צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    החופים הטובים ביותר בתאילנד למשפחות

    מחופי מסיבות משוגעים ועד מפרצונים סודיים ללא הפרעה וכל מה שביניהם, בתאילנד יש הכל. אם אתם נוסעים לתאילנד עם ילדים, סביר יותר שחוף ים נמצא על הפרק, כמו גם קצת זמן לחקור את בנגקוק (עיין במסלול הטיול של יום אחד בבנגקוק עם ילדים).

    אבל היכן נמצאים החופים הטובים ביותר בתאילנד למשפחות ואיזה מהם הכי מתאים למשפחה שלכם? הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות (אני מניח!) הוא להיכנס לבונגלו חוף מוזר רק כדי להעיר ב-23:00 עם מוזיקת האוס רועמת שמרעידה את הקירות!

    אהבנו את הביקור שלנו בחוף קלונג דאו בקו לנטה; זה אולי אחד החופים הידידותיים ביותר למשפחות שביקרנו בו אי פעם עם מים רדודים עדינים וברי חוף המתהדרים במגלשות, צעצועים ולביבות שוקולד בננה.

    נהנינו מאוד מהזמן שלנו באתר הנופש Serenity בחוף המזרחי של קו צ'אנג, עם בריכת האינסוף שלו, קיאקים בחינם וצעצועים חוף לילדים לשחק בחול מול הבר.

    אבל אני יודע שיש הרבה חופים פנטסטיים אחרים בתאילנד לילדים, אז פניתי לכמה בלוגרים מובילים בתחום הנסיעות להצעות שלהם לגבי החופים הטובים ביותר בתאילנד למשפחות. תמצאו כאן גם כמה המלצות מצוינות על האי התאילנדי הטוב ביותר למשפחות ואתרי הנופש הטובים ביותר על החוף בתאילנד למשפחות.

    1. חוף קלונג דאו, קו לאנג

    חוף קלונג דאו חייב להיות על החופים הידידותיים ביותר לילדים בהם ביקרנו אי פעם וזוכה להצבעה הגבוהה ביותר עבור החופים הטובים ביותר בתאילנד למשפחות. השיפוע העדין מושלם עבור חתירה. אבל למעשה, שרשרת הברים והמסעדות הידידותיים לילדים לאורך החוף היא המייחדת אותו. לרבים מהם יש צעצועים לילדים צעירים לשחק איתם, ולחלקם אפילו יש מגלשות ומגלשות.

    אהבנו את השהות שלנו באתר הנופש בננה ביץ', שנמצא ממש על החוף ושבו בחדרים יש מיטות קומותיים לילדים. יש גם בריכה עם בריכת שחייה נפרדת לילדים (כולל מגלשה!)

    2. החוף המזרחי, קו צ'אנג

    מתחבא בחוף המזרחי של קו צ'אנג, מגובה בהרים של יער שופע וממש על החוף, שוכן אתר הנופש סרניטי ביץ'. אהבנו להשתמש בקיאקים החופשיים על המים השלווים לפני ארוחת הבוקר בכל בוקר, ואנחנו ההורים בהחלט הערכנו את הדליים והאלים החופשיים עבור הבנים לשחק בחול מול המסעדה.

    יש גם בריכת אינסוף עם מדרגה בצד אחד שהייתה אזור משחק בטוח ומפוקח עבור ילדנו אז בן 18 חודשים. בנוסף יש בריכה של דגים שזקוקים להאכלה בכל יום.

    אתה יכול לשכור נהג שייקח אותך מבנגקוק לקו צ'אנג, במקום לקחת טיסה נוספת (אפשרות מצוינת אם מטיילים עם ילדים צעירים מאוד). החלטנו לעצור בעיירה המוזרה והכפרית צ'נטאבורי לכמה ימים כדי לפרק את המסע. זה היה בערך 3.5 שעות ל-Chanthaburi מבנגקוק ואחר כך 2.5 שעות לאתר Serenity Resort.

