צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    דברים לעשות בפטאיה עם ילדים

    מקדש בודהה הגדול, מקדש האמת, סיור באי האלמוגים, פארק המים Ramayana, Koh Samet, Art in Paradise, Ripley's Believe It or Not Museum, Flight of the Gibbon Chonburi, World Underwater Pattaya, Pattaya Floating Market, ועוד.

    הפוך את הטיול שלך לבלתי נשכח עם כמה מהדברים המרגשים ביותר לעשות בפטאיה עם המשפחה. אתה יכול למצוא את ההנאות הפשוטות ביותר של האומה או להיות מופתע מהאוצרות הבלעדיים. חקור תרבות, מדע, אמנות וטבע בדרכים שאולי מעולם לא דמיינתם. קפצו מאי אחד למשנהו או פשוט צפצו במגלשות המים בפארק המים של Ramayana.

    אחד הדברים המעניינים ביותר לעשות עם המשפחה בפטאיה הוא לבקר במוזיאון ריפלי תאמינו או לא, בו תוכלו ללמוד על פלאי העולם מלבד לראות ג'ירפות לבקנים. חלק מהדברים שילדים יכולים לעשות בפטאיה הם לראות את סיפורי העם של תאילנד מתעוררים לחיים במופע KAAN ולהשתחרר ברשת Cartoon Network Amazone. אם אתה רוצה להכיר את הקטנטנים לעולם הימי, ביקור בעולם התת ימי של פטאיה יכול להיות גם אופציה נהדרת.

    הנה הדברים הטובים ביותר לעשות בפטאיה עם המשפחה והילדים:

    01. חקור את מקדש הבודהה הגדול

    מקדש הבודהה הגדול מחזיק בולט ברשימה של מקומות לבקר בפטאיה עבור המשפחה, מרחיב סביבה שלווה שתגרום לכם להתאהב בשלווה שלו.

    הידוע בכינויו מקדש Wat Phra Yai, הוא כולל פסל מוזהב מפואר של בודהה וניתן אפילו לזהות את הנזירים מתאמנים סביבו. פסל העוצמה מוקם על ראש גבעת פראטומנאק ולעולם לא ניתן לדלג עליו מהעין.

    מיקום:
      בו פוט, מחוז קוסמוי, סוראט תאני

    תזמונים: 
     10:00 עד 18:00

    02 צא לרכיבה על פיל במקדש האמת

    אחד המקומות השלווים ביותר לבקר בפטאיה עם המשפחה הוא מקדש האמת שבנוי באלגנטיות עם עץ וכולל פסלים מדהימים של מוטיבים בודהיסטים והינדואים.

    המבנה הוא פשוט יחיד מסוגו והקצוות המשובחים והייחודיות של המקום הופכים אותו שווה ביקור. גובהו כמעט 105 מטרים והגילוף הידני העדין הוא מה שהופך אותו לאטרקציה תיירותית נפוץ בתאילנד.

    מיקום:  206/2 פטאיה-נקלוה, מחוז באנג לאמונג, צ'ון בורי

    תזמונים:  8:00 בבוקר עד 18:00 בערב

    03. חקור את חולות הזהב של אי האלמוגים

    האי האלמוגים הידוע בכינויו Koh Larn, הוא אי ציורי של תאילנד. מהתפאורות היפות עוצרות הנשימה ועד לחופים הפנטסטיים תמיד, כאן תוכלו לחזות בכולם. החולות הזהובים הנוצצים, המים ירוקי האזמרגד ומגוון רחב של הרפתקאות מים הופכים אותו למקום מושלם. לנסות פעילויות מים באי הוא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות עם המשפחה בפטאיה

    האי כולו רגוע והשלווה שזורה בהילה שלו מה שהופך אותו למקום מושלם עבור מחפשי נחמה וחובבי הרפתקאות כאחד.

    מיקום:
      הוא ממוקם במרחק של כמעט 7 ק"מ מפטאיה.

    שעות:
      7:00 בבוקר עד 9:00 בערב.

    04. תהנה קצת בפארק המים Ramayana

    הוסיפו גוון של התרגשות לחופשות שלכם והשתכשכו במגלשות בפארק המים Ramayana, שהוא אחד המקומות המרגיעים ביותר לבקר בפטאיה למשפחות.

    בהיותו אחד מפארקי השעשועים הגדולים בתאילנד, הוא משתרע על פני 45 דונם ומהווה מקום מושלם להתחדשות אם תרצו, תוכלו לרכוב על רכבת ההרים או Aquacoaster בקוטר של יותר מ-6 מטרים והם רק בחירה ללא חרטות. זה אחד הדברים הטובים ביותר לילדים לעשות בפטאיה. מלבד זאת, תוכלו לחזות ב-21 השקופיות האחרות שהן ייחודיות.

