צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קניות בקו צ'אנג

    תוכלו למצוא את המקומות הטובים ביותר לעשות קניות בקו צ'אנג, לא הרחק מהחוף של האי. זה הגיוני שכן בהשוואה למקומות אחרים בתאילנד, גן עדן הג'ונגל הזה ידוע יותר בזכות החופים הנרחבים, הנוף המפורץ וחיי הלילה התוססים שלו מאשר החנויות והשווקים שלו.

    עם זאת, מכיוון שאף אחד לא אוהב לחזור מחופשה בידיים ריקות, יש כמה מקומות באי שבהם אתה יכול לאסוף את מוצרי החוף והמזכרות. המקומות הנהדרים האלה לקניות בקו צ'אנג יססו אתכם בין אם אתם מחפשים קרם שיזוף נוסף, מתנות יוצאות דופן או בגד מותאם בצורה מושלמת. 

    מזח בנג באו

    בתי כלונסאות מסורתיים מעץ שהוסבו לחנויות

    טוב ל:

    • אוכל
    • קונים
    • תמונה

    באנג באו הוא מזח מקורה באורך 350 מטרים שלאורכו חנויות שונות, הדומה לשוק מקורה. זה היה כפר דייגים תאילנדי לפני שהתיירות החליפה את הדיג כמקור ההכנסה העיקרי של המקומיים. תושבי הכפר הסבו את בתי כלונסאות העץ המסורתיים לחנויות ומסעדות, שאליהם הגיעו טיולי יום ואורחי לילה. 

    המזח הוא מקום מרתק לטייל בו, בו תמצאו מזכרות איכותיות, מוצרים מתוצרת מקומית ומבחר טוב של מסעדות פירות ים. באנג באו אולי לא כפר הדייגים התאילנדי הקלאסי של העבר, אבל נותרו סירות עוגנות, וכך גם הנופים המפוארים של המפרץ שבו סירות דייגים עדיין מושכות.

    מיקום:  קו צ'אנג טאי, מחוז קו צ'אנג, טראט, תאילנד

    2

    חוף חול לבן

    רצועה ארוכה של חנויות ליד חוף פופולרי

    טוב ל:

    • אוכל
    • קונים
    • חיי לילה
    • תמונה

    חוף ווייט סנדס הוא אחד המפרצים העמוסים ביותר באי קו צ'אנג. מבקרים נוהרים לכאן גם בגלל החוף וגם בגלל החנויות שלו. עצי דקל מתנודדים לאורך רצועת חול לבן וטהור למי שמחפש גן עדן טרופי ציורי. למי שמחפש תכשיטים לסחוב הביתה, אתה יכול לטייל מרתק בריכוז הצפוף של חנויות קטנות שמוכרות כל דבר מבגדי חוף ומשקפי שמש ועד ציורים ומזכרות. 

    חוף ווייט סנדס הוא גם יעד פופולרי לחיי לילה עם שוק אוכל לילי ואתרי נופש פופולריים על חוף הים, מסעדות וברים באוויר הפתוח, בהם תוכלו לעשות קניות וליהנות מאוכל ומשקאות מעולים עד מאוחר.

    מיקום:  Koh Chang, Trat 23170, תאילנד

    3

    המלך חייט

    קבלו בגד איכותי שיתאים לתקציב ולטעם שלכם

    טוב ל:

    • קונים

    King Tailor בקו צ'אנג בטוח ישכנע אותך אם אינך בטוח אם חליפה בגזרה מושלמת היא הרעיון שלך למזכרת האידיאלית. לצוות ניסיון של 30 שנה בייצור בגדים לגברים ולנשים והוא יעניק יחס אישי בבחירת הסגנון, הצבע וההתאמה בהתאם לתקציב ולטעמך. 

    בין אם זה ז'קט חליפה או שמלת משי, King Tailor שיכלל את אומנות ייצור הבגדים, כך שבטוח תצאו משם עם בגד איכותי. אנשי הצוות הידידותיים גם שמחים להמליץ על המסעדה הטובה ביותר ואפילו על האטרקציות באי.

    מיקום:  19/8 Rural Rd, Ko Chang, Ko Chang District, Trat 23170, תאילנד

    פתוח:  מדי יום בין השעות 10:00-10:00

    טלפון:  +66 (0)81 268 7546

    4

    שוק סי הגדול

    סופרמרקט באי לכל הדברים החיוניים

    טוב ל:

    • קונים

    Big C Market הוא המקום שבו תמצאו את כל הדברים החיוניים באי קו צ'אנג. ממוקם בצד הצפון-מערבי העמוס, זהו מקום נוח לקניות אם אתם צריכים מצרכים לחופשה בשירות עצמי או אם אתם מחפשים אופנת רחוב או תכשיטים מוזלים. Big C היא אחת מרשתות הסופרמרקטים הגדולות בתאילנד, ואנשים רבים מופתעים למצוא סופרמרקט כל כך גדול על אי קטן. 

    בין אם אתם קונים לעצמכם או מחפשים חטיפים מקומיים לקחת הביתה כמתנה, המחירים בביג סי סבירים, והם נושאים מגוון גדול של מוצרים.

    מיקום:  13/56 Rural Rd, Ko Chang, Ko Chang District, Trat 23170, תאילנד

    פתוח:  מדי יום מ-9 בבוקר עד 9 בערב

    טלפון:  +66 (0)39 551 310