צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    20 דברים לעשות בקראבי עם ילדים

    פעילויות לעשות בקראבי עם ילדים

    פעילויות הרפתקאות בפארק השעשועים קראבי, משחק עם פילים בשמורת הפילים קראבי, קרטינג ב-Krabi Kart Speedway, טיפוס צוקים בריילי, הירגעו בחוף או נאנג, תהנו בפארק ההרפתקאות Tree Top, ביקור באקווריום החיצוני של אאו נאם מאו, טבילה בבריכת אמרלד ועוד רבים. 

    הדברים המהנים לעשות בקראבי עם ילדים הופכים חופשת חג נהדרת לחוויה בריאה. קראבי זרועה בהמון חוויות ייחודיות ויוצאות דופן שיעניקו לכם תיק מלא בזיכרונות להוקיר בפארקי השעשועים, פארקי המים, המקדשים ועוד המון.

    אם אתם מחפשים כמה מהפעילויות המרגשות לקחת בהן חלק עם ילדיכם, אז תוכלו לצאת לטיול לפארק השעשועים המפורסם קראבי, הפופולרי בשל השעשועים וההרפתקאות שלו. אתה יכול גם לבלות זמן שובב עם הפילים הממותות בשמורת הפילים קראבי.

    על מנת לברוח מההמולה של חיי העיר, תוכלו לעשות קרטינג ב-Krabi Kart Speedway השוקק וטיפוס צוקים בריילי. בשעות הערב, תיירים יכולים לבלות ביעדים שלצד החוף ולאפשר לילדים שלכם להתפנק בפעילויות שובבות, או לצאת לחקור את פארק יער Thung Teao שיעניק לכם לא רק חוויה מרגשת אלא גם שלווה.

    להלן רשימת הדברים הטובים ביותר לעשות בקראבי עם ילדים:

    1 פעילויות הרפתקאות בפארק השעשועים קראבי

    קראבי הוא לא פחות ממגרש משחקים הרפתקני קורע לב עבור פריקי האדרנלין. הטופוגרפיה הטבעית שלו מעניקה לעצמה פעילויות הרפתקאות רבות, החל מהתנדנדות של מערות מפלצות ועד הנחת יד למערבולת המאתגרת במים סוערים ועד לטיול קיאקים שליו דרך המנגרובים ועד לגלישה מתחת לאוקיינוס ומה לא.

    קראבי בוודאי ישבה את הלב שלך בנסיעה ברכבת הרים ובהרבה פעילויות לא מסומנות כמו טיפוס לגבהים המתנשאים מוקף בנוף ציורי של רייליי ביץ'. כשיוצאים למקום הזה כדי להתמכר לכמה מהדברים המבוקשים ביותר לעשות בקראבי עם ילדים, תוכלו לטפס במעלה הרים משוננים עם אוקיינוס כרקע.

    מיקום: 
     סאי תאי, מחוז מואנג קראבי, קראבי 81000, תאילנד

    עיתוי:
     8:30 – 16:00

    02.שחק עם פילים בשמורת הפילים קראבי

    אם אתם חובבי חיות בר אז שמורת הפילים קראבי היא מקום לבקר בו כדי להפיק את המרב מהאטרקציות בקראבי עם ילדים. מקלט זה הוא מקלט למגוון גדול של פילים מכל הגילאים של פילים אסייתים. כמה מהם נשמרים רק לצורך התבוננות בעוד שאחרים מוצעים להתערבות בריאה שבה תוכלו לתקשר ולשחק עם הפילים האדירים הללו.

    מדובר בתיירות אקולוגית של פילים שמטרתה לספק בית בריא לפילים שעבדו בתעשיית התיירות. שלוק, אחר כך עמל והתעלל במקום אהבה וטיפול. המשימה שלהם היא לחנך אנשים לגבי אחריות אתית ולחנך אותם לגבי הטיפול בפילים אסייתים ובית הגידול הבריא שלהם.