    05.תיהנו מפעילויות מים בקו סאמט

    Koh Samet, המכורבל במפרץ תאילנד, הוא אחד המקומות לבקר בפטאיה לילדים ורשימת שמות התואר לא נופלת בכל הנוגע להגדרת היופי של גן העדן הזה.

    מהחופים הבתוליים ועד למגוון הרפתקאות המים כמו צלילה, גלישת עפיפונים ועוד אינספור אחרים כאן אפשר לראות הכל. אם אתם מחפשים סביבה שלווה כדי לקבל את הרגעים הטובים ביותר עם יקיריכם, האי הזה הוא בשבילכם.

    בנוסף, ההילה של המקום די מנחמת והיא יתרון אם אתה מוסיף אותה למסלול הטיול שלך.

    מיקום:
      הוא ממוקם במרחק של 220 ק"מ מהעיר בנגקוק.

    זמנים
     : זריחה עד שקיעה.

    06. צפו באמנות בגן העדן פטאיה

    מחפשים דברים לילדים לעשות בפטאיה? The Art in Paradise Pattaya הוא המקום בשבילכם. עם 10 גלריות 3D שונות כאן אפשר להערים על העיניים, להצטלם יחד עם התמונות ולעשות הרבה יותר דברים משעשעים.

    לא רק זה, אלא שזוהי גלריית האשליה האופטית הראשונה של פטאיה שבה אתה יכול לא רק לקבל יום בלתי נשכח אלא גם לצלם תמונות מדהימות שנותנות מגע אמיתי.

    מיקום: 
     9 78/34 Pattayasaisong Rd, Bang Lamung District, Chon Buri

    תזמונים:
      9:00 בבוקר עד 9:00 בערב

    07. בקר במוזיאון Ripley's Believe it or Not

    אחד הדברים המעניינים לעשות בפטאיה עם המשפחה הוא ביקור במוזיאון ריפלי תאמינו או לא, בו תוכלו לפעור את הראשים המצומקים או פשוט לחזות בג'ירפות הלבקנים. מלבד זאת, תוכלו גם לאמץ סיור ל-200 גלריות הנושא, שכן כל אחת מהן מציגה משהו שונה וייחודי בתרבות.

    וודאו שאתם מצטרפים אליכם את החברים שלכם מכיוון שזה המקום בו תוכלו ללמוד על פלאי העולם.

    מיקום:
      10 218 Royal Garden Plaza Beach Rd, מחוז Bang Lamung, Chon Buri

    תזמונים: 
     11:00 עד 23:00.

    08. קחו חלק בפעילויות הרפתקאות בצ'ונבורי

    רוצה להיות טרזן ליום אחד? גלשו מטה מצמרת עץ אחת לאחרת בצ'ונבורי עם מעוף הגיבון. מכאן ניתן לצפות בתצפית של 360 מעלות על כל האזור שהוא חגיגה לעיניים.

    זה המקום שבו אתם חווים שילוב של קרבה לטבע והרפתקאות בבת אחת וזה מה שהופך אותו לאחד המקומות המדהימים ביותר לביקור ואטרקציות עם המשפחה בפטאיה.

    מיקום:
      Bang Phra, מחוז Si Racha, Chon Buri

    תזמונים:
      6:00 עד 22:00.

    09. סמן ביקור בגן הבוטני הטרופי נונג נוצ'

    הגן הבוטני הטרופי Nong Nooch הוא תענוג אמיתי לעיניים, הכולל קשת רחבה של גנים מטופחים ירוקים. מסירת ההנעה ועד לטיולי הפילים, כאן אפשר לחוות הרבה מהם.

    בנוסף, זה אחד האטרקציות בפטאיה עם המשפחה מכיוון שיש בה גנים, תצוגות יפות, מקומות בילוי ועוד כמה דברים שהופכים אותה למקום מושלם. סגנון הגנים הוא סגנון צרפתי ותיק והפריחה הצבעונית מהווה יתרון לקסמו.

    מיקום: 
     34/1 Tambon Na Chom Thian, Amphoe Sattahip, Chang Wat Chon Buri

    תזמונים:
      8:00 עד 17:00

    10. חתירה סביב בשוק הצף של פטאיה

    שכור סירה מונעת על ידי אדם וצאו לסיור אל הפלא הארכיטקטוני של האזור השוק הצף של פטאיה שהוא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בפטאיה למשפחה.

    השוק כולו כולל ארבע חטיבות וכל אחת מהן מציינת את החפצים והמעדנים של אזור צפון, דרום, מרכז וצפון מזרח. אם תרצו להתענג על התענוגות התאילנדיים האותנטיים, אז תוכלו להתענג על אטריות מנודלות, חוטיני פואי ואינספור מנות אחרות בשוק הזה. אחד הדברים הטובים ביותר לעשות עם המשפחה בפטאיה הוא קניות בשוק הצף.

