צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    תאילנד עם ילדים: 8 הדברים המובילים לעשות עם המשפחה

    תאילנד עם ילדים קלה ממה שאתה חושב; למעשה, לאוהבי תיירות עולמית זה הוא אחד מיעדי החופשה הידידותיים ביותר למשפחות בדרום מזרח אסיה! עבור משפחות, תאילנד זולה יחסית וקלה לטיול בה, עם תשתית מצוינת, אתרי נופש ומתקנים, שבורכו בטמפרטורות חמות קבועות. יש אינספור דברים מהנים לעשות שילדים בכל הגילאים יאהבו, מחיי החוף ופארקי השעשועים ועד לאטרקציות תרבותיות אינטראקטיביות.

    בנוסף, תאילנדים הם סופר ידידותיים ומעריצים ילדים, מתקבלים בחום בכל מקום. חלק מהיעדים הם יותר משפחתיים מאחרים; מוקדי תיירות מרכזיים בנגקוק, צ'אנג מאי ואיים דרומיים כמו פוקט וקוסמוי, מומלצים במיוחד. הנה כמה הצעות לחוויות תאילנדיות בלתי נשכחות!

    1. תהנה בארץ הפלאות בנגקוק

    בנגקוק התוססת היא נקודת הכניסה הראשונה שלך בתאילנד, ולמרות שהיא עשויה להיות קצת הלם תרבותי מלכתחילה, הבירה מציגה היכרות נהדרת עם טיולי משפחות תאילנדיות. בנגקוק היא עיר דינמית, מרתקת ובעלת ערך רב ליהנות ממנה כמשפחה, עם המון דברים לראות ולעשות – רבים מהם יהיו חוויות מרגשות חדשות.

    לבלות בילוי יום משפחתי בלתי נשכח באטרקציות מדהימות, כגון Sea Life Bangkok Ocean World, האקווריום הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה, הממוקם בנוחות במרתף של קניון סיאם פרגון האייקוני, פארקי שעשועים הכוללים Dream World, פארקי מים כמפורט להלן ובידור אינטראקטיבי. מקומות, כמו מוזיאון התגלית לילדים. כאשר אתה צריך קצת הפוגה מרחובות העיר, פנה לפארק לומפיני, שטח ירוק רחב ידיים עם שפע של מתקני משחק, או צא לסיור מודרך בסירה, חקור את התעלות ליד נהר צ'או פראיה בבנגקוק, או שווקים צפים מחוץ לעיר.

    2. לעשות חיים בפארק מים

    פארקי מים הם דרך אידיאלית להתקרר באקלים הטרופיים של תאילנד ולעשות פינוק פנטסטי לאחר סיור. למרבה המזל, תאילנד מתגאה במספר פארקי מים בסטנדרט בינלאומי, רבים ממוקמים במוקדי תיירות. במטרופולין של בנגקוק, פארק Siam Amazing הוותיק, כולל לא רק אזור פארק מים עצום, אלא בנוסף, פארק שעשועים נפרד המתאים לילדים בכל הגילאים.

    ממוקם על הגג של קניון בנגקה, לגונת Fantasia ידידותית לתקציב, ומתגאה בבריכות בגודל הגון ומגלשות, עם אזור משחקים ובידור שנמצא מתחת. באיים, פארק המים Pink Elephant Samui, בקוסמוי, כולל מתקנים ומתקנים באיכות גבוהה המיועדים בעיקר לילדים צעירים, בעוד שפארק המים Splash Jungle של פוקט, ללא תחרות בדרום תאילנד, מפורסם בשל מגלשות המים הרבות שלו, בגובה 1099 רגל טיולי 'נהר עצלן', 'בומרנגו' ובריכת גלים מרהיבה.

    3. למדו לבשל אוכל תאילנדי ביחד

    לאחר שתזלול את דרכך בכמה מהמטבחים הטעימים בעולם, למד כיצד לבשל את המתכונים התאילנדיים האהובים עליך בזמן חופשה, וליצור אותם מחדש בבית. זוהי הפעילות המושלמת עבור המשפחה להשתתף בה יחד, ולשמור על הילדים מרותקים במשך שעות! בתאילנד יש מאות שיעורי בישול ובתי ספר המנוהלים היטב על ידי שפים תאילנדים דוברי אנגלית, בכל יעדי התיירות העיקריים.

    מלבד שליטה בטכניקות ומתכונים תאילנדיים מסורתיים, רבים מתחילים בסיור מודרך בשוק מקומי, בו הילדים יכולים לגלות כל מיני תוצרת אקזוטיות וטריות ועשבי תיבול ולסיים בארוחת צהריים רגועה לשבת כדי לטעום את המנות. חלק מבתי ספר לבישול שמחים לארח ילדים, או להפעיל שיעורים משפחתיים, עם קבוצות קטנות, הפעלות של חצי יום ותפריטי מתכונים המעוצבים עם מנות פחות חריפות והוראות פשוטות. בבנגקוק, נסה שני מוסדות הממוקמים בסביבה מסבירת פנים בסגנון ביתי: בית הספר לבישול תאי סומפונג הנודע, או Courageous Kitchen הפילנתרופי, האחרון יתאים את הפעילויות בהתאם לגילאי הילדים.

