צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    בנגקוק עם ילדים

    שייט Chao Phraya, Sea Life Bangkok Ocean World, סיור בשוק הצף של בנגקוק, Safari World, Bangkok Sky Dining, Siam Niramit Show, Madame Tussauds Wax Museum ועוד רבים.
    מחופים ועד מקדשים, אוכל רחוב ועד קניות ורשימה בלתי נגמרת של הרפתקאות, יש אינסוף אטרקציות בבנגקוק עם המשפחה בחופשה שלך לגן העדן הזה. בין אם אתה רוצה לחוות שלווה או שאתה רוצה להעלות את רמות האדרנלין שלך על ידי התנסות בספורט אתגרי, עיר הבירה בנגקוק תעמוד בציפיות שלך. פארקי שעשועים שבהם הילדים שלכם יכולים להשתכשך במים, הפלגות שבהן אתה ובן זוגך יכולים להתפעל מהיופי של הארץ הנוצצת, מסעדות באוויר הפתוח בהן תוכלו לסעוד מתחת לשמי הלילה עם כל המשפחה, וקרבות אגרוף חיים ירגש אותך עד היסוד – בבנגקוק יש הכל.

    יתר על כן, יש שפע של דברים מרגשים לעשות בבנגקוק עם ילדים, במיוחד לסעוד במלון Banyan Tree כדי לחזות בנוף ממעוף הציפור של העיר. בידור הוא הנושא העיקרי של אזורי משחקים רבים כאן, והילדים הקטנים שלכם יזכו ללמוד על מגוון רחב של נושאים, החל מטכנולוגיה, אמנות, דינוזאורים, חיים ימיים וחיות בר במקומות כמו Safari World, Kidzania ו-Dusit Zoo.

    הנה כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בבנגקוק עם המשפחה:

    צאו לשייט בצ'או פראיה

    אחד הדברים היוקרתיים ביותר לעשות בבנגקוק עם המשפחה הוא לקחת שייט לארוחת ערב בעיר. תיהנו ממטבח תאילנדי טעים, צפו במופעים חיים וקבלו כמה נופים מדהימים של הנוף על שפת הנהר. ארוחת הערב בסגנון מזנון מלווה בלהקה חיה וזמרים מקצועיים, והנופים של בנגקוק הלילה מסנוורת במלוא הדרו פשוט קסומים.

    אתה תפליג על פני הרבה ציוני דרך ומקדשים עתיקים במסע שלך, ואם יתמזל מזלך, אולי אפילו תתפוס מופע של ריקוד תאילנדי. 

    מיקום: 
     Soi Charoen Krung 24, Talat Noi, Samphanthawong, בנגקוק

    תזמונים:
      19:00 עד 23:00

    02

    חקור את החיים הימיים ב-Sea Life Bangkok Ocean World

    ממוקם בלב בנגקוק, המקום הזה הוא האקווריום הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה. יחד עם אקווריום תת-מימי המקום הזה מורכב גם מאולם קולנוע 4D, שבו הילדים שלכם יכולים לטבול את עצמם בממלכה התת-ימית באמצעות הטכנולוגיה העדכנית ביותר. כאן, הילדים שלכם יקבלו הזדמנות לראות כמה יצורי מים כמו סרטני עכביש ענקיים ותמנון פסיפיק צפים, ואפשר גם לראות מקרוב את בית הגידול שלהם.

    מזיהוי של נמר החול, הנמר, כרישי השונית השחורים החצופים ופינגווינים ג'נטו במגרש המשחקים הקרח של הפינגווין, זו אכן חוויה משותפת מהממת שתוקיר לכל החיים. נחש מה? אתה זוכה לראות את כל זה על ידי הליכה במנהרה תת-מימית, וזה אכן מרתק מאוד.

    מקום: קומה B2, בניין Siam Paragon, B1, 991 Rama I Rd, Pathum Wan, Bangkok 10330, תאילנד

    שעות:  10:00-20 :00

    03

    צא לסיור בסירה בשוק הצף של בנגקוק

    האם הילד שלך הוא פריק פנטזיה או אם הוא תמיד מחפש עולם בתוך עולם, אז קפוץ לשווקים הצפים של תאילנד, יד ביד עם הילדים שלך, מתענגים על היופי שבכל זה. סירות גדושות תעלות דקות, מוכרות מעדנים מעוררי תיאבון ומוצרים מושכים את העין, ילדכם בהחלט יכול ללמוד כאן יותר על התרבויות הסיניות והתאילנדיות, והוא יכול גם לקנות צעצועים וסחורות מעניינים מהשוק הזה.

    מעטים מהשווקים הצפים הבולטים כוללים את השוק הצף Damnoen Saduak, Bang Kachao (הריאה הירוקה של בנגקוק), והשוק הצף Amphawa. השווקים הללו פתוחים רק במהלך סופי השבוע והזמן הטוב ביותר לבקר במקום הזה ולהפיק את המרב מהמקום הזה הוא לפני ארוחת הצהריים, כנראה מוקדם בבוקר.  

    04

    צפו בדולפינים רוקדים בספארי וורלד

    תן לילד שלך להשתולל וליהנות מהריגוש של גן החיות הפתוח בבנגקוק, שבו הילד שלך יכול להתיידד עם כמה חיות אקזוטיות, החל מיען ועד אריות וג'ירפות ועוד שלל אחרים.

    עם ההופעות המרגשות והאטרקציות המרגשות שלהם כמו מאורה הטורפים, תזכו לפגוש את הדובים, האריות והנמרים ה"מאיימים", ותזכו לראות אותם בשידור חי רק על ידי תנומה בצל או אולי תיהנו מאמבטיה. ספארי הג'ונגל הזה מציג את ממלכת החיות בצורתה האמיתית, הילדים שלכם עומדים לחקור את החי במיטבה יחד עם נהנים מהופעות חיות עוצרות נשימה אחרות.

