צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    השוק הצף בנגקוק

    6 שווקים צפים ברחבי בנגקוק

    השווקים הצפים בבנגקוק הם בין האטרקציות הכוכבות של העיר. כמעט לכל מטייל יש ביקור אצל לפחות אחד בטיול הראשון שלו כאן. הצבעים, הכאוס, הטעמים והאווירה הופכים את זה לחוויה מיוחדת במינה, והחידוש בקניית חטיף מסירה חולפת חוטף מכות. למרות זאת, רבים יתייאשו מהמרחק, ממחיר הסיור ובהחלט משעת ההשכמה המוקדמת להפליא הדרוש כדי להגיע לשם מוקדם מספיק כדי ליהנות מהחוויה כמו שצריך.

    אבל… מי רוצה לקום ב-5 בבוקר בחופשה? למה בכלל לטרוח להתעורר כל כך מוקדם כשיש כמה שווקים צפים ברחבי בנגקוק הפתוחים כל היום, כולל אחד קטן אבל נחמד מאוד במרחק של 12 ק"מ בלבד מסיאם פרגון? אתה יכול להיות שם לפני ארוחת הצהריים מבלי להקריב את השינה שלך! בואו נסתכל על כמה מהשווקים הצפים הטובים ביותר בבנגקוק מסיבות טובות וכך תוכלו להחליט באילו יש את האווירה, המראה והמיקום המתאים לכם.

    השוק הצף Damnoen Saduak

    Damnoen Saduak היה השוק הצף הידוע ביותר בתאילנד במשך זמן רב מאוד, אבל זה גם הופך אותו לאחד התיירותיים שבהם. הפופולריות שלו נובעת, לא מעט, מהשימוש בו כתפאורה בסרט ג'יימס בונד מ-1974  "האיש עם אקדח הזהב" .

    הוא ענק, תוסס, מלא בסירות שמוכרות אוכל ופירות, והוא צבעוני – בדיוק איך אנשים מדמיינים שייראה שוק צף, עם הזדמנות לצלם את התמונה המושלמת להשוויץ כשהם חוזרים הביתה. היא גם נמצאת במרחק של כ-100 ק"מ מבנגקוק, ובהיותה קורבן להצלחה שלה, נראה כי לעתים קרובות היא חסרה את האווירה האותנטית, והיא מרגישה יותר כמו פארק שעשועים מאשר שוק מקומי אמיתי.

    מיקום:  Damnoen Saduak, Ratchaburi 70130, תאילנד

    פתוח:  מדי יום מ-7 בבוקר עד 17:00

    טלפון :  +66 (0)87 969 3428

    השוק הצף של אמפאווה

    Amphawa הוא שוק צף פופולרי מאוד בתאילנד, הממוקם 90 ק"מ דרומית-מערבית לבנגקוק. זה חמוד ומהנה ומאוד אותנטי, עם הרבה בתי עץ קטנים מסודרים לאורך התעלה, מוכרים מזכרות, חטיפים וממתקים. אל תחמיצו את המקדש הקטן והמדהים שנבלע על ידי עץ ענק שנמצא מעבר לנהר.

    החיסרון, זה נהיה צפוף להפליא! אחרי הצהריים, זה מרגיש כאילו מחצית מאוכלוסיית בנגקוק עברה לאמפווה! כדי להימנע מכך, הפכו את זה לטיול בוקר, אכלו ארוחת צהריים מוקדמת של פירות ים על גדות הנהר וקבלו שייט קטן בסירת לונגטייל כששאר הקהל רק מתחיל לאכול.

    מיקום:  Amphawa, Samut Songkhram 75110, תאילנד

    יום :  שישי-ראשון מ-11:00 עד 21:30 (סגור שני-חמישי)

    3

    שוק צף טלינג צ'אן

    Taling Chan הוא אחד השווקים הצפים האהובים עלינו ליד בנגקוק מכיוון שיש בו בדיוק את הכמות הנכונה של כל מה שאפשר לבקש מאטרקציה אייקונית בבנגקוק. ממוקם רק 12 ק"מ ממרכז בנגקוק, Taling Chan פתוח כל היום ויש לו מספיק סירות כדי להיקרא שוק צף, בתוספת שוק מקומי גדול צמוד אליו. 

