צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קניות בפטאיה

    משווקים לקניונים: המדריך המלא לקניות בפטאיה!

    פטאיה היא יעד פופולרי לחופשה בתאילנד הידועה בחופים היפים שלה, בחיי הלילה התוססים ובמגוון רחב של אפשרויות קניות. בין אם אתם מחפשים בגדי מעצבים, מזכרות ייחודיות או חטיפים תאילנדיים טעימים, בפטאיה יש הכל. בפוסט זה בבלוג, נדון בכמה מיעדי הקניות הטובים ביותר בפטאיה.

    השווקים הטובים ביותר בפטאיה: 

    1. השוק הצף של פטאיה (שוק ארבעת האזורים)

    השוק הצף של פטאיה הוא יעד קניות ייחודי המציע הצצה לתרבות התאילנדית. השוק בנוי על אגם מעשה ידי אדם וכולל למעלה מ-100 מוכרים המוכרים עבודות יד, בגדים ומזכרות תאילנדיות מסורתיות. תוכלו גם לשוט בסירה ברחבי השוק ולטעום כמה מהחטיפים התאילנדיים הטעימים ומאוכל הרחוב.

    מיקום:  451/304, Moo 12, Sukhumvit-Pattaya Road, NongPrue Sub-District, Banglamung, Chon Buri, Pattaya
    שעות פתיחה:  9:00 עד 20:00

    2. שוק הלילה של סוף השבוע Theprasit

    שוק הלילה Thepprasit הוא יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. השוק מציע מגוון רחב של אפשרויות קניות, לרבות ביגוד, אביזרים, מזכרות ואלקטרוניקה. השוק פתוח מיום שישי עד ראשון וידוע באווירה התוססת ובאוכל הרחוב הטעים שלו. תוכלו למצוא כאן הכל, מקארי תאילנדי ועד פירות ים בגריל.

    מיקום:  Thepprasit Road, Jomtien, Pattaya
    שעות פתיחה:  שישי עד ראשון – 5:00 עד 23:00 

    3. בזאר הלילה של פטאיה

    בניגוד לשוק הלילה Thepprasit,הבאזר פתוח כל השבוע, ולמרות שמו הוא פתוח כל היום. הוא מכונה לפעמים שוק 'תוצרת תאילנד'. המתחם ממוזג ולכן זאת אפציה טובה ביום חם. זהו שוק מקומי גדול תחת קורת גג אחת עם כמה חנויות מיוחדות שאפשר למצוא רק כאן. המחירים מעט גבוהים יותר, אבל מיקוח טוב יכול לעזור. יתר על כן, המגוון של הפריטים כאן הופכים אותו למועדף מאוד בקרב המקומיים והתיירים. הוא מאכלס מספר רב של חנויות חייטים. מלבד אלה, יש בו דוכנים רבים המוכרים חטיפים תאילנדים ותבלינים ייחודיים. קניון Central Festival Pattaya נמצא ממש מעבר לכביש.

    מיקום:  519/106, Moo 10, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, פטאיה
    שעות פתיחה:  11:00 עד 23:00 (יומי) 

    4. שוק הלילה Jomtien Beach

     ממוקם ממש במורד כביש ג'ומטיין, הוא מושך הרבה אנשים שבאים לחוף כדי לבלות את היום. בדוכנים מוכרים בעיקר עבודות יד מקומיות, חפצי נוי, כובעים, בגדי חוף ומשקפי שמש. שלא כמו שוק טיפוסי, יש בו ממש אווירת מסיבה וחופש. המוזיקה הרועשת ומשקאות הקוקטייל הזולים הם מוקד המשיכה האמיתי כאן. הוא מפורסם מאוד בקרב צעירים מקומיים ותיירים. כאן תמצאו מגוון מאכלים ולא רק אוכל תאילנדי, במחירים נוחים במיוחד. 

    מיקום:  לצד חוף Jomtien, פטאיה
    שעות פתיחה:  5:00 עד 23:00 (יומי) 

    5. Soi Buakhao Market

    זהו אחד השווקים העמוסים והידועים ביותר בפטאיה. זה המקום הטוב ביותר לחפש בו מזכרות. אם כי עלול להיות קצת חם בזמן הקניות מכיוון שזהו שוק פתוח. הסחורה המוצעת היא בעיקר חולצות טריקו, מכנסיים קצרים, משקפי שמש, תיקים, פריטי משי תאילנדי, תכשיטי זהב, ציורים, מזכרות, תכשיטים, שקיות אורז, כובעים, נעליים, ג'ינס, גאדג'טים וביגוד אחר. אתה יכול אפילו למצוא תבלינים, ירקות, צמחים וחיות מחמד בחלק אחד של השוק. השוק מוקף בבתי קפה רבים ובמוכרים מקומיים המוכרים אוכל תאילנדי.

