צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    10 הדברים הטובים ביותר לעשות בקאו לאק עם ילדים

    קאו לאק הוא יעד מדהים בתאילנד המציע מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות למשפחות עם ילדים. מחופים בתוליים ועד פארקים לאומיים, באזור היפה הזה יש משהו לכולם. בפוסט זה, נחקור את עשרת הדברים הטובים ביותר לעשות בקאו לאק עם ילדים.

    1. מרכז המחקר והפיתוח של דיג חופי פאנג נגה

    כבר שנים רבות שצבי ים בתאילנד זוכים להגנה משפטית. ניתן אפילו לראות אחד בצלילה לאורך החופים הלבנים של איי סימילאן במהלך ביקורכם בקאו לאק! נוסד בשנת 1985, מרכז המחקר והפיתוח של דיג חופי פאנג נגה הוא אחד מכמה פרויקטים לשימור צבים בתאילנד. המרכז פתוח מדי יום וכניסה חופשית.

    כאן, צבים צעירים מתבגרים במיכלים כדי לתת להם שיעור הישרדות גבוה יותר מאשר אם הם היו משאירים בטבע פתוחים לתקיפה על ידי טורפים. המבקרים יכולים לראות את הצבים הצעירים במיכלי בטון גדולים ואחרי שהם מגיעים לגיל שמונה חודשים לפחות, המבקרים יכולים לשחרר אחד מהם לטבע תמורת תרומה למקלט. ישנה גם יוזמה לגידול דגי ליצן לתכנית גידול דגי הכלניות. דגי ליצן מתרבים בקלות בשבי ורבים מהם מוצגים יחד עם דגים טרופיים אחרים.

    מרכז המחקר והפיתוח של דיג חופי פאנג נגה

    כתובת : 164 Moo 9 Thai Muang, 82120 Phang Nga, תאילנד

    מחיר : חינם

    שעות פתיחה : 8:30 עד 16:30

    משך : נדרשות בערך 1-2 שעות

    גישה : מרכז המחקר והפיתוח של דיג Phang Nga נגיש בקלות מקאו לאק. כל האוטובוסים לכיוון דרום על כביש 4 ועוצרים בקאו לאק יעצרו גם ב-Thai Muang.

    איש קשר : טלפון: +66 (0) 76 432 212

    2. טיול קיאקים

    הנהרות והמנגרובים של קאו לאק מציעים סביבה שלווה ונופית לטיולי קיאקים. משפחות יכולות לחקור את היופי הטבעי של האזור תוך כדי פעילות גופנית.

    3. מפל Ton Chong Fa

    מפל טון צ'ונג פא הוא מפל יפהפה שנמצא בפארק הלאומי קאו לאק-לאם רו. משפחות יכולות לטייל אל המפל ולשחות בבריכות הטבעיות שלו.

    חקרו את הפארקים הלאומיים של קאו לאק:

    4. באמצע הדרך בין חופי אנדמן והמפרץ נמצא הפארק הלאומי קאו סוק

    הפארק הזה באורך 450 ק"מ (285 מייל) הוא המקום שבו הטבע פוגש הרפתקאות! עם אגם גדול בתוך הפארק, שפע של ג'ונגלים וקו החוף היפהפה תוכלו ללכת כאן בשמחה לאיבוד! נעלו נעליים נוחות והתחילו לחקור שבילים, מערות וחיות בר כמו פילים, טפירים, צבאים, חתולים משישים, דובים ואולי אפילו נמר! ילדים מתחת לגיל 5 עשויים להיאבק בשטח אבל ילדים גדולים יותר ישמחו מכל מה שיש לראות. בגלל המיקום, הפארק מקבל מזג אוויר מונסון הן מהחוף המזרחי והן מהחוף המערבי, אך הוא גם נותן את חווית יער הגשם המלאה.

    קאו סוק הוא ביתו של אחד מיערות הגשם העתיקים בעולם. תצורות גיר מדהימות עטויות בירק שצומחות כמו אש בשדה קוצים מהתערובת השווה של גשם ושמש שהאזור הזה מקבל. ניתן לראות מפלים ברחבי הפארק וישנו מחנה בונגלו צף באגם צ'או לאן מעשה ידי אדם לאורך 105 ק"מ (63 מייל) רצוף היער.

    קאו סוק מתגאה באוכלוסייה המפורסמת ביותר של שושן הגופה המסריחה, Rafflesia kerrii. רוחבה של החיה הפרהיסטורית של פרח היא מטר אחד (3 רגל). לא תרצו להחזיק אותו כי אנשים משווים את הריח לאשפה חמה בקיץ.

    בדקו באתר הפארק מגוון רחב של דרכים לחוות את הפארק עם סיורים מומלצים, השכרות ועוד!

    הפארק הלאומי קאו סוק

    מחיר : משתנה בהתאם לפעילויות

    שעות פתיחה  פתוח בכל ימות השנה 24/7 לחניכי הפארק ולמבקרי היום

    משך : בסביבות 5 שעות עד שלושה ימים

    5. הפארק הלאומי לאם רו

     

    הפארק הקטן הזה נמצא ממש ליד הכביש הראשי. בפארק הזה יש שלושה מפלים, יערות, מסלולי הליכה ורצועת חוף. זוהי נקודת חוף נחמדה לערוך גם פיקניק משפחתי.