    4. להשתולל בפארק לאומי

    תאילנד מתגאה בהרבה פארקים לאומיים יוצאי דופן, מושלמים לילדים לשחרר קיטור, להיתקל בחיות בר אסייתיות ולהשתתף בפעילויות טבע בפיקוח בחוץ כגון טיולי ג'ונגל וטיולי קאנו. ממוקם צפונית לפוקט, הפארק הלאומי קאו סוק הוא ביתם של כמה מיערות הגשם העתיקים ביותר של כדור הארץ ופעילויות מודרכות המכסות איתור דובים ונמרים, צפייה בציפורים וטיולי סירה באגם צ'או לארן הציורי. אם יש לך זמן, הזמינו ספארי בג'ונגל למספר ימים.

    צפונית לבנגקוק, הפארק הלאומי קאו יאי עושה יום טיול משפחתי מדהים, אם כי אפשר גם קמפינג ללילה. אתר מורשת עולמי זה הוא ביתו של אחד מיערות המונסון השלמים הגדולים באסיה, הרים, מפלים ואגמים. פעילויות פנטסטיות מכסות טיולי הליכה מודרכים או רכיבה על אופני הרים לאורך קילומטרים של שבילים, עם הזדמנויות נהדרות לזהות מאות חיות בר, מיני ציפורים וצמחים, כולל חלק מאוכלוסיית הפילים האסיאתים הגדולה בפארק, כמו גם סיורים בחווה וביקורים בטבע פראי. פארק השעשועים מערב; הזמינו סיור פרטי בחיות בר, שיכול לכלול ספארי לילי!

    5. משחק בפוקט

    בדרום ים אנדמן, האי הגדול והעמוס ביותר בתאילנד, פוקט, הוא חביב מאוד על חופשות משפחתיות, אי יפהפה באופן טבעי המספק ערימות של אטרקציות ופעילויות לילדים בכל הגילאים, יחד עם מתקנים מהשורה הראשונה. רבים מ-30 החופים לערך (חלקם תוססים, חלקם שקטים, אז בחרו בחוכמה) מגיעים עם אתרי נופש מצוינים בכיוון משפחתי עם בריכות. כאן, ילדים קטנים יכולים להשתכשך במים רדודים ולשחק על חול רך, ילדים גדולים יותר יכולים לטעום את כל ספורט המים וכל המשפחה יכולה לצאת לשייט בסירה לאיים מרהיבים מסביב.

    אם ירד גשם, פוקט מספקת בנוסף מאגר נרחב של דברים חלופיים לעשות הרחק מהחוף. מלבד פארק המים ספלאש ג'ונגל הנ"ל, נסה את הרפתקאות המטפסת העולמית של Kathu Hanuman World Zipline Adventure, תמריא בין העצים על גלילים או סנפלינג אל הג'ונגל, או פארק השעשועים התרבותי, Fantasea Phuket. הסחות דעת אחרות מתרחבות לקארטינג, מיני-גולף, הזדמנויות צילום מהנות במוזיאון טריקיי ובבית הפוך על באן טילנקה ובפארק הציפורים והאקווריום המצוינים של פוקט.

    6. התקרבו עם הפילים

    בתאילנד, פילים הם סמל לאומי נערץ ומפגש עם היצורים המלכותיים אך העדינים הללו הוא חובה לעשות בכל חופשה משפחתית תאילנדית. למרבה המזל, משאלה זו מתממשת בקלות לחוויה של פעם בחיים. בתאילנד יש כמות טובה של מקלטי פילים ומחנות המנוהלים בצורה אתית, שבהם משפחות יכולות לקיים אינטראקציה עם פילים בצורה שקטה ואחראית.

    אלה כוללים את עולם הפילים, מצפון לקנצ'נבורי ובאזור פוקט, מקלט הג'ונגל של הפילים ומחנה פרטי בתוך הפארק הלאומי קאו סוק. עם זאת, כמה מהמקומות הפופולריים והחלוציים ביותר נמצאים באזורים הצפוניים ההרריים של תאילנד. שוכן בעמק מוריק מחוץ לצ'אנג מאי, במשך עשרות שנים, פארק הטבע הציל וטיפל בפילים שעברו התעללות בעבר.

    כאן, משפחות זוכות להזדמנות ייחודית לטייל עם הפילים, בתוספת להאכיל ולרחוץ אותם ביד – יש גם אפשרות לינה. גם מחוץ לצ'אנג מאי, טובלת באזור מיוער בצפיפות, מקלט הג'ונגל של פילים הוא למעשה בית אבות שליו לפילים עובדים, ומציע מפגשים מדהימים מקרוב.