    מיקום:  99 Panya Indra Rd, Sam Wa Tawan Tok, Khlong Sam Wa, Bangkok 10510, תאילנד

    תאריכים: 
     9 :00-17:00

    06

    תיהנו מהופעות ב-Siam Niramit Show

    מעוצב בסגנון תאילנדי עכשווי וכולל כפר קטן, מסעדה וחנות מזכרות, סיאם נירמית הוא אחד הדברים הכי כיפיים לעשות בבנגקוק עם המשפחה אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, התרבות והמסורות של תאילנד.

    המופע עצמו מונומנטלי ופנוראמי עם שפע של מבצעים וייצוג מציאותי של ההיסטוריה של סיאם. מחולקת לשלושה חלקים, המופע המרגש יעביר אתכם ותרגש אתכם עם הסצנות שלו.

    מיקום:  Thiam Ruam Mit Rd, Khwaeng Huai Khwang, Khet Huai Khwang, Krung Thep Maha Nakhon

    תזמון:  מתחיל ב-20:00

    07

    הכירו את הסלבס האהובים עליכם במוזיאון השעווה של מאדאם טוסו

    מראשי מדינות לאנשי ספורט ועד גיבורים וגיבורות על, המקום הזה כבר לא מוגבל רק לפסלי שעווה. כן, יש עוד הרבה דברים לילדים במאדאם טוסו, המוזיאון הזה מוותר על הכובע של מוזיאון שעווה מיושן והופך את מוזיאון העידן החדש לכוח שצריך להתחשב בו. כאן, הילד שלך יכול אפילו להתלבש עם הסלב האהוב עליו/ה, הם יכולים גם לשיר עם מדונה ולחיות מחדש את הקסם של הסרטון של מייקל ג'קסון בילי ג'ין.

    לא רק זה, אתה גם יכול לעמוד פנים אל פנים עם כמה מהמנהיגים הידועים ביותר בעולם. יתר על כן, אתה יכול גם לאתגר אגדות מעולם הכדורגל, הכדורסל, הטניס, הגולף, האגרוף והרמת משקולות. במאדאם טוסו, אתה והילד שלך ממש יכולים להרגיש איך זה להיות בטלוויזיה, זה לא מרגש?

    מקום: 989 Rama I Rd, Third Ward, Bangkok 10330, תאילנד


    שעות:  11:00-20 :00

    08

    צפו ביצירות אמנות בתלת מימד ב-Art In Paradise

    Art in Paradise הוא המוזיאון הטוב ביותר לעיניים או מוזיאון תלת-ממד המציע דברים רבים לעשות בבנגקוק עם ילדים. המקום הזה חולק ל-6 אזורים הכוללים אקווריום וספארי, פנטזיה, אינטראקטיבי קלאסי, טבע ואזורים מודרניים ולכל האזורים האלה יש משהו או אחר כדי לדגדג את העצמות המצחיקות של הקטן שלכם. יש הרבה פעילויות ידידותיות לילדים כמו סצנת הספארי האינטראקטיבית, היצירה שבה אפשר לשבת בתוך בועה (שהיא בין הפופולריות ביותר בסך הכל), החתול הענק, וקטעי התלת-ממד המפורסמים ביותר. אם אתה רוצה לבלות זמן כיף עם הילדים שלך, אתה בוודאי יכול לסמוך על היעד הזה.

    מיקום:  78/34 Pattayasaisong Rd, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, תאילנד

    תזמונים-  10:00-22 :00


    09

    חקור את הארמון הגדול בבנגקוק

    החופשה שלך לתאילנד לא תהיה שלמה מבלי לבקר בנקודת הציון המפורסמת ביותר בבנגקוק. הארמון הגדול היה ביתו של המלך התאילנדי ובניין מנהלי במשך כמעט 150 שנה. כעת, המבקרים חופשיים לחזות בארכיטקטורה מעוררת הכבוד שלה, בתשומת הלב המורכבת לפרטים, באומנות ללא תחרות ובפאר המקסים.

    בין אם זה מקדש בודהה האזמרגד, בית המשפט המרכזי או אחד מחדרי הכס – הבניין המרשים בהחלט שווה ביקור.

    מיקום:  Na Phra Lan Rd, Khwaeng Phra Borom Maha Ratchawang, Khet Phra Nakhon, Krung Thep Maha Nakhon

    זמנים:   8:30 עד 15:30

    10

    צא לסיור היסטורי באיוטאיה

    נבנה במאה הארבע עשרה, הידוע גם בשם Phra Nakhon Si Ayutthaya הוא אתר מורשת של אונסק"ו. הוא חוקר את תאילנד דרך עדשת ההיסטוריה העתיקה שלה עם חורבותיה של מבצרים, מנזרים ומקדשים מרופטים.

    אז, דאג לילדים שלך בחקירת הצרכים ואפשר להם לראות את ההיסטוריה דרך עיניהם. הילדים הקטנים שלכם בוודאי יסתקרנו לתפוס את הצצה של מבצרים הרוסים, פתחים שבורים וארכיטקטורה עתיקת יומין קלאסית.

    מיקום:  Ayutthaya, 80 ק"מ צפונית לבנגקוק

    תזמון:  7 בבוקר עד 5 אחר הצהריים

    תהנה קצת ב-Dream World

    בין אם מדובר בבילוי עם מלאכי השלג שלכם או נסיעה ברכבת הרים במעלה הר החלל או אפילו התיידדות עם סינדרלה ופוקהונטס,  אי אפשר לפספס את עולם החלומות כשאנחנו מדברים על הדברים המרגשים לילדים בבנגקוק. המקום הזה מורכב מכמה אזורים הכוללים את גני החלומות, ארץ הפנטזיה, פלאזה של עולם החלומות וארץ ההרפתקאות – כל אחד מהאזורים האלה מיועד לקבוצות מסוימות של טיולים, אטרקציות ופעילויות.

    האטרקציה המרכזית של פארק זה היא ארץ ההרפתקאות שהיא גם האזור הגדול ביותר בו ילדים יכולים לצאת לרכיבה מרגשת על תחתית תלויה, או לשחק בשלג בעיירת השלג המקורה. לא רק זה, גני החלומות הם אטרקציה נהדרת לצעירים. עם מערכת רכבת קטנה ומכוניות מירוץ מיני, הגן הזה באמת מרתק את הילדים.

