צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    טיול בתאילנד עם תינוקות וילדים קטנים 

    המדריך השלם לטיולים בתאילנד עם תינוקות וילדים בגיל הרך

    טיול לתאילנד עם לידים בכלל ותינוקות בפרט עשוי להיות מאתגר, אבל עם ארגון נכון זו בטוח תהיה חוויה מהנה ובלתי נשכחת.
    תאילנד.דום מתמחים באירוגוני טיולים מותאמים אישית, אז כדי להקל עליכם בארגון החופשה המושלמת, השאירו פרטים ונדאג לטפל בכל מה שצריך עבורכם.
    לנוחיותכם גם הוספנו מדריך שלם של כל המידע שתצטרכו במהלך הטיול.

    תאילנד הפכה ליעד תיירותי פופולרי מאוד בזכות האקלים הטרופי, החופים המדהימים, האוכל הנהדר, התרבות המרתקת והנוף המדהים שלה. זוהי מדינה שיש בה הכל, מג'ונגל ירוק ועבה ועד למים חמימים כחולים קריסטל והיא מקדמת בברכה מבקרים מכל תחומי החיים ומכל העולם.

    עם כל מה שש לתאילנד להציע אין פלא שהיא יעד מפתה לחופשות משפחתיות.

    המדריך שלנו לתאילנד

    האם זה בטוח לנסוע לתאילנד עם ילדים ותינוקות?

    בראש רשימת החששות של ההורים בנמצאת כמובן בריאות הילדים, רבים לא בטוחים אם לא מסוכן מידי, מבחינת מחלות וחום, לטייל עם תינוקות וילדים קטנים בתאילנד.
    לטוס עם תינוק בפעם הראשונה למקום שבו שירותי הבריאות אינם ידועים, מחלות שונות ואינכם דוברים את השפה יכול להיות קצת מרתיע אבל עם הכנה ותכנון נכון אפשר להתגבר על המכשולים ולהבטיח את בריאות הילדים.

    לידיעתך, איננו אנשי מקצוע בתחום הבריאות והמידע בדף זה מבוסס על המחקר שלנו.

    לכן, אם אתם נוסעים לתאילנד, אנו ממליצים לכם לבקר את הרופא הילדים כחודשיים מראש כדי לוודא הכל ולהשלים את החיסונים הדרושים.

    לא כל החיסונים יכולים להינתן לתינוקות וילדים קטנים אז הקפד לבדוק עם הרופא שלכם.

    האם לתאילנד יש שירותי בריאות טובים?

    בתאילנד יש מתקני בריאות מצוינים אבל אתם צריכים להיות מודעים לאן אתם הולכים ולמרחק ממתקני בריאות. אם תבלו את רוב זמנכם באיים Koh Ngai, Koh Mook ו-Koh Libong דעו כי יש להם מתקנים מוגבלים וכל מקרה חירום קיצוני מצריך לקחת סירת מנוע מהירה ליבשת.

    אתם בהחלט צריכים לוודא שיש לכם כיסוי רפואי הולם בביטוח הנסיעות שלכם

    שירותי הבריאות בתאילנד מסופקים על ידי שילוב של שירותים ממשלתיים, פרטיים וארגונים לא ממשלתיים. כולם טובים אבל מרכזי הטיפול הפרטיים יהיו פחות עמוסים ובעלי הציוד והכוח אדם הטובים ביותר.

    מחלה טרופית בתאילנד

    יש להיות מודעים, ולהמנע, מאזורי מלריה. רק אזורי הגבול המרוחקים של תאילנד הם אזור סיכון, קל להימנע ולא לכלול את האזורים האלה בטיול ולכן זו לא ממש סיבה לדאגה.

    קדחת דנגי נפוצה הרבה יותר באזורים עירוניים והיא נדבקת כמעט תמיד במהלך העונה הגשומה. מכיוון שאיו חיסון למחלה כדאי להמנע מטיול במהלך עונה זו, גם מסיבות של מזג אוויר טוב יותר. כמו כן, השתדלו לא שלא להישאר תקופות ממשוכות באזורים עירוניים.

    כמובן שיש להצתייד בדוחה יתושים טוב כדי להקטין עוד יותר את הסיכון, כדאי גם להביא רשת יתושים למיטה.

    האם תאילנד חמה מדי לתינוק?


    ברמה יומיומית החום היה הדאגה הגדולה ביותר שלנו לפני שהלכנו. הטמפרטורות, בזמן שהיינו בתאילנד, היו צפויות להיות גבוהות. כשקוראים את זה מראש זה נשמע כאילו זה יכול להיות בלתי ניתן לניהול עם תינוק וזו הייתה אחת הסיבות העיקריות לכך שהיססנו להזמין את הטיול שלנו.