    מיקום: 
     83/13 Ao Luek Tai, Ao Luek District, Krabi 81110, תאילנד

    עיתוי: 
     07:00 – 18:00

    03. צא לקארטינג ב-Krabi Kart Speedway

    Krabi Kart Speedway היא אחת האטרקציות התיירותיות המבוקשות ביותר שבהן תיירים יכולים להתפנק בפעילויות מרגשות כמו קארטינג. הרוכבים ייהנו מאוד במירוץ עם קארט 4 פעימות. פעילות הרפתקנית זו בוודאי תעלה את רוח המירוץ שלכם.

    פעילות קרטינג מתבצעת בבטחה במסלול ותיק. לילדים צעירים יש את תקן הבטיחות הגבוה ביותר עם קארט דו-מושבי 270 סמ"ק ושליטה כפולה, לביצוע רכיבה בטוחה ומרגשת ברחבי הרי קראבי. לחובבים יש זמן נהדר להתאמן בפינות שהן יותר ממאתגרות.

    מיקום: 
     4034 Road, Aonang, Krabi Thailand Muang Krabi, Thailand Krabi 81000, תאילנד

    עיתוי: 
     9:00 – 18:30

    04.טיפוס צוקים בריליי

    טיפוס צוקים בחוף רייליי בקראבי נחשב לאחד הדברים המבוקשים ביותר לעשות בקראבי עם ילדים. זה מציע מגוון של קורסי טיפוס המתחילים למתחילים, בינוניים ומתקדמים, וכולל גם אפשרות אימון מותאם אישית הנלמדת ומועברת על ידי מדריכים מקצועיים.

    המקום הזה מקיים קורסי הגשה והסעדה לכל סוגי מטפסי הרים להתמחות בצורה בטוחה ומשפיעה כבר למעלה מ-14 שנים. זוהי הרפתקה ידידותית לסביבה עבור חובבי חוצות המחפשים חוויה מהנה ומרתקת עם נוף של ראש צוק ויופי של חוף רייליי.

    05. להירגע בחוף או נאנג

    אאו נאנג ביץ' היא עיירת נופש עם חוף בתולי ואחד החופים הפופולריים בתאילנד שהוא אזור חם להירגע עם הנוף הטוב ביותר האפשרי של החוף ולהיות חלק ממיליוני אטרקציות בקראבי עם ילדים. החוף הפופולרי והשקט למדי הזה מספק אווירה נינוחה והוא תפוס במקומות רבים מקובצים מסביב ומשתזפים.

    חוף או נאנג כולל כל סוג של תיירים ומהווה אקסטרווגנטי לפעילויות תיירים רבים. מלבד חווית הטיול בתאילנד, החוף הזה מפתה תיירים עם החמימות והנופים הציוריים השלווים שלו. כשתגיעו למקום הזה, תוכלו ליהנות מהנופים הצלולים של חוף הים וליהנות מפינוק עצמי ומרגיע.

    מיקום: 
     או נאנג, תאילנד

    06.תיהנו בפארק ההרפתקאות Tree Top

    פארק ההרפתקאות TreeTop הוא מקום הרפתקני מרגש הממוקם באמצע הג'ונגל הצפוף ומוקף בצוקי אבן גיר ענקיים. הפארק הזה מציג הרפתקאות חופה ב-Tambon Ao Luek Noi. זוהי האטרקציה התיירותית החדשה ביותר הממוקמת במרחק של כ-40 ק"מ מצפון העיר קראבי.

    פארק זה מציע חבילות הרפתקאות כמו נדנוד גשרי חבלים, רכיבה על אופניים שמונה מטרים מעל פני הקרקע, דילוג מעץ לעץ על שועל מעופף ועוד הרבה במחירים נוחים הכוללים ארוחת צהריים, כיבוד, ציוד בטיחות, ביטוח ציבורי והרבה כיף. פעילויות. תוכלו לחוות משחקים ייחודיים רבים ב-Tree Top עם יקיריכם.