    3. Sairee Beach, Koh Tao 

    בתור החוף הפופולרי ביותר בקו טאו, חוף Sairee באורך 2 ק"מ מציע משהו לכולם: ממסעדות נינוחות ועד ברים על החוף ועד להזדמנות לצפות בסירות ארוכות זנב קופצות בעצלתיים במים, בחוף Sairee יש הכל. משפחות ייהנו מכך שהחוף רגוע ושליו, ובעוד שיש ברים בסביבה, יש גם שפע של מסעדות ידידותיות למשפחות. בהחלט הקפידו לשחות ארוכה ולהתייבש בצל אחד מעצי הדקל היפים של חוף סארי.

    במהלך שהותנו בקו טאו, התארחנו גם ב- Nirvana Guestouse  וגם  ב- Jom Thong Guesthouse. שני הנכסים היו נקיים וידידותיים למשפחות עם חדרים מרווחים, מיזוג אוויר ומחירים סבירים. והכי חשוב, הם היו ממוקמים במרחק הליכה קצר מחוף Sairee!

    4. קו ליפה

    בילינו למעלה מ-1.5 שנים בחקר תאילנד וביקרנו בחופים מדהימים, אבל לקו ליפה תמיד יהיה את הלב שלנו. זה מושלם למשפחות צעירות שכן הים חם ורגוע בחופים, והחופים שקטים וחוליים.

    המועדף עלינו הוא Sunrise Beach בו אנו מציעים להישאר באתר  הנופש Ten Moons Lipe  (יוקרתי) או  Salisa Resort  (בינוני), המנוהל על ידי משפחה עם ילדים צעירים. יש גם מבחר גדול של מסעדות מזדמנות המגישות אוכל ידידותי לילדים (פיצות ופסטה). אנחנו אוהבים לשכור זנב ארוך פרטי ליום ולחקור את האיים בקצב שלנו, אנחנו בדרך כלל משלמים THB1,500 ישירות עם החבר'ה בסירת המוניות.

    5. האד צ'או פאו, קופנגן

    כשאתם חושבים על קופנגן אתם בוודאי חושבים על מסיבות הפול מון החודשיות ועל תערובות הדלי האלה. אבל יש כל כך הרבה יותר באי מאשר מסיבות ירח מלא.

    הפינה הצפון מערבית של האי מציעה חופים שקטים המושלמים למשפחות. אנחנו אוהבים במיוחד את Haad Chao Pao ואת Haad Yao שבהם המים השלווים מושלמים לילדים. קח בונגלו חוף חסכוני ותהנה ימים על החוף, במים ומנוחה בברים והמסעדות המצוננות המגישים שילוב נהדר של אוכל תאילנדי ומערבי. בכל לילה נרות מאירים את המסעדות בהן תוכלו לסעוד באוויר הפתוח על החוף, בזמן שהילדים משחקים בחול.

    אם תתגנבו מהחוף, האי מציע ג'ונגל בתולי, מפלים, שוק אוכל לילי נהדר וטיולי סירה. אנחנו בהחלט יכולים להמליץ על Seaflower Bungalows (Haad Chao Pao), שם במחיר סביר מאוד תוכלו להשיג בונגלו משפחתי על חוף הים עם מארחים סופר ידידותיים. קופנגן הוא אי מושלם למשפחות, אך הימנעו מביקור במהלך מסיבות ירח מלא כאשר מסיבות מציפות את האי

    6. Ao Phai Beach, Koh Samet (Samed)

    קו סאמט הוא אי קטן מול החוף המזרחי של תאילנד, כשלוש שעות נסיעה מבנגקוק, ולאחר מכן שיט בסירה מהירה של שלושים דקות. האי מוקף בחופים חוליים לבנים, ים כחול ויפה ועצי דקל מתנודדים.

