צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסיבת פול מון תאילנד

    אומרים שמסיבת הירח המלא הראשונה אוולתרה בבונגלוס פרדייז על החוף בשנת 1983 כאות תודה לכ-20-30 מטיילים, אם כי דיוק זה שנוי במחלוקת, כמו גם תאריך האירוע המקורי. מסיבות זכו לתהילה מפה לאוזן, והאירוע מושך כעת קהל של כ-5,000-30,000 בכל ערב ירח מלא. המסיבה נמשכת עד שהשמש תזרח למחרת. הברים בחוף Sunrise of Hat Rin נשארים פתוחים ומשמיעים מוזיקה כמו טראנס פסיכדלי, R&B, דראם אנד בס, האוס, דאנס ורגאיי. האירוע המודרני הפך לחלק ממסלולם של מטיילים רבים לדרום מזרח אסיה.

    הצלחת מסיבת הירח המלא גרמה ליצירת "חצי ירח", "ירח שחור (חדש), אוקסה ביץ' ומפלגות נוספות. הממשל הצבאי השלט בסוף 2014 אסר על כל מסיבה מלבד מסיבת הירח המלא, אך ייתכן שהצו לא נשמר על ידי הרשויות המקומיות בהתחשב בכך שהחל מה-5 באפריל 2015, כל המפלגות מלבד מסיבת הירח המלא נאסרו שוב בקופנגן. . זה נעשה כדי לעצור את זיהום הרעש שהפך למקור מתמיד לגירוי עבור תושבי האי. האיסור הורה על ידי קצין ראש מחוז פא-נגאן, קרירקראי סונגתאני, לאחר פגישה עם מנהיגים מקומיים ב-3 באפריל כדי לדון בתלונות של תושבים רבים על המסיבות השונות המתקיימות עד 25 פעמים בחודש במטע קוקוס כזה או אחר באי. . עם זאת, האיסורים האלה הם רק לזמן קצר, ולחלוף לאחר ששימשו את מטרתם הלא מוצהרת, ומאפשרים הפצה מחדש של מפלגות. בהתחשב במטרה המוצהרת של החונטה למשוך תיירים מהמעמד הגבוה יותר (עשיר יותר), לא ברור כמה עוד תורשה מסיבת הירח המלא להימשך. כבר עכשיו, דף האינטרנט של רשות התיירות של תאילנד (TAT) עבור קופנגן בקושי מזכיר את מסיבת הירח המלא. אלוף משנה במשטרה סיכם את גישתה של הממשלה החדשה כשאמר, "סוג התיירים שמגיעים לכאן כדי לשתות יותר מדי ולקחת סמים הם לא מהסוג שתאילנד רוצה". דף האינטרנט של רשות התיירות של תאילנד (TAT) עבור קופנגן בקושי מזכיר את מסיבת הירח המלא. אלוף משנה במשטרה סיכם את גישתה של הממשלה החדשה כשאמר, "סוג התיירים שמגיעים לכאן כדי לשתות יותר מדי ולקחת סמים הם לא מהסוג שתאילנד רוצה". דף האינטרנט של רשות התיירות של תאילנד (TAT) עבור קופנגן בקושי מזכיר את מסיבת הירח המלא. אלוף משנה במשטרה סיכם את גישתה של הממשלה החדשה כשאמר, "סוג התיירים שמגיעים לכאן כדי לשתות יותר מדי ולקחת סמים הם לא מהסוג שתאילנד רוצה".

    בשנת 2020, האירוע בוטל עקב מגיפת COVID-19. המסיבות התחדשו ב-16 באפריל 2022 עם הקלת ההגבלות על ידי הממשלה.

    תדירות

    מסיבת הירח המלא מתקיימת מדי חודש[10] לאורך כל השנה. האטרקציות שלה כוללות חבלי דילוג אש, "דליים" של אלכוהול וסמים. יש קשת רחבה מאוד של מוזיקה, החל מטראנס, לדראם אנד בס ועד לרגאיי. המסיבה מתקיימת במועדונים רבים לאורך חוף האט רין. מסיבת הירח המלא באוקטובר 2017, וכל שאר המסיבות ופעילויות המוזיקה בקו פנגאן, בוטלו בגלל טקס השריפה של המלך המנוח בהומיבול אדוליאדג', 25 עד 29 באוקטובר.[11]

    ענייני בטיחות

    למרות שסמים נצרכים על ידי חוגגים רבים, חוקי הסמים נוקשים והאכיפה המשטרתית מתוגברת במהלך המסיבות. יש שוטרים סמויים בסיור ואפילו סוחרי הסמים עצמם עשויים לדווח למשטרה על משתמשי סמים. בשנים האחרונות התרחש מספר הולך וגדל של תקיפות ושוד במסיבה ובברים באזור שמסביב, מה שהוביל את ממשלת בריטניה להזהיר רשמית תיירים לנקוט משנה זהירות במסיבות ירח מלא. לפעמים מתרחשות גם פריצות לבונגלוס של המלון בזמן שהבליינים נמצאים מחוץ לחדריהם.

