צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    פוקט עם ילדים

    מדריך שלם ל-20 הדברים המובילים לעשות בפוקט עם ילדים

    לחופשה הבינלאומית הראשונה שלנו עם שלושה ילדים, רצינו משהו קל ומרגיע אבל עם אפשרות לצאת החוצה ולחקור.

    ביקרנו כמה פעמים בעבר וידענו שזה יסמן את כל הקופסאות האלה – הרבה אתרי נופש יפים וידידותיים לילדים, האנשים התאילנדיים המסבירי פנים (ואוהבי הילדים), הרבה אטרקציות ופשוט מקום נחמד לבלות בו, ללגום קוקטייל, לעשות עיסוי ולקבל את זמן המרגוע שידענו שנצטרך 3 חודשים למסע.

    זו הייתה החלטה טובה. זו לא רק בחירה מצוינת לחופשה לבחור את פוקט לילדים, אלא נהדרת גם למבוגרים! הייתה לנו את ההפסקה שרצינו, הצלחנו לחקור וגם הבטחנו שהילדים הגדולים שלנו, שהרגישו קצת עייפים מנסיעות אחרי 13 חודשי ההרפתקה שלנו שהסתיימו בתחילת השנה, יאהבו שוב לטייל.

    למעשה, הם לא יכולים להפסיק לבקש לחזור לפוקט.

    כדי שתוכלו גם לאהוב את פוקט עם ילדים כמונו, למטה תמצאו את המדריך שלנו מה לעשות בפוקט עם ילדים, היכן ללון בפוקט עם ילדים, איך להתנייד בפוקט וכל מה שצריך כדי שיהיה לכם חוויה נהדרת טיול בפוקט לילדים ומבוגרים כאחד!

    הילדים שלנו היו בני 3 חודשים, 4.5 ו-6 כשביקרנו בפעם האחרונה.

    20 הדברים המובילים לעשות בפוקט עם ילדים

    Phuket Fantasy

    אם אתם מחפשים חוויה תרבותית שהיא באמת מהפנטת שאף אחד מכם לא ישכח לעולם אז לכו ל- Phuket Fantasea.

    ל"פארק השעשועים התרבותי" הזה יש מופע תיאטרון בסגנון לאס וגאס כאירוע המרכזי שלו. זה אקסטרווגנטי, מלא באפקטים מיוחדים והוא הפקה עשויה ומשעשעת מאוד של 70 דקות שתשנה את ההרגשה שלך לגבי מופעי תרבות. הוא מספר סיפור מלא בריקוד תאילנדי והיסטוריה, כמו גם קסמים, אקרובטים ובעלי חיים. זה לא דומה לשום דבר שאי פעם ראינו בעבר ושווה את תג הכניסה.

    בנוסף למופע המרכזי הזה, יש מסעדות, רצועת קניות, ארקייד משחקים, בעלי חיים לביקור וכן סיכוי לטיול פילים. עצם ההליכה דרך Phuket Fantasea כדי להגיע לתיאטרון הראשי הוא אירוע לא קטן. יש אורות מסנוורים ואטרקציות. זו חוויה מיוחדת במינה ומצאנו שזה עבד טוב מאוד עם הילדים שלנו בפוקט.

    התיאטרון עצמו נראה כמו בניין עתיק ובתוכו, כאילו אתה בג'ונגל. זה מדהים.

    מועדון הילדים פוקט

    מועדון הילדים פוקט

    Kids Club Phuket הוא מרכז משחקים מקורה אשר נמצא בפיקוח מלא בלב פאטונג. זוהי דרך מצוינת לתת לילדים לשחרר קצת קיטור (במיוחד אם אתם מבקרים בעונה הרטובה כמונו) בזמן שאתם נהנים מעיסוי, הולכים לקניות או שותים קוקטייל.

    זהו מרכז משחק בגודל הגון עם הבונוס שיש לו חלונות בצד, כך שאם אתה דואג לעזוב את הילדים שלך, אתה תמיד יכול לצפות בהם לזמן מה מבחוץ עד שתרגיש בסדר לגבי לעזוב אותם.