    כן, חם. אבל זו לא הייתה בעיה. לפחות לא על החוף.

    עד מהרה הבנו את החשיבות של בריזה ומסיבה זו, בסופו של דבר נשארנו בחוף הרבה יותר ממה שתכננו במקור.

    עם רוח הים והצל של עץ, היה די נוח ליהנות מהטיול שלנו בתאילנד. אבל ברגע שעברנו פנימה וניסינו להסתובב עם מזוודות או ילדים במנשא, זה הפך להיות יותר מאבק.

    כתוצאה מכך, עשינו הרבה פחות עיסוקים פעילים ממה שציפינו. אני חושב שמה שאני מנסה לומר זה שבסופו של דבר היו לנו כמה שבועות נפלאים לרבוץ על החוף!

    צל הוא גורם חשוב באמת שכן החלק האמצעי של היום לא נוח בלעדיו. חשוב גם לדעת איך להלביש את התינוק לחוף הים ואנו ממליצים על בגדי ים המכסים את הידיים והרגליים (זה חוסך לשים קרם הגנה כל הזמן), וגם כובע עמיד למים. כמובן, הקפד להחזיק איתך הרבה מים בבקבוקים אם אינך קרוב לחנות כלשהי.

    האם יש זוחלים מסוכנים בתאילנד?

    הגענו מבריטניה, שם היצור המסוכן ביותר שאתם צפויים לראות בו ימוס, דאגנו מעט מעכבישים, מדוזות, עקרב וכו'.

    עשינו קצת מחקר ורוב העכבישים אינם מסוכנים, אבל הם יכולים להיראות קצת מפחידים! היה לנו אחד ממש גדול להיכנס לאחד מחדרי המלון שלנו.

    כשהלכתי לתפוס את העכביש הוא הפיל את כל רגליו! מנגנון הגנה מעניין!

    האם אתה יכול לקנות ציוד לתינוקות בתאילנד?

    דאגה נוספת הייתה האם נוכל למצוא את כל מוצרי התינוקות שהיינו צריכים. נכתבו הרבה מאמרים שקובעים שאי אפשר בקלות לקנות חיתולים.

    זה לא היה הניסיון שלנו בכלל, היה קל למצוא אותם בכל 7Eleven שנכנסנו והעלות הייתה דומה למותגי סופרמרקטים בבריטניה.

    אולי כדאי לשקול לקחת חיתולים לשימוש חוזר מכיוון שהם מפחיתים פסולת וידידותיים יותר לסביבה. מצאנו גם שמכיוון שחם והתינוק שלך לובש פחות בגדים, הרבה יותר קל לשטוף את החלק התחתון שלו עם הברזים החיצוניים, במקום להשתמש במגבונים לתינוק.

    חיתול שחייה רב פעמי בהחלט יועיל. 

    אולי באזורים פחות מתויירים, היינו מתקשים יותר לקנות חיתולים אבל זה לא היה בעיה עבורנו בכלל. אותו הדבר חל על מוצרי תאילנד לתינוקות אחרים, בתי המרקחת היו מצוידים היטב בכל מה שאתה חושב שתצטרך.

    הבאנו שקיות קלפול מהבית והם היו מאוד שימושיים אבל אתה לא צריך לדאוג שלא תוכל למצוא דברים בחנויות, פשוט תכננו מראש אם אתם הולכים למקום מרוחק או לאחד מהאיים שלא. יש הרבה חנויות.

     

    אוכל לתינוקות בתאילנד – בדרכים ואוכלים בחוץ

    בזמן נסיעה עם תינוק צעיר, זה יכול להרגיע לדעת שיש לך אוכל בטוח ובריא כל הזמן. עם זה בחשבון, יצאנו מהבית עם שקית מלאה למחצה בשקיות אוכל לתינוקות.

    זה לא הספיק לכל הטיול שלנו אבל היה אספקה הגונה כדי לעזור לנו כשהאוכל לא היה זמין או כשרצינו משהו מהיר וזול לאכול.

    חיפשנו די הרבה כדי למצוא מקום שבו נוכל למלא מחדש את המצרכים שלנו. הצלחנו למצוא כמה כיסוני אוכל לתינוקות של המותג המקומי בסלדן, בקו לנטה (לכו לסופרמרקט Lanta Mart שהם חצי מהמחיר מכמה מקומות אחרים).

    נראה שהשקיות זמינות למדי אם אתה יודע היכן לחפש, אבל בחנויות הקטנות הממוצעות שלך וב-7Elevens אין מוצרי אוכל לתינוקות, אז עדיף להצטייד כשאתה רואה אותם.