    ודאו שאתם קונים לעצמכם מזכרת שכן לשוק הזול הזה יש רשימה רחבה של אפשרויות לכולם.


    מיקום:  12 451/304 Sukhumvit Rd, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri

    תזמונים:  9:00 בבוקר עד 20:00 בערב.

    11. צפו בחיים הימיים בעולם התת ימי בפאטאיה

    העולם התת-ימי של פטאיה, בראש מגוון הדברים הטובים ביותר לעשות בפטאיה עם ילדים, כולל עד שלושה אזורים מרגשים וכל אחד מהם כולל משהו אחר. אתה יכול לקיים אינטראקציה עם היצורים הקטנטנים באזור בריכת המגע או ללמוד על האמנה הימית במקום הזה.

    מלבד זאת, תוכלו ליהנות גם ממפגשי האכלה של המנטות והכרישים. לא רק זה, אלא אפשר גם לחזות ב-5000 סוגים שונים של דגים המהווים את היופי הימי של העולם התת-ימי.

    מיקום:
      22 22 11 Sukhumvit Rd, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri

    תזמונים:
      9:00 בבוקר עד 18:00 בערב.

    12. חקור את הפארק המיניאטורי של אירופה וסיאם

    מציגים דגם מוזר, מיני סיאם ומיני אירופה מציגות דגמים של מספר מבנים פופולריים בתאילנד ובמדינות אחרות. מגשר המגדל של לונדון ועד למגדל אייפל, כאן תוכלו לזהות את כל הבניינים.

    מלבד זאת, כאן תוכלו גם לחזות באינספור גרסאות מיני במקומות אחרים. אם אתה רוצה לעשות סיור עולמי בגרסת המיני של מקומות פופולריים, זה אחד הדברים הטובים ביותר לילדים לעשות בפטאיה.

    מיקום: 
     387 Sukhumvit Rd, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri

    תזמונים: 
     7:00 בבוקר עד 9:00 בערב.

    13. לבלות ערב בהנאה ממופע Kaan

    תנו לסיפורי העם של תאילנד להופיע לפניכם על ידי שחקנים מוכשרים ושימוש מצוין במיפוי 4D בתערוכת KAAN. ההופעות החיות הן שילוב של אקרובטים ואלמנטים שנוצרו באלגנטיות המעניקים למופע מראה תוסס.

    זהו אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בפטאיה עם ילדים וזוגות כאחד, מכיוון שהוא לא רק לוקח אותך לסיפורים עתיקי יומין של תאילנד אלא גם נותן לך הזדמנות ללמוד על התרבות וההיסטוריה.

    מיקום: 
     168, Thep Prasit Rd, מחוז Bang Lamung, Chon Buri

    תזמונים:
      14:30 עד 21:30.

    14. תהנה ב-Cartoon Network Amazone

    ממוקם במרחק של 15 ק"מ מדרום פטאיה, ה-Cartoon Network Amazone הוא מקום פנאי אולטימטיבי. ממש מהמופעים החיים ועד לאקרובטים מלאי האקשן, פארק הנושא 10 הזה הוא מקום בו תוכלו לבלות יום בלתי נשכח.

    זהו מקום בו תוכלו לפגוש את הדמויות המצוירות האהובות עליכם ולהוסיף גוון של ריגוש עם יותר מ-150 שקופיות בצבעים מרהיבים ושונים. אפשר להירגע יחד עם הבריכה או לגלוש למטה ממגלשות המים הארוכות ביותר של תאילנד וביקור במקום זה הוא אחד הדברים הטובים ביותר לילדים לעשות בפטאיה.

    מיקום: 
     888 Sukhumvit Rd, Na Chom Thian, מחוז Sattahip, Chon Buri

    תזמונים:
      10:00 עד 18:00

    15. חקור את פסלי הקרח של פרוסט הקרח הקסום של סיאם

    הרחבת שילוב של תרבות תאילנדית ובינלאומית, הקרח הקסום של סיאם הוא כיפת הקרח הראשונה והיחידה של פטאיה.

    כאן אתה יכול לקבל תובנה עמוקה על תרבות התאילנדית ולפעום את הפסלים השונים המתארים את סצנות הספרות התאילנדית. התפאורה כולה לבנה ונראית די מושכת לעיניים.

    אם אתה נשר תרבות או אוהב מקומות שקטים, אז זה המקום בשבילך ומקבל אותך בזרועות פתוחות.

    מיקום: 
     3 75/6 Nong Pla Lai, מחוז Bang Lamung, Chon Buri

    תזמונים:
      9:00 בבוקר עד 9:00 בערב.

    16. בקרו בגן החיות הפתוח Khao Kheow פטאיה

    אם אתה חובב חיות בר, סיור בגן החיות הפתוח Khao Kheow פטאיה אמור בראש רשימת הדברים שלך לעשות בפטאיה עם המשפחה. החל מיצורי חיות הבר, כלומר נמרים, פנתרים, תנינים, ועד מגוון רחב של צמחייה, המקום הזה הוא מקום משכן לכולם.

