צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קופיפי עם ילדים

    מה לעשות בקופיפי עם ילדים?

    Phi Phi מציע כיף לכל המשפחה, שכן הארכיפלג מאפשר למבוגרים ולילדים ליהנות משמש, חולות רכים ומים צלולים. יש 6 איים בסך הכל, ולכולם יש משהו מהנה במזמינה, אם כי רוב החופשה שלכם תהיה בקופי פי דון, האי הגדול והמיושב היחיד בארכיפלג.

    תמצא הרבה מה לראות ולעשות עם המשפחה בזמן שאתה כאן, בין אם אתה מעוניין בנופים מדהימים או במאפיינים טבעיים מבריקים. פעילויות רבות זמינות ברחבי המנצלות את מלוא היתרונות של הטבע המפתה. בדוק כמה מהדברים המשפחתיים הטובים ביותר לעשות בפי פי.

    שנורקלינג בקופיפי

    הציץ לעולם תת ימי

    טוב ל:

    שנורקלינג בפי פי היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר הודות למים הצלולים ולשפע חיי הים שאתה ומשפחתך יכולים לחקור. כאשר הגאות מתאימה, אתה יכול לראות אלמוגים ומערך של דגים רק על ידי הצצה מתחת למים במסכה.

    מקומות השנורקלינג טובים במיוחד למשפחות מכיוון שהם רדודים להפליא וידידותיים לילדים, כך שלא צריך ניסיון קודם כדי ליהנות מכל מה שיש לשנורקלינג כאן להציע. תמצאו נקודות בכל רחבי הארכיפלג, כאשר כמה מהבולטים הם הין קלאנג ומפרץ הקופים.

    מיקום:  תאילנד

    שייט קיאקים בפי פי

    טוב ל:

    שייט קיאקים בפי פי מציע כיף משפחתי והרפתקאות עם מים רגועים שמבוגרים וילדים יכולים ליהנות מהם. שייט קיאקים הוא פחות פעילות אינטנסיבית כאן, ויותר דרך לתפוס את המראות תוך כדי נסיעה נינוחה בין איים.

    קל לשים את היד על קיאק הודות לשפע של שכירות זמינות בחופי קו פי פי דון. לחלק מהמלונות המקומיים יש גם השכרת קיאקים, אז קחו זאת בחשבון בעת ההזמנה. תמצאו הזדמנויות לשיט קיאקים בכל חופי האי המרכזי.

    מיקום:  תאילנד

    צלילה בפי פי

    חקור מתחת לגלים

    טוב ל:

    צלילה בפי פי מאפשרת לך ולמשפחתך לחקור את המגוון הביולוגי העשיר מתחת לגלים במים צלולים. תצורות הסלע והמאפיינים הגיאולוגיים שהארכיפלג ידוע בהם ממשיכים מתחת למים, שם תוכלו להעריך את היופי שלהם מנקודת מבט שונה לחלוטין.

    כשאתה צולל כאן, תמצא שפע של יצורים תת-מימיים לראות, כולל סוסי ים, שרימפס גמל שלמה ודגי טריגר. תמצא שפע של מדריכים שיעזרו לך ולכל אחד מבני משפחתך לצאת אם הם מעולם לא צללו לפני כן. מקומות צלילה יש בשפע מסביב לאי המרכזי.

    מיקום:  תאילנד

    סיורי צפייה בכרישים

    לשחות עם הכרישים

    טוב ל:

    סיורי צפייה בכרישים מאפשרים לך ולמשפחתך לשחות זה לצד זה עם היצורים המדהימים ולעיתים לא מובנים אלה בסביבה בטוחה. כרישי שונית שחורים מצויים בשפע במיוחד מול חופי קופיפי, והחוויה בטוחה אם תנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

    סיורי כרישים מקומיים מציעים את כל מה שאתה ומשפחתך צריכים כדי להיות בטוחים ולהתקרב ליצורים המרתקים האלה. בעוד שיש סיורים בכל רחבי האיים, אחד הפופולריים ביותר הוא לאורך הקצה המזרחי של לונג ביץ' ב-Phi Phi Small Shark Point.

    מיקום:  תאילנד

    מפרץ הקופים

    בקר במפרץ סמוך

    טוב ל:

    Monkey Bay הוא ביתם של חופים מרשימים, מאפיינים טבעיים יפים ואוכלוסייה מקומית של קופים. המקוקים כאן יכולים להיות מעניינים להסתכל עליהם, אבל עדיף לא להתקרב יותר מדי. שנים של מטיילים שהגיעו גרמו להם לצפות לאוכל מבני אדם.

    במפרץ זה, תמצאו חוף חולי זהוב מושלם לשחייה ולהירגעות. להגיע למפרץ זה אומר לצאת בסירה. אתה יכול לשכור סירה עם זנב ארוך כדי לקחת אותך ואת המשפחה שלך לכאן, או שאתה יכול לחתור בעצמך בקיאק ים. כך או כך, לוקח בערך חצי שעה להגיע ליעד זה.

