צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שדה התעופה של קראבי

    שדה התעופה של קראבי: מדריך מלא

    המדריך שלנו לשדה התעופה של קראבי יתן לכם מידע מקיף שיעזור לכם לתכנן את הנחיתה וההמראה מנמל התעופה של קראבי.

    נמל התעופה קראבי (קוד טיסה: KBV) הוא שדה התעופה הקרוב ביותר לאו נאנג ולחוף רייליי וכן לאיים קו לנטה וקו פי פי. נמל התעופה של קראבי מספק גם גישה נוחה לאיים אחרים לאורך החוף כמו Koh Ngai, Koh Kradan, Koh Muk ו-Koh Lipe.

    טיסות בינלאומיות לשדה התעופה של קראבי

    קראבי הוא שדה תעופה בינלאומי, עם טיסות המגיעות ישירות מחוץ לתאילנד. אייר אסיה, פיירפליי וטייגר איירווייס טסות טיסות בינלאומיות סדירות ישירות לקראבי, בעוד תאי איירווייס, בנגקוק איירווייז, אייר אסיה, תאי ליון אייר ונוק אייר כולן טסות טיסות פנים יומיות רבות מבנגקוק לקראבי, וגם צ'אנג מאי לקראבי.

    העברות משדה התעופה של קראבי

    קל להזמין הסעה משדה התעופה של קראבי למגוון רחב של האזורים המפורסמים ביותר של תאילנד, כולל האיים קופיפי וקו לנטה, או נאנג, רייליי ביץ' והעיר קראבי.

    כמרכז התחבורה הראשי של מחוז קראבי, ישנן דרכים רבות לצאת מנמל התעופה של קראבי:

    • העברה אקספרס:  זוהי הדרך המהירה ביותר להגיע משדה התעופה של קראבי לאיים, בשילוב של סירת מנוע מהירה או סירה ארוכת זנב והעברה מיניוואן כדי להגיע הישר מנמל התעופה למלון שלכם באחד האיים.
    • העברה במונית: העברה  במונית היא העברה פרטית במיניוואן – מושלם למשפחות. איטי יותר מאשר העברות אקספרס אם נוסעים מהאיים בגלל הצורך להמתין למעבורות לרכב במקום להשתמש בסירת המנוע המהירה
    • העברה במעבורת: העברות  במעבורת משלבות את הנסיעה במעבורת והסעה מיניוואן ציבורי לנמל התעופה של קראבי, תוך שיתוף עם נוסעים אחרים. שימו לב שמעבורות יוצאות לרוב באיחור ונוסעות לאט – הקפידו לצאת מספיק זמן לפני הטיסה.

    מתקני נמל התעופה של קראבי

    נמל התעופה של קראבי קטן מאוד בהשוואה לשדות תעופה בינלאומיים אחרים. זה מקל על צ'ק-אין והליכה לשער. עם זאת, לנמל התעופה של קראבי יש רק כמה שירותים בסיסיים – אל תצפו לחנויות אלקטרוניקה, אלכוהול וטבק כמו שדות תעופה בינלאומיים אחרים.

    טרמינלים של נמל התעופה של קראבי

    • נחיתות והמראות בינלאומיות עוברות דרך טרמינל 1
    • נחיתות והמראות מקומיות עוברות דרך טרמינלים 1 ו-2

    טרמינל 1 של נמל התעופה של קראבי

    טרמינל 1 הוא הטרמינל היחיד שיש בו מתקני הגירה וכל נחיתות והמראות הבינלאומיות עוברות דרך טרמינל זה.

    הטרמינל נמצא בשני מפלסים עיקריים. המפלס העליון מוקדש להמראות הכוללות צ'ק אין, הזמנות וכרטוס וגישה לטרקלין היציאה. יש גם אזור נוסף במפלס העליון עם מסעדה וחדר תפילה.

    המפלס התחתון מוקדש לנחיתות, עם בתי קפה, השכרת רכב, עמדות מידע ובנק להחלפת כסף ביציאה מהשערים. לאחר מכן היציאה מובילה ישירות אל אזור החניון.

    טרמינל 1 – המראות

    הגעה לטרמינל 1 לצ'ק אין

    אם אתם מגיעים במונית, היא תוריד אתכם במפלס העליון של טרמינל 1 בכניסה. ניתן למצוא את דלפקי הצ'ק אין בקצה השמאלי של בניין הטרמינל.

    אם אתם מגיעים ברכב או באוטובוס אז יש חנייה בשפע בחניון הגדול במפלס התחתון. ניתן להיכנס לבניין הטרמינל במפלס התחתון, ולעלות למפלס העליון באמצעות המדרגות הנעות או המעלית. אלה ממוקמים בצד ימין מאחורי דלפק המידע. לאחר מכן, הצ'ק-אין יהיה מולכם.

    כשאתם נכנסים לטרמינל, עליכם להעביר את התיקים דרך מכשיר הרנטגן ולעבור דרך האבטחה לפני שתמשיכו לצ'ק-אין. לתיקים יוצמדו מדבקות אבטחה כדי להראות שהם נסרקו.