    הוא כולל יותר מ-8,000 בעלי חיים שהם מ-300 מינים שונים וחלקם נדירים בגן החיות עצמו. גן החיות מכסה את אזור צ'ונבורי אשר מפורסם בצמחייה הירוקה שלו וגן החיות עשיר למדי במונחים שלו והליכה לכאן היא אחד הדברים המדהימים לילדים לעשות בפטאיה.

    מיקום:
      235/7 Tambon Bang Phra, Amphoe Si Racha, Chang Wat Chon Buri

    תזמונים:
      8:00 בבוקר עד 18:00 בערב

    17. לבלות יום במוזיאון הדובונים

    לחבק את הדובים החמודים או לשחק איתם במוזיאון הדובונים שהוא גן עדן לילדים. כל 15 דקות, דוב אלביס פרסלי מגיע לשם כדי לבדר אותך בפעילויות שלו וביקור במוזיאון זה הוא ללא ספק אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בפטאיה עם ילדים.

    להפתעתכם, הוא אפילו כולל דוב לואי ויטון ששווה 2.1 מיליון והוא חמוד ורך במיוחד. לאחר ביקורכם, הקפידו לרכוש לעצמכם מזכרת מהחנות שבתוכה!

    מיקום:
      436/49, 1 Beach Rd, מחוז Bang Lamung, Chon Buri

    תזמונים:
      9:00 עד 20:30.

    18. הכירו את החיות בחוות הכבשים של פטאיה

    צפו בכבשים, בציפורים ובבעלי חיים אחרים בחוות הכבשים של פטאיה שכולה בנויה עבורם. כאן תוכלו לשחק איתם ולא רק זה אלא גם ליהנות מהאכלתם.

    כדי לשמור על מגזרי הבידור יש מופעים וכמה נופי משחק שהופכים את זה לאחד המקומות הטובים ביותר לבקר בפטאיה לילדים. מלבד זאת, אפשר אפילו ליהנות מכמה משחקים וליהנות כאן יום עמוס כיף עם המשפחה.

    מיקום:
      73, Nong Pla Lai, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri

    תזמונים:
      9:00 עד 18:00

    19. צאו לסיור דילוגים ב-3 איים

    אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בפטאיה עם המשפחה הוא לקפוץ מאי אחד למשנהו. הסיור מתחיל בקו פאי בו תוכלו לראות את החופים הבתוליים הבלתי מנוצלים ולהירגע במלואו.

    התחנה הבאה תהיה בקו רין המפורסמת בתור המקומות הטובים ביותר של תאילנד לשנורקלינג וצלילה בהם אפשר להתערבב עם האלמוגים.

    מיד לאחר מכן, תוכלו לבקר באי האחרון שהוא Koh Ling שהוא מקום בו ניתן ליצור אינטראקציה עם התושבים התאילנדים ולהתענג על המטבח התאילנדי המסורתי.

    מיקום:
      קו פאי, קו רין וקו לינג

    תזמונים:
      8:00 עד 17:00

    20. קחו חלק ב-Central Festival Pattaya Beach

    המפורסמת כמקום הדגל של קניות, סנטרל פסטיבל פטאיה ביץ' הוא הרבה יותר מקניון. ממותגי היוקרה ועד למסעדות הקלאסיות כאן אפשר למצוא כל מה שהם רוצים.

    מלבד זאת, דבר בולט נוסף בקניון זה הוא מיקומו הנופי המשקיף על מפרץ פטאיה. אסור לפספס את החולצות המסורתיות של פטאיה ולהתאחד עם החברים שלך בזמן שאתה מבקר ביעדים אחרים.

    כמו כן, ביקור במקום זה הוא אחד הדברים המדהימים ביותר לעשות בפטאיה עם המשפחה.

    מיקום:
      9 Central Festival Pattaya Beach 333/102 Pattayasaisong Rd, Bang Lamung District

    תזמונים:
      11:00 עד 23:00.

    21. בקרו בפארק האבן ובחוות התנינים של פטאיה

    החווה כוללת אוסף מדהים של צמחי בונסאי, עצים ופרחים צבעוניים. המקום הזה הוא יופי מעוצב שבו הדבר הטוב ביותר הוא מופע התנינים כאן הצוות משחק איתם ואפשר לצפות בו.

    מלבד זאת, תוכלו ליהנות גם ממעדני התנין שיש במסעדת הבית. בנוסף, ישנם עצים ננסיים, מדרכות ומאפיינים מרכזיים אחרים כמו פסלים ומאובנים של כמה עצים נדירים.

