צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הצעה למסלול ירח דבש בתאילנד לשבועיים

    תכנון ירח דבש הוא כל כך כיף בהשוואה לתכנון חתונה. האם אתה מחפש יעד ייחודי לירח דבש שירגש את חבריך? תכנן ירח דבש בתאילנד!

    יש לך רק ירח דבש אחד, טוב לפחות לזה אתה מקווה, אז תעשה את זה אפי! לכו לכמה מהחופים הטובים ביותר בתאילנד, או הירגעו בג'ונגל התאילנדי. יש כל כך הרבה מקומות מדהימים בתאילנד לבקר בהם.

    הנה 21 רעיונות ייחודיים לירח דבש תאילנדי שיגרמו לכם לתכנן ירח דבש רומנטי בתאילנד תוך זמן קצר. הקפד לקרוא את הטיפים שלנו לטיולים בתאילנד לפני שאתה אורז את המזוודות.

    אנחנו יכולים לדבר מניסיון כשבילינו שבועיים מירח הדבש שלנו בתאילנד ומאז בילינו יותר משנה בחקירת מקומות הנופש הטובים ביותר לזוגות במדינה. אם אתם מחפשים חופים יפים, ארוחות ערב רומנטיות, הרפתקאות, חיים ימיים נהדרים, צמחייה עבותה, תרבות, ועוד מתאילנד יהיה ירח דבש נהדר עבורכם.

    מסלול מוצע לירח דבש בתאילנד לשבועיים

    כך היינו מבלים את ירח הדבש של שבועיים בתאילנד אם היינו עושים את זה שוב אחרי שחווינו את המקומות המדהימים האלה בשלוש השנים האחרונות של מגורים בתאילנד. התאם אותו כך שיתאים לסגנון שלך והחלף יעדי ירח דבש על סמך הטעם ותחומי העניין שלך.

    דבר אחד שכדאי לזכור בעת תכנון מסלול ירח הדבש שלך בתאילנד, הקפד לא להוסיף יותר מדי יעדים, אלא באמת ליהנות מהמקומות שבהם אתה מבקר. אנו ממליצים לא לתכנן יותר מ-4 יעדים במסלול ירח הדבש שלך מכיוון שזמן הנסיעה בין הערים ייקח מעצם ההנאה מירח הדבש שלך. כך יראה ירח הדבש המושלם שלנו בתאילנד.

    ימים 1-3: בנגקוק

    בנגקוק היא הטרמינל הבינלאומי הגדול ביותר וסביר להניח שתנחתו כאן כשתתחילו את ירח הדבש שלכם. אנו חושבים שבנגקוק היא ההיכרות הטובה ביותר עם תאילנד ועיר מרתקת בסך הכל.

    הקדישו את הימים הראשונים של ירח הדבש שלכם לראות את המראות ולהתאושש מהג'ט לג שלכם. שהינו במלון 4 כוכבים מפואר בפחות מ-150 דולר ללילה. עיר הבירה של תאילנד, בנגקוק, היא ענקית והיכן שאתה שוהה יכול לעשות או לשבור את הטיול שלך, הקפד לקרוא את המדריך שלנו איפה להישאר בבנגקוק .

    היינו בבנגקוק יותר מתריסר פעמים ומתאהבים בעיר יותר ויותר אחרי כל ביקור. הקפד לקרוא את מדריך 3 הימים בבנגקוק שלנו כדי לעזור לתכנן את הימים שלך. כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בבנגקוק כוללים: לבקר בארמון הגדול, לחקור שוק מקומי כמו שוק סוף השבוע של צ'אטוצ'אק, לבדוק את הקניונים בבנגקוק (כיכר סיאם האהובה עלינו), ולצפות בשקיעה מלמעלה באחת. skybar בבנגקוק.

    לחלופין, אולי תרצו להגיע ישר לאחד מאתרי הנופש הטובים ביותר על החוף ולהתאושש מג'ט לג בחופי החול הלבן של תאילנד. גם זו לא תוכנית רעה, אז היינו מציעים לשנות את מסלול הטיול שלך כדי לשים את בנגקוק בסוף הטיול, כי זה כנראה יהיה שדה התעופה ממנו אתה יוצא.

