צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    המסלול הטוב ביותר לצפון תאילנד בעוד שבועיים

    תרבות, הרים, הרפתקאות – הנה מדריך שלב אחר שלב כיצד לבלות שבועיים מדהימים בצפון תאילנד!

    אם אתה קצר בזמן, הקפד לבדוק גם את מסלול הטיול בן 7 הימים שלי לצפון תאילנד, זה מתבסס עליו.


    הזמן את הטיול שלך לתאילנד

    הזמן את הטיסה שלך

    הדרך הקלה ביותר למצוא מחירי טיסה זולים היא באמצעות מנוע חיפוש טיסות. אני אוהב להשתמש במומונדו או ב-Skyscanner כדי למצוא את עסקאות הטיסה הטובות ביותר ברחבי העולם.

    הזמן את הלינה שלך

    אני משתמש ב-Booking.com כל הזמן ואוהב את זה מכיוון שאתה יכול לחפש בעיר או בשכונה שלמה את המקומות הטובים ביותר ללינה ולסנן לצרכים הספציפיים שלך, כמו wifi בחינם, בריכה פרטית או רשת המלונות המועדפת עליך.

    אני גם מאוד אוהב את Airbnb כשאני מחפש דירות להשכרה או מקומות לינה ייחודיים יותר ברחבי העולם.

     הזמן את ההסעות שלך

    הדרך הטובה ביותר להזמין את הרכבות, האוטובוסים, המעבורות והעברות אחרות בתאילנד היא באמצעות 12Go.Asia.

     הזמינו את ביטוח הנסיעות שלכם

    בחירת ביטוח נסיעות מקיף טוב היא הדבר החשוב ביותר לעשות כאשר אתם מתכננים את הטיול שלכם. ביטוח נסיעות מגן עליך מפני מחלה בזמן נסיעה, פציעה בלתי צפויה, גניבה וכן ביטולים. החברה האהובה עלי לקניית ביטוח היא World Nomads.

    הזמן את הסיורים שלך

    מצא והזמין את כל הסיורים והדברים הטובים ביותר לעשות בתאילנד עם קבל את המדריך שלך. זה מהיר וקל והם מציעים את המחירים הנמוכים ביותר שראיתי בהשוואה לפלטפורמות הזמנות אחרות.

    יום 1 – רכבת בוקר מבנגקוק לאיותאיה


    צא מבנגקוק על ידי תפוס רכבת, כ-1,5-2,5 שעות לכיוון צפון. אחת הבירות ההיסטוריות של תאילנד, איותאיה נחשבה פעם לאחת הערים המרהיבות והגדולות בעולם ושימשה כמרכז "תור הזהב" של סיאם. כיום, זה ביתם של קצת פחות ממיליון אנשים.

    דרך מצוינת לראות את המראות של Ayutthaya היא באופניים ויש הרבה מה לשכור ליד תחנת הרכבת. לחלופין, אתה יכול לקחת טוק-טוק אם אתה רוצה טיול פחות אנרגטי, תמיד יש הרבה נהגים מסביב שמשמיעים בוז לתשומת לבך. קח את זה שהכי פחות דוחף ושמחה להתמקח איתך.

    מקדשי החובה של העיר כוללים את המגדלים האייקוניים בצורת פעמון של Wat Phra Si Sanphet והפראנג המתנשא להפליא של Wat Mahathat. יש עוד המון מקדשים מדהימים לראות. אם אתה חובב היסטוריה, תרצה לקחת את הזמן שלך כאן.

    אם מתחשק לכם טיול יום קל לאיותאיה ולחזור לבנגקוק בלילה במקום זאת, שקול את הסיור הזה כאן.

    בדרך חזרה לתחנת הרכבת, גם מוזיאון צ'אן קאסם שווה ביקור קטן. מבוסס על האתר של הארמון העתיק המקורי ושרידיו של הבניין הארצי האחרון; המוזיאון מציג אוצרות ויצירות אמנות מהעבר המהולל של העיר.

    הרבה מההצלחה של איותאיה הגיעה ממסחר בינלאומי וניתן לבקר בשרידי המחנות ההולנדי, היפני והפורטוגזי גם מחוץ לעיר.

    מעדן מקומי שחובה לנסות כאן הוא הסופר מתוק רוטי סאי מאי אשר מכונה לעתים קרובות כצמר גפן מתוק של איותאיה, סוג של סוכריות בצבעים עזים המוגש עטוף בפנקייק דק, זמין באחת מהבקתות הקטנות הרבות מהמקומיים.

