צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קנצ'נבורי עם ילדים

    הדברים המשפחתיים הטובים ביותר לעשות בקנצ'נבורי כוללים היסטוריה, טבע והרפתקה פעילה. ממוקם רק 140 ק"מ מבנגקוק, זרים ומקומיים כאחד נמשכים למיקום זה בשל המקדשים, המראות ההיסטוריים והיופי הטבעי שלו.

    העיירה מפורסמת בשל היותה מיקומו של גשר רכבת המוות של מלחמת העולם השנייה, הידוע יותר בשם הגשר על נהר קוואי. אבל מוקפת ביופי טבעי שופע, עיירה מוצלת זו על שפת הנהר היא מפלט מהנה מהעיר ומקום להשתתף בפעילויות חוצות שונות. הקפד לארוז את ציוד השחייה שלך כי יש המון הזדמנויות להשתכשך בין מפלים ולקפוץ בנהר.

    1

    הפארק הלאומי ארוואן

    טיילו בשבילים שופעים ושחו בין מפלים ירוקי אזמרגד

    טוב ל:

    • משפחות
    • תמונה
    • הַרפַּתקָה

    הפארק הלאומי ארוואן נמצא ברכס גבעות טנאסרים של מחוז קנצ'נבורי והוא ביתם של מפלים, מערות, צמחייה פורחת ועצים נשירים. זהו מקום נהדר לבקר בו עבור אלה שנהנים להיות בטבע ורוצים לטייל בשבילים שופעים ולשחות מתחת למפלים מרהיבים. מפלי ארוואן, עם 7 קומות של מים זורמים ובריכות אקוומרין, הם האטרקציה הפופולרית ביותר בפארק. כדי להגיע לפארק הלאומי ארוואן תוכלו לקחת אוטובוס מקומי, לשכור נהג פרטי, או להזמין סיור פרטי או קבוצתי. כששם, תוכלו למצוא שבילים מסומנים היטב המובילים למפלי Erawan. השכבה הראשונה של המפלים נמצאת במרחק של כמה מאות מטרים בלבד ממרכז המבקרים.

    מיקום:  Tha Kradan, מחוז Si Sawat, Kanchanaburi 71250, תאילנד

    פתוח:  מדי יום בין השעות 8:00-16:30

    מַפָּה

    ראה נכסים קרובים

    2

    Tree Top Adventure Park Kanchanaburi

    אומגות וגשר מתנדנד בין העצים בפארק הרפתקאות משפחתי זה

    טוב ל:

    • משפחות

    Tree Top Adventure Park בקנצ'נבורי הוא חווית הרפתקאות ייחודית למשפחות עם ילדים מעל גיל 10. הפארק נמצא באתר הנופש Home Phutoey River Kwai, בתוך יער גשם טרופי צפוף עם נוף מרהיב של נהר קוואי. תצאו מפלטפורמה לפלטפורמה, גבוה בין העצים על מכשולים כמו אומגות, סולמות, חבלים, טרפז, גשרים, רשתות טיפוס, אופניים מעופפים, סקייטבורד מעופף ועוד.

    בטיחות המבקרים וכבוד לטבע הם 2 מהעדיפויות העיקריות של הפארק. אף עצים לא נפגעים מהציוד המשמש, ואמצעי בטיחות קפדניים משמשים כדי להבטיח שלכולם תהיה חוויה נטולת דאגות ומהנה בהרפתקאותיו.

    מיקום:  118 Tha Sao, Sai Yok District, Kanchanaburi 71150, תאילנד

    פתוח:  מדי יום בין השעות 9:00-16:30

    טלפון:  +66 (0)92 265 2762

    3

    טיול רפסודות במבוק

    לשוט על רפסודת במבוק מסורתית במיקום היסטורי

    טוב ל:

    • משפחות
    • הַרפַּתקָה

    רכיבה על רפסודת במבוק על נהר קוואי מעניקה לכם טעימה של תרבות מסורתית ויום רגוע מוקף בטבע. בין אם אתם נשענים ונהנים מהרכיבה או מחליטים לקפוץ לשחייה, זוהי פעילות משעשעת לכל הגילאים. שוכן במיקום משופע בהיסטוריה, לראות את קנצ'נבורי מנקודת תצפית זו נותן לך הצצה לחיים המקומיים לאורך הנהר.