    מיקום: 
     1 22/1 Nong Pla Lai, מחוז Bang Lamung, Chon Buri

    תזמונים:
      8:00 עד 17:00

    22 תיהנו מארוחות ב-Pizza Plaza Pattaya

    האם אתה חובב פיצה? אוהבים לבשל? אז זה המקום שבו אתה יכול ליהנות מהטוב משני העולמות. בחר את הציפוי ושמור את הפיצה שלך לאפייה תאכל מה שאתה אוהב והוסף את התוספות שאתה רוצה.

    כל שולחן מוגש עם תנור אפיית פיצה ייחודי וכל שעליכם לעשות הוא לשים בו את סוג הפיצה שלכם כדי להתחמם. ובכן, אם לא אז אתה יכול פשוט להזמין את הארוחה שלך באמצעות טאבלט. ממש מהפיצות ועד הקינוחים המתוקים כאן אתה יכול להזמין כל דבר וזה אחד הדברים הכי טובים לעשות עם המשפחה בפטאיה.

    מיקום: 
     47/72-73 Bang Lamung District, Chon Buri

    תזמונים: 
     12:00 עד 9:00 בערב.

    24. סעו בספידוויי קארט של פטאיה

    קרטינג הוא אחד הדברים הבטוחים ביותר לילדים לעשות בפטאיה, שכן שלושת המסלולים פונים לטירונים ולמקצוענים כאחד. הילדים שלכם יכולים להשתתף במרוץ שנמשך עד עשר דקות ומהירויות של עד ארבעים קילומטרים לשעה.

    אתה יכול לקחת את הקטנטנים שלך בדו-מושבי, לוודא שהם הגיעו לגיל שבע שנים, ולבחור במירוץ. Pattaya Kart Speedway מציע גם הזדמנויות לקפיצת בנג'י, פיינט-בול, רכיבה על טרקטורונים ורכיבה בשטח עם באגי דיונה. 

    מיקום:  Thep Prasit Rd, פאטאיה סיטי, מחוז Bang Lamung, Chon Buri 20150, תאילנד

    עיתוי:  9:30 עד 18:30

    25. צפו ביופיה של העיר מנקודת התצפית של פטאיה

    ממוקם בראש גבעת פראטומנאק בגבולות דרום פטאיה, נקודת התצפית של פאטה היא נקודת תצפית פנומנלית המציעה תמונות מרגשות של מפרץ הסהר הפופולרי כאן. אתה נהנה מנופים מרהיבים של כל הנוף העירוני בשעות בין הערביים והשחר, מלבד טיול מהנה על הטיילת הארוכה שרחבה מספיק כדי להכיל קהל רב.

    אם אתם מוכנים ליהנות מנופים פנורמיים של ג'ומטיין ומקדש וואט קאו פרה באט המעניין, אז ביקור בנקודת התצפית של פטאיה יכול להיות אחד הדברים המושכים ביותר לעשות עם המשפחה בפטאיה.

    מיקום:  Soi Rajchawaroon, Pratumnak Hill

    עיתוי:  07:30 – 21:00

    26. להתפעל ממימוזה פטאיה

    קניות עד השפל הוא אכן אחד הדברים האידיאליים לעשות בפטאיה עם המשפחה, ומה טוב יותר מאשר לעשות זאת ביעד קניות עם נושא. נקרא גם עיר האהבה, רובע הקניות התוסס הזה כולל כ-300 מסעדות וחנויות בסך הכל.

    אתה יכול לטייל לצד התעלות הקטנות בשבילי הזיגזג או להתפעל מהמזרקה המוזיקלית המארחת מופעי ליידיבוי בסגנון טיפאני שאורכים עד 45 דקות. בהשראת העיר קולמר בצרפת, רובע הקניות הזה כולל ארכיטקטורה צבעונית ומאפשר לך לטעום מנות איטלקיות, רוסיות, תאילנדיות וצרפתיות אותנטיות. 

    מיקום:  28/19-20 2 Sukhumvit Rd, Na Chom Thian, מחוז Sattahip, Chon Buri 20250, תאילנד

    עיתוי:  11:00 – 21:00

    27. להירגע בחוף Jomtien

    אחד הדברים המענגים לעשות עם המשפחה בפטאיה הוא ללכת לחוף האקזוטי של ג'ומטיין וליהנות משהייה באתרי הנופש האלגנטיים על חוף הים. יש גם בקתות מוזרות שמציעות לכם שהות בתולית עם נוף לחוף ומנות מרטיבות שפתיים.

    מלבד היופי של החוף, Jomtien מציגה את הצד התרבותי של תאילנד, שם תוכלו ליהנות משלל מופעי קברט מקושטים ולהתענג על המטבח התאילנדי מהמסעדות כאן. כשאתם בחוף, אל תחמיצו את הביקור בשוק הצף רק כדי למלא את שקיות הקניות שלכם במזכרות לקחת הביתה. 

