוקוס או לקבל את הדגם העדכני ביותר של מצלמה תת-ימית, חנויות הקניות של Koh Tao מסוגלות לספק כמעט את כל הדרישות שלך. לנוחות זו, אנא שימו לב שהמחירים כאן גבוהים מהיבשת בשל עלויות הובלה גבוהות, אחסון ויוקר המחיה.

    חנויות בגדים ואביזרים בקו טאו

    ציוד צלילה

    ישנן ארבע חנויות גדולות במפרץ מיי האד בהן תוכלו למצוא את כל הציוד והאביזרים לצלילה ושנורקלינג. כל אחד מהם הוא מפיץ מורשה של שמות מותגים שונים כגון Mares, Scuba Pro, Aqua Lung, Omer, Cressi, Suunto, Beuchat, Tusa, Gull וכו'. לרוב מרכזי הצלילה הגדולים בקו טאו יש גם חנויות קמעונאיות משלהם.
     

    סופרמרקטים בקו טאו

    מלבד מוצרים מקומיים, כמה מוצרים מיובאים פופולריים (פריטי אוכל כמו פסטות, חטיפי אנרגיה, צ'יפס, תבלינים ומרכיבים) זמינים גם בכמה חנויות בקו טאו. אלכוהול וטבק מסופקים ברוב הסופרמרקטים כאן. ניתן למצוא בקלות גם מגוון מוצרים ומוצרי טיפוח הכרחיים לאי כגון קרם הגנה, שמן שיזוף, תחליב לאחר שמש, שמן קוקוס ודוחה חרקים. אם אתם נשארים זמן רב יותר וזקוקים לכלי בית או רהיטים ולא מוצאים את מבוקשכם, חלק מחנויות הקניות של קו טאו מפעילות מערכת הזמנות קטלוגית.
     

    שווקים טריים בקו טאו

    כאן תמצאו מאכלים ומרכיבים מקומיים לבישול מנה משלכם, או לקנות חלק מהפירות הטרופיים המוצעים. חלק מהחנויות בקו טאו מספקות גם ירקות אורגניים טריים ובשרים מיובאים. פירות נמכרים בחלק מהחנויות הקטנות בצדי הדרך, ולעתים קרובות הם יכולים לחתוך אותם לחתיכות או למזג אותם כדי להכין שייק פירות טרי.

    בקו טאו יש שפע של חנויות בגדים בכל שלושת אזורי החוף העיקריים: Mae Haad, Sairee ו-Chalok Baan Kao. למרות שרוב החנויות מציעות מבחר דומה של מוצרים ובגדי חוף המותאמים לשימוש באי, כמה חנויות מציעות מותגים המיוצרים על ידי מעצבים מקומיים וכמה מותגים בינלאומיים. לא תצטרכו ללכת רחוק כדי למצוא דברים כמו מכנסיים קצרים, עליוניות וחולצות טי, בגדי ים, כפכפים, מגבות חוף, סרונגים, משקפי שמש, כובעים, תיקים ומשחקי חוף.