    בערב השנה החדשה 2012, התייר הבריטי סטיבן אשטון נהרג מכדור תועה.

    בתרבות נפוצה

    מסיבת הירח המלא הוצגה בסרטים כמו The Beach, Last Stop for Paul, והסרט התאילנדי הורמונים. זה גם הופיע בפרק הראשון של תוכנית הטלוויזיה Comedy Central "Werlust" של Gerhard Reinke. בשנת 2011, המסיבות באי הופיעו על תיירות והאמת: סטייסי דולי חוקרת, סרט תיעודי החוקר את ההשפעות השליליות של התיירות על האנשים המקומיים והכלכלה. הוא הוצג בפרק 4 בסדרת הדרמה הקומית של E4 Gap Year.

    גלריה

    חוף האד רין, קופנגן

    יש סיבה שחוף האד רין הפך למקום למסיבה המפורסמת הזו. זה יפה. בסרטון זה, אנו מראים לכם כיצד החוף הופך משעות היום לליל המסיבה. עם זאת, יש גם מסיבות קדם מצוינות למסיבת הפול מון, אם תרצו להופיע קצת מאוחר יותר. רוב המלונות, אתרי הנופש וההוסטלים מארחים אותם כדי לגרום לכם לשאוב ולהתכונן למסיבה בפועל. כשזה זמן מסיבה, מוניות זולות מחכות להסיע אותך בבטחה להאד רין – אל תשתה ותנהג.

    חוף האד רין הוא המקום הטוב ביותר באי לראות את הירח המלא במלוא הדרו. מיקומו של החוף הוא המקום הטוב ביותר, כנראה בכל תאילנד, שבו הירח עצום וזוהר בבהירות כאשר הוא שלם. סיבה נוספת לכך שהתרמילאים ותושבי האי המקוריים בחרו במקום הזה היא לחגוג. כדאי גם להוסיף את מסיבת הירח המלא לרשימת הדליים שלך אם עדיין לא עשית זאת!

    היכן להישאר

    ישנם מקומות נהדרים לשהות בהם ברחבי האי – מהוסטל למסיבה ועד למלון יוקרתי – בקופנגן יש הכל. אם אתה רוצה להיות ליד האקשן, אתה צריך להישאר בהאד רין; עם זאת, רוב ההוסטלים המצוינים יותר נמצאים כעת בבאן טאי. מיקומים מדהימים נוספים ברחבי האי כוללים את Mae Haad, Haad Yao, Thong Nai Pan, Haad Yuan, Haad Salad, Haad Thien, Sri Thanu וכו'. Thong Sala, שם חברת המעבורות או סירת המנוע מורידה אותך במזח Thong Sala (אם אתה מגיעים ממזח דונסאק או מאיים סמוכים כמו קוסמוי וקו טאו), יש הרבה אתרי נופש מצוינים. Sri Thanu הוא אידיאלי אם אתה אוהב יוגה.

    כדאי להזמין באינטרנט מראש כדי למצוא מקום לינה זול (ונוח). ככל שתצאו קרוב יותר למציאת מקום לינה ליל המסיבה, כך זה יהיה מסובך ויקר יותר. אם לא תזמינו מראש ותגיעו לאי ביום המסיבה, סביר להניח שלא תמצאו מקום לינה מתאים מכיוון שהכל מלא בתפוסה מלאה, אפילו יותר, מלונות מפוארים.

    הגעה למסיבה בערב מקוסמוי

    יש כמה  שירותי סירות מנוע מקוסמוי לקופנגן ובחזרה במהלך ערב מסיבת ירח מלא. ההעברה היא כרטיס משולב בסירה וכוללת איסוף מהמלון במיניוואן ממוזג, העברה למזח, סירת מנוע מהירה לקופנגן ובחזרה, והסעה חזרה למלון בקוסמוי. עם זאת, כרטיס הסירה עבור צ'רטר פרטי כזה הוא יקר, ורוב האנשים לוקחים את Lomprayah High-Speed Ferries Co., Ltd או Raja Ferry. זה יהיה ארוז אם תיסעו לכל מקום מיומיים לפני ועד יום המסיבה.