    7. שנורקל וקיאקים בין דגים טרופיים

    תאילנד מתגאה במגוון מסנוור של איים טרופיים בעלי שם עולמי, הממוקמים בעיקר בדרום הממלכה. כאן, חופי חול לבן וטהורים מכוסים במים צלולים עם טמפרטורות דמויות אמבט השופעות דגים טרופיים ואלמוגים ססגוניים. כל זה מהווה מגרש משחקים טבעי פנטסטי לשנורקלינג ושייט קיאקים בים, שילדים יאהבו.

    אזורים מדהימים ביופיים, עם מים רגועים, בטוחים ומוגנים בצורה מרגיעה, כמו גם מערות ומערות נסתרות, ניתן למצוא באזורי תיירות מרכזיים כמו קו פי פי ומפרץ פאנג נגה בים אנדמן וקוסמוי וקו קוד במפרץ תאילנד. הציוד מסופק בקלות על ידי אתרי נופש, או בסיורים מודרכים בסירה.

    8. הישארו באתרי נופש מדהימים ידידותיים למשפחות

    תאילנד מתגאה באתרי נופש ידידותיים למשפחות ברמה עולמית – במיוחד הרזורטים על חוף הים – המתאימים לילדים בכל הגילאים, ומספקים מתקנים מצוינים כמו מועדוני ילדים ובריכות, פעילויות ממוקדות משפחתיות ושירותים עד שמרטפות, והכל במחיר מצוין. להלן מספר המלצות:

    אתר הנופש Anantara Riverside Bangkok

    לצד נהר צ'או פראיה בבנגקוק, אננטרה בדירוג חמישה כוכבים מציע יוקרה על קו המים בתוך גנים טרופיים רחבי ידיים ועם מקומות לינה השוכנים בבניינים נמוכים, תחושה סיאמית מסורתית יותר בהשוואה לרבי קומות גנריים. הבריכה המוצלת בסגנון אתר נופש היא אחת הגדולות בבנגקוק ומועדון הילדים שופע פעילויות מגוונות. משפחות יעריכו את הריקודים התאילנדיים היומיומיים ואת טקס הדלקת הלפידים בשעת בין ערביים וסירות הסעות יוקרתיות חינם לאזורים מרכזיים במרכז העיר. סוויטות משפחתיות מעוצבות בקפידה עבור חופשות משפחתיות.

    JW Marriott Phuket Resort & Spa

    ממוקם ליד חוף פרטי יפהפה, מאי קאו, בפוקט, אתר נופש אולטימטיבי זה בדירוג חמישה כוכבים ידידותי למשפחות ומתגאה בארבע בריכות (כולל בריכת ילדים נהדרת), ספא עטור פרסים, אזור ייעודי לילדים ונוער, מועדון ילדים ופעילויות משפחתיות. שנעים בין ציור בטיק לריקוד תאילנדי. הזמינו את סוויטות דלוקס משפחתיות או וילות משפחתיות מרווחות עם בריכה.

    מלון שנגרי-לה, צ'יאנג מאי
    חמישה כוכבים שנגרי-לה מציע אתר נופש עירוני ידידותי למשפחות, הממוקם בנוחות במרכז צ'יאנג מאי, ליד העיר העתיקה, מוקף בהרים ערפיליים. Shangri-La מציעה מבצעים מיוחדים המיועדים להורים המטיילים עם ילדים ו"שירותים" חינם לילדים, מיילודים ועד בני נוער. יש מועדון ילדים ומגרש משחקים, וכן פעילויות בפיקוח המכסות ציור שמשיות וסיורים אקולוגיים מהנים. הבריכה היא הגדולה ביותר בצ'אנג מאי, עם אזור לילדים, אזור התזה ייחודי ומגלשת מים ענקית.

    Four Seasons Koh Samui 

    אתר נופש בוטיק מפואר זה, המבודד על מפרץ Laem Yai עטור הדקלים, בקצה הצפון מערבי השקט של קוסמוי, מקבל את פני הילדים עם נגיעות מתחשבות שהייתם מצפים ממלון מפואר כזה, כמו ערכות קבלת פנים חינם. מועדון הילדים שלהם לכל העונות מספק תוכנית חינם של פעילויות המתרחבת לציד סרטנים על החוף הטהור ומיני גרסאות של פעילויות פופולריות למבוגרים – כמו איגרוף מואי תאילנדי. הזמינו את וילות הבריכה המשפחתיות עם אזורי שינה נפרדים לילדים צעירים, או וילות רזידנס מפוארות, המארחות משפחות גדולות יותר עם מטבחונים, ביתני אוכל באוויר הפתוח ומשרת חי.