    מיקום:  62 Bueng Yitho, Thanyaburi District, Pathum Thani 12130, תאילנד

    צפו ב-Muay Thai

    התנסו בתרבות המקומית של תאילנד עם מופע תיאטרלי מרגש זה המדגים שילוב של בידור ואומנויות לחימה עתיקות. הצגת סצנות קרב טובות מאלה שהיית מצפה לראות בסרטון הוליווד, הכישרון והחוסן העצום של המתאגרפים מרשים לא פחות מרגש.

    אתה יכול גם לצפות לראות קרבות חרבות ומערך של כלי נשק אחרים, מה שמוסיף עוד יותר לריגוש של מופע חי של Muay Thai. הסט של Warrior Rising כולל לחימה אמיתית בין מתאגרפים אותנטיים.

    מיקום:  Charoenkrung Road, Asiatique the Riverfront, בנגקוק

    זמנים:  9 בבוקר עד 7 בערב

    13

    תיהנו ממשחקי תפקידים בקידזניה

    התוספת החדשנית ביותר למגזר מקומות  הבילוי בבנגקוק היא Kidzania. במקום הזה לילדיכם בוודאי יזכו יום נפלא בזמן שהם מנסים את ידיהם במגוון פעילויות, החל מהשתתפות בעיר לדוגמה, מחבישת כובע של רופא ועד לבוש של כבאי.

    היעד הזה בטוח ישאיר את ילדיכם חשק לעוד עם הפעילויות המהנות אך הלימודיות שלו. אי אפשר לפספס את שיתוף ילדכם בפעילויות שהמקום הזה מציע בין שאר הדברים לילדים בבנגקוק. המקום הזה בהחלט ישפר את מוחות הדמיון של ילדכם.

    מיקום:   991 Rama I Rd, Khwaeng Pathum Wan, Pathum Wan, Bangkok 10330, תאילנד

    תזמונים:  10:00 עד 05:00 בערב

    14

    תנו לקטנטנים לפגוש את דמויות השורה האהובות עליהם

    כשזה מגיע לדברים מהנים לעשות בבנגקוק עם ילדים, אין דבר מיוחד יותר מאשר לקחת את הילדים הקטנים שלכם לפגוש את הדמויות האהובות עליהם מהליין. בין אם זה בראון, קוני או שוקו – עם חווית המציאות המדומה, הילדים ירגישו כאילו הם פוגשים אותם בחיים האמיתיים.

    צלמו תמונות מדהימות בג'ונגל ספרי הסיפורים, חקרו את מערת הקרח וצאו לקמפינג וירטואלי. מצא את הדלת הסודית בספריית המיסטיקה וצאו לציד אוצרות. שפע של הרפתקאות מחכה לקטנטנים שלך ב-Line Village.

    מיקום:
       Khwaeng Pathum Wan, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon 

    תזמונים:
      10:00 עד 22:00 

    15

    טוס במטוס עם סימולטור טיסה

    מרכז סימולטור הטיסה הוא כנראה דבר מעניין עבור ילדים בבנגקוק. ילדים שאוהבים משחקים או שיש להם מטרה להיות טייסים ייהנו מאוד מהמרכז הזה. במקום זה הם יכולים ללמוד כיצד להטיס מטוס ממיטב הטייסים המקצועיים.

    אם לילד שלך כבר יש ניסיון בטיסה, אז זה מקום מצוין לשפר את הכישורים הקיימים שלו עם סדרה של המראות ונחיתות, אחרת הוא/היא יכולים גם לנסות את זה בפעם הראשונה. המקום הזה בבנגקוק מציע לכם חוויה לכל החיים של הטסת מטוס אמיתי, זו חוויה ששווה לקחת.

    מיקום:  Sukhumvit Rd, 10110, תאילנד

    עיתוי:  10:00 – 21:00


    16

    תיהנו מכמה רכיבות בסיאם פארק סיטי

    כשזה מגיע לאטרקציות בבנגקוק עם המשפחה, שום דבר לא מנצח פארק שעשועים עם שלל רכיבות מרגשות ומגלשות מרגשות. ברגע שנכנסים, רואים טירת נסיכות ססגונית שבטוח תרגש את הקטנים שלכם.

    חקור את חמשת האזורים בשעות הפנאי שלך. מהמגלשות המגניבות ב-X-Zone ועד Family World ו-Small World, ילדים בכל הגילאים יהנו כאן. הקטע הפופולרי ביותר הוא פארק המים בו ניתן להתקרר בבריכת הגלים הגדולה בעולם.

    מיקום:  Suan Siam Rd, Khwaeng Khan Na Yao, Khet Khan Na Yao, Krung Thep Maha Nakhon

    תזמונים:  10 בבוקר עד 6 בערב 

    17

    להשתכשך בבריכות בפארק המים פורורו

    תיהנו מיום של חקר טיולים מהנים בפארק המים הפופולרי ביותר בעיר. אחד הדברים הכי כיפיים לעשות בבנגקוק עם ילדים הוא להשתכשך במים צלולים ופריכים במרכז השעשועים הזה. תשעה אזורי משחק שונים אורגנו לילדים בכל הגילאים, וכל המשפחה יכולה להשתתף במגלשת הקסם של טונג טונג מעוררת האדרנלין שבה אתה רוכב מעל קו הרקיע של העיר. פעילויות אינטראקטיביות של משחק מים, טרקלינים יוקרתיים ומגרשי אוכל המגישים אוכל טעים מחכים לכם בפורורו.

    מיקום:
      585 Bang Na-Trat Rd, Bang Na, בנגקוק

    זמנים:
      10:00 עד 19:00

    18

    תיהנו ממופע פילים וחוות תנינים

    תיהנו ממופע הפילים הגדול ביותר בכל תאילנד יחד עם קורטוב של היאבקות תנינים בחוות הפילים והתנינים בבנגקוק. המקום הזה מאכלס למעלה מ-10,000 תנינים, ובמקום הזה יש את אחת מתצוגות התנינים הגדולות בעולם.

