צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    נמל התעופה הבינלאומי של קוסמוי

    נמל התעופה הבינלאומי של סאמוי (USM) הוא אחד משדות התעופה העמוסים ביותר בתאילנד. הוא בבעלות פרטית ומנוהל על ידי Bangkok Airways. שדה התעופה ממוקם בין חופי בופוט וצ'אוונג. נפתח בשנת 1989, יש לו עיצוב טרופי חזק מכיוון שלרוב הבניינים יש תכונות במבוק וסכך.

    שני הטרמינלים פתוחים, עם שפע של פרחים טרופיים המעניקים למטיילים אווירה של חופשת חוף. יש מעט אזורים ממוזגים, מלבד המשרדים וחנויות המתנות. שדה התעופה של סאמוי, המשרת בעיקר טיסות פנים, נחשב לשדה תעופה בינלאומי מכיוון שהוא מקבל גם טיסות מסינגפור והונג קונג.

    הגירה והעברות משדה התעופה של סאמוי

    בעוד ששדה התעופה הבינלאומי של סאמוי הוא אחד משדות התעופה העמוסים ביותר בתאילנד, תהליך ההגעה הוא חלק וקל יחסית. לעבור על הגירה, מכס, ומטען לוקח בדרך כלל זמן קצר.

    מבחר רחב של אפשרויות העברה זמין בנמל התעופה של סאמוי. תוכלו למצוא את אמצעי התחבורה הבאים באזור ההגעה:

    • מונית רכב פרטי
    • מונית מיניוואן פרטית
    • העברות מיניוואן משותפות
    • דלפקי השכרת רכב

    שימו לב שתצטרכו להמתין עד שיהיו למיניוואן המשותף לפחות 6 נוסעים לפני יציאתו.

    יש שירות אוטובוסים ציבורי מול בניין הישיבות של נמל התעופה. אוטובוסים יוצאים משדה התעופה כל שעה עגולה מ-7:30 בבוקר ועד 21:30 בערב. תוכלו גם לתאם מראש העברות לנמל התעופה או השכרת רכב לפני ההגעה לנמל התעופה הבינלאומי של סאמוי.

    מתקנים בנמל התעופה הבינלאומי של סאמוי 

    נמל התעופה הבינלאומי של סאמוי מארח אזור קניות ואוכל ייעודי בשם Samui Park Avenue. תמצאו כאן מבחר טוב של בוטיקים מפוארים, בתי קפה ומסעדות. אלה כוללים חנות של ג'ים תומפסון, סניף של Bookazine, פאב ופיצריה. זה די יוקרתי, לפעמים אפילו מארח מוזיקת ג'אז חיה.

    נמל התעופה הבינלאומי של סאמוי

    מיקום:  Bophut, Koh Samui, Surat Thani 84320, תאילנד

    Location: Bophut, Koh Samui, Surat Thani 84320, Thailand