    מיקום:  Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, פטאיה 
    שעות פתיחה:   שלישי, שישי, ראשון – 9:00 עד 17:00

    6. שוק הדגים נאקלואה

    זהו לא בדיוק המקום בו תוכלו לקנות מזכרות ותכשיטים, אבל אם אתם רוצים לבלות את היום שלכם בהתענגות על סוגים שונים של פירות ים, זה המקום בשבילכם. אפשר לקנות פירות ים טריים ולבשל אותם בעצמכם בחוץ באזור הברביקיו. כמו כן, המחירים די נמוכים בהשוואה לכל מקום אחר בפטאיה, והתוצרת טרייה. כאן תמצאו סרטנים, קוקלס, צדפות, קלמארי תינוקות, צדפות, סרטנים, סוגים שונים של דגים ופריטי פירות ים אחרים. יש גם אופציה קנות פירות ים מוכנים, מתובלינים בתבלינים תאילנדים מסורתיים ורטבים חריפים.

    מיקום:  פאטאיה סיטי, מחוז Bang Lamung, Chon Buri 20150, פטאיה 
    שעות פתיחה:   שלישי, שישי, ראשון – 9:00 עד 17:00

    מרכזי הקניות הטובים ביותר בפטאיה

    7. סנטרל פסטיבל פטאיה

    Central Festival Pattaya הוא אחד הקניונים הבולטים באזור. זה אולי המבנה הגבוה ביותר על חוף הים והוא שטח קמעונאי ייחודי עם למעלה מ-300 חנויות השוכנות בתוכו. מאז פתיחתו ב-2009, היא הייתה מוקד חברתי מפורסם בקרב המקומיים וגם בקרב התיירים. הארכיטקטורה העכשווית ומגוון החנויות ברמה עולמית הופכים את הקניון הזה ליעד קניות שחובה לבקר בו. מספר נקודות מים ליד כניסת הקניון מוסיפות קסם נוסף למראהו. 

    מרכז מותגים:
    הוא ביתם של מותגי אופנת רחוב רבים כמו זארה, קלווין קליין, מרקס וספנסר, Esprit, H&M, Nautica, Dior, Giorgio Armani, Victoria's Secret, Supreme, North Face ועוד רבים. מלבד המותגים, אתה מוצא מגוון שלם של חנויות המציעות בגדים ואביזרים בטווח מחירים סביר. הרקע המצוין של מפרץ פטאיה דרך חזית הזכוכית הופכת את חווית הקנייה למדהימה עוד יותר. יש בו גם חנות כלבו המשתרעת על פני חמש קומות בבניין.

    Tech Hub:
    תמצא משווק מוסמך של אפל בקומה השלישית. מלבד זאת, תוכלו למצוא כאן גם שקעים של Canon, PowerBuy וסמסונג.

    שירותים נוספים בפסטיבל המרכזי:
    בקניון יש גם קולנוע עם עשרה מסכים שיעזור לכם להתעדכן בסרט האחרון בזמן שאתם בחופשה שלכם. לילדים, ארקייד המשחקים של Mario Land הוא מושלם. ארץ הקידי מיועדת לתינוקות. תמצאו גם אולם באולינג מעל חנות הכלבו.

    אוכל בסנטרל פסטיבל:
    ב-Central Food Court בקומת הקרקע יש חנויות אוכל רבות. למקרה שתמצאו את עצמכם משתוקקים קשות למטבח היפני, ברמה העליונה תגלו את אושי ראמן. מלבד אלה, תמצאו בתי קפה ומסעדות רבים המציעים מאכלים מכל רחבי העולם. FoodLoft, המהווה חלק ממתחם האוכל וחלקו מזנון א-לה-קארט, הוא אופציה מושלמת לסעודה. או שהסעודה אל פרסקו המשקיפה על מפרץ פטאיה היא אפשרות מושכת לא פחות. למרות שהקניון נסגר ב-11, עם זאת, תמצאו כמה ברים ומסעדות עצמאיים שנשארים פתוחים עד 2. מושלם לדייט בשעות הלילה המאוחרות.