    כשזה מגיע לאוכל במסעדה הצלחנו להשיג כל מיני מאכלים נפלאים במחירים סבירים. הבנות אהבו לאכול אורז, וזה היה שימושי, אבל לא היינו מוגבלים לאוכל תאילנדי וגם אכלנו יותר פיש אנד צ'יפס מאי פעם באנגליה, ולמרות שהפיצות לא עמדו בסטנדרטים האיטלקיים, הן היו זמינות רבות.

    תמיד הלכנו עם גמילה מתינוקות ועודדנו את הבנות שלנו לנסות כל מיני מאכלים. אחרי הכל, מה אוכלים תינוקות בתאילנד? אורז ופירות בעיקר ממה שיכולנו לראות. הצלחנו להשיג פירות טריים נהדרים כמו פירות דרקון, מנגו, אננס ואבטיח.

    אכילה בחוץ היא זולה למדי. במקומות מוכווני תיירות גילינו לא פעם שיש להם כיסאות גבוהים (בדרך כלל האיקאה הטובים באמת).

    לקחנו איתנו רתמת כיסא של Tot Seat וזה הוכיח את עצמו כמועיל ביותר כשהיינו במקומות ללא כיסאות אוכל, ואנחנו בהחלט ממליצים על זה לכל מי שמטייל עם תינוק.

    באזורי החוף היה נפוץ למצוא במסעדות שפע של צעצועים מתנפחים, דליים ואפים ואזורי משחקים קטנים.

    זה נהדר, לא תמיד אנחנו אוהבים לאכול בחוץ עם הבנות כי זה יכול להיות קשה לשמח אותן בזמן שאנחנו מחכים (לפעמים אנחנו פונים לטאבלט לפעוטות), אבל עם מכשירי המשחק בהישג יד, הבנות יכלו לשחק בשמחה בזמן ההמתנה להכנת האוכל (למען ההגינות זה תמיד היה מאוד מהיר להגיע).

    דבר אחד שאהבנו הוא שיש כל כך הרבה יותר קבלה של ילדים במרחבים ציבוריים ובמסעדות בלי זוהר ההתנגדות שאנחנו מקבלים לפעמים כשאנחנו אוכלים בחוץ בבית.

    האם תאילנד ידידותית לתינוקות?

    תאילנד מאוד ידידותית לתינוקות. היא לא ידועה בתור 'ארץ החיוכים' לחינם והאנשים בתאילנד הם בדרך כלל מאוד ידידותיים, ותאילנדים אוהבים תינוקות. אתה תגלה שהאנשים שאתה פוגש הם מתחשבים ואדיבים ושהתרבות התאילנדית מאוד מקבלת תינוקות וילדים צעירים.

    סביר להניח שתקבלו תשומת לב רבה מהמקומיים, במיוחד אם תרחקו ולו במעט מאזורי התיירות העיקריים.

    אולי תגלו שהם רוצים להחזיק ולנשק את התינוק שלכם, מה שעלול להרגיש מוזר בהתחלה, אבל בקרוב תתרגלו לזה ולא אמורים להרגיש מודאגים.

    אנשים מקומיים ותיירים אסייתים עשויים בהחלט לרצות לצלם את הילדים שלך. לא הייתה לנו בעיה עם זה כל עוד הבנות היו מרוצות.

    אבל כמה פעמים כשהצלבנו שבילים עם המון אוטובוסים של תיירים סינים, כולם התגודדו סביבנו עם המצלמות בחוץ. זה הרגיש קצת מתנשא אז עשינו נסיגה נמהרת (זה היה למעשה בווייטנאם).

    תגלו שאנגלית מדוברת מאוד, אבל אם תצליחו לקלוט כמה מילים בתאילנדית, המקומיים יאהבו אותה.

    מתי הכי טוב לנסוע לתאילנד עם ילדים?

    בתאילנד יש אקלים טרופי עם עונות יבשות וגשומות ברורות. ההשפעות של עונות אלו משתנות ברחבי הארץ, אך בדרך כלל, העונה ה'קרירה' והיבשה בין נובמבר לאפריל נחשבת לזמן הטוב ביותר לבקר בו לחופשה טרופית עם תינוק.

    עונת השיא הזו אכן נעשית עמוסה באזורים מסוימים, אז אולי כדאי לשקול להזמין מראש את הלינה שלך.

    הזמנת טיסות לתאילנד

    תאילנד היא אחד השערים העיקריים לטיסות לדרום מזרח אסיה. זה אומר שאתה אמור להיות מסוגל למצוא טיסה שתתאים לצרכים שלך במחיר סביר. בנגקוק היא המרכז העיקרי, אבל יש 11 שדות תעופה בינלאומיים ואולי תוכל למצוא אחד שמתאים יותר לתוכניות שלך.