    צפו בגברים אמיצים נלחמים ביונקים המסוכנים הללו ונמלטים ללא פגע במפגן של אומץ וקנאות. קריינות דרמטית מלווה את התופעה הייחודית והמראה מעורר צמרמורת בטוח ישאיר אותך על קצה המושב שלך.

    מיקום:
      Phetkasem Road, Samphran, Bangkok

    תזמונים:
      8:30 עד 17:30 

    19

    חקור את פארק סיאם מדהים

    להוט לראות את הילדים שלך משתכשכים ורוכבים בחופשיות במדרונות החלקים בזמן שאתה יכול פשוט להירגע אחרי לוח זמנים מעייף, ובכן, אז אולי נחתת במקום הנכון. אחד מפארקי המים הטובים ביותר בבנגקוק, המקום הזה מציע כמה מגלשות מים מדהימות.

    מתגאה במגוון רחב של דברים לילדים בבנגקוק, Siam Amazing Park הוא אחד המציע טיולי מים שונים, Speed Slide ו-Super Spiral קייטרינג לכל מיני תינוקות מים. הודות לבריכה הצפה שלו, ואזור המים החדש, Siam Amazing Park מציע מספר פעילויות שבהן הילדים יכולים ליהנות במלואם.

    מיקום:  203 Suan Siam Rd, Kannayao, בנגקוק 10230, תאילנד


    שעות:
      10:00-18 :00

    20

    צא לסיור במוזיאון בית ג'ים תומפסון

    מוזיאון בית ג'ים תומפסון הוא ביתם של מגוון רחב של אוספי אמנות של ג'יימס HW תומפסון המנוח, הידוע גם בשם "מלך המשי התאילנדי". 

    המרכז לאמנות מארגן תערוכות, מפיק פרסומים ומשתף פעולה עם מוסדות מקומיים ותרבותיים, מה שלא רק מרתק מבוגרים לבקר באתר זה אלא גם מפתה ילדים ללמוד עוד על האתר העתיק הזה. ילדים מקבלים את החופש לחקור גנים ובתי קפה מודרניים באוויר הפתוח שבהם הם יכולים לקבל תובנה נהדרת על הארכיטקטורה והעיצוב התאילנדי המסורתי.


    מיקום:
      6 Kasem San 2 Alley, Wang Mai, Third Wan, Bangkok 10330, תאילנד


    זמנים: 
     כל יום מ-10:00 עד 18:00. 

    21

    החלקה על הקרח

    אם הקטן שלך רוצה להתמכר לכמה דברים הרפתקניים לילדים בבנגקוק, החלקה על הקרח יכולה להיות הפעילות המושלמת. מתגאה במספר משטחי החלקה על הקרח, פעילות מלאת הרפתקאות זו תמיד הייתה שם ברשימת הבדיקה של כל ילד. אתה לא צריך להיות מומחה כדי להיכנס לפעילות הזו, אז אם אתה חושש שתתנדנד על גלגיליות, אז גם מציעים לך ללמוד את הלקח קודם.

    יחד עם זה, הם מציעים גם שימוש במייצבים בהתחלה כדי להרים את אמנות האיזון. בין אם אתה מחליק על קרח מומחה או מתחיל, החלקה על הקרח היא פעילות מהנה. אתה יכול למצוא כמה ממשטחי ההחלקה הטובים ביותר על הקרח במרכז ראמה 9, מייג'ור Ekamai ב-Sukhumvit, וקניון Central World בסיאם. משטחי החלקה על הקרח הללו מציעים פעילויות נפלאות, אזור רחב להחלקה על הקרח שיתחיל את הכיף האמיתי לילדים שלכם.

    22

    קחו חלק בוויקבורד ב-Zanook Wake Park

    קרדיט תמונה: zanook.com

    Zanook Wake Park הוא פארק הכבלים היחיד בבנגקוק, והוא מפורסם בפעילויות ספורט ימי ובשירותים שלו לא רק למבוגרים אלא גם לילדים. אפשר להתפנק בפעילויות כמו סקי מים, וויקבורד, וחתירה בעמידה על אגם מים מתוקים גדול ועוד הרבה יותר.

    הציפה הענקית עם מחווני העתק שונים נועדו לצעירים לשחק איתם. המועדון והמסעדה בתוך הפארק הם המקומות בהם ניתן ליהנות מאוכל טעים.

    כתובת:  77 Thanon Bang Bon 3, Bang Bon, Bangkok 10150, תאילנד

    זמנים:
    שני – שישי: 11:00 – 21:00
    שבת – ראשון: 9:00 – 21:00
    חגים ציבוריים: 9:00 – 21:00

    23

    בקר ב-Imaginia Playland

    כשזה מגיע לדברים יצירתיים ומהנים לעשות בבנגקוק עם ילדים, Imaginia Playland הממוקם בקומה ה-3 של קניון Emporium מנצח את כל השאר. עם 19 מתחמים שונים הפרוסים על פני 1400 מ"ר, הפארק מציע מגוון פעילויות המבוססות על אמנות, מוזיקה, ספרות וטכנולוגיה. ג'ונגל החלומות כולל שלל רשתות קופצניות להנאת הילדים, והם יכולים לצבוע דגם מכונית בגודל טבעי ב-Wonder Car.

    מיקום:
      The Emporium Shopping Complex 3rd fl., Sukhumvit 24 Rd., Klongton, Klongtoey, בנגקוק זמנים

     10 בבוקר עד 8 בערב

    24

    הכירו את הגורים הקטנים ב-Corgi in the Garden Cafe

    דמיינו לעצמכם עשרות קורגיים מכשכשים בהתרגשות בזנבותיהם וקופצים עליכם כשאתם נכנסים לבניין. זה בדיוק מה שתזכו לחוות בקפה קורגי. אם אתם או הילדים שלכם חובבי כלבים, זהו יעד חובה לבקר בבנגקוק.