    דבר אחד שיש לציין הוא שהדבר יגרום להעברה נוספת ואולי גם להסעה ליעד החוף. נסיעה נוספת זו לאחר טיסה ארוכת טווח אולי נשמעת כמו רעיון טוב מהספה שלך בבית, אבל אולי זו לא הדרך הנעימה ביותר להתחיל את ירח הדבש שלך.

    ימים 4-9: החוף (בחר אחד מהיעדים למטה)
    אחרי העיר הגדולה האינטנסיבית של בנגקוק, תפסו טיסה דרומה לאחד מיעדי החופים התאילנדים הרבים כדי לקבל כמה ימים של רגיעה בירח הדבש שלכם.

    אנו מציעים באופן אישי את קו ליפה לירח דבש מרגיע ויפה בתאילנד, אבל אם אתם מחפשים סצנת מסיבות גדולה יותר, אולי תבחרו בקו פי פי או קו פנגאן, או קראבי. צאו להרפתקה של דילוג על איים בתאילנד ובקרו במספר איים.

    ימים 10-14: קצת תרבות תאילנדית
    כדי לסיים את הטיול שלך, פנה לאחד מיעדי התרבות הרבים של המדינה. יש מספר לבחירה, אבל אנחנו ממליצים בחום על טיול לצפון בערים כמו צ'אנג מאי וצ'ינג ראי. ישנם למעלה מ-300 מקדשים בודהיסטים בצ'אנג מאי, קיצרנו אותם ל -10 המקדשים המובילים שלנו בצ'אנג מאי.

    אם אתם יוצאים לירח דבש בתאילנד באפריל, לכו לפסטיבל Songkran Chiang Mai מדי 13-15 באפריל כדי לחגוג את ראש השנה התאילנדית. גרנו בצ'אנג מאי והשתתפנו בפסטיבל ארבע פעמים, לא אם אתם מחפשים חופשה רומנטית לא הייתי מבקר בתאריכי הפסטיבל.

    לחלופין, אם אתה ובעלך או אשתך החדשים אינם חובבי תרבות גדולים ומעדיפים ירח דבש הרפתקני יותר, אולי תבחרו בטיול לקנצ'נבורי או לאגם קו סוק, שניהם מושלמים לאוהבי טבע. אולי חיות מסיבות ירצו לבקר באיי פי פי או בקו פנגאן, ומי שרוצה לצלול אולי ירצה לחקור את קו טאו. יש משהו לכל ירח דבש בתאילנד.

    סיום ירח הדבש שלך בתאילנד כמו שצריך

    אם אתם מתכננים את מסלול ירח הדבש שלכם כראוי, תוכלו לעזוב את תאילנד מאוחר ביום ביום האחרון של הטיול שלכם, כך שיש זמן במסלול שלכם לטוס מצ'אנג מאי (או כל עיר שתבחרו לסיים) ולא תצטרכו לבזבז תוספת נוספת. לילה בבנגקוק אם אתה לא רוצה.

    זכור שיש שני שדות תעופה בבנגקוק, וכמעט כל הטיסות הבינלאומיות לאירופה וצפון אמריקה ייצאו מנמל התעופה סוברנבומי (BKK) בעוד שרוב הטיסות הפנימיות (כל טיסות אייר אסיה) ינחתו בבנגקוק בנמל התעופה דון מואנג (DMK). התחבורה בין שני שדות התעופה קלה יחסית לארגון, אך יכולה לקחת מספר שעות עם תנועת בנגקוק.

    אם יוצאים מצ'אנג מאי (וערים אחרות בתאילנד) ישנן מספר טיסות יומיות ב-Thai Smile (Thai Airways) הנוחתות בבנגקוק ב-BKK. בדרך זו אין צורך בהסעה משדה התעופה, מה שהופך את היום האחרון של ירח הדבש התאילנדי שלכם לקצת פחות מלחיץ. מחירי הטיסות בדרך כלל זהים לחברות אחרות שטסות לנמל התעופה DMK.