    טסנו לפוקט עם תינוק ופעוט כדי שנוכל להיות מיד ליד החוף ולהירגע אחרי המסע הארוך, במקום לקחת על עצמו את בנגקוק הקדחתנית והמעט מטורפת כיעד הראשון שלנו. זה היה כרוך בשינוי מהיר בדוחא בעוד שאפשר לטוס ישירות מלונדון לבנגקוק, אז זה קצת פשרה.

    עם זאת, זה הסתדר מהר יותר וזול יותר מאשר לטוס לבנגקוק ולקבל טיסה פנימית לפוקט או לכל אחד משדות התעופה באי.

    הדרך הטובה ביותר לבחון את האפשרויות שלך ולמצוא טיסה לתאילנד מהמיקום שלך היא להשתמש באתר Skyscanner. זה יבדוק את המחיר הזמין עם כל חברות התעופה ויאפשר לך לסנן לפי אפשרויות שונות כמו זמן טיסה, משך זמן, חברת תעופה מועדפת וכו'.

    זהו חיסכון נהדר בזמן וכסף וזו תמיד שיטת הבחירה שלנו להזמנת טיסות.

    מצא את המחירים הטובים ביותר והזמינו טיסות עם Skyscanner

    האם אתה צריך ויזה כדי לנסוע לתאילנד עם פעוט או תינוק?

    מטיילים מכל המדינות הגדולות דוברות אנגלית יכולים לבקר בתאילנד באמצעות תכנית הפטור של ויזה לתייר למשך 30 יום לכל היותר. אם זה מספיק כדי לכסות את הטיול שלך, אתה לא צריך לעשות שום דבר מראש ופשוט חותמת את הדרכון שלך עם ההגעה.

    ההנחיות הרשמיות אומרות שעליך להציג ראיות להמשך נסיעתך בתוך 30 יום, אך לא התבקשנו לספק זאת. הטיסה חזרה שלנו הייתה מוייטנאם הרבה מעבר למגבלת 30 הימים ולא היינו צריכים לספק ראיות נוספות.

    בהתחשב במספר האנשים שנוסעים יבשתית מתאילנד לקמבודיה, מלזיה או לאוס, זה חייב להיות נפוץ מאוד שלא להזמין נסיעות המשך.

    אם תחליט להישאר זמן רב יותר תוכל להאריך את הפטור ב-30 יום נוספים בשגרירות. התשלום עבור זה הוא 1900 באט. פעם זה היה נפוץ שאנשים מזיזים מהשהייה ומשלמים קנס, אבל הודעה שפרסמה לאחרונה קבעה שזה לא יתאפשר לאחר נובמבר 2018.

    לשהייה מעל 30 יום יש להגיש בקשה לוויזת תייר שתאפשר 60 יום במדינה. 

    חלופה היא לעזוב את הארץ ולחזור מאוחר יותר לפטור ויזה חדש, תצטרך לבלות כמה ימים מחוץ למדינה לפני החזרה.

    יש מגוון שלם של תמורות אם אתה צריך ויזות כניסה מרובות או משך זמן ארוך יותר, והכללים משתנים כל הזמן אז אנא בדוק עם שגרירות תאילנד לגבי המצב העדכני ביותר.

    מה לארוז לטיול בתאילנד עם תינוק

    אריזה בדרך זו פירושה שאנו מסוגלים להוביל את כל המטען שלנו בתוספת הבנות במנשאים שלהן (אלה חיוניים לחלוטין) כאשר אנו צריכים לנסוע בין בתי מלון וצורות שונות של תחבורה.

    5 הדברים המובילים שצריך לקחת (שאולי לא חשבתם עליהם):

    • בקבוק מים לילדים ואמבטיות אוכל מפלסטיק (אלה נהדרות)
    • מיטת נסיעות מתקפלת
    • רתמת כיסא Totseat לזמנים שבהם אין במסעדה כיסא גבוה
    • בגדי ים מגני UV כדי להגן על הילדים הקטנים שלך מהשמש ולהפחית מעט את כמות קרם השמש שאתה צריך להטביע עליהם.
    • משטח החתלה לנסיעות (לקחנו את זה וזה היה מושלם). זו הייתה קניה ברגע האחרון והייתה הדבר הכי שימושי אי פעם!

    להסתובב בתאילנד עם תינוק

    תרצה להקדיש מחשבה כיצד אתה מסתובב בתאילנד עם התינוק שלך. הסתמכנו על תחבורה מקומית בצורה של מוניות, מעבורות, טוק-טוקים ואוטובוסים.