    צ'ק-אין בטרמינל 1 של נמל התעופה קראבי

    במפלס העליון של טרמינל 1 ניתן למצוא דלפקי צ'ק-אין עבור Air Asia, Thai Airways, Firefly ו-Tiger Air בקצה השמאלי על הקיר האחורי של בניין הטרמינל.

    אנא שימו לב כי הצ'ק-אין עבור Nok Air מתבצע בטרמינל 2 בלבד. ראה להלן מידע על טרמינל 2 של נמל התעופה של קראבי.

    טרמינל 1 צ'ק אין עצמי – אייר אסיה בלבד

    לאייר אסיה יש 6 מכונות צ'ק-אין עצמי מול דלפקי ההזמנות של אייר אסיה, הממוקמים סביב המעלית למפלס התחתון.

    טיסות בינלאומיות מטרמינל 1 בשדה התעופה של קראבי

    טרמינל 1 של נמל התעופה קראבי אוכל ומשקאות

    מסעדת Yellow Orchid המנוהלת על ידי Thai Airways היא מסעדת הישיבה העיקרית.

    Illy coffee and delicatssen ממוקם ליד דלפקי הצ'ק אין. זו חנות קטנה עם אזור ישיבה.

    ניתן למצוא חנויות קטנות המציעות חטיפים ומשקאות.מעליות ומדרגות נעות המחברים בין המפלסים העליונים והתחתונים

    חנות פטורה ממכס

    כשמגיעים לשדה התעופה של קראבי באולם איסוף המזוודות יש חנות דיוטי פרי קטנה לפני היציאה מהשערים. 

    מכונות כספומט

    כספומט אחד של בנק Krungthai שנמצא במפלס התחתון ליד היציאה – בטרמינל 2 יש שלושה כספומטים עצמאיים הממוקמים בצד ימין בכניסה למסוף מהשביל מטרמינל 1 במפלס ההמראות.

    בנק והמרת מטבע

    שני בורסות מטבע בנק יושבות אחת ליד השנייה במפלס התחתון. אלה נמצאים בצד שמאל כאשר הולכים לדלת היציאה. 

    שכירת מכונית

    במפלס התחתון, ליד שערי היציאה ניתן למצוא סוכנויות להשכרת רכב עם שולחנות כתיבה באמצע המבואה. ל-Hertz, Budget, National Car Rental, Thai Rent A Car ו- Sixt יש שולחנות עבודה עם סוכנים שמוכנים לעזור. אתה יכול  לשכור רכב מראש  באינטרנט כך שהרכב שלך ימתין עם ההגעה.

    איך להגיע לטרמינל 2 של נמל התעופה של קראבי

    טרמינל 1 וטרמינל 2 של נמל התעופה קראבי מחוברים באמצעות שביל קטן. ניתן למצוא זאת בצד ימין של שערי היציאה בין חנויות המזכרות. דלתות ההזזה ייפתחו אוטומטית ושביל הליכה קצר של 50 מטר במורד הגבעה.

    דלתות יציאה לטרמינל 2

    ניתן למצוא את דלת היציאה ישר קדימה כשיוצאים משער הכניסה. יש רק יציאה אחת לחניון טרמינל 1.

    טרמינל 2 של נמל התעופה של קראבי

    טרמינל 2 הוא טרמינל צמוד קרקע עבור יציאות והגעות פנימיות. טרמינל 2 די קטן בסביבות 100 מטר על 50 מטר. בצד שמאל של הטרמינל נמצאים דלפקי הזמנת הטיסה ודלפקי הצ'ק אין. (*שימו לב שהצ'ק-אין לטיסות אייר אסיה ובינלאומי נמצא בטרמינל 1) באזור האמצעי נמצאים שערי היציאה המקומיים אשר עוברים לאזור הטרקלין ובצד ימין נמצא שער הגעת הטיסה. – הכל באותו בניין ומבואה

    בפינה השמאלית הרחוקה של הבניין המסוף מחובר למפלס העליון של טרמינל 1 עם דלת הזזה אוטומטית. כאשר הדלתות נפתחות, שביל הליכה קצר של 50 מטר (שיפוע קל בעלייה) מאפשר גישה למכונות עטיפת מזוודות טרמינל 1 ניתן למצוא במסלול ההליכה אך לעיתים קרובות אין להן צוות (עלות 200 באט לפריט עטוף).

    שימו לב: הצ'ק-אין של אייר אסיה והטיסות הבינלאומיות מתבצע בטרמינל 1 של נמל התעופה של קראבי. תוכלו ללכת מטרמינל 2 לטרמינל 1 על ידי מעקב אחר השילוט אל השביל המקשר בין שני הטרמינלים.

    דוכן מודיעין

    בהגעה דלפק מידע נמצא משמאל לשערי היציאה. זהו מקום נהדר גם לאסוף מפה בחינם!

    מכונות כספומט

    ליד השביל לטרמינל 1 יש 3 כספומטים עומדים. המכונות לוקחות את כל הקלפים ומאפשרות לבחור שפות רבות.

    בנק ובורסה

    הבנקים ודלפקי החלפה ממוקמים בטרמינל 1, המפלס התחתון ליד דלתות היציאה