    מיקום:  החוף המזרחי של מפרץ תאילנד

    תזמון:  פתוח 24×7

    28. תיהנו ממופע של אלנגקרן

    אחד הדברים הכי סוריאליסטיים לעשות עם המשפחה בפטאיה הוא ללכת למופע התאילנדי אלנגקרן ולחזות בהופעות הליליות המהפנטות ביותר שמתארות את ההיסטוריה והמיתוס התאילנדי במלוא תפארתה. תיאטרון אלנגקרן המעוצב להפליא כולל במת הקסה המארחת הופעות של אמני פילים וכמה מסצנות הבמה המחשמלות ביותר הכוללות זיקוקים בטכניקת פירו.

    עם תפאורות במה עליזות ותוססים, המופע כאן מבטיח בידור מסוג אחר. אתה יכול לבחור במזנון בינלאומי מלא או ארוחת ערב תאילנדית לאחר ההופעה כאן. 

    מיקום:  Sukhumvit Road, Tambon Na Chom Thian, Amphoe Sattahip, Chang Wat Chon Buri 20250, תאילנד


    עיתוי: 
     18:00 עד 19:10 (פתוח מדי יום למעט ימי רביעי)

    29. חקור את אגם הכסף פטאיה

    אחד הדברים המרתקים ביותר לעשות בפטאיה עם המשפחה הוא לבקר בסילברלייק ולחקור את ייצור היין ותרבות הענבים. תיהנו מאוד ללמוד את תהליך ייצור היין מלבד טעימת הרוזה, היינות הלבנים והאדומים המיוחדים.

    במהלך הסיור של 30-45 דקות כאן, תתקלו בסיור בחשמלית חשמלית ותתפעלו מגני הפרחים בסגנון איטלקי, טחנות רוח, פסלים קלאסיים, מזרקות ומבנים. המקום הרומנטי הזה יכול להיות המקום המושלם לבלות בו כמה רגעים רגועים, לאכול ארוחת צהריים וליהנות מהנופים של האזור ההררי של פטאיה. 

    מיקום:  31/62 Moo 7 Na-Jomtien na jomtien, 20250, תאילנד

    עיתוי:  9:00 עד 18:00

    30. בקרו באקווריום המפלצות

    לראות מקרוב כמה מהיצורים האקזוטיים והפראיים בעולם באקווריום המפלצות הוא אחד הדברים המרגשים ביותר לעשות בפטאיה עם המשפחה. היציאה לחקר המדהים הזה של כמה יצורים שנראו נדירים היא תחושה שונה בפני עצמה.

    במהלך הפעילות נהנים מהליכה תת ימית במנהרות ומאכילים את הדגים. כשתעצרו ליד אזור הזוחלים, תופתעו מהנופים של תניני הלבקנים ועוד כמה מינים בסכנת הכחדה. תוכלו לראות מילים יוצאות דופן כמו טוקאנים, ויונים כתרות מערביות ולסיים את היום בחטיפת אוכל נהדר מ-Food Court. 


    מיקום: 
     8 125/1 Lieb Tang Rod Fai Rd, Nong Pla Lai, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, תאילנד


    עיתוי: 
     9:00 עד 18:00

    31. תנו לילדים שלכם להשתעשע בנמל לנד פטאיה

    הרשמה למבחר רחב של פעילויות הרפתקאות בנמל היא אחד הדברים המרתקים ביותר לילדים לעשות בפטאיה. אתה ובני משפחתך הקטנים יכולים להשתעשע בחדר הכושר לטיפוס עמוק, קרב לייזר וארץ הפלאות כאן.

    ארץ הנמל היא היעד הבטוח ביותר עבור ילדיכם, בו הם יכולים לרכוב, לנהוג ולרכוב על אופניים. ילדים יכולים גם לערוך זמן חגיגי באזור הכדור, המגלשה והפעוטות לאחר שהתחדשו באזור האוכל והמשקאות עם כמה תענוגות בריאים להפליא. 


    מיקום: 
     ליד Foodland Supermarket 7th Fl. של קניון HARBOUR PATTAYA קניון 190/25 Central Pattaya Rd, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, תאילנד


    עיתוי: 
     10:00 עד 20:00

    • אנו מבטיחים את פרטיות נתוני הקשר שלך. הנתונים האלה ישמשו רק את הצוות שלנו כדי ליצור איתך קשר וללא מטרות אחרות.

    אנשים שואלים גם על פטאיה

    1. מהם הדברים הטובים ביותר לילדים לעשות בפטאיה? 1. צפו בקרח הקסום הכפור של סיאם:  צפו בילדים שלכם צווחים בהתרגשות כשהם נכנסים לארץ הפלאות החורפית של סיאם. אתה בהחלט תאהב לגלוש במגלשות המים ולעבור בטיולי הקרח המסוכנים. הילחם בטמפרטורות הקרות כקרח, תחליק את המעילים והמעילים שלך.