    S ו-Z נהנו מאוד ורצו לחזור שוב אחרי שאספנו אותם לאכול ארוחת צהריים. הם שיחקו המון משחקים ונפטרו לפחות מחלק קטן של כמויות האנרגיה הרבות שלהם! אם אתם מחפשים מועדון ילדים בפוקט, זו בחירה טובה.

    כשחיפשתי בגוגל את הכתובת של המקום הזה לפני שהלכנו, שתי כתובות מופיעות באינטרנט. למרבה הצער, ניסינו קודם את הטעות! הוא ממוקם מול אתר הנופש Kee, ממש מאחורי Bangla Road וחצי רחוב מהחוף.

    כשהלכנו, הכניסה עלתה 350 באט לילד מגיל שנה. הם יכולים לבוא וללכת כל היום אבל אתה חייב לפחות לעשות צ'ק-אין איתם כל 3 שעות או לשלם 200 באט לשעה. נדרשים גרביים.

    פאטונג

    שורה ענקית של דוכני אוכל רחוב ברחוב באנגלה

    פאטונג היא מרכז הפעילות ויש לה מוניטין ידוע לשמצה במיוחד בגלל היותה בית לתעשיית המין של פוקט. בגלל זה, קל לחשוב שפאטונג הוא לא אחד מהדברים הידידותיים לילדים לעשות בפוקט. עם זאת, פאטונג הוא מקום בגודל סביר, ולמרות שהייתי ממליץ להימנע מדרך באנגלה משעות אחר הצהריים המאוחרות, זה יכול להיות מקום כיף לבלות בו.

    יש לו אנרגיה שאני אוהב. יש הרבה הזדמנויות קניות, חוף יפה (אך עמוס), ספורט מים והמון מסעדות ומכוני עיסוי. יש גם מגרש משחקים בקצה הצפוני של החוף. קל לבלות בפאטונג ואנחנו נהנים לבקר כשאנחנו מבקרים בפוקט. גם אנחנו נהנים לעזוב.

    עיסוי תאילנדי או מניקור

    אני חייב להודות שהדבר האהוב עלי לעשות בפוקט הוא לעשות עיסוי ולעשות פדיקור. למרבה המזל, זה גם גורם לפעילויות ילדים נהדרות בפוקט! הילדים שלנו גם אוהבים לעשות להם ציפורניים ו-S בת ה-6 עברה את העיסוי הראשון שלה בטיול האחרון שלנו.

    הייתי קצת עצבני על כך שהיא מקבלת עיסוי, אבל ניסינו את זה באתר הנופש שלנו, Sunwing Kamala Beach, שהייתה בחירה קלה מכיוון שהרבה מהילדים קיבלו טיפולים. זה היה להיט גדול.

    יש הרבה מקומות עיסוי וציפורניים בפוקט. תמצא אותם בכל מקום!

    חוף קמאלה

    Z משחק בחוף קמאלה

    חוף קמאלה הוא הבחירה המובילה שלנו של מקומות חוף לבקר בפוקט לילדים. נשארנו כאן ארבעה לילות בביקורנו האחרון וזה היה נהדר.

    החוף די נמוך, אבל עדיין יש הרבה מתקנים. מה שאני אוהב במיוחד הוא שיש מסעדות על החוף עצמו וברבות מהן היו צעצועים לילדים בחזית. אלה היו להיט ענק ללא ילדים בני 4 ומעולים לקהל בני 4 ומטה בכלל. יש גם מגרש משחקים ליד שביל ההליכה לחוף ודוכני שוק. זה ליד אתר הנופש Sunwing.

    בלילות שישי מתקיים שוק ליל שישי מול פוקט פנטסיה. היה כאן גם שוק ביום שני בערב כשביקרנו.

    באן טילנקה (בית הפוך)

    האטרקציה המוזרה הזו מורכבת למעשה מ-3 אטרקציות – בית הפוך, מבוך גן וחדר בריחה. כולן פעילויות מהנות לילדים בפוקט. עשינו את שני הראשונים.