    מיקום:
      115 Koh Chang Tai, מחוז Ko Chang, Trat 23170, תאילנד

    07. בקר באקווריום החיצוני של אאו נאם מאו

    אקווריום חיצוני אאו נאם מאו הוא מקום לשוטט בעולם הים המלכותי עם המשפחה והילדים. אקווריום זה נמצא תחת יחידת ניהול משאבי החופים של ממשלת תאילנד. עולם הים הזה מגדל מינים רבים בסכנת הכחדה של דגים, כרישים וצבים לפני שהם מציגים אותם בבתי המחיה הטבעיים שלהם.

    יש לזה מיכל של דגי ליצן תינוקות המפורסם בילדים שמעריצים את נמו. אקווריום חיצוני זה שם את ידו בעידוד ולתגמל ילדים ומבוגרים במיוחד על שימור ימי והמינים בסכנת הכחדה.

    מיקום:
      או נאנג, תאילנד

    08. טבילה בבריכת אמרלד

    בריכת אמרלד ממוקמת בשמורת הטבע Khao Phra Bang Khram עם בריכת מים בצבע כחול טבעי מעודן המפורסמת במיוחד בזכות הצבע הבהיר והצלול המושך שלה. הבריכה הזו מנצנצת בצורה מבריקה בשמש ומאפשרת לך לקחת חלק בכמה מהדברים המרתקים לעשות בקראבי עם ילדים.

    אתה יכול לטבול מרגיע בבריכת מים קרירים טריים זו, מפלים וללכוד תמונות מדהימות בגוונים כחולים וירוקים רבים של מים צבעוניים. ילדים יכולים ליהנות מהיופי הטבעי המפתה בינות להרים ולשחות בבריכה העליונה יחד עם חקר הניקוז מאחורי הבריכה האמצעית.

    מיקום: 
     W7G9+27J, Khlong Thom Nuea, Khlong Thom District, Krabi 81120, תאילנד

    עיתוי: 
     8:30 – 16:30

    09. לכו ל- Island Hopping סיור 4 האיים

    הסיור ב-4 האיים נמצא במרחק נסיעה קצר מהעיירה או נאנג בקראבי. הסיור בן 4 האיים הוא מסע ארוך בסירת זנב ארוך דרך ארבעה איים שונים מסביב לאו נאנג. אתה יכול לקבל צ'רטר פרטי לטייל עם החברה שלך בגמישות.

    אתה יכול לבחור כל אחד מהאיים לשהייה ככל שתרצה. התחנה הראשונה של מסלול הטיול שלך היא האי טופ שיש בו ים כחול וצלול עם אנרגיה חיננית מסביב. התחנה השנייה תעשו באי צ'יקן שקיבל את שמו מתצורת סלע ראש העוף שלו באי. התחנה השלישית תהיה באי פודה שהוא מרחב חול מרהיב. והתחנה האחרונה היא Phra Nan Cave Beach.

    10. חקור את פארק יער Thung Teao

    פארק יער Thung Teao הוא אחד הפארקים הטבעיים הטובים ביותר לבקר בקראבי. גן העדן הטבעי המעוטר היטב הזה מכיל פלאי נוף עצומים שבהם אתה יכול לקפוץ מצוק אבן גיר אחד למשנהו עם אמצעי בטיחות. הפארק המדהים הזה ממוקם בין ג'ונגלים ירוקים ושופעים ומבולבלים ומסודר על ידי צוקי אבן גיר.

    הפארק הטבעי הזה כולל בריכת אזמרגד, מעיינות חמים שבהם תוכלו ליהנות לטבול בשמש ולשחות עם היופי הנופי של הג'ונגל לפניכם. אתה חשוף לחזות ביופי בלתי נראה רב של פראי וציפורים.