    יש הפלגות סירות ארוכות זנב קטנות שייקחו אתכם סביב  החלונגים  (תעלות) הסמוכים ולקבל הצצה מרגיעה של האזור שמסביב. אולי אין בו את הקסם של העולם הישן של שווקים אחרים, אבל יש לו תחושה אמיתית יותר.

    מיקום:  Village No 15, 30/1 Bang Ramat Rd, Bang Ramat, Taling Chan, Bangkok 10170, Thailand

    פתוח:  שבת עד ראשון בין השעות 8:00-17:00

    4

    שוק צף Khlong Lat Mayom

    Khlong Lat Mayom הוא שוק צף בגודל בינוני הממוקם ממש קרוב לבנגקוק. זה שוק ממש מקומי ואולי אתה אחד הזרים המעטים בסביבה. השוק הראשי עצמו נמצא על קרקע מוצקה אבל זה מאוד מעניין עם ההזדמנות לטעום כל מיני ממתקים ופירות מהנים. מכיוון שהוא ממוקם ממש ליד השוק הצף Taling Chan, עדיף לשלב את שני השווקים באותו בוקר.

    בצד החיסרון, לא בהיותו אטרקציה תיירותית מרכזית, השוק הצף Khlong Lat Mayom חסר את הגודל של המפורסמים יותר. ייתכן שתראה רק 10 ספקים צפים לכל היותר, ללא אפשרות לשייט בסירה ארוכת זנב כדי לחקור את האזור.

    מיקום:  15-30/1 Bang Ramat Rd, Bang Ramat, Taling Chan, Bangkok 10170, תאילנד

    יום :  שבתות-ראשון מ-8 בבוקר עד 17:00 (סגור בימי חול)

    5

    השוק הצף באנג נאם פונג

    השוק הצף Bang Nam Pheung הוא אחד הקטנים ביותר אך גם אחד הקרובים ביותר למרכז בנגקוק – רק כ-20 ק"מ משם. אבל הכי קרוב לא אומר שהכי נגיש ומונית עשויה להיות הדרך היחידה להגיע לשם. למרות גודלו הצנוע, לשוק יש מבחר מעניין מאוד של אוכל לטעום ומיקום מקסים ב'ריאה של בנגקוק': מקלט טבע חסר נגיעה יחסית המוגן על ידי עיקול בנהר.

    מצד שני, עם כ-6 סירות בלבד, בקושי ניתן לתאר את השוק כ"צף". אתה לא יכול לקבל כאן את התמונות הכאוטיות והקליידוסקופיות שהיית עושה בשווקים הגדולים יותר.

    מיקום:  Bang Nam Phueng, Phra Pradaeng, Samut Prakan 10130, תאילנד

    יום :  שישי עד ראשון מ-8 בבוקר עד 14:00 (סגור שני עד חמישי)

    6

    שוק צף Tha Kha

    השוק הצף Tha Kha הוא האח הקטן יותר של שוק Damneon Saduak הסמוך. הוא מושך אליו כמות קטנה בהרבה של תיירים, ועם חופה של סביבה טבעית, הוא מוגן מפיתוח יתר, כך שגודלו הצנוע והאווירה המקומית צפויים להישאר.

    בשוק יש מספר תאילנדים קשישים בסירות המשוטים שלהם שמוכרים פירות, ירקות, אוכל מקומי וממתקים טעימים. הקונים העיקריים כאן הם ילידי Tha Kha (גם בסירות משוטים). נראה שאנשים כאן מכירים זה את זה טוב מאוד ולעתים קרובות יש מעט מאוד תיירים בסביבה.

    מיקום:  Tha Kha, Amphawa, Samut Songkhram 75110, תאילנד

    פתוח:  שבת עד ראשון בין השעות 6:00-15:00