    המבוך פשוט אבל מהנה מאוד. עשינו את זה בשתי קבוצות והפכנו את זה לתחרות מי יכול לצאת ראשון שהילדים אהבו. אני שמח לדווח שבייבי ג'יי, זי ואני זכינו.

    הבית הפוך הוא די מוזר ועשוי בצורה מדהימה. תשומת הלב לפרטים בתוך הבית היא מעולה. יש את כל החדרים הרגילים שהייתם מצפים להם בבית והכל הפוך כולל ציורים, מחשבים ניידים על שולחנות כתיבה, כוסות יין, הכל. יש אפילו מוסך עם טוק טוק הפוך.

    קל לצלם הרבה תמונות מוזרות (והן עוזרות לך לעשות זאת). זה יכול לגרום לאינברטיגו מסוים ומר 4 פחד מכדי לרדת שוב במדרגות ברגע שהגענו למעלה (או למטה – מכיוון שזה היה המוסך!).

    זו הייתה למעשה בחירת הילדים שלנו מהדברים הטובים ביותר לעשות בפוקט עם ילדים. הם אוהבים מבוכים כרגע והם אהבו את החידוש של הבית הפוך.

    פארק ראוואי

    פארק ראוואי המהנה

    אם אתם מחפשים דברים מהנים מאוד לילדים לעשות בפוקט, לכו לפארק ראוואי. אזור הפארק החדש הזה הוא ביתם של ארבעה אזורים שונים המיועדים לקבוצות גיל שונות. זה כולל פארק מים לגילאי 2-12, שני מתקני שעשועים מקורים, אחד לילדים צעירים ואחד לילדים גדולים יותר ומגדל חבלים חיצוני לגילאי 10-14.

    אקווריום פוקט

    אקווריום פוקט

    עוד מהאטרקציות של פוקט לילדים הוא אקווריום פוקט. הוא ממוקם בקצה הדרום מזרחי של פוקט והוא מרכז קטן ומקסים. יש הרבה טנקים המוצגים להפליא עם מידע על חיי הים, מיכל מגע קטן ומנהרה קטנה. יש גם טיול בחוץ שבו אתה יכול לראות טאטלים מתאוששים.

    זה בצד הקטן, אבל אהבנו את המצגת. השביל החיצוני לראות את צבי הים ועוד כמה דברים עשו טיול נחמד והכל היה ידידותי לעגלה.

    כעת הם בונים מרכז מולטימדיה על sealife אשר צפוי להיפתח באמצע 2017.

    פארק הציפורים של פוקט

    פארק הציפורים של פוקט

    אפשרות נוספת לאן ללכת בפוקט עם ילדים היא פארק הציפורים של פוקט. זה במקום יפה והרגיש כאילו הסתובבנו בג'ונגל כשלא הסתכלנו במתחמי ציפורים. האתר באופן כללי מוצג די טוב למרות שריחמתי על התנינים.

    יש מארזים רבים ושונים כמו גם כמה הליכה במטוסים. באחד (בתמונה למעלה וראה למטה), היו ציפורים ידידותיות מאוד שנחתו על כולנו. הילדים מאוד אהבו את זה אבל היזהר מהחפצים שלך. לג'וש נשרטו כמה משקפי שמש יקרים.

    יש מופע ציפורים חי וזה כיף. קראו לי לבמה (אהההה!) ותוכי ניחש את גילי! זה נעשה היטב. מצד שני, קיבלתי ציור מאת מקאו כדי להודות לי על המאמצים שלי!

    יש הזדמנויות להאכיל את הציפורים (בתשלום נוסף) ואת התנינים.

    זה פארק קטן אבל הצוות ידידותי ונהנינו מהזמן שלנו כאן.

    שילמנו 1600 באט עבור 2 מבוגרים ו-2 ילדים.

    מילת חוף

    נהנה מפוקט

    קאטה ביץ' הוא עוד אזור חוף נהדר במיוחד אם אתם מחפשים מה לעשות בפוקט לילדים. זה חוף יפהפה עם חול לבן ורך והמים הכחולים. באזור קאטה המרכזי יש גם מגוון נחמד של מסעדות וחנויות.