    מיקום: 
     אזור קאו פרא-באנג חראם, תאילנד

    11.גלו את המערות במחוז אאו לוק

    חובבי טבע ומגלי ארצות אוהבים את מחוז אאו לוק בשל המנגרובים והמערות שבו. במטה הפארק הלאומי Bok Khorani, מסלול דרך יער הגשם זמין, עם מפלים, מערות, תצורות סלע ומקדשים שניתן לראות לאורך הדרך. קיאקים נדרשים לבקר ב-Tham Muerd ובמערת לגונה ובוודאי שווה לבקר במערות אלו עם יקיריכם במהלך חייכם.

    במהלך סיורי החקירה שלכם, תתקלו במספר ציורים פרהיסטוריים שהתגלו ב-Tham Hua Kalok (מערת הגולגולת). מאובנים של קרנף ג'אווה וצבועים בני 700,000 שנה התגלו במערה ליד או לואק נואה בשם מערת יאי רואק. המקומיים משתמשים במקום הקריר בסופי שבוע כאשר הוא עלול להיות עמוס, לשחייה או לפיקניק, ולכן מומלץ לבקר במקום במהלך ימי חול.

    מיקום: 
     מערת ת'אם פראה, תאילנד

    12. תהנו בפארק המים Heaven-7

    רוב הילדים אוהבים לשחות בבריכה ובגן עדן 7 פארקי מים מציעים לכם המון פעילויות להתפנק בהן במהלך הביקור שלכם. כשתעברו לפארק המים הזה, תיתקלו במספר נקודות חמות באינסטגרם שבהן תוכלו ללחוץ על כמה תמונות מהממות כדי לגרום לאהובים שלכם לקנא. מגלשות, מתנפחים, סירות פדלו מהנות, בריכות כדורים, טרמפולינות, ואפילו כמה טיולי קרנבל הם בין האטרקציות המובילות שתוכלו לקחת חלק בפארק המים.

    מיקום:  473, Sai Thai, Mueang Krabi District, Krabi 81000, תאילנד

    13.ביקור בקופיפי

    מכיוון שיש לו כל כך הרבה מה להציע, הקופיפי היה מכרה זהב של מפגשים חלומיים. התיירות בקופיפי התפוצצה בעשורים האחרונים, וכיום זהו אחד המקומות הפופולריים ביותר בתאילנד. למעשה, לאורך השנים, הקופיפי היה במספר שובר קופות הוליווד.

    חוף הים היפהפה מפנה את מקומו ליער גשם מרתק, והאי מוקף בצוקים תלולים. סיור בסירת מנוע מהירה בקופיפי הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בקופיפי. שחייה, גלישה, הליכה, טיולים ומשחקי חוף הם כולם פעילויות יומיומיות פופולריות באי, אבל חיי הלילה נשלטים על ידי הפאבים והברים המדהימים שלו.

    14. טיול למקדש טייגר

    Wat Tham Suea, הידוע בכינויו מקדש מערת הנמר, הוא מקדש בודהיסטי בעיר קראבי, תאילנד. זהו אחד המקדשים הנערצים ביותר במחוז קראבי, על פי אמונה שנמרים שוטטו בעבר באזור וישנו במערות.

    כדי להגיע למקדש, תצטרכו לטפס 1237 מדרגות מתפתלות במעלה ומסביב להר אבן גיר, שזה ממש אימון. החלק העליון מספק נוף ציורי מרהיב של הפסגות שמסביב. המקדש עצמו מדהים, עם הדגשות זהב, גילופים מורכבים וכמה פסלי בודהה.

    מיקום:
      Lump Sum, מחוז סאי יוק, קנצ'נבורי 71150, תאילנד

    עיתוי: 
     6:00 עד 18:00

    15. לשוטט בעיר קראבי

    בשנים האחרונות, קראבי טאון חוותה התרחבות אדירה. למרות זאת, הקסם הכפרי הנינוח של העיר נשאר. ביקור בעיר קראבי עשוי להיות אופציה נפלאה אם תרצו ללמוד עוד על התרבות התאילנדית ולפגוש את האנשים.