    הדרך הקלה ביותר לארגן תחבורה ציבורית היא באמצעות 12go.com אשר יראה לך את כל אפשרויות הנסיעה שלך במעבורת, אוטובוס, רכבת, מטוס וכו', וזה הזול, המהיר והמומלץ ביותר. זה נהדר שיש את כל המידע הזה במקום אחד והופך את הנסיעה בין יעדים להרבה יותר קלה.

    לא לקחנו כסא בטיחות לתינוק לתאילנד ופשוט סמכנו על החזקת התינוק שלנו במנשא כשהיא נוסעת במוניות. אם תרצו להביא כיסא בטיחות תגלו שהמוניות לרוב מודרניות ובעלות נקודות איזופיקס להצמדה בטוחה.

    הגדולה שלנו מאוד אהבה את הטוק-טוקים, אולי הם היו גולת הכותרת של הטיול עבורה!

    ברור שמושב בטיחות לא יעשה שימוש רב בטוק-טוק. בהתאם למסלול הטיול שלך אולי תרצה לשקול לשכור רכב, זו בהחלט האפשרות הקלה ביותר להסעת הילדים והמטען שלך והכבישים הגונים.

    עדכון: גילינו את מושב הגבהה המדהים הזה לנסיעות Mifold עבור הפעוט שלנו והשתמשנו בו בטיול הארוך השני שלנו לדרום מזרח אסיה. זהו מושב הגבהה מבריק לתאילנד ובאמת זעיר כך שהוא לא תופס הרבה מקום במטען שלך, עיין בסקירה שלנו לגבי השימוש בו בתאילנד ובמלזיה.

    לא לקחנו עגלה אבל ראינו המון הורים אחרים שהיו להם והם הצליחו לדחוף את הילדים שלהם לאורך החוף בזמן שסמכנו על המנשאים שלנו.

    המדרכות לא מספיקות בתאילנד. בסך הכל, אני לא מרגיש שעגלות הן שימושיות כל כך, והן יכולות להיות כאב לסחוב אותן, אבל זה יהיה תלוי לאן אתה הולך וכמה נסיעות אתה מתכנן לעשות.

    עיין בסקירה שלנו על כמה עגלות קומפקטיות די מדהימות המושלמות לנסיעות.

    קנינו עכשיו חליפות הצלה משלנו לילדים. רוב המעבורות בהן נסענו היו מודרניות והרגישו בטוחות, אבל אנחנו מבלים זמן רב בדילוג על איים אז נחמד לדעת שיש לנו חגורת הצלה שמתאים להן.

    הם גם יועילו לשיט בקיאקים מכיוון שלא תקבלו חליפות הצלה קטנות עם השכרת הקיאקים שלכם (יש להם מידות פעוטות עם הקיאקים החינמיים באתר הנופש Koh Ngai).

    היכן לשהות בתאילנד עם תינוקות ופעוטות

    דבר אחד שהיה חשוב לנו מאוד בהרפתקה התאילנדית שלנו היה מקום לינה הגון שהיה נקי והרגיש בטוח.

    מיזוג אוויר היה חיוני לחלוטין עבורנו כדי שנוכל להימלט מהחום באמצע היום ולהיות מקום בו נוכל להתקרר.

    אנחנו מעדיפים להישאר בחדרים בנויים בצורה מוצקה, ולא בבקתות החוף הקלאסיות שלכם. בדרך כלל הם מרגישים בטוחים ובטוחים יותר והם מועדים פחות לחדירות מחיות הבר המקומיות.

    בפעם האחת שהיינו בבקתת במבוק בקו מוק עברנו לילה ללא שינה אחרי שמצאנו עכברים זוחלים בחדר, נכנסים ומתיקים שלנו ומנשנשים את הבגדים שלנו.

    זו לא הייתה באמת סביבה נוחה להביא את התינוק שלנו שזחל והכניס את כל מה שהיא מצאה לפיה.

    ככל שהטיול נמשך בסופו של דבר כולנו חלקנו מיטה אחת במקום למצוא חדרים עם מיטה שנייה עבור הפעוט שלנו. המיטות בדרך כלל ענקיות אז היה הרבה מקום לכולנו.

    מצאנו שכדאי יותר למצוא מלונות הכוללים מזנון ארוחת בוקר במחיר, ולא מקומות מעט זולים יותר ללא ארוחת בוקר. במקור ניסינו להכין ארוחות בוקר משלנו על ידי קניית אספקה מהחנויות, אבל זה יצא די יקר לארוחת בוקר די בסיסית.

    גם קניית ארוחת בוקר במסעדות הייתה יקרה למדי והמנות לא היו כל כך גדולות.