    איפה לשהות באיוטאיה

    מלון באן טיי וואנג

    הקיפו את עצמכם באוכל טוב, צוות ידידותי, עתיקות תאילנדיות ועיצובים מסורתיים בסביבה ירוקה במלון Baan Tye Wang, אשר תמצאו קרוב מספיק למרכז העיר, ארמונות ומקדשים מקומיים שונים, אבל ממש רחוק מהמהום. קצת מנוחה אחרי יום מרגש אך מתיש של סיור.

    אם אתם עדיין ערים לגמרי, שכרו לעצמכם כמה אופניים וצאו לחקור. חוץ מזה, במלון Baan Tye Wang הם מציעים את מה שכולנו הנוודים הדיגיטליים אוהבים: חיבור wifi טוב!

    יום 2 – רכבת מאיוטאיה ל-Pitsanulok

    קצת מחוץ למסלול התיירות הרגיל, Phitsanulok נמצאת במרחק של כ-5 שעות נסיעה ברכבת מאיוטאיה ושמרה על חלק מהקסם המסורתי של עיר תאילנדית.

    למרות שהרבה מהאזורים ההיסטוריים נהרסו בשריפה לפני כמה עשורים, עדיין יש כמה דברים ששווה לבדוק.

    כמה מסירות הבית המסורתיות של העיר לאורך הנהר עדיין נשארו וכעת הופכות מחדש למסעדות ובתי קפה מקסימים, יש סדנה קטנה פתוחה לפסלי בודהה שממש מעניין להסתכל עליה. מי ידע שבעצם יש הרבה עבודה שצריכה ליצור בודהה?

    וכמובן שגם אתם תקבלו את התיקון שלכם בביקור בכמה מקדשים עתיקים.

    תבוא בשקיעה וכדאי לך ללכת לשוק הלילה, שהוא פחות קדחתני מאלה שבבנגקוק או בצ'אנג מאי, הוא בהחלט קטן יותר אבל נקודת התחלה טובה להתענג על מעדנים צפון תאילנדים שהחלקים הדרומיים של תאילנד בקושי יכולים לעמוד בהם. צאו לציד אוכל כאן!

    לינה ב-Pitsanulok

    כשזה מגיע ללינה ב-Pitsanulok, יש כמה אפשרויות טובות.

    בית P1

    אתה רוצה ללכת לחקור כמה שיותר ב-Pitsanulok מבלי לשלם הון על לינה? אז, P1 House הוא בדיוק מושלם בשבילך.

    ממוקם ישירות בלב מרכז העיר, לא תפספס שום דבר, בין אם אינספור הברים, המסעדות ובתי הקפה שתמצאו ממש בחוץ, או את המקדשים והאטרקציות הרבות והרבות שתמצאו, כל כך קרוב למקום שבו אתם נמצאים. שָׁהוּת. כמו כן, wifi הוא בחינם!

    מלון Wangchan Riverview

    אתה מרגיש שהגוף והנפש שלך צריכים מנוחה טובה ואינך מודאג מכדי לשלם יותר עבור חדר במלון? לאחר מכן, אולי תרצו לקרוא למיקום מעולה ברמת 3 כוכבים זה עם נוף נהדר לנהר הבית שלכם ללילה.

    בדוק את אחת מהמסעדות הרבות בקרבת מקום לאורך הנהר או צא לטייל בבזאר הלילה פיטסנולוק הסמוך. תיהנו מ-Wi-Fi בחינם ותמלאו את רמת האנרגיה שלכם במזנון ארוחת הבוקר הטעים בחינם לפני שתצאו לעוד יום מרגש בצפון תאילנד.

    יום 3 – אוטובוס מ-Pitsanulok ל-Sukhothai

    מ-Pitsanulok קפוץ על האוטובוס ישר ל-Sukhothai, עיר היסטורית קטנה שפופולרית בקרב מבקרים הפונים לאתר המורשת העולמית של אונסק"ו, הפארק ההיסטורי Sukhothai. הפארק השמור ללא רבב מקיף את עיר הבירה לשעבר סיאם בת 800 השנים, והוא מקום נוסף המושלם לטיולים באופניים או בטוק-טוק.

    סוקוטאי מתורגם פשוטו כמשמעו כ'שחר האושר' וסגנון האדריכלות הייחודי שלו הופך את המקדשים והמבנים האחרים שלה למחזה אמיתי שאפשר לראות. לפעמים אתה אפילו מרגיש שאתה במיני אנגקור וואט!