    צלמו אינספור תמונות עם הגורים החמודים, תהנו לראות אותם מתגרים זה בזה בשובבות, ותראו אותם רצים על רגליהם הקטנות והקשוחות בכל פעם שמישהו נכנס לבית הקפה. אווירה של שמחה ואושר מחלחלת במקום והילדים שלכם בטוח יהנו מהטיול הייחודי הזה.

    מיקום:
      Kallapaphruek Road Bang Wa, Phasicharoen Bangkok זמנים

     10:30 עד 18:00

    25

    התפלל במקדש הר הזהב

    הר הזהב או ה-Wat Saket הוא האטרקציה העיקרית בבנגקוק שתוכלו לבקר בה עם הילדים שלכם. המקדש מתאר את התרבות והמסורת המקומית של תושבי בנגקוק, שילדיכם יכולים ללמוד עליהם ויכולים להציץ אל ההיסטוריה המפוארת של המקום הזה.

    הארכיטקטורה של המקדש ומקדשו של לורד בודהה בראש הר הזהב מציעים נוף נפלא של בנגקוק בגובה 360 מכל הפינות, ילדים מקבלים גם הזדמנות להעריך ולהסתכל על אמנות ותרבות עתיקות. מקומות מפורסמים כמו הארמון הגדול, Wat Phra Kaew, Wat Arun, Wat Suthat והאגף הענק הממוקמים בקרבת מקום יספיקו לילדכם להתפעל בפליאה ובשמחה.

    כתובת:  344 Thanon Chakkraphatdi Phong, Ban Bat, Pom Prap Sattru Phai, Bangkok 10100, תאילנד שעות

     7:00-19 :00

    26

    צא לסיור במקדש בודהה הזהב

    ידוע גם בשם Wat Traimit, המקדש מכיל את הפסל המצופה זהב של בודהה הגדול בעולם. במקור הוא היה מכוסה בטיח כדי להגן עליו מפני פולשים וגם פיסות הטיח שנפלו מוצגות לראווה.

    גובהו 5 מטר ומשקלו מעל 5 טון, זהו מקדש קדוש שיש לבקר בו. מקומיים ותיירים נוהרים למקדש כאחד כדי לחזות בטקסים הקדושים ולהתחמם בסביבה השלווה. קבלו את הברכות של בודהה, ולמדו על טקסים ומסורות בודהיסטיות.

    מיקום:
      661 Charoen Krung Rd, Khwaeng Talat Noi, Khet Samphanthawong, Krung Thep Maha Nakhon 10100

    זמנים:
      9 בבוקר עד 17:00 

    27

    לבלות ערב בפארק בנצ'סירי (דרך סוקומוויט)

    פארק בנצ'סירי מכונה לעתים קרובות "פארק המלכה", הוא גם מעיד על היופי של האמנות והפיסול התאילנדי, המייצג אותו בצורתו המופלאה. אם חיפשתם מקום לילדיכם לזוז בזמן הטיול שלכם, אז שום דבר לא יכול להיות טוב יותר מביקור בפארק הזה.

    הפארק מציע מגרש משחקים לילדים, זירת סקייטבורד, בריכת שחייה חיצונית ואזורי ספורט חיצוניים כמו כדורסל, בהם הילדים יכולים ליהנות וליהנות. האווירה המרגיעה שלצדה עצים בוגרים וגינה רחבת ידיים יכולה להיות המקום המועדף עליך לבילוי זמן איכות עם הילדים שלך.

    מיקום:  Sukhumvit Rd, Khlong Tan, Khlong Toei, Bangkok 10110, תאילנד

    שעות:  5:00-21 :00

    28

    שחק עם שלג בסנו טאון

    הכפר המוטיב המקורה סנו טאון מציע שלל דברים מרגשים לעשות בבנגקוק עם המשפחה, עם מגוון רחב של טיולים ומגלשות. סקי על מדרונות השלג ושחזר את התחושה של להיות למעלה בגבעות. תנו לילדים שלכם לבנות פיות שלג ולעסוק בקרבות כדורי שלג.

    מסעדות אופנתיות עומדות לאורך הרחוב הראשי, שם תוכלו לקבל ברביקיו וראמן. מכיוון שמגרש המשחקים די קטן ופשוט, המקום מתאים יותר לילדים קטנים מאשר לבני נוער או בני נוער.

    מיקום:
      קניון Gateway Ekamai, Sukhumvit Rd, Khwaeng Phra Khanong, Khet Khlong Toei, Krung Thep Maha Nakhon

    זמנים: 
     11:00 עד 12:00 

    חקור את פארק לומפיני

    בין אם אתם מעוניינים בפעילויות פנאי בחוץ או סתם רוצים ליהנות מזמן מהנה ונהנה מהבריזה הקרירה, פארק לומפיני הוא המקום המושלם לכל סוג של פעילות. האווירה והאווירה של פארק הטבע הזה מספקים מיקום מושלם לשלווה וגם לשוכני שלום. מצפייה בציפורים ועד לפעילויות דהרמה בודהיסטיות, המקום הזה עמוס באפשרויות בילוי רבות כדי לבדר אותך ואת המשפחה שלך. עם שפע של חי וצומח, פארק לומפיני הוא גם בית לאגם שליו שסביבו אפשר למצוא מסלולי הליכה/ריצה, מה שהופך את הביקור כאן לעניין נעים עוד יותר.

    מיקום: 
     Rama IV Rd, Lumphini, Pathum Wan District, בנגקוק 10330, תאילנד

    זמנים: 
     04:30 עד 21:00

    קרא גם:  אטרקציות ליד Sukhumvit Bangkok

    30

    חקור דברים חדשים במוזיאון התגלית לילדים

    מוזיאון גילוי הילדים בנגקוק נחשב לאחד ממרכזי הלמידה והמוזיאון לילדים הראשונים בדרום מזרח אסיה. המוזיאון הזה עצום למדי ומציע הרבה פעילויות ודברים מהנים לילדים בבנגקוק.