      2. הכירו והאכילו את החיות בחוות הכבשים של פטאיה:
        תהנו מטיול מהנה בחוות הכבשים של פטאיה והתיידדו עם הסוסים הפרוותיים והחמודים, האלפקות והכבשים. הילדים שלך יאהבו להאכיל את הכבשים והכבשים התינוקות בעשב וחלב. השתתף במספר פעילויות מעניינות ומהנות כמו רכיבה על סוסים וחץ וקשת.

      3. תהנו במוזיאון הדובונים: לא משנה אם אתם אוהבים דובונים רכים או לא, אתם חייבים להגיע למוזיאון הדובונים רק כדי לחבק ולהרגיש את החמוד של הבובות הממולאות שמרכיבות את גן העדן הזה לילדים. שחקו עם הדובים החמודים או פשוט חיבקו אותם כשאתם מברכים את הדוב אלביס פרסלי שמופיע כל רבע שעה.

       4. צפו בחיות בר בגן החיות הפתוח של Khao Kheow:  בקרו בגן החיות הגדול ביותר של כדור הארץ, Khao Kheow Open Zoo במהלך ביקור אחר הצהריים או בוקר ולמדו על 8000 בעלי החיים השונים שחיים כאן. האכילו אותם בסביבות הטבעיות שלהם, ותזכו להיות חלק ממופעים אינטראקטיביים.

      צפו במצעד הפינגווינים של הומבולדט וצעו דרך עופות הציפורים של גן החיות בין מפלים, נחלים, בריכות ועצים.

      5. חקור את המיני סיאם: היכנסו לפארק הענק של מיני סיאם עם ילדיכם ולחצו על התמונות של גרסאות מיני של ציוני הדרך המפורסמים, הארכיטקטורות והאנדרטאות התאילנדיות. המונומנטים האלה הם בגודל המושלם להערים על חבריך עם תמונות של סיור עולמי.

      6. תתפלאו מהיופי הימי בעולם התת-ימי:  הרגישו את בעלי החיים הימיים ודגים אחרים בבריכת המגע של העולם התת-ימי, שם אתם נותנים חוויה ייחודית למדי. תופתעו להבחין בקרני הנשרים, המדוזות המרקדות, כרישי האחות והכרישים הקרועים עם קצה שחור באזור האוקיינוס-ים.
    2. מהם הפארקים הטובים ביותר לילדים לבקר בפטאיה? 1. פארק הנמרים:   כדי לחוות עימות קורע לב עם מיני החתולים הגדולים ביותר, עליכם לבקר בפארק הנמר. כאן תוכלו לבוא, קרוב ואישי עם הנמרים ולהצטלם איתם.

      2. פארק האבן וחוות התנינים של פטאיה:  בקרו בפארק האבן ובחוות התנינים של פטאיה כדי לראות את הפרחים הצבעוניים, העצים, ואוסף מסיבי של צמחי בונסאי. היופי המעוצב הזה מפנק אתכם במופע תנין יוצא דופן מלבד זאת תוכלו ליהנות מכמה מעדני תנין במסעדה כאן.

      3. פארק מיניאטורי של סיאם ואירופה: אם תמיד רציתם לצאת לסיור עולמי, עליכם להגיע לפארק המיניאטורי של סיאם ואירופה רק כדי להסתובב בעולם תוך שעה או שעתיים בלבד. כאן תוכלו לראות את הגרסה המיניאטורית של המקומות הפופולריים בעולם ממש ממגדל אייפל ועד לגשר לונדון.

      4. חוות הכבשים של פטאיה:  אחד הדברים הכי משעשעים לילדים לעשות בפטאיה הוא ללכת לחוות הכבשים של פטאיה ולהאכיל את החיות והציפורים והכבשים כאן. החווה מציעה כמה נופי משחק ומופעים המאפשרים לך יום מלא כיף.
    3. מהם המקומות הטובים ביותר לבקר בפטאיה למשפחות? 1. מקדש האמת:  כדי לחזות במבנה עץ מלכותי המחזיק בפילוסופיה של הטוב והפאר של האמנות, עליך להגיע למקדש האמת. אסור לכם לפספס רכיבה על סוס או פיל כדי לחקור את מוזיאון הטירה הקולוסאלי.

      דבר נוסף שמומלץ ביותר הוא לשוט בסירה בסירה בת 100 שנה רק כדי ליהנות מהיופי הסוריאליסטי של המוזיאון.

      2. גן בוטני טרופי Nong Nooch:  לבשו את זוג הסניקרס הנוחים ביותר שיש לכם כדי לחקור את הגן הבוטני הטרופי Nong Nooch היפהפה המציג מגוון מרשים של גינון, ואוסף בולט של סחלבים ודקלים.