    האזור המרכזי לבדו מכיל 21 מקדשים תחובים בין העצים ובריכות צלולות; הגדול שבהם הוא Wat Mahathat שנבנה על ידי השליט המקורי של העיר במאה ה-13 ומכיל את המבנים המפורסמים בצורת לוטוס שהפכו לחלק מרכזי בסגנון האייקוני של העיר. כל כך יפה!

    הזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא בשעות הבוקר המוקדמות, מכיוון שהאוויר אינו חם כפי שתמצאו אותו בסביבות הצהריים.

    האזורים החיצוניים הפחות מתוירים הם גם ביתם של כמה פנינים היסטוריות. וואט צ'אנג לום גם כינה את השם 'המקדש מוקף בפילים' שמתגאה באוסף של פילים מגולפים בעדינות השומרים על הצ'די המרכזי שלו.

    ו-Wat Saphan Hin, 'מקדש גשר האבן' השוכן גבוה מעל העיר על צלע הגבעה המיוערת ומעניק נוף מדהים לאלו שעושים את הטרק.

    מוכנים לשנת לילה טובה אחרי כל כך הרבה היסטוריה תאילנדית עתיקה?

    הניחו את הראש בבית בוטיק אולדטאון

    ממש ליד הפארק ההיסטורי, מלון יוצא דופן זה יהווה את המפלט המושלם שלכם מכל ההתרגשות והמראות של היום. ודא, יש לך שיחה עם הבעלים הידידותיים שגרים ממש בסמוך, הם יוכלו לתת לך מידע ומפות ואולי גם יהיו טובים להמלצה אחת או שתיים של אוכל מקומי.

    מלבד זאת, יש לחם, פירות ומשקאות חמים זמינים לאורך כל היום לשירות עצמי או לבקר בשווקים ובחנויות הסמוכים לכמה חטיפים.

    יום 4 – אוטובוס מסוקוטאי לצ'אנג מאי

    עוד 6 שעות ברכבת צפונה ותגיע לאחת הערים האהובות עלי בכל תאילנד.

    אחת האטרקציות הגדולות ביותר של צ'אנג מאי היא האקלים שלה, האווירה הנינוחה והו, האוכל הטעים כמובן! הדרך הטובה ביותר לבלות את הערב הראשון בעיר היא לטעום ממנו מאחד משווקי הלילה והבזרים המפורסמים של העיר הרבים.

    מושפעים מאוד מהשכנות הצפוניות של מיאנמר, סין ולאוס, כמה מהדברים שחובה לנסות הם סלט בסגנון צפון תאילנדי, נקניק צפון תאילנדי וקארי אטריות ביצים צהובות קאו סוי. יש גם קארי חזיר מדהים שאפשר להתענג עליו.

    ואל תשכחו לסיים עם אורז דביק מנגו מסורתי, האהוב עלי ביותר אי פעם!

    שוק יום ראשון בערב בעיר העתיקה ושוק ערב שבת ברובע הצורפים הם גם המקומות המושלמים לאיסוף מזכרות מלאכת יד אותנטיות.

    הגיע הזמן למנוחה טובה מכיוון שמחר תוכלו לחקור הרבה יותר מהעיר המדהימה הזו!

    איפה הכי כדאי לשהות בצ'אנג מאי

    כשמסתכלים על מציאת לינה בעיר המרגשת והתוססת הזו, יש הרבה לבחירה, החל משאיות בתקציב סביר ועד למקומות בילוי יוקרתיים – בקיצור, יש משהו לכולם!

    הנה כמה אפשרויות לבחון.

    Le Naview @Prasingh

    Le Naview לא רק הולך בקלות יחסית על התקציב שלך, הוא גם מרוויח עם חדרים נקיים ונוחים, בריכה חיצונית וגינה והמיקום המושלם להתחיל לחקור ממנו את צ'אנג מאי.

    רק עשר דקות משדה התעופה וממוקם ממש בלב העיר העתיקה, לא תתקשו ללכת לסופרמרקטים, חנויות אוכל מקומיות ומסעדות, כמו גם הרבה מאתרי החובה של העיר.

    עם ארוחת הבוקר א-לה-קארט ואינטרנט אלחוטי חינם תקבלו תמורה טובה לכסף ולא תוכלו להשתבש על ידי הזמנת חדר כאן.