    רוב האנשים יגיעו לקופנגן או בסירה מקוסמוי כי יש שם שדה תעופה המנוהל על ידי Thai Airways, או מהיבשת (מזח דונסאק) אם הם מגיעים משדה התעופה Surat Thani, מתחנת הרכבת (Hua Lamphong) או לקח אוטובוס. לפעמים אתה יכול למצוא טיסות זולות מבנגקוק לסוראט תאני או לקוסמוי, וזה שווה את זה! הנסיעה באוטובוס או ברכבת היא כ-14 שעות ואילו הטיסה היא רק 80 דקות טיסה.

    כמובן שכרטיס אוטובוס הוא הזול ביותר. הרכבת היא נחמדה יותר, אם כי אם אתה מקבל כרטיס שינה – זו מיטה, ואתה ישן כל הנסיעה מבנגקוק לסוראט תאני לילה. (בונוס: אתה חוסך לילה אחד בהוצאות לינה). יש כרטיסים משולבים לרכבת, אוטובוס ומעבורת זמינים בסוכנויות הנסיעות.

    כמה עולה כרטיס כניסה למסיבת ירח מלא?

    העלות היא 200 באט לאדם כדי להיכנס למסיבת הירח המלא. משלמים על זה בכניסה לחוף האד רין. הכסף ממחירי הכרטיסים הולך לתחזוקה וניקיון חופים!

    מהו התאריך הצפוי למסיבת הירח המלא בתאילנד?

    המסיבה מתרחשת כאשר יש ירח מלא בפועל, אלא אם כן היא חלה על חג לאומי תאילנדי או ביום בודהיסטי כאשר היא מתקיימת למחרת ליל הירח.

    איזה סוג של מוזיקה מושמעת במהלך מסיבת הפול מון?

    EDM היא המוזיקה העיקרית המושמעת במסיבת הפול מון, אבל יש הרבה מקומות וברים שמנגנים כל מה שאולי תרצו לשמוע מ-R&B, היפ הופ, פופ, האוס, טכנו, דראם אנד באס, וכל דבר אחר!

    באיזו שעה מתחילה ומסתיימת מסיבת הירח המלא?

    המוזיקה מתחילה בסביבות השעה 19:00, אבל רוב האנשים מגיעים בחצות. המסיבה נמשכת עד בסביבות 9 בבוקר למחרת, אז כשהכבישים והחוף קצת פחות עמוסים, מומלץ להגיע בסביבות 1 או 2 לפנות בוקר, אבל עדיין יהיו לכם 7 שעות טובות למסיבה!!

    מה עלי להביא למסיבת הפול מון?

    פשוט קח איתך כסף. נסה לא לקחת את הטלפון, הדרכון, חפצי הערך או כל דבר יקר, אחרת תהיה עצוב לאבד אותו. אם אתם שוכחים או משתכרים מדי, קחו כרטיס או משהו עם הכתובת של ההוסטל או המלון שלכם כדי שנהג המונית ידע לאן לקחת אתכם הביתה.

    מעל הכל, הביאו ויברציות שמחות!

    איך אני אמור להגיע לשם משאר האי?

    מוניות מכל רחבי האי זמינות; מקום האירוח שלך עשוי אפילו לספק אותם תמורת תשלום קטן. בנוסף, מסיבת הירח המלא נמצאת במרחק של 15 עד 30 דקות בלבד מכל מקום אחר באי.

    האם מסיבת פול מון היא מסיבה אחת בלבד?

    מסיבת הירח המלא נמצאת על חוף אחד, אבל ברים רבים מסודרים על החוף הזה. בנוסף לכך, צדדים אחרים יוצרים יחד את כל חווית הירח המלא במהלך השבוע של הירח המלא. מסיבת מפל מים,  חווית ג'ונגל ורבים נוספים הם ביניהם! לפני ואחרי אירוע הירח המלא בפועל, יש מסיבות במהלך השבוע כמו ירח שחור וחצי ירח.