    מיקום:  333/99 Moo 9, Pattaya Beach Road, South Pattaya, Pattaya
    שעות פתיחה:  11:00 עד 23:00 (יומי)

    8. רויאל גארדן פלאזה

    זהו אחד המקומות הטובים ביותר לקניות בפטאיה. הדבר הראשון שיתפוס את עיניכם יהיה בלון בצבע צהוב עז מזדקר מהגג ומטוס אדום חציו תלוין (היכנסו מהכניסה לכביש השני כדי לחזות במערך הפנטסטי הזה). שני אלה הם חלק מה-Ripley's Believe It or Not! מוּזֵיאוֹן. 

    אטרקציות ודגשים:
    המוזיאון הוא הפנינה האמיתית של הקניון הזה. יש לו מכוניות דו-חיים, דגם טיטאניק עשוי ממיליון גפרורים ועוד המון מוזרויות! עבודות השעווה של לואי טוסו היא עוד אטרקציה מסקרנת כאן. ודא שאתה מקבל את עצמך עם אנג'לינה ג'ולי, דיוויד בקהאם ואישים נהדרים אחרים (אם כי לא אמיתיים!). מבוך האינסוף ותיאטרון נע 4D הם בין האטרקציות המרגשות האחרות כאן. כדי לחוות עומס מרגש של אדרנלין, אל תשכח לנסות את ההרפתקה הרדופה. 

    מותגי מותגים וחנויות אחרות:
    יש בו מותגי אופנה בינלאומיים רבים כמו Esprit, Guess, Pandora, Jaspal ועוד רבים. כדי לעדכן אותך בטרנדים האחרונים בתחום התכשיטים, בקניון יש אפילו חנות של סברובסקי. חנות המפעל של Jim Thompson יעזור לכם לרכוש מזכרות מצוינות לטיול שלכם כמו תיקי משי, צעיפי משי וציפיות כריות וכו'. 

    אוכל ב-Royal Garden Plaza:
    מגרש האוכל של Food Wave המשקיף על מפרץ פטאיה הוא מקום מושלם לנשנש תוך כדי צפייה בשקיעה. הוא מציע מאכלים מכל רחבי העולם. מלבד זאת, תוכלו גם לסעוד ב- Sizzler, The Coffee Club, KFC, Burger King, Pizza Company ועוד רבים.

    מיקום:  218 Pattaya Beach Road, South Pattaya, Pattaya
    שעות פתיחה:  11:00 עד 23:00

    9. קניון אאוטלט פטאיה

    אם אתם מחפשים את המבצעים הטובים ביותר במחירים נמוכים במיוחד, אין מקום טוב יותר מקניון האאוטלט. עם מותגים בינלאומיים אותנטיים שמציעים עד 40% עד 70% הנחה. הוא מחולק לשני חלקים – קניון אאוטלט וקניון פרימיום אופנה. אין בו הרבה אפשרויות אוכל, אבלמספיק כדי לאכול משהו במהלך הקניות.

    מותגים:
    מתחם מקורה זה מציע בעיקר מותגים בינלאומיים נבחרים כמו אדידס, נייקי, בנטון, אספריט, ליוויס, קאמל אקטיב, לקוסט, טימברלנד, קרוקס, סטודיו האחים וורנר, סמסונייט ועוד רבים. כמו כן תמצאו הרבה דוכנים בחצר המרכזית המוכרים כל מיני דברים במחירים מוזלים. קניון זה נחשב לטוב ביותר בכל הקשור לקניות, שחייה ובגדי חוף.

    מיקום:  666 Moo 12, Thepprasit Road, פינת Sukhumvit Road, Pattaya
    שעות פתיחה:  10:00 עד 22:00

    10. קניון מייק

    אולי לא תמצאו הרבה מותגי מעצבים, אבל זה מבטיח להיות יעד קניות פנטסטי עם מגוון רחב של מוצרים במחירים נוחים. זה יותר כמו שוק ממוזג גדול. יש בו כמה חנויות מותגים כמו פייר קרדן, נייקי, מייבלין וכו'. הקניון זרוע בדוכנים רבים שמוכרים מוצרים מקומיים זולים כגון חולצות טריקו מודפסות, בגדי חוף, נעליים, תיקים, כפכפים וכו'. זה המקום הטוב ביותר לקנות מזכרות זולות. מפילים מגולפים, פסלי בודהה ועד עבודות יד אזוריות, תמצאו כאן הכל. 