    99 מלון המורשת

    מכיוון שתאילנד היא די משתלמת עבור מטיילים באופן כללי, מומלץ לשקול להשקיע מעט בשהות מדהימה ובלתי נשכחת ב-99 Heritage. המיקום הנוח כמו גם שירות המוניות, בריכת השחייה, ארוחת הבוקר הפנטסטית והפנים והעיצוב היפים של המקום הם רק כמה דברים שיחרימו אתכם במלון הזה.

    להיות מפונק עם שירות ללא דופי על ידי צוות ידידותי ובעל יכולת יוצאת דופן זה מה שיעשה את כל ההבדל עבור שהות במלון רגילה. אולי אפילו תשכחו בשביל מה באתם לצ'אנג מאי מלכתחילה – זה ממש מדהים!

    יום 5 – יום חקר בצ'אנג מאי

    העיר העתיקה של העיר נגישה להפליא ברגל ויש בה עשרות מקדשים יפים לחקור. כמה מהפופולריים ביותר הם Wat Chedi Luang, Wat Phra Singh ו-Wat Chiang Man וכן Wat Phra That Doi Suthep המשקיף על העיר ממקומה בראש ההר.

    למסלול הטיול המלא בצ'אנג מאי, קדימה קראו את המדריך האולטימטיבי שלי כאן!

    הלילה שוב תלון בצ'אנג מאי.

    למידע נוסף על צ'אנג מאי – עיין במדריך הטיולים האולטימטיבי הזה, קרא על טיולי היום הטובים ביותר או בקרו בבית הקפה החתול בצ'אנג מאי.

    יום 6 – אוטובוס מצ'אנג מאי למאה הונג סון

    אני ממליץ לך לארגן הרפתקת טרקים כמה ימים מראש בצ'אנג מאי או באינטרנט.

    קבלו כמה חטיפים והתכוננו לנסיעה באוטובוס דרך ההרים כדי להגיע למאה הונג סון, מחוז דל אוכלוסייה קרוב לגבול מיאנמר. נסיעה זו באוטובוס אורכת בין 5.5 ל-8 שעות, תלוי במספר גורמים.

    אזור זה מטשטש את הקווים בין שתי המדינות עם אוכלוסייה מגוונת מבחינה אתנית. הנה נקודת ההתחלה שלך לטיול דרך נופי ההרים המדהימים מרחוק כשאתה מתעורר בבוקר.

    יום 7 – טרקים בגבעות מיי הונג סון

    מיי הונג סון היא הבסיס המושלם לעלות לגבעות שמסביב ולצאת לסיור טרקים כדי לבקר את שבטי הגבעות המקומיים.

    אם עדיין לא ארגנתם את הטרק שלכם, עכשיו זה הזמן, בתי הארחה רבים מציעים סיורים מודרכים, הבחירה היא שלכם אם אתם רק רוצים לטרק ליום אחד או אם יש לכם יותר זמן ולעשות אותו בן לילה מה שייתן לכם שלם חוויה שונה כשאתה שוהה בהרים עם אחת ממשפחות שבט הגבעות המקומיות.

    בסוף כל הרפתקת טרקים, טיול לספא הבוץ Phu Klon הוא דרך נחמדה לטפל ברגליים העייפות הללו ולספוג את כוחות הריפוי המוצעים של הבוץ המקומי.

    איפה לישון במאה הונג סון

    אתר הנופש גרין מאונטיין

    הנופים והנוף שמסביב שיש לאתר הנופש גרין מאונטיין להציע עשויים להשאיר אתכם מעט פעורי פה. זהו מקום נהדר למטיילים עם האטרקציות המקומיות הנגישות בקלות ובמרחק הליכה קצר בלבד – אחרי הכל מרכז העיר נמצא במרחק של פחות מקילומטר אחד משם.

    לבלות בגן היפה של המלון תוך העלאת כל הצילומים שלך מטיול הטרקים שלך, מכיוון שיש חינם בכל מקום. נשמע טוב?

    יום 8 – בוקר במאה הונג סון, ואז אוטובוס לפאי

    לפני קפיצה לנסיעה של 3.5 שעות באוטובוס לפאי, יש רק זמן לשוטט סביב האגם של מיי הונג סון עם המקדשים שמסביבו עם וואט ג'ונג קלאנג ו-וואט ג'ונג קאם המדהימים והשתקפויות הזכוכית שלהם. הכי יפה כאן בשעות הבוקר המוקדמות.

    התחנה הבאה היא הסוד השמור ביותר של תאילנד, העיירה ההיפית פאי. האוטובוס לוקח בערך 3.5 שעות אז אחרי אחר הצהריים של נסיעה. כשתגיעו, הקפידו להתרווח ולהירגע באחד מהברים או בתי הקפה הנינוחים של פאי ולחפור בכמה מהמטבח הצמחוני הבריא המפורסם שלה.