    לאורך נהר קראבי ניתן לראות גם את פסלי סרטני הבוץ שהם סמל ליחסים הסימביוטיים של תאילנד עם החיים הימיים השופעים במדינה. ניתן לראות מכאן גם את הרי הקאו קאנאב נאם המפוארים. ניתן למצוא את רחוב המדרחוב של העיר קראבי, מערת הנמר ומראות נוספים בעיר קראבי.

    16. בקר באי ג'יימס בונד

    קאו פינג קאן הידוע גם בשם האי ג'יימס בונד הוא אחד המקומות המסקרנים ביותר במפרץ פאנג נגה שאנשים רוצים לכלול ברשימה שלהם בזמן שהם מבקרים בפוקט. מטיולים מרגשים ועד לחקור את החוף, יש מספר אטרקציות באי ג'יימס בונד.

    אתה יכול להיעזר בשיט בסירה באי ג'יימס בונד שיוביל אותך דרך האי ואליו. תוכלו להירגע, לחקור את האי ולשחות על פני המים הצלולים לצד מאות דגים קטנים. אתה יכול לנסות ספורט מים מדהים בין האטרקציות בקראבי עם ילדים ולבדוק את שוניות האלמוגים ואת סלעי הגיר. החוץ מדהימים, קח לגימה מהנופים עוצרי הנשימה האלה.

    17. יום בחוץ בפארק הלאומי קאו סוק

    נוף של יופי נופי בלעדי, הפארק הלאומי קאו סוק כולל אגם כחול טורקיז וסביבה נפלאה של פסגות גיר נרחבות המכוסות בעלווה ירוקה שופעת. אתה יכול לארוז קצת אוכל דגים ולבקר באגם צ'או לאן המפורסם ביותר בשייט בסירה בו אתה יכול לראות את צוקי הגיר והגבעות המדהימים האלה המוקפים ברחבי האגם והכל מאוד ציורי.

    אתה יכול גם לבקר בשמורת הפילים קאו סוק ולבלות קצת זמן עם ענקי המגדר מקרוב ואישי בזמן שאתה נלקח דרך המקלט.

    מיקום: 
     62 Khlong Sok, Phanom District, Surat Thani 84250, תאילנד

    עיתוי: 
     7:00 עד 19:00

    18. בדוק את מקדש Wat Kaew

    המקדש הבודהיסטי החיוני והנערץ ביותר בתאילנד הוא מקדש Wat Phra Kaew. המקדש ממוקם בתוך מתחם הארמון הגדול. הבניין הראשי הוא ה-ubosot המרכזי (אולם סמיכה), בו שוכן בודהה האזמרגד.

    למרות שהוא קטן בגודלו, הוא עדיין נחשב לאייקון החשוב ביותר עבור תאילנדים. מדריך תורן בדרך כלל בין השעות 10:00-14:00 וזמין מדריך אודיו אישי בשפות שונות שיעזור לך מאוד בזמן שאתה לוקח חלק מהאטרקציות בקראבי עם ילדים.

    מיקום:  פאק נאם, מחוז מואנג קראבי, קראבי 81000, תאילנד

    19. קניות בשווקי לילה

    אסיה מרופדת בהם. בשווקי לילה תוכלו ליהנות מקניות, ללמוד הרבה על תרבויות זרות ולמצוא מאכלים אקזוטיים. כשאתם עייפים ומותשים מהליכה, תוכלו לנוח ולאכול שם משהו מענג. אתה יכול לקנות חפצים מסורתיים וזרים.