    הבהרה:
    בניגוד לקניונים רבים בפטאיה, בקניון זה יש בריכת גג שניתן להשתמש בה בתשלום קטן. יש גם כמה דוכני אוכל לצד הבריכה שמוכרים מרק נודלס טעים ומנות תאילנדיות אחרות.

    מיקום:  262 Moo 10, Pattaya Second Road, South Pattaya, Pattaya
    שעות פתיחה:  11:00 עד 23:00

    11. מימוזה

    הארקייד הקניות הזה, שנמצא בפטאיה, הוא תוספת חדשה ומרתקת לסצנת הקניות של העיר. הקניון מעוצב בהשראת הכפר הצבעוני קולמר, השוכן בסמוך לגבול צרפת-גרמניה, ומבוסס על קונספט "עיר האהבה", מה שהופך אותו לאידאלי לדייט רומנטי. הבניינים בסגנון הרנסנס, המזרקות המוזיקליות, התעלות הציוריות וטחנות הרוח מוסיפות קסם מיוחד.

    קניות: בקניון קיימות למעלה מ-300 חנויות, ברים, ביסטרו, בתי קפה ומסעדות, כולל מגוון רחב של חנויות המציעות ממכר עבודות יד תאילנדיות, מזכרות, צעצועים, ביגוד ואביזרי אופנה.

    אטרקציות ונקודות עיקריות: מופע הקברט של מימוזה והמזרקה המוזיקלית של קברט מימוזה הם נקודות השיא העיקריות. בכל ערב תוכלו ליהנות ממופעים מרהיבים ומיוחדים. כל הופעה משך כ-45-50 דקות, ומתקיימות בשעות 17:00, 19:00 ו-20:30 מדי יום. יש קטע מיוחד המוקדש לבידור לילדים.

    מיקום:  28/19-20 Sukhumvit Road, Tambon Na Chom Thian, Amphoe Sattahip, Chang Wat Chon Buri. מול אמבסדור סיטי, Jomtien, Pattaya
    שעות פתיחה:  11:00 עד 21:00

    12. מרינה מרכזית

    ממוקם בצפון פטאיה. יש גם מתחם סופרמרקט Big C הממוקם בקצה המרוחק של הקניון. בשל כך, הקניון מכונה לעתים קרובות 'Big C North'. הצעת 'כרטיס 1' מושלמת לתיירים שכן הם מקבלים הנחה של 5% עד 55% על מוצרים שונים בכל רחבי הקניון. 

    קניות:
    כאן תמצאו חנויות בגדים ואופנה, חנויות תכשיטים, אאוטלטים ממותגים כמו Bata, Lee Jeans, Levi's ועוד ועוד. האזור המרכזי בקומה הראשונה בנוי בעיקרו כמו שוק עם קיוסקים ודוכנים רבים המוכרים מוצרים איכותיים ומזכרות של מותגים מקומיים ותאילנדים.

    פינת ה-IT:
    יש פינת IT המוקדשת במיוחד למוצרי חשמל וגאדג'טים.

    אטרקציות ודגשים:
    יש מגוון מרשים של אפשרויות אוכל. אתה יכול למצוא כאן כמעט כל מטבח; תאילנדית, איטלקית, סינית, יפנית, קונטיננטלית, הודית או ים תיכונית. בערב, נפתחים ברים למשקאות. מלבד זאת, יש בקניון גם קולנוע עם שישה מסכים.

    מיקום:  78/54 Moo 9, Pattaya Second Road, North Pattaya, Pattaya
    שעות פתיחה:  11:00 עד 23:00

    13. השדרה פטאיה

    בנוי סביב מזרקת מים מרכזית, לקניון זה יש מראה מודרני. הוא מועדף על ידי תושבים ותיירים כאחד. יש בו גם חנויות מפעל רבות. הוא ממוקם מאחורי קניון מייק ונמצא במרחק הליכה קצר מרויאל גארדן פלאזה. המערך החיצוני האטרקטיבי עושה את הקניון הזה שונה מהאחרים. עם השילוב המושלם של קניות ופנאי.