    בזמן שאתה מבקר במקום הזה עם ילדך, אתה יכול גם להתפנק בפעילויות מהנות כמו השתתפות בעצמות דינוזאורים, יצירת בועות ענק, חקר מנהרת המראות, בנייה עם אלפי חלקי לגו, התרוצצות בפארק המים החיצוני. , וכל כך הרבה יותר. המקום הזה נהדר לילדים לא רק בגלל שיש בו פעילויות מהנות רבות אלא בגלל שהוא גם מציע לילדים ניסיון למידה באמצעות פעילויות שונות.

    כתובת:  810 Kamphaeng Phet 4 Rd, Chatuchak, Bangkok 10900, תאילנד

    תזמונים: 10:00 עד 16:00 

    31

    בקר בגן החיות של דוסיט

    ביתם של יותר מ-1600 בעלי חיים ילידים ונודדים, דוסיט הוא יותר מסתם גן חיות. הוא כולל פארק חיות חדיש עם שירותים כמו בית חולים אולטרה-מודרני לבעלי חיים, מוזיאון גן חיות, מרכז חינוכי וסיור אינפורמטיבי ברכבת.

    אגם מדהים ממוקם במרכז הפארק ותוכלו להתפנק כאן בשיטוט בסירה. ליד המקלט להיפופוטמים נבנה מקלט תת קרקעי של מלחמת העולם השנייה, וניתן ליהנות ממאכלים מקומיים במרכז האוכל.

    מיקום:  Khwaeng Dusit, Khet Dusit, Krung Thep Maha Nakhon

    תזמונים:  9 בבוקר עד 7 בערב

    תיהנו מטיולים בלגונת Fantasia

    אם חיפשתם את הדברים הטובים ביותר לעשות בבנגקוק עם ילדים ולחקור כמה מהמקומות כדי לספק את התגלית בתוכם, אז Fantasia Lagoon הוא המקום להיות בו.

    המקום הזה, גדול ואטרקטיבי יחסית, כולל אזורי נושא שונים, המציע כמה סוגים של מגלשות מים, אזורי משחק מצוידים בספינת פיראטים, מפלים וג'קוזי, בריכות גדולות, נהר עצל ועוד הרבה יותר. הילדים שלכם יכולים ליהנות כאן בחופשיות ויש להם מקום נפלא לשחק ולהשתכשך. לא רק זה, המקום הזה מפורסם גם בזכות נופי העיר הסוחפים שניתן לראות מראש המגלשות הגדולות יותר.

    מיקום:  275 Petchkasem Rd, Bang Khae Nuea, Bang Khae, Bangkok 10160, תאילנד תזמונים 

    33

    תהנה ב-Funarium

    קרדיט תמונה: littledynamos.com

    Funarium הוא אחד מהמתקנים הגדולים ביותר לפיתוח מיומנויות מקורה הממוקם בלב בנגקוק. אם אתה מתכנן את הדברים הטובים ביותר לעשות בבנגקוק עם ילדים, אז אתה לא יכול לפספס את הוספת המקום הזה לרשימה שלך.

    ב-Funarium יש מגרש משחקים מקורה גדול עם מבני טיפוס גדולים, משחקים רכים, טרמפולינה ואזור מים לילדים ליהנות מהנה. יחד עם זה, ישנן פעילויות מעשיות אחרות כולל מרכז אומנויות ואומנות, ועוד דברים רבים שדי מספיק כדי לרתק ילדים. הפעילויות מופרדות לפי קבוצות גיל שונות, כך שתוכלו ללכת עם הפעוט שלכם וגם עם ילדים גדולים יותר.

    מיקום-  111/1 Soi Sukhumvit 26, Khlong Tan Nuea, Watthana, Bangkok 10120, תאילנד

    תאריכים-  9:00 עד 18:00

    34

    צפו במופע הקברט של קליפסו

    ובכל זאת, חושבים על דברים לילדים בבנגקוק? ובכן, מופע הקברט של קליפסו הוא משהו שאסור לכם לפספס בזמן טיול משפחתי בבנגקוק. צפייה במופע הריקוד המסורתי הזה עם ילדיכם תהיה בהחלט חוויה ייחודית והיו בטוחים כי גם הילדים ייהנו מכך. 

    תיהנו מהופעה נהדרת של יותר מ-70 אנשי מקצוע לבושים בתלבושות מסנוורות ותהיו מהפאר והאווירה המסנוורת. תוכלו גם להתענג על ארוחת ערב תאילנדית במסעדה לפני המופע ולזכות בחוויה יוצאת דופן ונצחית. 

    מיקום:  2194 Charoen Krung Rd, Wat Phraya Krai, Bang Kho Laem, Bangkok 10120, תאילנד

    שעות:  19:30 ו-9:00 בערב 

    שוק מול הנהר באסיה

    עוד אחד מהדברים המרגשים ביותר עבור ילדים בבנגקוק הוא לחקור את השוק התוסס של אסיאטיק ריברפרונט. הביקור במקום הזה מציע בידור וכיף ללא הגבלה, עם מגוון מקומות קניות וסעודה בחוץ.

    מקניית כמה מזכרות נהדרות לעצמם ולחברים, ליהנות מערב מהנה עם שפע של אוכל, נופים על גדות הנהר והופעות ועד לבילוי חגיגי עם רכיבה על גלגל שמיים באסיאטיק, במקום הזה יש המון פעילויות המתאימות לילדים וגם מבוגרים. הקרוסלה והבית הרדוף רוחות הם עוד נקודות עיקריות ידידותיות לילדים בשוק באוויר הפתוח הזה.

    מיקום:  2194 Charoen Krung Rd, Wat Phraya Krai, Bang Kho Laem, Bangkok 10120, תאילנד

    שעות:  11:00 עד 12:00

    36

    נטפס לוואט ארון

    טיפוס על האנדרטה היפה הזו שמייצגת שילוב של תרבות תאילנדית ובודהיזם הוא בין הדברים המתגמלים ביותר לילדים בבנגקוק. למרות שהטיפוס מלא במדרגות תלולות ומפרך, נופי העיר והסביבה מהמרפסת שבאמצע הצריח שווה את זה.