    עוד אחת מהאטרקציות המרכזיות שלה הן המעיינות החמים Tha Pai – בריכות חמות טבעיות השוכנות ביער, כמו גם גרסה הרבה יותר מצוננת של שווקי הלילה של צ'אנג מאי. לא תשתעמם זה בטוח.

    היכן ללון בפאי

    אתר הנופש Pai Vimaan

    להירגע לאחר יום ארוך של סיורים בצפון תאילנד ובסביבתה של פאי. אין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר באתר הנופש Pai Vimaan. עם נוף פנטסטי המשקיף על הנהר וההרים שמסביב, תוכלו להירגע ליד הבריכה, ליהנות מהנוף היפהפה או לפנק את עצמכם בעיסוי.

    לאחר שתסיימו, מקדש קלאנג המואר, וואט פרת'ט מיי ין ורחוב פאי, המתעורר לחיים בלילה, נמצאים במרחק הליכה קצר או רכיבה על אופניים בלבד.

    יום 9 – יום אחד בפאי

    למרות ההתחלה ההיפית השקטה שלה, פאי משגשגת כעת בתיירות בזמן שהיא עדיין מצליחה לשמור על האווירה הבוהמית הרגועה שלה, שהיא מושלמת לשבת בעיר במשך היום. למי שרוצה קצת יותר הרפתקאות, יש כמה מפלים מדהימים כמו מו פאנג ופאם בוק ותופעות הטבע The Land Split ו-Pai Canyon.

    השכירו קטנוע או אופנוע ופשוט סעו ברחבי העיר ועצרו היכן שבא לכם. התנועה סבירה, כך שגם אם אתה רק מתחיל לרכוב על קטנוע, אתה צריך להיות יותר מאשר בסדר כאן.

    אתה יכול להישאר עוד לילה בפאי או לקחת אוטובוס מאוחר אחר הצהריים חזרה לצ'אנג מאי. אני ממליץ על המאוחר יותר.

    למידע נוסף על נסיעות ואטרקציות בפאי ובסביבתה,

    יום 10 – שיהיה יום בפארק הטבע של הפיל

    הוא חוזר לצ'אנג מאי ליום בילוי עם פילים יפים. למרות שישנן הזדמנויות רבות לחוות פילים בתאילנד, רבים מהם אינם אנושיים ואינם מציעים לבעלי החיים איכות חיים טובה.

    עם זאת, פרויקט התיירות האקולוגית ושמורת החיות פארק הטבע פילים בצ'אנג מאי הוא מקום נהדר לבלות בו את היום בהתנדבות ובאינטראקציה עם הפילים שניצלו מחיי אכזריות והתעללות. בנוסף, זה ממש כיף ליצור אינטראקציה עם היצורים הענקיים אך הסופר עדינים האלה!

    שוב תישארו ללון בצ'אנג מאי לפני שתצאו לכיוון השני בבוקר.

    יום 11 – אוטובוס מצ'אנג מאי לצ'אנג ראי

    צ'יאנג ראי היא בסיס מושלם לחקור את הפינה הצפונית הזו של תאילנד מוקפת במדינות השכנות מיאנמר ולאוס. זוהי נסיעה של 3,5 שעות באוטובוס מצ'אנג מאי שניתן לעשות אותה בקלות בשעות הבוקר המוקדמות.

    ממוקם 15 ק"מ מצ'יאנג ראי, דקדנס השנהב המשובח של  המקדש הלבן, לתאילנדים הידועים כ-Wat Rong Khun, הוא אתר חובה מוחלט ויגרום לכם לפקפק במטרת המקדשים כולם ביחד.

    בהמשך לנושא הצבעים בקצה השני של הספקטרום תוכלו לבקר בבית השחור (Baan Dam) של תאילנד עם המבנה הכהה שלו ועיטורים העשויים ממאות קרניים של בעלי חיים, קונכיות ועורות. זה רק 30 דקות נסיעה מהמקדש הלבן משם.

    פארק האמנות והתרבות Mae Fah Luang הוא עוד אחד מנקודות השיא של צ'יאנג ראי וכולל מוזיאון של חפצי אמנות מאזור לאנה שמסביב, מספר מקדשים בודהיסטים ואוסף מדהים של אמנות עתיקה ועכשווית.