    מזנון ארוחת הבוקר של המלון אפשר לכולנו לאכול במחיר סביר, ובאופן כללי זה היה מגוון מאוד עם ביצים, מנות אורז ואטריות, פירות טריים, דגני בוקר וכל מיני דברים טעימים.

    מלונות רבים מאוד ידידותיים למשפחות ומספקים שימוש חופשי בצעצועים, אזורי משחקים ובריכות שחייה.

    לאן ללכת בתאילנד עם ילדים צעירים

    זוהי סקירה קצרה של כמה מהמקומות הטובים ביותר בתאילנד לבקר בהם עם ילדים. כתבנו המון פוסטים שמפרטים הרבה יותר על המקומות האלה ורבים אחרים,

    חופים ואיים

    אם אתם נוסעים לתאילנד עם תינוק או פעוט (או שניהם) אנו ממליצים בחום לבלות זמן הגון בחוף הים.

    בתאילנד היו כמה מהחופים הפנטסטיים בעולם ורבים מהם ידידותיים מאוד למשפחות.

    מההמולה של פוקט ועד לאיים נטושים (וכל מה שביניהם), תמצאו מקום שמתאים לצרכיכם ולמשפחתכם.

    קו לנטה

    אנו חושבים שקו לנטה הוא האי הטוב ביותר בתאילנד למשפחות. הוא מסודר היטב עם מלונות ומסעדות ידידותיים למשפחות ויש לו את כל המתקנים שאתה עשוי להזדקק לשהייה נפלאה.

    קרא עוד על האי המקסים הזה במדריך שלנו לקו לנטה שיעזור להסביר למה אנחנו חושבים שזה כנראה היעד המשפחתי הטוב ביותר בתאילנד. הוא נמצא באזור קראבי בתאילנד ולא רחוק מהעיירה באותו השם, שם יש המון דברים נהדרים לעשות עם ילדים בקראבי.

    התארחנו בכמה מקומות באי אבל ההמלצות המובילות שלנו הן:

    Lanta Resort –  אהבנו את השהות שלנו במלון  Lanta Resort , יש כמה בריכות שחייה נהדרות, מגרש משחקים, מזנון ארוחת בוקר מדהים והם אפילו מסיעים אותך בכרכרות גולף!

    בננה ביץ' ריזורט –  שהוא מאוד משפחתי ויש לו מגרש משחקים נהדר עם בית עץ, מגלשה ורשת טיפוס המשקיפה על החוף. יש להם עוד המון צעצועים לילדים לשחק איתם ובריכת שחייה נחמדה. זה כנראה אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בהם אם יש לך ילדים צעירים.

    קו נגאי

    ניתן לשלב את קו לנטה בקלות עם Koh Ngai הסמוך שהוא פשוט האי הטרופי המושלם ביותר ואחד המקומות האהובים עלינו אי פעם. אנחנו בהחלט אוהבים את זה כאן וחושבים שזה אחד  החופים הטובים ביותר בתאילנד  (שם למעלה עם חוף רייליי המפורסם הרבה יותר), כפי שתוכלו לדעת בקריאת המדריך שלנו לקו נגאי.

    המקום המועדף עלינו ללינה באי הוא  Koh Hai Fantasy Resort  שלדעתנו  המקום הטוב ביותר לשהות בו בקו נגאי למשפחות .

    נשארנו כאן בכמה הזדמנויות ואוהבים את זה. המקום כולו מיועד באמת למשפחות עם אזור משחקים קטן ממש ליד החוף המושלם ביותר עם נופים שאינם מהעולם הזה.

    זה טוב במיוחד כאן אם אתם מטיילים עם תינוקות ופעוטות מכיוון שילדים מתחת לגיל 4 יכולים לשהות בחינם והם אפילו עושים אוכל חינם לילדים מתחת לגיל 3 (אל תצפו למנות גדולות או לאפשרויות בריאות אבל זה משנה).

     

    פוקט

    אנחנו לא אוהבים את פוקט כמו האיים הקטנים יותר, אבל כדאי לשקול זאת אם אתם אוהבים מלונות נופש עם הרבה מתקנים ופעילויות. זהו אי גדול ובטח יש חוף שמתאים לסגנון שלך.

    אנו ממליצים להישאר כאן כמה לילות אם אתם טסים לנמל התעופה הבינלאומי של פוקט. ממש ליד שדה התעופה נמצא Naiyang Beach שהוא מקום מקסים להירגע בו לפני היציאה לאיים אחרים.

    התארחנו ב-  Dewa Resort Phuket שהוא מקום נהדר להירגע אחרי הטיסה שלך עם 2 בריכות שחייה נהדרות, חדר משחקים לילדים וחוף הים ממש מעבר לכביש.