    ביקור במקדש השחר הזה בשעות הבוקר המוקדמות יאפשר לכם ליהנות מהחזית המוארת. אבל אם אתה הולך עם ילדים, עדיף להיות שם עם עלות השחר. באותו זמן, השמש הקופחת לא תתריס נגד הילדים, אלא תציג נוף מהפנט של השמש השוקעת וקו הרקיע הנוצץ. 

    מיקום:  158 Thanon Wang Doem, Wat Arun, Bangkok Yai, Bangkok 10600, תאילנד

    שעות:  8:00 עד 18:00

    מומלץ לקרוא:  אטרקציות בכיכר סיאם בנגקוק

    37

    התענגו על אוכל רחוב בצ'יינה טאון

    צ'יינה טאון, מקום מפלט עבור אוכלי אוכל וילדים, ידועה במטבח הסיני האותנטי שלה. בקרו ביעד המופלא והשוקק הזה בבנגקוק לאחר השקיעה, ותמצאו נוף תוסס לצד הרחוב עם מגוון מסעדות וספקים.

    ריח האוכל, קולות הרוח והטיגון, ומראות של להבות יריות מאלצים את המבקר לנסות כמה מהמתכונים המסורתיים. עם זאת, הילדים שלכם ייהנו מהאווירה הכללית ובהחלט יאהבו את אחד הדברים המדהימים ביותר לילדים בבנגקוק. טיילו באזור ובחרו את המנות הטובות ביותר ממגוון אוכל הרחוב.

    מיקום:  מחוז Samphanthawong, Bangkok 10100, תאילנד


    תזמונים:

    שלישי עד ראשון: 9:00 עד 17:00, יום שני סגור

    38

    חקור את מוזיאון סיאם

    מציע שילוב נהדר של מבנה מסורתי ואמנות וטכנולוגיות מודרניות, חקר המוזיאון המפואר הזה משעשע מבקרים בכל הגילאים. עם ביקור במוזיאון זה, אתה והילדים תקבלו תובנה עמוקה על המורשת העשירה של המדינה. 

    כמו כן, המוזיאון משתמש במגוון טכנולוגיות מדיה כדי להפוך את הביקור לאינטראקטיבי ומעניין. כלול את חקר המוזיאון המדהים הזה ברשימת הדברים שלך לילדים בבנגקוק ולמד את ההיסטוריה, האמנות והתרבות של המדינה בדרך ייחודית וחינוכית. 

    מיקום:  4 Sanam Chai Rd, Phra Borom Maha Ratchawang, Phra Nakhon, Bangkok 10200, תאילנד


    תזמונים:

    שלישי עד ראשון: 10:00 עד 18:00, שני סגור

    39

    קניות בסיאם פרגון

    מה זה טיול בלי מסע קניות? ודאו שלא תפספסו את זה בזמן שאתם עם הילדים בבנגקוק. סיאם פרגון היא אטרקציה מרכזית לתיירים, זהו קניון פופולרי המאכלס שורה של מותגי אופנה בינלאומיים ברמה גבוהה, האקווריום הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה, סינפלקס, ומספר מסעדות לנסות את המטבחים הטובים ביותר.

    אין ספק שהילדים שלך ישאירו חשק לעוד כשהם נתקלים במספר רב של חנויות צעצועים, ומטביעים את עצמם בתהילה של זה שהם משחקים בכולם. יחד עם זה, אתה יכול גם לגרום להם לבקר באקווריום ובסינפלקס.

    כתובת:  991 Rama I Rd, Third One, Bangkok 10330, תאילנד


    שעות: 
     10:00-22 :00

    40

    משחקים בלזגם

    משחק ב-Lazgam הוא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בבנגקוק עם ילדים, זה ממש דוחף את האדרנלין לילד שלך והם יכולים להתלקח כאן. בזמן שמשחקי הלייזר הלכו והתמעטו, לזגם הגיע כמשב רוח רענן בבנגקוק.

    כאן, הילד שלך יכול להרוות את הצמא שלו/ה למשחקים כמו אדום נגד כחול, או סולו פליי, ומשחקים אחרים כמו Alien Invasion שבהם שחקן אחד משחק בתור חייזר ויורה באנשים כדי להפוך אותם גם לחייזרים, אתה יכול לשחק סולו או בתוך קבוצות איך שמתחשק לך. אם הגיל של הקטן שלך הוא יותר מ-7 שנים, אז המקום הזה ראוי לביקור. 

    מיקום:  Holiday Inn Sukhumvit Hotel, קומה 5, Sukhumvit Soi 22, Khlong Tan, Watthana, Bangkok 10110, תאילנד

    שעות :  1-10 בצהריים

    אנשים שואלים גם על בנגקוק

    1. מהם המקומות הטובים ביותר לבקר בבנגקוק עם המשפחה שלך? 1. בית ג'ים תומפסון :  כדי לחקור את עולם התרבות והאמנות התאילנדית המסורתית, כדאי לבקר בבית של ג'ים תומפסון. זהו פלא ארכיטקטוני המאכלס חפצים אסייתיים עתיקים שונים שבוודאי יפוצצו את דעתכם!

      2.  נהר צ'או פראיה : כדי לחוות אושר ושלווה בתוך העיר הסואנת בנגקוק, בקרו בנהר צ'או פראיה. עם מקדש קורץ על הגדה שלו, הוא מציע נופים סוריאליסטיים והוא אכן מקום נהדר להיות בו עם ילדים.

      3.  הארמון הגדול : ביקור בשדרה מלכותית עם כל המשפחה שלך יעניק לך חוויה מרגשת. ביתם של שליטים עתיקים ושדרת הטקסים של משפחת המלוכה של ימינו, ביקור במקום זה הוא ללא ספק אחד הדברים המעניינים ביותר לילדים בבנגקוק.

