צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חיי לילה בקופיפי

    המדריך האולטימטיבי לחיי הלילה של קופיפי 

    source https://www.journeyingtheglobe.com/koh-phi-phi-nightlife/

    Koh Phi Phi צבר מוניטין עולמי של היותו גן עדן למסיבות, וזה לא ראוי. מסיבות כל הלילה עד הבוקר היא הנורמה בקו פי פי, מה שהופך אותה ליעד פופולרי לטיולים עבור חובבי מסיבות.

    חיי הלילה בקו פי פי הם ייחודיים ושונים מאוד ממקומות חמים אחרים למסיבות בתאילנד. הסצנה צעירה ותוססת, צפופה, אנרגטית ובניגוד לחלקים אחרים של תאילנד – היא לא עזה. 

    דלי זול של אלכוהול הוא בחירת המשקה המועדפת על האי, והם נמכרים בכל מקום. את הדליים אפשר למלא כמעט בכל מה שתרצו, אבל המרכיבים הנפוצים כוללים M150 (המקבילה התאילנדית לרד בול), סודה, אייס ובקבוק אלכוהול של 300 מ"ל. 

    הדליים מתחילים מ-200 באט בלבד, מה שהופך אותו לזול ונוח לחלוק משקאות עם החברים שלך.

    אחרי שתתנסו בחיי הלילה של Koh Phi Phi, תבינו שאין עוד מקום כמוהו בעולם. 

    האם Koh Phi Phi הוא אי מסיבות?

    אנחנו בהחלט מחשיבים את Koh Phi Phi כאי מסיבות.  למרות שבמהלך היום האי יכול להיות מעט מאולף, ברגע שהשמש שוקעת האי הקטן הופך לסצנת מסיבות תוססת אחת.

    ממועדוני לילה ועד ברים על החוף; אם אתה אוהב לחגוג אז Koh Phi Phi הוא המקום לבוא אליו.

    5 הברים המובילים בקופיפי 

    סלינקי בר

    Slinky Bar ממוקם ממש לאורך החוף ומציע לחובבי המסיבה מבחר אפשרויות בידור, לרבות מופעי אש, צבעי פנים, שור מכני, כמו גם דילוג על אש ולימבו אש.

    המשקאות סבירים (במיוחד הדליים), והאווירה תמיד תוססת. הם מנגנים את המוזיקה העדכנית והטרנדית ביותר, כולם מופקים על ידי מערכת הסאונד העצומה שלהם.

    הלילות מתחילים בדרך כלל באיטיות אך נראה שהם מתגברים בסביבות חצות. אווירת חיי הלילה הזו היא שילוב נהדר של חוף חולי, אווירה נעימה ואנשים נהדרים שרוקדים עד השעות המוקדמות של הבוקר.

    איפה:  Loh Dalum Bay, Ko Phi Phi Don 81000, תאילנד
    שעות פתיחה:  17:00 – 03:00

    רגאיי בר פי פי

    בר הרגאיי הוא הבר המפורסם ביותר בקו פי פי, המספק חווית אגרוף חיה באי. חברי הקהל מוזמנים להילחם בזירה בתמורה לדליי שתייה חינם. 

    הכניסה אינה כרוכה בתשלום, אם כי צריך לרכוש משקה כדי להיכנס למקום. אם אתם אוהבים מוזיקת רגאיי, נהנים לצפות בקרבות ואוהבים משקאות זולים – אז בר הרגאיי הוא בילוי לילי מהנה מובטח.

    איפה:  125/55, מפרץ טון סאי, קו פי פי דון 81000, תאילנד זמני
    פתיחה:  18:00 – 01:00 

    מועדון חוף איביזה

    במועדון החוף איביזה יש את כל המרכיבים לבילוי לילי פנטסטי. מופעי אש מרגשים, מסיבות בריכה, תקליטנים מקומיים ומשקאות זולים להחריד שיעבירו אתכם את הלילה. תוכלו למצוא מבקרים מכל רחבי העולם שמגיעים לכאן כדי ליהנות מבילוי לילי פראי.

    רחבת הריקודים בנויה מחול, ומופעי אש מדהימים מתקיימים מדי ערב ממש מול הבר. המועדון פתוח כל הלילה ומשאיר אתכם רוקדים עד השעות המוקדמות של הבוקר.

    איפה:  225 Moo 7, Aonang, Muang, Krabi, Koh Phi Phi, 81000, תאילנד

    בר בננה על הגג

    Banana Rooftop Bar הוא המקום המושלם להתחיל בו את הלילה. המקום מתהדר בבר על הגג, נוף לים, משקאות במחיר סביר ומשחקי ביליארד בחינם. האווירה צוננת והצוות תמיד נראה ידידותי.