    חלוקות קומות:
    בקומות התחתונות תמצאו את השוק המקומי ואת סופרמרקט. המדרכות בסמוך לכניסה מרופדות בספקים המוכרים צעצועים, ביגוד, משקפי שמש, בגדי ספורט ופריטים נוספים. הקומות העליונות מוקדשות לחנויות ממותגות כמו אדידס, נייקי, ריבוק, קוויקסילבר וכו' המציעות מוצרים שונים בהנחה.

    בזירה המקורה יש אולם באולינג 'בלו-או' ומתחם קולנוע עם שמונה מסכים. יש גם כמה דוכני קריוקי. 

    אוכל בקניון אווניו:
    יש בו אפשרויות רבות לאוכל. בקומות התחתונות, תמצאו חנויות אוכל פופולריות כמו מקדונלדס, סטארבקס ואחרים. בר החנייה בקומה השנייה הוא בר מודרני בו תוכלו ללגום בירה קרה. Oishi Buffet מוכר את המטבח היפני הטוב ביותר.

    מיקום:  262 Moo 10, Pattaya Second Road, South Pattaya, Pattaya
    שעות פתיחה:  10:00 עד 22:00 (הקולנוע נשאר פתוח עד מאוחר)

    14. טמבון אחד, מוצר אחד

    מקום זה לקניות בפטאיה הוא חלק מיוזמה ממשלתית לתמיכה במוצרים מתוצרת מקומית ומשווקת של כל אחד מ-7,255 הטמבונים של תאילנד (טמבון פירושו תת-חלוקה אזורית כמו עיירה או כפר). הפרוס על שטח של 1500 מ"ר, תמצאו כאן כמעט הכל; מסבונים ריחניים, טקסטיל, כלי חרס, מוצרי במבוק, ארונות בגדים, אהילים, רהיטים ועד דברים לעיצוב הבית. אומנים מקומיים מייצרים כאן את המוצרים, וגם האיכות משביעת רצון. כדאי לקנות מזכרות מכאן ולתרום למטרה טובה באמת. לקניון מייק יש גם חלק אחד המוקדש ל-OTOP. 

    מיקום:  98/68-69 Pattaya North Road, Naklua, Pattaya
    שעות פתיחה:  10:00 עד 22:00

    15. קניון מגה-כיף נמל פטאי

    זהו מרכז קניות מושלם לילדים עם אפשרויות בילוי רבות וחנויות פנטסטיות. אטרקציות כוללות את HarborLand – מגרש משחקים המקורה הגדול באסיה, Kidzoona, Snowland, JumpZ, Wonderland, לייזר קרב, המגרש להחלקה על הקרח, LittleBike, מיני וורלד, RollerLand ו-Deep.

    בנוסף, קיים ספין-אוף של Tuk Com IT Center בקניון, כך שאין צורך לנסוע לדרום פטאיה עבור מוצרים טכנולוגיים. במרכז הקניות תוכלו ליהנות ממבחר רחב של מסעדות ובתי קפה, כולל Starbucks, Dunkin Donuts, KFC, Coffee World, Au Bon Pain, Swensen's Ice Cream ועוד.

    מיקום:  ליד Foodland Supermarket, 190/25, Central Pattaya Road, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Pattaya
    שעות פתיחה:  10:00 עד 21:00 

    16. קניון אינדקס ליווינג

    זהו אחד המקומות הטובים ביותר לקניות בפטאיה לרכישת רהיטים ודברים לעיצוב הבית. מכיסויי כריות ועד ארונות בגדים, כאן תמצאו הכל. לא רק זה, האיכות היא גם די מרשימה. יש להם ריהוט לחדר השינה, המשרד, המטבח, אזורי המגורים, חללי הפנאי ומה לא. אתה יכול אפילו להתאים אישית את הריהוט שלך, והם יותר ממוכנים לעזור לך לשכלל את היצירה שלך. 

    מיקום:  13/122 Sukhumvit Road, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Pattaya
    שעות פתיחה:  10:00 עד 21:00

    17. Big C Extra

    ה-Big C Extra הוא היפרמרקט הגדול והמרשים ביותר מבין חנויות Big C, המציע מבחר רחב של מוצרים. תוכלו למצוא בו בשר טרי, פירות ים, מבחר יין ובירה רחב יותר מאשר בסניפים אחרים. בחנות נוספת צמודה תמצאו בגדים, מוצרי בית, כלי זכוכית, מקררים ועוד.