    דינו פארק מיני גולף

    דינו פארק מיני גולף

    המיני גולף דינו פארק הוא אחד הדברים הפופולריים בפוקט לעשות עם ילדים – זה היה המקום היחיד שאליו הלכנו בחופשת ספטמבר שלנו בפוקט עם ילדים שהיה צפוף.

    זהו מסלול מיני גולף בנושא ג'ונגל ודינוזאורים במרכז קארון. הוא באמת מעוצב היטב עם הרבה צמחייה עבותה, עקבות ופסלים של דינוזאורים, מערות ואפילו מפל. כל אחד מהחורים מבודד מעט מהאחרים (חלקם יותר מאחרים). אפילו כשהמגרש עמוס, עדיין עזבנו כאילו היינו לבד לפעמים. חורים עברו דרך מערות או דרך עצמות דינוזאורים או על גשרים. זה בהחלט לא היה משעמם.

    Z ו-S אהבו להסתובב בקורס. עברנו מה שהרגיש כאילו כלום זמן, בערך 75 דקות. שניהם אהבו לשחק והתאכזבו כשזה נגמר.

    התינוק J לא היה שמח כל כך – היה חם ולח ולא היה לו נוח. גם עגלות ילדים בחוץ, אז הימנע מלקיחת תינוקות או פעוטות אם אתה יכול. שלוש זה הגיל המינימלי (לדעתי) כדי להוציא משהו מהיציאה.

    זה עלה 240 THB למבוגר, 180 לילד, 120 למבוגר שלא משחק, 80 לילד לא משחק כשביקרנו. 

    חוף קארון

    חוף קארון

    אזור חוף קארון מקסים עם חוף גדול, רחב ויפה וכביש ראשי עם כל מה שצריך. אהבנו איך לאזור הזה יש אווירה טובה ומספיק אנשים בסביבה כדי לתת לו קצת אנרגיה אפילו בעונת השפל.

    ביקרנו בספטמבר והיו אזורים קטנים בחוף שבהם השחייה הייתה בסדר וסייר בו מציל אז זו אפשרות טובה לשחייה בים בשלב זה.

    יש גם מגרש משחקים הגון סביב הכיכר הגדול ליד החוף לכיוון הקטע הצפוני. יש המון מכשירי משחק כמו גם מכשירי כושר. הטענה היחידה שלי היא שהיה כאן מעט זבל.

    פוקט טאון

    מבנים צבעוניים בעיר פוקט

    נמשכתי לפוקט טאון אחרי שראיתי אותה בטלוויזיה. זה נראה יפה ומעניין עם הארכיטקטורה הסינית-פורטוגזית שלו. תכננו טיול יום כאן בביקורנו הראשון בפוקט.

    בילינו כמה שעות בתהיות מסביב וזה אכן עלה בחסר. לא היה הרבה מה לעשות או לראות וזה לא נראה כל כך יפה עם הרבה תנועה וזה מקום קשה להסתובב בו עם ילדים.

    מהצד החיובי, זה בהחלט מראה לך צד אחר של פוקט. מצאנו גם שהכל הרבה יותר זול.

    מוזיאון הטריקאי של פוקט

    מוזיאון Phuket Trickeye הוא עוד דבר שכיף לעשות בפוקט לילדים ולמשפחות. אם לא הייתם במוזיאון תלת-מימד לפני כן, זה בעצם "מוזיאון" מלא באמנות תלת מימדית שבו אתם מצלמים בתמונות. זה מאוד כיף והילדים שלנו אוהבים את זה.

    לא הספקנו לבקר במוזיאון הזה אבל ביקרנו במקומות דומים במקומות אחרים. הוא ממוקם בפוקט טאון.

    גוסטיניום

    עבור דברים מפחידים לעשות עם ילדים בפוקט, לכו ל-Ghostinium! זוהי תצוגת אנימטרונית קטנה ומהנה. הוא מספר את סיפורם של חייזרים בחללית שנמצאים במשימה לאסוף חיות יוצאות דופן מרחבי הגלקסיה וההיסטוריה.