    למרות חוקי הסמים הנוקשים, מריחואנה נמכרת כאן בפומבי. לא רכשנו בעצמנו; אבל, אם אתה בעניין מהסוג הזה, סביר להניח שתהנה מהסצנה כאן.

    איפה:  117/13 Moo 7 Soi, Ko Phi Phi Don 81000, תאילנד זמני
    פתיחה:  11:00 – 01:00 (7 ימים בשבוע)

    בר חוף קרליטוס

    אם אתם רוצים לחוות את חיי הלילה בקו פי פי, רדו ל-Carlitos Beach Bar. הבר של Carlito הוא אחד ממוקדי המסיבות המפורסמים ביותר באי, ולא בכדי.

    האטרקציה העיקרית היא מופע האש האפי, שמתחיל בדרך כלל בסביבות השעה 21:30. המוזיקה אופטימית מאוד, כשדי ג'יי מקומיים מנגנים לאורך כל הלילה.

    איפה:  JE Irausquin Blvd 382 Palm Beach, Noord, Aruba זמני
    פתיחה:  11:00 – 02:00 (7 ימים בשבוע)

    אטרקציות בקופיפי מלבד מסיבות

    ל-Koh Phi Phi יש מוניטין של אי מסיבות, אבל לאי יש הרבה יותר מה להציע מאשר משקאות חריפים זולים. הטיול שלך לקו פי לא צריך להיות רק שתייה עד שהתעלפת או לא זוכר כלום למחרת.

    האי עשיר בשפע של דברים מרגשים לעשות; וחוץ מזה, האי יפה מכדי לפספס את הסיכוי לחקור אותו באמת.

    אנו עומדים לפרט כמה דברים שאתה יכול לעשות בקופיפי מלבד מסיבות שיהפכו את הטיול שלך למספק ובלתי נשכח:

    בדוק את נקודת התצפית של Koh Phi Phi

    טרקים לפסגת קופיפי אינם בעלי לב חלש. אתה תהיה עייף, ויהיה לך חם מאוד. זה לוקח בערך 20 – 30 דקות להגיע לפסגה, אבל הנוף הפנורמי בראש עושה את זה שווה את המאבק. מילים פשוט לא מתארות עד כמה הנופים מרהיבים מכאן.

    שייט קיאקים סביב קו פי פי

    קיאקים היא פעילות פופולרית באי עם מחירים החל מ-100 באט לשעה. אתה יכול לחקור כמה מהמערות הסמוכות, שלעתים קרובות לא ניתן להגיע אליהן ביבשה.

    ניתן למצוא חנויות להשכרת קיאקים ברחבי האי והמחירים ניתנים לרוב למשא ומתן אם אתה מתמקח קשה. Monkey Beach  נוטה להיות התחנה הראשונה של אנשים, אם כי האזור מאוכלס לעתים קרובות בתיירים וסירות טיולים.

    דיג בים עמוק

    דיג בים עמוק הוא פעילות מעט יותר יקרה שתוכלו לחוות מול האי קופיפי. ממתחילים מוחלטים ועד דייגים מאסטרים, המים הצלולים של קו פי פי רוחשים מבחר גדול של דגים.

    שיעור בישול פיפי

    אם אתה רוצה ללמוד איך לבשל מאכלים תאילנדיים מסורתיים, אז למה לא לקחת שיעור בישול? זו ההזדמנות שלך ללמוד על כל המרכיבים והטכניקות השונות שמכינים מטבח תאילנדי טעים.

    בית הספר לבישול Pum's הוא אופציה פופולרית, הממוקמת בלב הכל (ליד המזח). תלמד סודות מסחריים נסתרים אותם תוכל לקחת בחזרה ולהרשים את חבריך בבית.

    כמה זמן כדאי לבלות בקופיפי?

    לרוב, Koh Phi Phi מבקרים רק כטיול יום מאחד האיים השכנים. כנווד, אנו מבינים שאתה עשוי לדרוש יותר זמן כדי לחקור ולצלול עמוק יותר לתוך האי.

    מה שמעלה את השאלה, כמה זמן כדאי לבלות בקופיפי?

    בהתאם למסלול הטיול שלכם, אנו ממליצים להישאר באי 4 ימים לכל היותר. זה אמור לאפשר מספיק זמן לבקר באטרקציות המרכזיות, וגם לחשוף כמה מהפנינים הנסתרות של האי.