    מיקום:  או נאנג, מחוז מואנג קראבי, קראבי, תאילנד

    מַפָּה

    לו דאלום

    תיהנו ממפרץ סגור עם מים חמימים

    טוב ל:

    • משפחות
    • בלתי שגרתי

    לו דאלום הוא מפרץ נעים ומבודד הידוע במים השלווים והחמימים ובחולות הלבנים הרכים שלו. גלים כמעט ולא קיימים כאן, אז זה פופולרי במיוחד בקרב משפחות עם ילדים צעירים יותר, מכיוון שהם יכולים להשתכשך ללא חשש.

    אחד ההיבטים היותר מעניינים של המפרץ הזה הוא שהמים רדודים ומתחממים די בקלות בשמש. בגלל זה, זה מרגיש לעתים קרובות כמו אמבטיה חמה, שיכולה להיות מרעננת בהשוואה למים הקרים של חופים מקומיים אחרים. הוא ממוקם על האי הראשי בצד הצפוני של האיסתמוס.

    מיקום:  ים אנדמן, 81000, תאילנד

    לו באגאו

    ראה חוף ציורי, ראוי לגלויות

    טוב ל:

    • משפחות

    Loh Bagao הוא מפרץ עם חוף שמציג את היופי הטבעי של פי פי עם חולות לבנים ומים מזמינים. החוף מושלם למנוחה ושחייה, כך שהמשפחה שלך יכולה למצוא כיף לא משנה איזה סוג של חוויה אתה מחפש.

    כשתבקרו בחוף הזה, תמצאו גישה נוחה לנוחות ושירותים. שלא כמו החופים והמפרצים המבודדים יותר, זה מרופד בבונגלוס, חנויות ומסעדות, כך שלא תצטרכו ללכת רחוק כדי לחטוף ביס או להתפנק עם קצת טיפול קמעונאי. הוא ממוקם על החוף הצפון מזרחי של האי הראשי.

    מיקום:  ללא שם Rd, Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81000, תאילנד

    פתוח:  24/7

    חוף הקופים

    תיהנו מחוף למרגלות צוק אבן גיר

    טוב ל:

    Monkey Beach הוא חוף ים מדהים במפרץ טונסאי, בו תמצאו חולות לבנים בין מי האזמרגד וצוקים נישאים. אתה ומשפחתך יכולים למצוא סיפוק בלקיחת היופי האסתטי של החוף הזה, אבל זו רק ההתחלה של מה שיש לו להציע.

    אתה יכול ללכת לשחות או לצאת בסירה למים, אם כי שנורקלינג היא בין הפעילויות הפופולריות ביותר. כפי שהשם מרמז, החוף הזה הוא גם בית לאוכלוסיית קופים. הכל ממוקם בצד הדרום מערבי של מפרץ טונסאי.

    מיקום:  קראבי 81000, תאילנד

    פתוח:  24/7

    מַפָּה

    טיול ברחבי הארכיפלג

    טוב ל:

    • משפחות

    סיורי קפיצות בקופיפי מאפשרים לך ולמשפחתך לחקור את האי המרכזי ומחוצה לו, תוך התבוננות במאפייני הטבע עוצרי הנשימה המצויים ברחבי הארכיפלג. תמצאו לא מעט דרכים שונות לחקור, אם כי רובן לוקחות אתכם בסירה לאיים השונים.

    סוג הסירה בה אתה נוסע תלוי בסוג הסיור שבו תבחר. אתה יכול להזמין סיור על סירה מפוארת יותר עם אוכל ושתייה מסופקים, או שאתה יכול להשיג סירת מנוע מהירה יעילה ולעיתים קרובות עוצרת במקומות מושלמים לשנורקלינג. תוכלו למצוא את הסיורים הללו יוצאים מכל רחבי האי המרכזי.

    מיקום:  תאילנד

    נקודת מבט של פי פי

    ראה את פי פי מנקודת מבט אחרת

    טוב ל:

    • משפחות

    נקודת התצפית של פי פי היא אחת הנקודות הטובות ביותר לתצפית על נופים מדהימים של האי והפאר הטבעי שלו. אתה ומשפחתך יכולים לעלות לנקודת התצפית לאורך שביל שקל לעבור בו, כך שאפילו לילדים צעירים יותר בדרך כלל לא יהיו בעיות לעלות למעלה.

    כשתגיעו לנקודת התצפית, תמצאו קו ראייה מדהים על פני האי שבו תראו את מי האזמרגד חתוכים על ידי סירות מהירות ומשאירות גלים לבנים בעקבותיהם. רחוק יותר פנימה, אתה יכול לראות מבנים ועצים על רקע צוקי גיר מכוסים בצמחייה ירוקה. נקודת התצפית ממוקמת ליד מרכז האי בצד המזרחי של האיסתמוס.

    מיקום:  או נאנג, מחוז מואנג קראבי, קראבי 81000, תאילנד

    פתוח:  מדי יום בין השעות 5:30-19:00

    טלפון:  +66 88 385 6628