     

    טיפים ליהנות מהמסיבה

    תרצו להכין את עצמכם כך שתהנו פנטסטי ולא תאבדו אף אחד או חפצים כלשהם, תשתכרו יותר מדי או תלכו לאיבוד ואז תצאו בזמן לא נכון. מסיבה חכמה! זה לא צחוק שזה קדחתני אבל מהנה. אנחנו רוצים את הזמן הטוב ביותר עבורך, אז הנה כמה טיפים מועילים.

    לנעול נעליים 

    זכוכית שבורה ופסולת אחרת מגיעים לחוף במהלך הלילה, מה שעלול לפגוע בכפות הרגליים שלך! אז תנעלו נעליים, הטיפ מספר אחד שלנו לשרוד את מסיבת הירח המלא!

    קחו מונית 

    קח מונית גלה על שירותי מוניות בהוסטל שלך או צא לאירוע חימום והתחבר לקבוצה כדי לחלוק מונית לאירוע – זו תהיה הדרך הזולה ביותר וגם מהנה להגיע לשם, שלא לדבר על גם הכי בטוח!

    קח מזומן לכל הלילה 

    קח מזומן לכל הלילה. חשבו כמה כסף תצטרכו לאירוע לפני שאתם הולכים: דמי כניסה, מחיר מונית (לשם ולחזור), דליים וצבע ניאון. הוסף הכל והביא את זה הרבה איתך, אבל אפשר קצת למקרי חירום, למקרה שתוכל לשים את זה במקום סודי כמו התחתונים שלך!

    מכיוון שאתה עלול לאבד אותם, השאר את הדרכון, כרטיס האשראי וכל חפצי הערך שלך בבית.

    רוב האנשים מביאים איתם את הטלפון שלהם, אבל שומרים עליו בטוח; בדוק שהוא נמצא בכיס בטוח או בתיק מאובטח, כך שאתה לא צריך לדאוג בקשר לזה!

    מצא מקום להיפגש 

    מצא מקום להיפגש. זה יכול להיות בר או אזור מוכר כמו השלט הבוער הגדול שאומר 'מסיבת ירח מלא' – ארגן את זה מוקדם בלילה. מצא מקום בו תוכל לארגן לפגוש את החברים שלך אם תיפרדו או אם תרצו לצאת לריקוד לבד ברגע מסוים של הלילה/בוקר!

    לשתות מים 

    שמור לעצמך הנגאובר! שתו הרבה הרבה מים כל הלילה. האקלים חם, וכמות ענקית של אלכוהול נמצאת בדליי הירח המלא הידועים לשמצה. למחרת, השילוב הזה עלול לגרום לך להרגיש גרוע יותר ללבוש … אלא אם כן אתה שותה מים באופן קבוע אסטרטגי לאורך כל הלילה. או רק כמות עצומה של זה לפני שאתה (בסופו של דבר) הולך לישון!

    השורה התחתונה של הטיפים

    הכנת עצמכם עם הנקודות הללו תבטיח לכם חוויה נפלאה. אנו שומעים סיפורים רבים על אובדן דרכונים וארנקים, פציעות, תאונות, התייבשות וכל השאר, עם כל כך הרבה אנשים מסביב, חוגגים ושותים. אז קחו את הזמן לעשות כמה דברים קטנים, ויהיה לכם ערב לזכור.

    בזמן שאתם שם, דאגו אחד לשני, אנשים אחרים מהאכסניה שלכם או זרים שאתם עשויים לפגוש, והתייחסו לאנשים איך שהייתם רוצים שיתייחסו אליכם.

    מסיבת הירח המלא היא מתנה יפה מקופנגן, שבה תוכלו לפגוש צעירים שמחים מכל רחבי העולם תחת הכוכבים וירח זוהר ולרקוד ולחגוג כמו שאולי לא עוד לעולם. אתה בוודאי תיצור כמה זיכרונות טובים (לפחות) שיישארו איתך לנצח.

    אולמות למסיבת פול מון וסגנונות מוזיקה

    EDM

    בר drop-in

    Drop-In הוא אחד המוקדים ברחבי פול מון, הבר הפועל הארוך ביותר בחוף האד רין, החל לפני למעלה מ-30 שנה. מתפתח עם הזמן ומתעדכן במוזיקה שאתה אוהב, הקוקטיילים שאתה שותה, המסיבה והכיף! Drop-In ידוע בסביבת המסיבות שלה. הם מבטיחים שאתה וכולם מעורבים ביסודיות עם הלילה, קוראים כל הזמן לקהל, עושים כיף ומשחקים עם דיג'ייז שמוציאים את המנגינות הרבה אל השעות המוקדמות כשהשמש זורחת.