    שוק הלילה הוא שוק ססגוני ומרהיב בו ניתן להשיג אפילו כל מיני כלי בית שימושיים. השווקים האלה מאגדים כל מיני דברים כמו בגדים מתרבויות שונות, דיסקים של סרטים וקישוטים מרהיבים שונים. להלן רשומים כמה שווקי לילה שבהחלט שווים ביקור כמו שוק רוד פאי בבנגקוק, בזאר ליל שבת בגואה, שוק הלילה של רחוב טמפל בהונג קונג וכן הלאה.

    מיקום: 
      7 Khongkha Rd, Pak Nam, Mueang Krabi District, Krabi 81000, תאילנד

    תאריכים: 
     17:00 – 22:00

    20. צפו במופע של אילומנורה

    אם אתה רוצה לחוות הופעה נהדרת כשאתה בעיר קראבי, אז אתה צריך לתת שעון למופע Illumanorah המפורסם בפארק פאקה. האילומנורה היא בעצם מופע תרבותי שעושה שימוש במוזיקה ובריקוד עם עידן חדש של מופעי אור LED כדי לדקלם כמה מסיפורי העם הישנים.

    תוכלו ליהנות ממזנון פירות ים ענק לפני שתטבלו בפולקלור ובאגדות של דרום תאילנד. התאורה האופנתית והאפקטים הקוליים המפעימים את הלב יוצרים מחזה ויזואלי מעורר כבוד. במהלך הסיור שלך, אל תשכח לצלם מיליוני תמונות עם כמה מהמבצעים הפופולריים לאחר סיום ההופעה. 


    אנשים שואלים גם על קראבי

    1. מהם הדברים הטובים ביותר לעשות בקראבי עם ילדים?1. תהנו ב-Krabi Fun Park:  Krabi Fun Park מספק למבקרים בו כמה פעילויות מהנות מדהימות כמו החלקה על קווים מעץ לעץ, גילוי יער הגשם מהחופה ועוד רבות אחרות. ראשי פוטר בוודאי מוקסמים מהמקום הזה שכן יש בו פעילות לרכוב על מקל מטאטא בהשראת הארי פוטר ולהציע פעילות נועזת כמו רכיבה על אופניים באוויר.

      2. Treetop Adventure Park:  קחו את ילדיכם לסיור בפארק Treetop Adventures דרך החופה. המקום הזה מציע מגוון גדול של פעילויות מהנות במיוחד לילדים כמו גשר חבלים מתנדנד, רכיבה על אופניים שמונה מטרים מעל פני הקרקע, דילוג מעץ לעץ על שועל מעופף, הכל נעשה באמצעי בטיחות סטנדרטיים ותחת הדרכה.

      3. אקווריום חיצוני או נאם מאו: המקום הזה הוא מקום נהדר לילדים לחקור את העולם הימי ואת תושביו. אאו נאם מאו הוא אקווריום חיצוני שמטרתו להפיץ מודעות וידע על העולם התת-ימי והמינים המצויים בסכנת הכחדה. המקום הזה מושך ילדים עם פסל נמו גדול בכניסה שלו. יצורים רבים כמו כרישים, דגי ליצנים וצבים גדלים כאן כדי להגדיל את המינים שלהם.

      4. בקר בחוות שפמנון  ענק: חוות שפמנון ענק הייתה אטרקציה תיירותית פופולרית לראות את היצירה המקורית לגידול שפמנונים. יהיה לך זמן נהדר להאכיל את השפמנונים האלה מהחוף עם המשפחה שלך. ילדים גם היו מעריצים את המגוון הרחב של חיות בר כמו ברווזים, תנינים, חזירים וכו' שבתוכו.

      5. חקור את המערות באו לוק: שכור סירה או צ'רטר פרטי ושייט לתוך יער המנגרובים ליד תעלת Prang ועבור ליד ביקור במערות מפורסמות רבות של ת'אם לוד ות'אם פי הואה. סיור זה יהיה דרך מבוך גדול של יערות מנגרובים עדים ליופי של חיות בר.
    2. מהם החופים הטובים ביותר לבקר בהם עם ילדים?1. חוף מערת Phra Nang – חוף מערת Phra Nang פופולרי בזכות המקדשים שלו הנמצאים בסביבה, כמו גם הוא המקום הטוב ביותר לחקור את האתיקה ההיסטורית של האי הזה עם ילדים ומשפחה. אנשים ברחבי תאילנד מגיעים לכאן כדי להתפלל ללינגאמים המוצבים כאן.