    בנגקוק

    עיר הבירה הרועשת, התוססת והעמוסה, בנגקוק, היא התקפה על החושים ועיר יוצאת דופן לביקור.

    מהארמון הגדול ומקדשים בודהיסטים ועד לשוקי רחוב המגישים מעדנים יוצאי דופן, העיר היא כל מה שאתה מצפה ממטרופולין מזרחי.

    זה כולל את בעיות התנועה והזיהום, כמו גם את הסיכוי המרגש יותר לראות פיל הולך במעלה הרחוב. אולי זו לא בחירה ברורה לקחת ילד צעיר, אבל אנשים רבים מבקרים בבנגקוק עם תינוק.

     

    צ'אנג מאי

    האקלים הנעים והאווירה ההיסטורית של העיר הצפונית צ'אנג מאי הופכים אותה לבסיס פופולרי עבור תיירים, גולים ונוודים דיגיטליים.

    בדרך כלל קריר יותר מהדרום העיר מוקפת בהרים שופעים שבהם מקדשים, מערות ומפלים. עיין במדריך שלנו לצ'אנג מאי עם הילדים כדי לקבל כמה רעיונות מה לעשות והיכן ללון בעיר המקדש.

    אהבנו לחלוטין את השהות שלנו ב- Lanna Dusita Riverside Boutique Resort , זה קצת מחוץ לעיר שלדעתנו הוא יתרון גדול (הם מפעילים מיניבוס חינם לעיר, בערך 80 באט חזרה באמצעות Grab).

    צ'יאנג ראי

    קרוב לגבול עם לאוס ומיאנמר, צ'יאנג ראי שומרת על האווירה הנעימה של עיר פרובינציאלית מנומנמת.

    היא לא חייבת להתמודד עם מספר התיירים שיורד לצ'אנג מאי, אבל כאחת היישובים העתיקים ביותר בתאילנד יש לעיירה חלק נכבד של מקדשים וקשר חזק עם ממלכת לאנה העתיקה.

    מקום נהדר להירגע לכמה ימים קלים.

    קנצ'נבורי

    נסיעה קלה ברכבת מבנגקוק תיקח אתכם אל מקום מפלט מקסים זה על שפת הנהר, המפורסם בזכות הגשר על נהר קוואי, והוא ביתם של מספר אנדרטאות מלחמת העולם השנייה.

    קחו מלון נחמד ליד הנהר והירגעו. כאשר אתם מחפשים קצת יותר אקשן, תוכלו לפנות אל המפלים והמערות הסמוכים של הפארק הלאומי ארוואן.

    סוקוטאי

    פעם בירתה העתיקה של תאילנד, סוקוטאי היא כעת דרך לסט מרשים של חורבות והיא אתר מורשת עולמית.

    הפרוס על שטח גדול יהיה לכם מקום ליהנות מהחורבות בעצמכם והקטנים שלכם ייהנו לטפס במעלה המדרגה ולחקור את הפינות.

    שווקים צפים

    השווקים הצפים ב-Damnoen Saduak, ואמפוואה (פחות תיירותית ויותר אותנטית) הם דרך אקזוטית להפליא לעשות את קניות המכולת שלך.

    פעוטות ישמחו והמראות והקולות כשאתם מרחפים במורד הנהר בסצנות שנראות כאילו הן מתקופת עברו (חוץ מכל התיירים המחזיקים במצלמה כמובן).

     

    טיול עם תינוק ופעוט בתאילנד – מה היה קשה?

    הזמן שלנו בדרום מזרח אסיה עם התינוק והפעוט שלנו היה מדהים, אחד הדברים הכי טובים שעשיתי אי פעם. אבל לא הכל היה ורדים והיו אתגרים.

    המציאות של להיות רחוק עם הילדים הקטנים שלך היא שאתה צפוי לדאוג יותר ממה שהיית עושה בסביבת הבית שלך.

    לפני שעזבנו הבנות שלנו היו בריאות בדרך כלל אבל סבלו מהצטננות מתמדת במהלך חודשי החורף. בתאילנד הן היו בנות מאושרות ובריאות כמעט כל הזמן.

    אבל היו לנו כמה מקרים שהיו סיבה לדאגה.

    • התינוק שלנו חבט בראשו בהזדמנויות רבות. אחד מהם נראה די דרמטי עם שפה נשוכה.
    • הפעוטה שלנו התלוננה כל אחר הצהריים שהזרוע שלה לא עובדת ושהיא לא יכולה להרים אותה. – פתאום זה חזר לקדמותו. אין לנו מושג מה קרה.
    • התינוק שלנו צורח ללא שליטה כל הערב מסיבות לא ידועות – בקיעת שיניים? את רוב הדברים אפשר לצחצח בתור בקיעת שיניים כשאתה בבית. אבל כשאתה על אי נידח כל מיני דאגות מתרוצצות במוח שלך.