    חוף Ao Phai מושלם לילדים עם חול רך וים רגוע. בילינו את ימינו במשחק על החוף ושחייה בים.

    התארחנו בפנינה של מקום – The Samed Villa Resort – הממוקם ממש על החוף. המסעדה הגישה שילוב של אוכל מקומי ומערבי והציגה פינת אוכל ממש על החוף עם ארוחת ברביקיו יומית. אהבנו את שייק הפירות והקוקטיילים..!

    7. יאו נוי

    בילינו את ימינו בקו יאו נוי בהתעצלות על החוף, משחקים עם סרטני נזיר ונרגעים בערסלים. קריאה, שחייה ונודניק, זהו יעד מושלם ושליו.

    קו יאו נוי הוא אחד האיים הקטנים והפחות מתוירים של תאילנד בין פוקט לקראבי. למרות שאין בו את החופים הגדולים ביותר, סביר להניח שיהיה לכם את זה לעצמכם. מים שקטים ורגועים עם מעט מאוד זרם הפכו אותו למושלם עבור הילדים.

    התארחנו ב- Laguna Villas Yao Noi והיינו ממליצים עליה בחום, הילדים התקבלו בברכה בכל מקום ולמרות שאין הרבה פעילות באי, (חוץ לשייט בסירה) זה בדיוק מה שרצינו!

    8. חוף קמאלה, פוקט

    חוף קמאלה בפוקט נמצא רק 10-15 דקות נסיעה צפונה מחוף המסיבות הידוע לשמצה פאטונג, אבל מרחק עולם באווירה.

    לרצועת החול הלבן היפהפייה הזו של 2 קילומטרים יש אווירה נינוחה, עם מים רדודים מושלמים להתיז בסביבה וכסאות נוח להתרווח עליהם. יש מבחר טוב של ברים ומסעדות המגישים אוכל תאילנדי ומערבי מקומי, ותוכלו אפילו לקבל מיצים טריים, קוקוסים, קוקטיילים ובירות המוגשים לכיסא נוח שלכם. 

    הן נובוטל והן קמאלה ביץ' ריזורט ממוקמים ממש על החוף. הסוויסוטל נמצא ממש מעבר לכביש וההייאט ריג'נסי נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה באוטובוס הסעות בלבד.

    9. יאנוי, פוקט

    יאנוי הייתה הפתעה נעימה עבורנו כאשר חקרנו את פוקט מהבסיס שלנו ברוואי, בדרום האי. חבוי על כביש החוף, היו בו שני מפרצים בצורת פרסה, המנקדים בתלולית סלעים במרכזם, מושלמים לטיפוס. החול היה רך והמים היו חמימים, רגועים וצלולים. היו כמה דגים לראות והמים השתדרגו לאט מה שהפך אותם לבטוחים לילדים בכל הגילאים.

    היה גם בית קפה ממש מעבר לכביש עבור קוקוס טרי ופאד תאי כשהיינו רעבים – מושלם כששוכחים את הזמן ונשארים בטעות לצפות בשקיעה.

    10. באנג טאו, פוקט

    (קרן, הרפתקאות גדולות לרגליים קטנות)

    החוף המשפחתי האהוב עלינו באי פוקט הוא באנג טאו; רצועה ארוכה של שישה קילומטרים של חופים חוליים לבנים ויפים עם כמה מהמלונות המשפחתיים האיכותיים ביותר הממוקמים באזור זה. כמה מלונות מדהימים נמצאים במתחם לגונה פוקט (Dusit Thani, Angsana, Outrigger), אשר בולטות על חוף הים בבאנג טאו ומציעים מסעדות יפות על חוף הים למשפחות.

    החוף עצמו הוא מהנקיים והמטופחים ביותר בפוקט. עם זאת, כמו רוב החוף המערבי של פוקט, החופים עלולים להיות מועדים לזרמים חזקים בעונה הרטובה. אתה בהחלט יכול לשחות בזמן הזה רק עם קצת טיפול נוסף. שמרו על הילדים והשתמשו בשכל ישר לתנאים רגועים יותר.