    יש לא מעט חדרים ותצוגות של חיות ויצורים נעים כולל חייזרים, דינוזאורים, תנין וקינג קונג. יש מערכת שמע ברבים מהחדרים לספר את הסיפור בתאילנדית, אנגלית, רוסית וסינית.

    זה מקום מעניין, לכאורה די אקראי אבל חלק מהתצוגות מגניבות מאוד ודומים למציאות. חששתי שהקטן שנבהל די בקלות לא ייהנה מזה, אבל שני הילדים אהבו את זה. בעצמי נבהלתי בשלב מסוים כשראש דינוזאור צץ משום מקום.

    הנה דוגמה של שתיים מהתערוכות.

    הוא ממוקם במרכז הקניות Central Festival, כך שזה יכול להיות פינוק לילדים אם הם יתנהגו בזמן שאתם עושים קניות.

    שילמנו 700 באט למבוגר אחד ושני ילדים.

    בודהה גדול

    הבודהה הגדול של פוקט

    הבודהה הגדול הוא עצום – בגובה 45 מטרים קל לראות אותו מנקודות תצפית רבות על פוקט. עם זאת, החלק הטוב ביותר בביקור בתמונה זו עבור תיירים הוא ללא ספק הנופים של 360 מעלות של האי כולל פוקט טאון, קאטה, קארון ומפרץ צ'אלונג. זה גם די שליו עם רק צליל פעמונים קטנים אם יתמזל מזלכם להגיע בזמן לא עמוס.

    ניתן להגיע אליו בקלות ברכב ודרך מצוינת לסיים (או להתחיל) יום של סיור באי. הכניסה היא באמצעות תרומה וזה אתר דתי, אז השאירו את בגדי החוף והבגדים המצומצמים לחוף.

    פארק המים ספלאש ג'ונגל

    כמה מהמגלשות הגדולות יותר בפארק המים Splash Jungle

    האם פעילויות פוקט לילדים הן מהנות יותר מפארק מים?

    אהבנו את הרעיון לבקר בפארק מים בתקופתנו בפוקט וכשנודע לנו על זה, ידענו שאנחנו חייבים לבקר! זה פארק מים מהנה. בצד הקטן, אבל היה בו כל מה שהיית מצפה בפארק מים והיה נהדר עם ילדים צעירים יותר אז היינו מאוד שמחים.

    חלק מפארק המים ספלאש ג'ונגל בסנטרה גרנד ווסט סנדס

    יש כמה מגלשות מים גדולות יותר, נהר עצל, בריכת גלים, מגרש משחקים גדול לילדים וגם כמה מגלשות מים לילדים. יש גם כמה בריכות אחרות, מקומות לאכול וכל מה שצריך בפארק מים. אכלנו כאן ארוחת צהריים וזה היה כפי שהיית מצפה בפארק מים (כלומר לא טוב), אז הייתי אוכל במקום אחר אם אפשר.

    הילדים הגדולים שלנו בהחלט אהבו את זה כמונו, אלא שהתינוק שלנו לא היה מעריץ גדול. היו לנו כל הרעיונות הרומנטיים האלה על כך שכולנו שטים יחד על הנהר העצל, אבל הוא שנא את זה. אחרת היה לנו טוב. ראה עוד כאן:

    טיפ חם: כרטיס הכניסה לפארק הוא קצת יקר – המחיר הנוכחי הוא 1295 באט למבוגר ו-650 באט לילד 5-12 (ילדים צעירים חינם). מצאנו שיותר זול ללון באתר הנופש הגדול בו נמצא הפארק (Centara Grand West Sands Resort) מאשר לשלם עבור הפארק בתוספת נסיעות במונית. יש אפשרויות חדרים זולים יותר. ספלאש ג'ונגל חינם לאנשים במלון.