    זה בר מפורסם על החוף עם משקאות, אוכל, צחוקים טובים, מופעי אש, קפיצה בחבל אש ותחרות לימבו. זהו מיקום מצוין עבור קבוצות ומטיילים בודדים; בהחלט, בקר כאן אחרי 22:00; אז נראה שהכל מתחיל.

    בונגלוס פרדייז

    הלוגו המקורי של Fullmoon חצוב באבן ב-Paradise Bungalows והוא אחד המקומות המובילים על החוף. צפו לחבלי דילוג אש, מופעי אש, דליים אלכוהוליים בעוצמה משתנה, ואווירת מסיבת EDM.

    בר ומסעדה רוק

    ה-Rock Bar and Restaurant Venue נמצאים על הסלעים עם נוף יפה על כל חוף מסיבת ירח מלא.

    של טומי 

    יש שתי במות בטומי'ס ריזורט, אחת מנגנת EDM עם תקליטנים מעולים.

    האוס וטכנו

    לְמַתֵן

    Lagom הוא בר על הגג בחוף האד רין. המקום פתוח עם מוזיקת האוס מעולה בימים המקיפים את מסיבת הפול מון ולילות מועדונים ספציפיים אחרים. מוזיקה נהדרת והנוף הטוב ביותר של חוף האד רין.

    בית הירח

    ל-Moon House יש שורה של תקליטנים מקומיים ובינלאומיים והוא עושה את חגיגת הירח המלאה מ-19:00 עד מאוחר, מאוחר ומאוד מאוחר.

    תופים ובס

    בר זריחה

    זה המקום היחיד עם דראם אנד באס למסיבת הירח המלא. אווירה נהדרת עם מנגינות טובות, תקליטנים ו-MCs מביאים הופעות בינלאומיות לחוף האד רין ולתקליטנים המתגוררים.

    טְרַנס

    של טומי

    השלב השני כאן מנגן את המוזיקה האלקטרונית המקורית של Phangan של טראנס. שוב, מיקום מצוין להנאת משפחת טראנס!

    אחרי המסיבה 

    וגם! אם אתה רוצה להמשיך לחגוג, לך למסיבת גן עדן. יהיו סירות במים, ממש על חוף מסיבת הפולמון, מוכנות לקחת אנשים למסיבה הסודית הזו בחוף האד יואן – זו אחת ממסיבות החוף של קופנגן שלא תרצו לפספס. כרטיסי סירה עולים בסביבות 300 THB לאדם לכל כיוון.

    התאושש ותהנה

    זקוק לעזרה בהחלמה לאחר המסיבה? קרא עוד כאן וזכור לגלות את שאר האי לאחר המסיבה, שכן קופנגן הוא הרבה יותר מסתם האי מסיבת ירח מלא. יש חופים יפים בכל מקום! כמעט כל מי שמבלה יותר זמן על האי מאשר ימים ספורים בלבד מזדעזע מהמראה המדהים שלו. זה יהיה מטורף לא להשקיע מעט זמן ולטייל לפחות ולראות מה עוד מציעים.

    תאריכי מסיבת ירח מלא 2023

    • יום שישי, 6 בינואר 2023 – 16:00
    • יום ראשון, 5 בפברואר 2023 – 16:00
    • יום שלישי, 7 במרץ 2023 – 16:00
    • יום שישי, 7 באפריל, 2023 – 16:00
    • יום שישי, 5 במאי, 2023 – 16:00
    • יום ראשון, 4 ביוני 2023 – 16:00
    • יום ראשון, 2 ביולי, 2023 – 16:00
    • יום חמישי, 3 באוגוסט 2023 – 16:00
    • יום חמישי, 31 באוגוסט 2023 – 16:00
    • 29 בספטמבר 2023 – 16:00
    • יום שישי, 29 בספטמבר 2023 – 16:00
    • יום שני, 30 באוקטובר, 2023 – 16:00
    • יום שני, 27 בנובמבר, 2023 – 16:00
    • יום רביעי, 27 בדצמבר 2023 – 16:00
    • יום ראשון, 31 בדצמבר 2023 – 16:00

    ***תאריכי מסיבת ירח מלא 2022-2023 * לוח הזמנים עשוי להשתנות בהתאם לכללי הממשלה באותו חודש.