    סיור אופניים מודרך יאפשר לכם לבקר במטעי גומי ובכפרים מקומיים להרפתקה משפחתית מהנה. סיורים רבים גם לוקחים אותך לחלקים הצפוניים של באנג טאו הפופולריים בקרב העם התאילנדי. המיקום המרכזי אומר שאתם קרובים למפל באנג פאה היפה ולעבודה המדהימה שמקדש הפילים של פוקט עושה כדי לשקם פילים עובדים ומבצעים.

    11. Monkey Beach, Koh Phi Phi Don

    Monkey Beach ממוקם ב-Koh Phi Phi Don והוא נגיש בסירה בלבד. עם חול רך כמו אבקת טלק וגלים רגועים, הוא מושלם לקטנטנים להשתכשך.

    גולת הכותרת של החוף הזה, מלבד היותו כל כך יפה, הם התושבים המקומיים שלו – הקופים! הם פראיים לגמרי, וכל עוד תתרחקו מעט (במיוחד מהתינוקות) ולא תאכילו אותם, הם די יתעלמו מכם. יש סימנים ברורים לא להביא אוכל ולשמור על חפצי ערך קרובים – הם יכולים להיות סקרנים! ראינו אחד חצוף לוקח בקבוק מים קבור בחול!

    אם אתה לוקח קיאק אז אתה יכול לבלות כמה זמן שאתה רוצה על החוף. עם זאת, אם בסיור זה בדרך כלל כ-30 דקות עד שעה. אין מתקנים על החוף בכלל, אבל הרבה מקומות מוצלים כיוון שהוא מגובה בהרים תלולים וג'ונגל מוצל.

    12. לונג ביץ', Koh Phi Phi Don

    החוף המשפחתי האהוב עלינו בתאילנד הוא לונג ביץ', קופיפי. זה נמצא במרחק של 15 דקות שיט בסירת זנב מכפר טונסאי וממזח, כך שקל להגיע אליו אך בו בזמן מאפשר פרטיות ושקט.

    נסענו באפריל; המים היו רגועים, הימים מרהיבים והחול רך ועדין. זה היה מקום נהדר עבור בננו אז בן שמונה חודשים לחוות את החוויות הראשונות שלו עם האוקיינוס.

    החוף עטור אתרי נופש קטנים ונעימים, שנותנים שפע של אפשרויות לאכול. נראה שאנשים בכל רחבי העולם אהבו ילדים והציעו ארוחות מיוחדות לבננו. במסעדות רבות היו אפילו כיסאות גבוהים, וזה היה דבר ראשון עבורנו בתאילנד.

    בסך הכל, זה אזור רגוע ושקט גם ביום וגם בלילה, ומקום נהדר להירגע בו בזמן שהילדים חוקרים ומשחקים בסביבה בטוחה. התארחנו באתר הנופש PP Blue Sky, מקום קטן עם קוטג'ים מקסימים במרחק צעדים מהחוף היפה.

    13. איי סימילאן

    החוף התאילנדי האהוב על המשפחה שלנו בכל הזמנים הוא הפארק הלאומי הימי של איי סימילאן. הם מקבץ של איים המציעים שנורקלינג מעולה, מים בתוליים וחול רך מקמח.

    רוב המבקרים מגיעים לטיול יום באמצעות סירת מנוע מהירה מקאו לאק. השיט בסירה נמשך כ-75 דקות מקאו לאק. כדי ליהנות מהאיים לאחר עזיבת הטיולים, יש לך שתי אפשרויות. 1) לשהות בבונגלו כפרי עם מיזוג אוויר בקו מיאנג. או 2) מחנה באוהל בקו סימילאן (תמונה מומלצת), קו מיאנג או קו טצ'אי. מכיוון שהלינה (והשירותים) כה מוגבלים בפארק הלאומי הזה, חשוב להזמין מקום מראש.