    הפארק נמצא ליד שדה התעופה ולקח לנו שעה ורבע לנסוע לשם מקרון. מסיבה זו, התארחנו ב- Centara Grand West Sands בלילה האחרון של החופשה שלנו. במקור נועדנו לטוס מוקדם, כך שהיה לנו יתרון נוסף בכך שהיה נעים ומהיר להגיע לשדה התעופה.

    חוף מאי קאו

    חוף מאי קאו

    אם אתה אוהב את החופים שלך יפים וללא אנשים, פנה לחוף מאי קאו. אורכו 11 קילומטרים, זהו החוף הארוך ביותר בפוקט וגם אחד הפחות מתוירים בזכות היותו חלק מהפארק הלאומי סירינת.

    לרכוב על פיל

    היזהרו מהפילים!

    אטרקציות אחרות לבעלי חיים

    ישנן אטרקציות רבות עם בעלי חיים בפוקט, כולל גן החיות של פוקט, מופעי קופים, מופעי נחשים, ממלכת הנמר ועוד כמה אטרקציות מפוקפקות. אף אחד מהם לא נראה ידידותי בכלל לבעלי חיים אז התרחקנו. קל לגלות עליהם מידע פעם אחת בפוקט אם זה משהו שמעניין אותך.

    סקירה מהירה של פוקט עם ילדים

    בערך באמצע הזמן שלנו בפוקט, התחלנו לעשות סרטוני יוטיוב מהירים במיוחד של האטרקציות התיירותיות של פוקט לילדים ולמלונות שבהם התארחנו. אתה יכול לצפות בכולם כאן תוך מספר דקות, מה שייתן לך סקירה נהדרת.

    איפה לשהות בפוקט עם ילדים

    זה יכול להיות סופר מכריע לבחור את המקום הטוב ביותר לשהות בו בפוקט. יש כל כך הרבה אזורים שונים וכל כך הרבה אתרי נופש שונים. הבעיה הגדולה ביותר היא שיש כל כך הרבה אפשרויות נהדרות שזה יכול להיות קשה להבין איזו מהן לקחת!

    האם אתה מעדיף את האקשן של חוף פאטונג או מקום יותר נמוך?

    בגלל שזה נושא כל כך גדול כתבתי שני מאמרים נוספים על זה במיוחד. אם אתה עדיין מבולבל לגבי איזה אזור עשוי להיות הטוב ביותר, – אני מפרט את כל התחומים העיקריים שאתה יכול לקחת בחשבון, היתרונות והחסרונות שלהם, למי הם מתאימים ביותר וכמה אפשרויות לינה נהדרות בכל אזור.

    בטיול האחרון שלנו, התארחנו בשלושה אתרי נופש מצוינים שאין לי היסוס מלהמליץ עליהם. אני אתאר אותם כאן ותוכלו לקרוא את המאמרים שהזכרתי לעיל כדי לראות אתרי נופש אחרים שאנחנו ממליצים לכלול אותם בקאטה ובפטונג.

    Sunwing Kamala Beach

    מבט מלמעלה על חלק מאתר הנופש

    אהבנו לחלוטין את השהות שלנו ב-Sunwing. זהו אחד המקומות הידידותיים ביותר למשפחה שאי פעם התארחנו או שמענו עליהם.

    המתקנים פשוט מדהימים – 7 בריכות פלוס בריכת פעוטות. 3 מגלשות מים. שתי מסעדות. מועדון ילדים. ועוד כל כך הרבה דברים אחרים. הילדים היו בגן עדן.

    המלון מנסה בעיקר למשוך משפחות וזה כל כך נחמד להישאר במקום שבו הרגשנו רצויים לגמרי ולא היינו צריכים לדאוג להטריד אף אחד. אני חושב שכולם (ילדים והורים כאחד) פשוט נרגעים יותר ויש פחות בעיות כשיש פחות ממה להילחץ.

    חלק מהציוד בסטודיו Happy Baby

    עם זאת, מה שבאמת בידל את המלון הזה עבורנו היה "חדרי התינוקות המאושרים" המדהימים. סוג חדר זה מגיע עם כמות מדהימה של ציוד לתינוק/ילד. היו לנו מיטת תינוק, עגלת תינוק, כיסא תינוק, מחצלת החתלה, פח חיתולים מיוחד, אמבטיה לתינוק, שטיחון לרכב, סדרן, בומבו ועוד המון. זה באמת גרם לנו לשהות נוחה מאוד. הייתה לנו גם חצר משלנו וזה היה נהדר כשהתינוק ישן.