      3. קו לארן:  אם אתם רוצים לעסוק במגוון רחב של ענפי ספורט מים כמו הליכה תת-ימית בים, שיט בסירות בננה ומצנחי רחיפה, עליכם לבקר בבריחה השלווה של קו לארן. אי האלמוגים הזה מאפשר לכם להתפעל מהיופי של אחד החופים הטובים ביותר ולשכור אופנועים לטיול באי.

      4. אמנות בגן עדן:  אחת האטרקציות הגדולות ביותר של יום גשם או מקום שאליו אתה יכול ללכת רק כדי לברוח מהחום של העיר, חייבת להיות אמנות בגן עדן. המוזיאון הזה שמציג אמנות אשליה מאפשר לך ללטף את בטנו של לוויתן, ולהתמודד עם יצירות אמנות כמו חיים.

      5. פארק המים Ramayana: פארק המים הטוב ביותר והגדול ביותר בתאילנד חייב להיות פארק המים Ramayana שמציע יום טיול ממריץ לכל אחד מגיל שנתיים עד עשרים. תוכלו לגלוש על מגלשות הנחש, ולרכב דרך נהר עצל שמתפתל דרך גייזרים מבעבעים ומערות מסתוריות.

      6. מיני סיאם:  תהנה לראות את כל המבנים המפורסמים בעולם במקום אחד במיני סיאם שמציג דגמים של אתרים בינלאומיים פופולריים כמו בית האופרה של סידני, פסל החירות של ניו יורק ועוד רבים.
    4. מהו הזמן הטוב ביותר לביקור בפטאיה?נובמבר-מרץ הוא הזמן הטוב ביותר לביקור בפטאיה. הסיבה לכך היא שהזמן הזה רואה את מזג האוויר האידיאלי עם טמפרטורות מתונות וגשם מועט מאוד. תאהבו את מזג האוויר הנעים במהלך נובמבר-מרץ. אבל, אם אתה רוצה לדלג על עונת השיא שמצריכה קהל עצום של תיירים, אתה יכול לתכנן את הביקור שלך במהלך עונת המונסון (סוף יוני-אוקטובר).
    5. האם פטאיה שווה ביקור עם המשפחה? כן, פטאיה בהחלט שווה ביקור עם המשפחה מכיוון שהיא מציעה גזיליון פעילויות ידידותיות למשפחות. תוכלו לחקור את חולות הזהב של אי האלמוגים על סירת בננה עם הילדים או פשוט לבלות זמן חגיגי בגן הבוטני הטרופי Nong Nooch על ידי התמכרות לכל דבר, מטיולי פילים ועד לשיט בסירה.

      פטאיה מתהדרת בכמה מפארקי המים המדהימים ביותר, כמו גם פארק המים Ramayana ו-Cartoon Network Amazone שבהם אתה וכל המשפחה שלך יכולים ליהנות אינסופית.
    6. מה הם האטרקציות בפטאיה עם המשפחה בלילה? 1. גלה דברים ותהנה ב- Ripley's Believe It or Not!  אחד הדברים הכי מדהימים לעשות עם המשפחה בפטאיה הוא ללכת ל-Belief It or Not של Ripley ולשעשע את המוח עם תצוגות שלא יאומנו, עובדות וסיפורים מוזרים. יהיה לך פיצוץ לגלות אמיתות מפתיעות ודברים מזעזעים כשאתה בוהה בראשים המצטמצמים.

      2. חתירה סביב השוק הצף: השוק  הצף של פטאיה נשאר פתוח עד 20:00 בלילה ולכן אחד הדברים המהנים ביותר לעשות עם המשפחה בפטאיה הוא לבקר בשוק הזול הזה.

      אתה יכול לשכור סירה ולעצור בכמה מהמסעדות הטובות ביותר כדי להתענג על תענוגות תאילנדיים טהורים כמו חוטיני פואי, אטריות מוקפצות ועוד כמה מנות.

      3. לבלות ערב מהנה ליהנות מהמופע של KAAN:   אחד הדברים הכי מאיר עיניים לעשות בפטאיה עם המשפחה הוא לצפות בהופעות חיות של שחקנים מוכשרים בהופעה של KAAN ולצפות בסיפורי העם העתיקים של תאילנד מתעוררים לחיים.

      4. ארוחות התענגות בפיצה פלאזה:  אם הילדים שלכם אוהבים פיצה כמוכם אז אחד הדברים הכי מענגים לעשות בפטאיה עם המשפחה הוא להגיע לפיצה פלאזה ולהזמין מבחר רחב של פיצות עם תוספות טעימות ולחמם אותן בתנור הקטן הקבוע על השולחן.

      5. להתענג על יופיה של האמנות ב-Art in Paradise:  אחד הדברים שילדים יכולים לעשות בפטאיה הוא לבקר באמנות בגן-עדן, לחזות באשליות האופטיות ולהיות אחד עם כל היצירות כאן.