    יש חיות בר להבחין בהן כמו ציפורים, זוחלים, פרפרים ויונקי יבשה קטנים. בזמן שאתם הולכים יחפים בחול האבקתי ונהנים מהמים הכחולים והצלולים, יש סלעים גדולים ליד קו החוף שילדים יכולים לטפס עליהם. אפשר לשחות סביב בבסיס אחד ממפלי הפארק או לטבול באוקיינוס כדי להתקרר.

    הפארק הלאומי לאם רו

    כתובת : 82210 Phang-nga, תאילנד

    מחיר : החל מ-5 דולר

    שעות פתיחה : פתוח מדי יום

    משך : כ-3-5 שעות נדרשות אם מטיילים במסלול ארוך יותר

    איש קשר : +66 76 485 243

    בקרבת אוכל : Qcumber

    צלילה וספורט מים אחר בקאו לאק:

    6. סיור שנורקלינג של יום שלם בסירת מנוע מהירה לאיי סימילאן מקאו לאק.

    מקור:  Pixabay

    ממש ליד החוף של קאו לאק נמצאת אחת מ-10 נקודות הצלילה הטובות ביותר בעולם. אזור זה הוא איי סימילאן. אתם יכולים לקחת סיור בסירה מהירה כדי להגיע במהירות לשם (ולהיות יותר זמן במים) ולבלות את היום באיתור דולפינים וצבי ים בשנורקלינג ב-Christmas Point. ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, דמי כניסה לפארק, ציוד שנורקלינג ומדריך דובר אנגלית הם חלק מהמאפיינים של טיול יום זה שכל המשפחה תהנה ממנו.

    7. חוף פאק וויפ

    המבקרים אוהבים את רצועת החוף האבקתית הזו. תקלו כאן את השיער של הקטן שלכם, חטפו חטיפים או ארוחות מהירות והשתכשו בים עם או בלי ציפה שתוכלו לקנות באחת מחנויות המזכרות. באזור זה יש לא מעט אתרי נופש ומלונות, אבל זה עדיין אזור ידידותי למשפחות רגוע שבו אתה יכול ליהנות מהאוקיינוס בסביבה בטוחה.

    חוף פאק וויפ ציבורי

    כתובת : ללא שם Rd, 82190 Phang-nga, תאילנד

    8. מפל טונג צ'ונג פא

    קצת יותר מ-6.5 ק"מ (4 מייל) מהכביש הראשי באנג ניאנג נמצא אחד המפלים הבודדים בקאו לאק שאינו בפארק קאו סוק. המפל המיוחד הזה הוא המקום בו תוכלו לעשות אמבט רגליים של דגים בדרך לטיפוס התלול. טיפול הספא הייחודי הזה של אמא טבע תאילנד הוא כולו טבעי ונהנה ממנו בחיק הטבע. זה מדגדג רק קצת ויהיה לך נוף קולי מרגיע של מפל מים להאזין לו בזמן שהדגים עושים את העבודה. יש אזור שחייה ראשי במפלס העליון, נחוץ מאוד לאחר טיפוס נמרץ! ארוז את המצלמה שלך לטרק הזה!

    מפל טון צ'ונג פא

    כתובת : Khuek Khak, Tambon Takua Pa District, Phang-nga, תאילנד

    9. קאו לאק מיני גולף

    למרות שאינה ספורט מים, אטרקציה זו ממוקמת במפל טונג צ'ונג פא המופיע לעיל בחוף Bangniang. מרכז מיני גולף הרפתקאות לכל המשפחה! תחוו את תאילנד הישנה בנוף חורבות עתיקות. פארק זה בן 18 גומות בסגנון אינדיאנה ג'ונס כולל מקדש עתיק, ג'ונגלים, פסל בודהה ומפלים. תמורת דמי כניסה במחיר הוגן, תוכלו לבלות כאן מספר שעות עם ילדיכם. 

    קאו לאק מיני גולף

    כתובת : 16/11 Chong Fah Waterfall, Bangniang Beach, 82190 Khao Lak, תאילנד

    מחיר : החל מ-6 דולר. ילדים מתחת למטר (3.3 רגל) נכנסים ללא תשלום.

    שעות פתיחה : 10:00-10:00 מדי יום

    משך : נדרשות כ-3 שעות

    ליצירת קשר : (66) 076.423.093-4

    10. טיול יום באי ג'יימס בונד ומפרץ פאנג נגה

    צאו למים על סירת זנב ארוך ותראו את תצורות אבן הגיר האייקוניות במפרץ פאנג נגה. זוהי דרך מדהימה לבלות יום בקאו לאק. המפרץ צלול עם הרים ויערות המקיפים אותו. יש קופים לפגוש בטיול הזה! אולי הפעם היחידה שתזהה אותם בטיול היא במערות הים שם תאכיל את המקוקים הפראיים!

    האיש עם אקדח הזהב צולם בתחנה אחרת שנקראת כעת "אי ג'יימס בונד". אמנם הילדים שלכם אולי לא מכירים את הסרט הזה כמו שאתם מכירים, אבל הם ייהנו לצאת על סירת זנב ארוך במי האזמרגד המזמינים. טיול זה כולל ארוחת צהריים ושחייה במפל לאורך הדרך.

    ג'יימס בונד אקווה ספארי

    מחיר : החל מ-50 דולר (ילדים), 70 דולר (מבוגרים), תלוי בשער החליפין. ילדים מתחת לגיל 4 חינם.

    משך : כל היום

    ליצירת קשר : 081 077 0559