    נובוטל Phuket Karon Beach Resort and Spa

    אתר נופש מקסים זה נמצא במיקום נהדר בקצה הצפוני של חוף קארון. יש מתקנים נהדרים, גישה נוחה לשאר חלקי פוקט ומגוון גדול של חדרים.

    נהנינו להשתכשך בבריכות, לאכול במסעדות שלהם ושירות חדרים והילדים אהבו את מועדון הילדים שהיה בו צוות נהדר שהשקיע הרבה מאמץ לשחק איתם.

    החלק הטוב ביותר עבורנו היה החדר שלנו – התארחנו בסוויטת בריכת מים עמוקים פרטית. זה אומר שהייתה לנו סוויטת שני חדרים (אז הילדים הגדולים יותר היו בחדר אחר), חדר אמבטיה ענק ואזור חיצוני נהדר עם שולחן וכיסאות, אזור טרקלין ובריכת מים עמוקים. זה היה פשוט מושלם!

    נהנה מסוויטת הבריכה הפרטית שלנו במלון נובוטל קארון ביץ' פוקט

    התלונה היחידה שלי היא שהאזור החיצוני לא היה מגודר אז הוא לא היה פרטי אבל הוא כולו שלנו.

    אתר הנופש סנטרה גרנד ווסט סנדס

    אזור המגורים שלנו

    נמשכנו לאתר הנופש הזה ליד שדה התעופה של פוקט כי רצינו לבקר בפארק המים ספלאש ג'ונגל. כשהבנתי שעלות הכניסה לפארק המים דומה לשהייה ב- Centara Grand West Sands Resort ולקבל גישה חופשית לפארק, זה היה פשוט. החלטנו לבלות כאן לילה.

    אתר הנופש הוא עצום. הוא כל כך גדול שכרכרות מתרוצצות לפי לוח זמנים. די נהניתי להסתובב בשטח הנחמד עם התינוק בעגלה.

    יש לו חזית לחוף במאי קאו והוא נמצא במקום מקסים (התמונה של חוף מאי קאו למעלה היא ממש מול המלון הזה). החוף יפהפה ופרטי ואין מי בסביבה שיטריד אותך בכלל. ישנן בריכות מרובות בנוסף לפארק המים, כולל בריכות אינסוף גדולה ליד החוף. יש מועדון ילדים שפתוח בין השעות 9:00-21:00 (הערה: אם ילדכם מתחת לגיל 4, הם מתעקשים שילבשו חיתולים), מספר מסעדות, ברים, בר בריכה, חנות ומתקנים רבים אחרים, כולל תוכנית פעילות למבוגרים.

    בריכת אינסוף ליד החוף

    אהבתי שבמועדון הילדים יש ערב סרטים כל ערב בין השעות 19:00-21:00 (בתשלום נוסף) אז זה מושלם לעזוב את הילדים שלך בזמן שהם נהנים מארוחה שקטה. יש הרבה מקום אז זה נהדר עם ילדים. הם יכולים להתרוצץ הרבה בלי להטריד אף אחד.

    ליד הכניסה לפארק המים, יש כמה חנויות, מקומות עיסוי וכמה מסעדות כך שיש כמה אפשרויות מלבד אפשרויות נופש. עם זאת, אין הרבה דברים אחרים בסביבה.

    יש מגוון רחב של סוגי חדרים. אנחנו לקחנו חדר מגורים משפחתי מפואר שהיה בו חדר שינה, אזור מגורים, חדר אמבטיה גדול, מרפסת וחדר קומותיים לילדים קטנים. הערכנו את הפרטיות הנוספת.