    למשפחות, אנו ממליצים בחום להישאר באתר הנופש Khaolak Orchid Beach Resort ולבקר בסימילאנים כטיול יום. יהיו לכם מקומות לינה ושירותים הרבה יותר נוחים לילדים. כל כך אהבנו שהשהייה של חמישה ימים שלנו הפכה ל-10! הקפד לצפות ב-The Impossible לפני ביקור בקאו לאק. אתר הנופש Khao Lak Orchid Beach Resort הוא המלון המוצג בסרט!

    14. חוף החולות הלבנים, קו צ'אנג

    כששאלתי את חבריי בבנגקוק באיזה חוף כדאי לי לבקר שלא יהיה מסיבה או חוף תיירותי מדי, תמיד קיבלתי את אותה תשובה. חוף החולות הלבנים בקו צ'אנג.

    נסיעה של ארבע שעות באוטובוס מבנגקוק, קו צ'אנג מכונה בדרך כלל אי ירח הדבש. זה פופולרי כיעד זוגי או משפחתי, וראיתי עשרות ילדים משחקים לאורך החוף בזמן שהייתי שם. עומק המים הוא רק כמה מטרים, הגלים לא מגיעים לגובה של כמה סנטימטרים, והכי חשוב, החול נקי. כשיהיו לי ילדים, זה החוף בתאילנד שאשמח לקחת אותם אליו.

    15. קו נאנג יואן

    ככל הנראה אחד החופים היפים ביותר בדרום מזרח אסיה וייחודי בסוגו כתמונה חוף חול לבן מושלם מחבר שלושה איים שונים אחד עם השני.

    קו נאנג יואן הוא יעד פופולרי עבור אנשים בטיול יום מקו טאו, שנמצא במרחק של 10 דקות בלבד בסירה. הטיול נגיש לכל הגילאים. המים מסביב לאיים סופר רגועים ולא עמוקים כלל. זה מושלם לילדים שכן האי הוא רק החוף ומסעדה במחיר מופקע.

    ניתן לשכור כיסאות חוף, מגבות ושמשיות על החוף. הביאו חטיפים משלכם כדי לעבור את היום או צפו לשלם מחירים מערביים עבור מנות פשוטות. שנורקלינג היא הפעילות העיקרית וניתן לשכור ציוד בחנות הצלילה של האיים, השכירות בקו טאו זולה יותר. גם לטייל עד לנקודת התצפית. זהו סט מדרגות קל ולוקח 5-10 דקות רק כדי לקבל נוף מדהים על האיים.

    16. לונג ביץ', קו לנטה

    לונג ביץ', קו לנטה, הוא החוף המושלם לבלות בו יום או אפילו חופשה משפחתית כולה בתאילנד. הים צלול, המים שקטים, והחוף עצמו צפוף לעיתים רחוקות. למרות שיש בר אירי ואכסניה בקרבת מקום, קו לנטה מושך בדרך כלל מטיילים רגועים ובוגרים, ולכן כל המסעדות ובתי הקפה בקרבת מקום ידידותיים למשפחות ומתאימים לילדים.

    אתר הנופש Lanta Castaway Beach Resort , באתר הנופש לונג ביץ', מציע תערובת של מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים ונמצא במרחק של מטרים ספורים בלבד מהחוף. במרחק הליכה של דקות ספורות, יש גם את הגן הסודי של פטי, המאפייה הצרפתית פאים דה לופ וה-Red Snapper היוקרתי. בנוסף למסעדה, תמצאו גם בית מרקחת ו-7-11 בקרבת מקום; מושלם לאיסוף דברים חיוניים למשפחה כמו משקאות קרים וקרם הגנה. מרכז הצלילה Dive & Relax, הממוקם באתר הנופש, מציע גם שנורקלינג לילדים מגיל 8 ומעלה.