      4. Sea Life Bangkok Ocean World:  מה יכול להיות טוב יותר מאשר לחקור את החיים האוקיינוסים המהפנטים ביותר עם המשפחה שלך? חקר החיים הימיים המדהימים של למעלה מ-3000 מינים שצפים סביבכם באוצר החבוי הזה של בנגקוק בהחלט ישעשע אתכם עד היסוד.

      5. וואט פו:  מחווה בוואט פו הוא בין הדברים הרוחניים ביותר לעשות בבנגקוק עם המשפחה. לבלות כאן זמן משפחתי ולחוות שלווה קיצונית בתוך האווירה השופעת והרוחנית.

      מומלץ לקרוא: מקומות לביקור בבנגקוק תוך יום אחד  

    2. מהם פארקי השעשועים הטובים ביותר לבקר בבנגקוק עם ילדים? 1. סיאם פארק סיטי:  סיור בפארק השעשועים הגדול ביותר בבנגקוק צריך להיות ברשימת הפעילויות שלכם בבנגקוק עם המשפחה. רשום ב-12 פארקי השעשועים האסייתיים המובילים, פארק זה מאפשר לכם ליהנות מהריגושים של מגוון הרכיבות וההרפתקאות המותאמות לילדים עד מבוגרים.

      2.  עולם ספארי :  האם אתה רוצה לחוות חווית ספארי יוצאת דופן עם אווירה נוספת של פארק שעשועים? אז אל תפספסו את פארק השעשועים Safari World. כאן, אתה יכול לחקור מגוון עצום של מיני בעלי חיים. ליהנות בעולם הימי שלו, להציע מסעדות, מזכרות ומופעי בידור, הוא אחד הדברים המשעשעים ביותר לעשות בבנגקוק עם המשפחה.

      3. עולם החלומות: עם למעלה מ-50 רכיבות הרפתקאות ופעילויות מרתקות שונות, Dream World נחשב לאחד מפארקי השעשועים המשפחתיים הטובים ביותר. היכנס לעולם מפואר וראה את כל הדמיון שלך נכנס לחיים האמיתיים. ליהנות מטיולים מדהימים, אוכל וקניות בפארק הזה הם בין הדברים הקורים ביותר לילדים בבנגקוק.

      4.  קיד זניה: הדרך הטובה ביותר לבדר ילדים ולתת להם חוויה מפנקת היא לבקר בקידזניה בנגקוק. הילדים שלכם יכולים להתנסות בעבודות מקצועיות ולשמוח במקצועות החלומות שלהם כאן. הם יכולים גם ללגום חטיפים מדהימים כאן.
    3. מה לעשות בבנגקוק בלילה? 1. קניות בשוק הלילה Chang Chui Plane: הביקור בשוק הלילה של Chang Chui הוא אחת החוויות הבלתי נשכחות עבור תיירים. עם חלק מרכזי של מטוס ישן, השוק הזה נותן מראה מלכותי של חיים אמנותיים ועירוניים יחד. תוכלו לסעוד כאן ולאכול את אחת הארוחות הטעימות ביותר בבנגקוק.

      2. סעדו בטרקלין 180° Sky: אחד הדברים המרתקים ביותר לילדים בבנגקוק כולל סעודה מעל הרחובות הרגילים. במסעדה זו, לא רק תתענגו על המעדנים התאילנדים האותנטיים, אלא גם תשמחו את עיניכם בפינוק של העיר המוארת היפה וקו הרקיע.

      3. שייט ב-Chao Phraya, Princess Cruise: תיהנו מגלישה סביב נהר צ'או פראיה המדהים ותספגו את הנופים של המקדשים המלכותיים, הבקתות והחיים העירוניים שמסביב. הירגעו באחת מההפלגות המובחרות ביותר של בנגקוק, הנחשבת לשייט הנסיכות, ותחוו גם הפעלות מוזיקה מדהימות על הסיפון.

      4. מופע סיאם נירמית: האם אתה רוצה לחוות את הבידור האמיתי של בנגקוק? אז אל תפספסו את המופע של Siam Niramit שבוודאי יוסיף כוכבים לחוויית חיי הלילה של בנגקוק שלכם. המופע הנהדר הזה מאפשר לך ללמוד על התרבות המסורתית של בנגקוק עם ביצועים נפלאים של אנשי מקצוע מיומנים.

      מומלץ לקרוא: אתרי נופש בתאילנד
    4. האם בנגקוק מתאימה למשפחות? בנגקוק היא יעד מדהים לטיולי משפחות. הוא מציע מגוון מרהיב של פעילויות מרתקות שתוכלו ליהנות מהם אפילו עם ילדיכם. כולל אוכל במחיר סביר ואירוח נוח, הוא עונה על הדרישות של טיול משפחתי.
    5. איך להגיע לבנגקוק? באוויר:  שני שדות תעופה תומכים בנסיעות בבנגקוק ומציעים טיסות בינלאומיות וטיסות פנים כאחד. עם שירותי מוניות ואוטובוסים שונים הזמינים בשדות התעופה, הנסיעה בבנגקוק וסביבתה די קלה.

      ברכבת: עם 2 תחנות רכבת שונות המציעות שירותים מקומיים ובינלאומיים, אתה יכול אפילו לנסוע לערים שונות במדינה כמו גם למדינות השכנות כמו מלזיה, לאוס וקמבודיה.

      בדרך: לנסיעות במחיר סביר, בחר בשירותי האוטובוסים המנוהלים על ידי המדינה. אבל לשירות נוח ומהיר, בחרו במונית שכורה.
    6. מהו הזמן הטוב ביותר לבקר בבנגקוק? נובמבר עד מרץ נחשבים לתקופה הטובה ביותר לבקר בבנגקוק בשל האקלים הנעים והטמפרטורה הנוחה שלה. למרות שמדובר במוקד תיירות לכל ימות השנה, עונת החורף מושכת אליו את מירב התיירים.

      הזמן הזה הוא ידידותי ביותר לתיירות ומציע את התנאים המתאימים ביותר לטיולים ופעילויות בחוץ. עם זאת, לכל עונה בבנגקוק יש קסם ואלגנטיות מובהקים כדי לרצות את המטיילים.