    היו לנו יומיים ולילה נהדרים כאן. עם זאת, היו לנו כמה תסכולים עם השירות. הצ'ק-אין ארך זמן רב והיינו צריכים לצלצל שלוש פעמים וללכת לבקר בדלפק הקבלה (רק כדי להישלח בחזרה) לפני שנוכל לקבל תפריט שירות חדרים! למרבה המזל, האוכל היה טוב כשהגיע.

    לחץ כאן כדי לראות את המחירים העדכניים ביותר.

    מתי לבקר בפוקט

    יש בעצם שתי עונות בפוקט – השפל והשיא – והן מתיישרות עם המונסון והעונה היבשה. עונת השפל היא מאי – אוקטובר והיא עושה הבדל גדול במחירים. מחירי הלינה בעצם מוכפלים בעונת השיא.

    פעם אחת כשביקרנו נשארנו ממש כשעונת השפל השתנתה לעונת השיא ועלויות המלון ממש הוכפלו בן לילה! אז יש תמריץ גדול לבקר בעונת השפל.

    עונת השפל אכן אומרת יותר גשם. הטיול האחרון שלנו היה בספטמבר והגשם הרס (רק) יום אחד. כמובן, אתה יכול להיות מאוד חסר מזל ויורד גשם כל הזמן שאתה שם.

    החופים בדרך כלל אינם בטוחים לשחייה בעונת השפל, כך שאם אתה איש חוף אז אני בהחלט ממליץ להימנע מעונת השפל. אם אתם כמונו ומעדיפים בריכות ואוהבים מציאה טובה אז יכול להיות שווה לעמוד בגשם ולבקר בעונת השפל.

    התניידות בפוקט

    הרחובות המטורפים/מהנים של פאטונג – הילדים נהנו לרכוב בטוק טוקים אבל זה מלחיץ אותי עם ילדים צעירים

    פוקט היא גדולה – זה עשוי להפתיע אותך כמה גדולה כשאתה מבקר – וההסתובבות יכולה לקחת זמן מה. זה גם לא זול להתנייד כמו שאתה יכול לדמיין. ישנם מחירים מוגדרים באופן סביר עבור רוב הטיולים ומאפיית טוק טוק מה שהופך את הנסיעות הקצרות לתמורה לא טובה במיוחד.

    מסיבה זו, שילבנו הרבה מהאטרקציות בהן ביקרנו ועשינו יום אחד גדול בו ביקרנו בלא מעט אטרקציות לילדים בפוקט – ביניהן Baan Teelanka, Ghostinium, Phuket Aquarium, Phuket Bird Park וביג בודהה. שילמנו 2000 באט לנהג במשך 8 שעות כדי לבקר בכל אלה. אם תלכו לאטרקציות בנפרד, דמי הכניסה בתוספת עלויות ההובלה עלולים לגרום לטיול יקר מאוד.

    לא קשה למצוא מונית או טוק טוק, הם בדרך כלל משייטים מסביב. יש אזורי מוניות במקומות פופולריים ובמלונות יש דלפקי מוניות. מחירי המוניות במלון יכולים להשתנות ממה שהייתם משלמים בכל מקום ועד למחירים גבוהים בטירוף. לדוגמה, בנובוטל, היינו צריכים ללכת רק 100 מטר משם כדי לקבל מונית בערך בחצי המחיר!

    התחבורה המקומית אינה נוחה במיוחד ואינה בחירה מצוינת עם ילדים צעירים יותר.

    פסק הדין שלנו

    אנחנו אוהבים את פוקט!

    זה מקום נהדר לחופשה מרגיעה או לחופשה מלאה יותר בהרפתקאות ואנחנו אוהבים את השילוב הזה. יש מבחר גדול של מה לעשות עם ילדים בפוקט ויש כמה אתרי נופש נהדרים. לכולנו היה חופשה פנטסטית בפוקט ואנחנו שוקלים ברצינות לחזור שוב בשנה הבאה.

    אם אתם מחפשים חופשת חוף, חופשת נופש, הרפתקה או פשוט מזג אוויר חם, פוקט היא בחירה מצוינת!

    היית בפוקט? מה הדברים האהובים עליכם לעשות בפוקט עם ילדים?