    רוב חוויות הרפטינג משתמשות ברפסודות שנעשו על ידי אנשי Mon עם חומרים מקומיים. אדם ייעודי ינווט עבורכם את הרפסודה, ויצטייד בעזרי ציפה. רוב הטיולים נמשכים כשעה אחת, ולמען ריגוש אמיתי, חפשו טיולים הכוללים מפלי מים לבנים.

    4

    מליקה סיטי

    להקיף את עצמך בתרבות הסיאמית הישנה

    טוב ל:

    • משפחות
    • הִיסטוֹרִיָה
    • תמונה

    ביקור בעיר מליקה ברובע סאי יוק יגרום לכם לחזור אחורה בזמן כדי לחוות איך זה היה לחיות בסיאם הישנה. הכפר שיחזר את עידן המלך ראמה החמישי, שמלך משנת 1873 עד 1910, והעניק למבקרים הבנה מעמיקה יותר של התרבות התאילנדית ההיסטורית.

    טיילו באזורים שונים והתפעלו מארכיטקטורה תאילנדית מסורתית, דגמו מאכלים טעימים, צפו במופעי ריקוד וקנו באמצעות מטבעות וינטג' ישנים. צוות מליקה סיטי מתלבש, מדבר ועובד כפי שעשו בתקופות קדומות. כדי באמת לטבול את עצמך בחוויה וליצור את הזדמנות הצילום המושלמת, שכור בגדים מסורתיים שלבשו אנשים סיאמיים בשנת 1905.

    מיקום:  168, סינג, מחוז סאי יוק, קנצ'נבורי 71150, תאילנד

    פתוח:  מדי יום מ-9 בבוקר עד 17:30

    טלפון:  +66 (0)34 540 884

    5

    מערת ת'אם לאווה

    בקר במערת עטלפים אמיתית

    טוב ל:

    • משפחות
    • הִיסטוֹרִיָה
    • תמונה

    מערת Tham Lawa נחשבת כבית גידול אנושי פרהיסטורי, מה שהופך אותה למיקום בעל חשיבות היסטורית ומסתורין. אחת המערות הידועות ביותר בקנצ'נבורי, מבקרים בכל הגילאים אוהבים את התצורות הגיאולוגיות המרתקות ונשבים בסיפורים על גילוי המערה.

    הכניסה למערה קטנה, בעוד שהחלק הפנימי עצום ועומקו כ-250 מטרים. עקבו אחר שביל מואר וראו נטיפים נוטפים וזקיפים בזמן שאתם חוקרים את 5 חדרי המערות השונים. החדרים נקראים על שם אלמנטים ייחודיים שנמצאו בתוכם, הפופולרי ביותר הוא חדר העטלפים, בו ניתן לראות עשרות מהיצורים הליליים הללו תלויים מהתקרה.

    מיקום:  Wang Krachae, מחוז סאי יוק, קנצ'נבורי 71150, תאילנד

    פתוח:  מדי יום בין השעות 8:00-17:00

    6

    ספורט מים בנהר קוואי

    קיאקים, SUP או אופנוע ים על הנהר

    טוב ל:

    • משפחות
    • הַרפַּתקָה

    נהר קוואי הוא תפאורה נהדרת לספורט מים בקנצ'נבורי. תוכלו לשלב פעילות משפחתית מהנה, בילוי בחיק הטבע וביקור במיקום היסטורי חשוב עם טיול אופנוע ים, קיאק או חתירה. ילדים צעירים יכולים להצטרף למבוגר בקיאק זוגי, בעוד שילדים קצת יותר גדולים אוהבים את פעולת האיזון של גלשן הסאפ. חובבי ריגושים, שזקוקים לקצת יותר מהירות, עשויים לבחור בהשכרת אופנועי ים.

    בעודכם נהנים מספורט מים בנהר עטור העצים הזה, תוכלו לחזות בנופים של מקדשים, ציפורים אקזוטיות וכמובן, הגשר האייקוני מעל נהר קוואי. לאורך החוף, תמצאו מספר מפעילי ספורט ימי שיארגנו עבורכם ועבור משפחתכם סיורים פרטיים או קבוצתיים בטוחים ומהנים.

    7

    חוף צ'וק דון

    להתקרר, לשחק ולהירגע על חוף הנהר

    טוב ל:

    • משפחות
    • תמונה
    • תַקצִיב

    חוף צ'וק דון הוא חוף מעשה ידי אדם בבאן טאי, כ-18.5 ק"מ דרומית מערבית לקנצ'נבורי. מאמצים רבים הושקעו בשמירה על חוויה מהנה לכל הגילאים. יש אזור שחייה ומגלשה, כמו גם מסעדות וכיסאות נוחים לסעודה ולצפייה בשקיעה.