      2. האי Tup – זהו אי קטן במיוחד עם נוף פנורמי של קו החוף והים מסביב. כמו כן, תתקלו בשפע של דגים טרופיים במימי הים התכולים. תקבלו את המתקנים הטובים ביותר אי פעם לשנורקלינג ושחייה. אתה יכול להסתובב סביב שרטון החול ולתת לילדים לאסוף צדפים שיוצאים מהמים.

      3. חוף נופראט –לחוף Nopparat Thara יש קסם אחר מכיוון שהוא תמיד נשאר צפוף בתיירים. החוף הזה יעצור אותך בזכות היופי הציורי והבתולי המדהים שבו אתה יכול להירגע ולהתחדש.

      4. האי פאק ביה – באי זה יש חוף וטהור גדול עם מים רגועים ושקטים ונוף מדהים שיוסיף ליופיו. החוף הזה היה המקום הטוב ביותר עבור חתונת יעד. ילדים ישמחו לשחות בבטחה ולספוג את השמש ולחקור את החוף הלבן.
    3. מהם הדברים ההרפתקאים הטובים ביותר לילדים לעשות?1. Krabi Kart Speedway – Krabi Kart Speedway היא אחת החוויות המרגשות ביותר שילדים מתמכרים אליהן במהלך הטיול שלהם לקראבי. רכיבה דרך מערכת סינוס מעוצבת להפליא העוברת בין צוקי אבן גיר היא פעילות מרגשת שילדים יכולים לעשות עם אמצעי בטיחות סטנדרטיים מתאימים.

      2. טיפוס צוקים בריליי – טיפוס הרים בריליי יכול להגביר את הביטחון העצמי של הילד. ניתן להיתקל במספר בתי ספר לטיפוס צוקים עם כלים מצוידים למתן קורס טיפוס צוקים וסיורים לילדים מעל גיל 8. טיפוס צוקים הוא חובה לעשות דברים הרפתקנים לילדים לעשות.

      3. פארק הרפתקאות על צמרת העצים –ילדים יכולים ליהנות מקפיצה לפארק ההרפתקאות Treetop. המקום הזה מגיש לילדים שלכם מגוון פעילויות מהנות ומרגשות לביצוע. הם יכולים להשתעשע באזור יער טרופי מטופח שכן כולם גם יזכו ללמוד עוד על איך לאבטח את עצמם לאורך המסלול האווירי.

      4. פארק השעשועים קראבי – פארק השעשועים קראבי מאפשר מגוון רחב של מגוון פעילויות אתגריות בתוך יער הגשם. יש הרבה דברים יצירתיים כמו טיול במקל מטאטא של הארי פוטר ופעילויות נועזות כמו רכיבה על אופניים באוויר. יש בזה הרבה דברים הרפתקנים לילדים לנסות את היד שלהם.
    4. מהו הזמן הטוב ביותר לביקור בקראבי?הזמן הטוב ביותר לבקר בקראבי יהיה מחודש נובמבר עד חודש מרץ מכיוון שזוהי עונת התיירות העיקרית והאקלים נשאר בעיקר יבש ללא גשמים. תוכלו ליהנות מהמון פעילויות חוצות מרגשות.
    5. האם קראבי הוא מקום שכדאי לבקר בו לילדים?כן, קראבי היא בהחלט מקום שכדאי לבקר בו לילדים מכיוון שהוא לא רק ביתם של מספר פארקי הרפתקאות ושעשועים, אלא יש לו גם כמה יעדים נפלאים על חוף הים שבהם הילדים שלכם יכולים ליהנות.