    בקומה הראשונה של היפרמרקט קיים מגרש אוכל בשם "Food Park" עם חנויות אוכל מגוונות כמו KFC, MK Restaurant ו-Swensen's Ice Cream. חנות HomePro המצורפת ל-Big C Extra מציעה רהיטים, מכשירי חשמל, ריהוט ועוד.

    מיקום:  9/333 Central Pattaya Road, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Pattaya
    שעות פתיחה:  8:00 עד 12:00

    18. Tukcom IT Center

    אם אתה אוהב גאדג'טים, בטוח תאהב את המקום הזה. תמצא כמעט כל גאדג'ט ומוצר אלקטרוני שתרצה. מעל 200 חנויות מציעות מוצרי IT ואלקטרוניקה, כאשר כל קומה מתמקדת בסוג מסוים של גאדג'טים. בקומה הראשונה תמצא טלפונים ניידים ואביזרים, ובקומות העליונות – מחשבים, תוכנות ומצלמות.

    אתה יכול להתמקח במחיר על מוצרים רבים, אך שים לב לזיופים. במרתף קיים סופרמרקט Tops וחניה גדולה.

    מיקום:  8 Moo, 10 South Pattaya Road, Bang Lamung, Chon Buri 20150, Pattaya
    שעות פתיחה:  10:00 עד 21:00 (יומי)                        
                            קומת קרקע- 10:00 עד 21:30

    19. סופרמרקט ידידות

    סופרמרקט הידידות הוא מקום מעולה לקניות מכולתך. עם שתי קומות, תמצא בקומה התחתונה אוכל מקומי ומיובא, ובקומה העליונה מוצרים לבית וכלי כתיבה. הסופרמרקט, שממוקם בדרום פטאיה בבניין פסטל ירוק בסגנון ארכיטקטוני סיני, מציע פריטים מגוונים מתרבויות שונות, כולל אוכל קפוא כמו בשר ומבחר של בירות. עם אזור חניה גדול, גישה נוחה למקום אינה בעיה.

    מיקום:  Moo 10, 20/390 South Pattaya Road, Bang Lamung District, Chon Buri 201500, Pattaya
    שעות פתיחה:  7:30 עד 02:30

    מה לקנות בפטאיה:

    1. משי תאילנדי

    תוכלו למצוא את המשי התאילנדי האיכותי ביותר בחנות של ג'ים תומפסון ב-Royal Garden Plaza. קנה לעצמך כמה צעיפי משי בצבעים עזים, חולצות, עניבות, כריות וציפיות, מפות שולחן, ארנקים ופריטים אחרים. אתה יכול אפילו לקנות את בד המשי הגולמי ולעצב אותו בדרך שלך. ודא שאתה רוכש מוצרי משי תאילנדי מחנות מהימנה כמו ג'ים תומפסון, קווין תאי משי ועוד כמה בפסטיבל המרכזי.

    איפה קונים:  ניתן למצוא בקלות משי אותנטי וטהור בחנויות של ג'ים תומפסון. אתה יכול גם לבדוק את הקניונים ואת המשי התאילנדי המלכה עבור אותו הדבר.
    טווח מחירים:  משי ארוג ביד טהור יכול לעלות כ-TBH 500 – 2,500 לחצר תלוי באיכות ואילו משי חיקוי פחות יקר ועולה בסביבות TBH 150 – 300 לחצר.

    2. עבודות עץ

    בפטאיה תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים מעץ מעוצבים בהשראה מקומית. שוקים וחנויות מציעים חפצים עשויים מעץ, פסלים יפים, עבודות יד, מחזיקי מפתחות, פסלונים, פסלי פיל ורהיטים לעיצוב הבית במחירים נמוכים. כדאי לחפש פריטים אלו ב-Beach Road או Jomtien Beach. אם אתם מחפשים עוד אפשרויות, בקרו בחנות Lukdod, המתיימרת להיות אחת מהחנויות המזכרות הסיטונאיות המרכזיות בפטאיה.

    איפה קונים:  חנות Lukdod, בזאר הלילה של צ'יאנג מאי ושווקים מקומיים ליד חופים.
    טווח מחירים:  כ-TBH 1000-15,000, תלוי מה קונים ואיכות העץ.