    אם אתה לא חושב שקנצ'נבורי הוא יעד חוף, ביקור בחוף צ'וק דון יוכיח שאתה טועה. אולי לא אותו דבר כמו חופי האוקיינוס לאורך החופים והאיים של תאילנד, אבל יש בו רצועה של חול זהוב שבו תוכלו להירגע ולשחק.

    מיקום:  באן טאי, מחוז מואנג קנצ'נבורי, קנצ'נבורי 71000, תאילנד

    8

    פארק Xtreme Centric

    השתתף בהרפתקאות אקטיביות ייחודיות

    טוב ל:

    • משפחות
    • הַרפַּתקָה

    פארק Xtreme Centric הוא המקום ללכת אליו אם אתם מחפשים הרפתקה פעילה ויום מלא בחיוכים. ממוקם ליד מלון ריבר קוואי וילג', פארק רחב ידיים זה מציע רכבי שטח, סנפלינג, פיינטבול, חץ וקשת, רפטינג במבוק ועוד הרבה יותר. רכבי השטח פופולריים ביותר, אבל הם אולי ידועים יותר בזכות פעילויות מוזרות יותר כמו זורבינג, בועות כדורגל, אופני שמי וגריסת DTV.

    פארק Xtreme Centric נמצא במרחק של 45 דקות נסיעה מצפון-מערב לקנצ'נבורי, באזור הררי ומלא במבוק על נהר ה-Khwae.

    מיקום:  Tha Sao, מחוז סאי יוק, קנצ'נבורי 71150, תאילנד

    פתוח:  מדי יום בין השעות 9:00-17:00

    טלפון:  +66 (0)2 251 7828

    9

    מפל סאי יוק נוי

    פיקניק ושחייה במגרש המשחקים הטבעי הזה

    טוב ל:

    • משפחות
    • תמונה
    • הַרפַּתקָה

    מפל סאי יוק נוי הוא מקום יפהפה ליהנות מהטבע ומקום נהדר להתקרר בו מהחום התאילנדי העז. לאורך נהר ה-Khwae, מוקף בצמחייה עבותה בתוך יער של עצים נשירים ובמבוק, המפל נמצא כ-100 ק"מ צפונית-מערבית לקנצ'נבורי. המבקרים אוהבים לטפס על מדרגות הגיר הרחבות כדי להרגיש את המים הזורמים ניתזים למטה.

    הזמן הטוב ביותר לבקר במפל סאי יוק נוי הוא מיולי עד אוקטובר, כאשר מפלס המים גבוה והיער פורח בעלווה וחיות בר. אם אתה רעב, יש מוכרי אוכל ליד המפלים, כך שאתה יכול לעשות פיקניק ולשחות כל אחר הצהריים. יש דמי כניסה לביקור במפל. חשוב לזכור שילדים צריכים תמיד להיות בהשגחת מבוגרים.

    מיקום:  Tha Sao, מחוז סאי יוק, קנצ'נבורי 71150, תאילנד

    פתוח:  מדי יום בין השעות 8:00-16:30

    10

    עץ גשם ענק

    עצירה מהירה לחזות בפלא טבע

    טוב ל:

    • משפחות
    • תמונה

    עץ הגשם הענק הוא עץ גשם בן מאה שנה הממוקם כ-20 ק"מ ממרכז קנצ'נבורי. עץ מלכותי זה גובהו כ-20 מטר וקוטרו 52 מטר. הענפים משתרעים לרחבה בצורת מטרייה. שביל מוגבה מאפשר להסתובב סביב העץ מבלי לרמוס את שורשיו.

    ניתן למצוא את עץ הגשם הענק, הנקרא לפעמים עץ תרמיל הקופים, באגף הווטרינריה והחקלאות של הצבא המלכותי. מוקף בשטחים מעוצבים להפליא, זהו מקום שליו לעצור בו לפיקניק ולצלם.

    מיקום:  Ko Samrong, Mueang Kanchanaburi District, Kanchanaburi 71000, תאילנד

    פתוח:  שני עד שישי בין השעות 8:30-16:30, שבת-ראשון בין השעות 8:30-17:00

    טלפון:  +66 (0)34 671 840