    טיפ נוסף לטיול: יש הרבה מה שמכונה "משולש הזהב" המוצעים כאן, שבעצם עוברים אותך על פני המקדש הלבן ואז לוקחים אותך לשיט בסירה על נהר המקונג לאורך הגבול שבו נפגשות תאילנד, לאוס ומיאנמר ואז לקחת אותך לשבט ארוך צוואר בהרים לביקור.

    לא ממש נהניתי מהסיור הזה מכיוון שהוא לוקח יום שלם עם התחלה סופר מוקדמת וחזרה אחרי רדת החשיכה כשרוב היום ביליתי בישיבה באוטובוס. זה אך ורק מראה את הצד התיירותי ואין בו שום דבר אותנטי ולא הייתי ממליץ לקחת את זה.

    היכן ללון בצ'אנג ראי

    היי מלון צ'יאנג ראי

    המקום הייחודי והממוקם בנוחות מאפשר לכם לחקור את המראות, השווקים והאטרקציות של צ'יאנג ראי בקלות, בעיקר ברגל. אם אתם זקוקים לרכב נצלו את שירות המוניות של ההצעה להתנייד.

    הבריכה, הניקיון, הקסם והנוחות של החדרים, הצוות הידידותי והמועיל כמו גם ה-Wifi החינמי יעשו את שלהם כדי שתוכלו להירגע אחרי יום עמוס בעיר.

    יום 12 – טיול יום מיי סאלונג מצ'אנג ראי

    ביתו של תה אולונג ומפוזרים בטעם קטנטן של סין שנותרה מעברה הצבאי והאופיום, המבקרים ימצאו את העיירה Mae Salong נחה בגבעות שמעל צ'אנג ראי, במרחק של כשעה וחצי משם.

    האטרקציות העיקריות כאן הן מטעי התה המתרחבים בהם ניתן לבקר באופנוע והנהונים לכיבוש הסיני במוזיאון ההנצחה של הקדושים הסיני ובקבר הגנרל טואם. אל תפספסו לנסות אוכל יונאי אקזוטי טעים בזמן שאתם כאן.

    איפה לשהות ב-Mae Salong

    ישנם כמה בתים הרריים מעניינים שתוכלו לשקול להישאר בהם. אחרת עשו את הדרך חזרה ושנו לילה בצ'אנג ראי.

    המקום שלי

    על ראש הר Doi Mae Salong, My Place יעורר בך יראת כבוד עם נופים פנורמיים מרהיבים של העמק ולכיוון המקדש המואר לאורך כל העמק.

    המקלחות חמות, המיטות נוחות, החדרים מרווחים ונקיים, הצוות ידידותי והארוחות מספקות תמורה טובה לכסף. הקפד לבדוק את מטע התה הסמוך בזמן שאתה שם. תהנה מהשהות שלך!

    יום 13 – טיול יום דוי לואנג מצ'אנג ראי

    דוי לואנג, המשתרע על פני 11,00 ק"מ, הוא אחד הפארקים הלאומיים הגדולים בתאילנד, שנוצר על ידי שילוב של ארבעה פארקי יער מפלים. כפי שמרמז שמם, הפארקים הללו הם ביתם של אוסף מדהים של מפלים ותוכלו ליהנות ממגוון מסלולי הליכה שחוצים את האזור. כדי להגיע לכאן, אתה צריך לשכור טיפול עם נהג שייקח כשעתיים, או לחלופין, לקחת את האוטובוס שלהערכתי לוקח בערך 4 שעות.

    החודשים הקרירים יותר של נובמבר עד פברואר הם מושלמים לטיולים נרחבים כאן. הפארק הלאומי הזה הוא לא פחות משפע טבעי, יערות עבותים, בריכות טבעיות ומפלים בהם תוכלו לשחות בעיקר.

    הלינה היחידה בפארק היא קמפינג אבל אפשר לעשות זאת כטיול יום מצ'אנג ראי.

    אם יש לכם יותר זמן בטיול שלכם בצפון תאילנד, קחו בחשבון גם את העיירה המעט ידועה נאן, כפר נידח קרוב לגבול לאוס. זה נסיעה של 5 עד 6 שעות באוטובוס מצ'אנג ראי ושווה רק אם יש לך עוד כמה לילות לבלות.

    יום 14 – ביי תאילנד

    למרבה הצער, הגיע הזמן לטוס חזרה לבנגקוק היום. אתה יכול למצוא קשרים רבים ושונים מכאן.

    לחלופין, קחו את הרכבת או אוטובוס לילה מצ'אנג מאי בחזרה לבנגקוק.