    3. מוצרי טיפוח וספא

    בפטאיה תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי טיפוח ומוצרי טואלטיקה איכותיים. סבונים מגולפים, תחליבי צמחים, אמבט בועות, שמני עיסוי, השריית רגליים, שמנים אתריים, נרות ריחניים ועוד. המוצרים הללו נמכרים בחנויות מזכרות רבות במחירים נוחים.

    איפה קונים:  חנויות מזכרות, קניונים ושווקים מקומיים.
    טווח מחירים:  שוב, המחיר משתנה בהתאם למותג ולאיכות. עם זאת, הם בדרך כלל מתחילים מ-TBH 300-500 ומגיעים עד ל-TBH 2000.

    4. ביגוד, ביגוד ואביזרים 

    בפטאיה, תוכלו למצוא בגדים נהדרים ועסקאות משתלמות בקניונים, שווקי רחוב וחנויות מקומיות. תוכלו למצוא חולצות טריקו מודפסות, מכנסי ג'ינס קצרים, גופיות, בגדי חוף, בגדי ים, סנדלים, נעלי ספורט, כובעי מקל ועוד. הרבה פעמים כדאי לרכוש בגדים מהשוק המקומי מאשר ממותגים גדולים, שכן האיכות טובה והמחירים סבירים.

    אם אתם מחפשים טרנדים עדכניים במחירים נוחים, בדקו את חנות הפומלו – זו חנות תאילנדית מפורסמת שדומה לזארה, המציעה טרנדים עדכניים במחירים נוחים.

    למעבר לכך, תוכלו למצוא דוכנים רבים של צמידים צבעוניים בקרבת חופים, עמדות אוטובוסים ושווקים מקומיים. בחרו מגוון צבעים בהירים ודוגמאות יפות כמזכרות להביא הביתה. הצמידים האלה עולים רק כמה באט ונראים מעולה. בנוסף, תוכלו למצוא ארנקים וארנקים צבעוניים ויפים שנעשו על ידי אומנים מקומיים.

    איפה קונים:  ביגוד מפומלו, AIIZ (א' עד ת') או שוק הרחוב המקומי שתמצאו ליד חופים, עמדות אוטובוסים ועל שבילים.
    טווח מחירים:  TBH 100 – 150 לפריטי לבוש.

    5. אבני חן ותכשיטים

    ב-98 North Pattaya Road, Naklua, ממוקם אוסף החן העולמי, המוזיאון הבולט באסיה לאבני חן ואבנים. המוזיאון מציג אוסף מרשים של עגילים, צמידים, שרשראות, תליונים, טבעות ועוד. בנוסף, ב-North Pattaya Road תמצאו את גלריית הג'מס פטאיה. בדקו שווקים מקומיים במחירים נמוכים ואל תשכחו להתמקח.

    איפה קונים:  עבור אבני חן ותכשיטים באיכות גבוהה, אתה יכול לבדוק את The World Gems Collection ואת Gems Gallery Pattaya. מלבד אלה, שווקים מקומיים מוכרים גם אלה.
    טווח מחירים:  עגילים פשוטים, צמידים וסיכות מתחילים ב-TBH 100. סחורה באיכות גבוהה עשויה לעלות קצת יותר.

    6. תבלינים ורטבים תאילנדים

    אם אתה חובב אוכל תאילנדי, אז איזה מקום טוב יותר מפטאיה לקנות תבלינים ורטבים תאילנדים. סרירצ'ה, רוטב חריף, מטבלים חריפים, רוטב צ'ילי ותבלינים תאילנדיים מסורתיים; כדי שתוכל להנות מהאוכל התאילנדי גם אחרי החופשה.

    איפה קונים:  ניתן למצוא בכל חנות מכולת, בשוק הלילה Thepprasit ובזאר הלילה של פטאיה.
    טווח מחירים:  אלה עולים רק כמה באט, בערך TBH 5 – 100 תלוי במותג ובאיכות.

    פטאיה מציעה מגוון רחב של אפשרויות קניות למבקרים בעיר. בין אם אתם מחפשים בגדי מעצבים, מזכרות ייחודיות או חטיפים תאילנדיים טעימים, תמצאו הכל כאן. ממרכזי הקניות הגדולים ועד לשוקי הלילה ההומים, בפטאיה יש משהו לכולם. לכן, בפעם הבאה שאתם בפטאיה, הקפידו להקדיש זמן לחקור את יעדי הקניות של העיר.