    כשדברים כאלה קורים אתה דואג יותר ממה שהיית דואג בבית. אתה נבהל קלות שמשהו רציני יכול להיות לא בסדר ומודע לעובדה שאתה לא באמת יודע לאן לפנות כדי לקבל עזרה רפואית או אם יהיה שם מישהו שמדבר אנגלית.

    זה משהו שאתה צריך להיות מוכן אליו אם אתה מטייל עם ילדים צעירים.

    מלבד דאגות בריאותיות ספציפיות, הבעיה הגדולה ביותר הייתה שהילדה בת 9 חודשים שלנו רצתה להרים ולאכול כל מה שהיא ראתה.

    במהלך הטיול שלנו, היא נראתה מתכוונת לאכול חול בשווי חוף שלם, אהבה לקפוץ חלוקי נחל וקונכיות בפיה ואכלה חיפושית אחת או שתיים במראה יוצא דופן.

    זה אומר שהיינו צריכים לשמור על ערנות ולפקוח עליה עין קצת יותר מאשר בבית שבו אתה יכול להגן על הסביבה בקלות רבה יותר.

    אהבנו את מועדוני הילדים באתר  הנופש Koh Lanta  ו- Dewa Phuket מכיוון שהם היו חללים בטוחים, נקיים וקרירים שהילדים יכולים לשחק בהם ואנחנו יכולים להירגע. שימו לב, אלו מקומות לקחת את הילדים הקטנים שלכם לשחק, לא איפה שאתם משאירים אותם עם הצוות.

    הרחק מהחוף, היה גם קשה להיות זחל פעיל מאוד שאהב לחקור בכל מקום. להתלכלך ולאבק היה בלתי נמנע ורק היינו צריכים לקבל את זה שהיא תיראה לפעמים כמו קיפוד רחוב דיקנסי.

    אף אחד מאלה לא היה בעיות גדולות ולא פגם בהנאה שלנו מהטיול, אבל הם דברים שכדאי להיות מודעים אליהם ולהתכונן אליהם בעת הזמנת טיול משלך.

    שוב, השהות ליד החוף הוכיחה את עצמה קלה יותר מאשר להיות בעיירות ובערים בהן ביקרנו בתאילנד, קמבודיה וויאטנם.

    האם כדאי לטייל בתאילנד עם תינוק או פעוט?

    אני מתפתה לענות על זה בגדול שכן, אבל רק אתה יכול לענות על זה עבור המשפחה שלך.

    אני יכול להגיד לך שהיה לנו זמן מדהים עם זיכרונות שיישארו איתנו לנצח. זה היה כל כך טוב שחזרנו בשנה שלאחר מכן לעוד חודשיים (אז נסענו גם לתאילנד עם פעוטות – ילד בן שנה ו-4)

    אי אפשר לנצח את הבילוי של זמן איכות ביחד כמשפחה בסביבה יפה, ואלה היו זמנים מיוחדים שבהם כולנו גדלנו יחד כמשפחה.

    אני מרגישה שהבכורה שלנו באמת התפתחה בתור ילדה קטנה בת 3 חכמת עולמית שהצליחה לקחת הכל בכוח. היא למדה כל כך הרבה וראתה כל כך הרבה דברים שלעולם לא הייתה חווה אחרת.

    היו כמה רגעים קשים וכן, טכנית קל יותר לגדל את התינוק בבית. אבל זה פשוט לא כל כך כיף!

    אם אתם מחפשים מקום עם מזג אוויר נהדר, חופים מדהימים ומקומיים ידידותיים אז אני חושב שקשה לנצח את תאילנד. יש בו את כל התשתית התיירותית שאתה צריך כדי להפוך את הטיול שלך לקלה, עם מתקנים ושירותי בריאות טובים מספיק כדי (בעיקר) להסיר את הדאגה מהטיול שלך.

    ברגע שתגיע לשם תגלה שיש המון משפחות שעושות כמוך. תאילנד היא יעד פופולרי מאוד עבור משפחות שוודיות וגרמניות, כך שיהיו עוד הרבה ילדים צעירים ותינוקות בסביבה.

    מהר מאוד תשכחו עד כמה כולם בבית חשבו שזה יוצא דופן ותתנחמו לדעת שלטייל בתאילנד עם תינוק או פעוט זה למעשה דבר נפוץ שאנשים עושים.

    אני מקווה שנהניתם מהפוסט הזה ושגרמנו לכם השראה לנסוע לתאילנד עם התינוק או הפעוט שלכם.