צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    המסלול הטוב ביותר לחקור את צפון תאילנד תוך 7 ימים

    אם יש לכם רק שבוע אחד לגלות את החלק הצפוני היפה של תאילנד, אז זהו מסלול נהדר עבורכם לספוג את רוב המראות, הקולות והריחות.

    יום 1 – בנגקוק לצ'אנג מאי

    קחו טיסה מבנגקוק לצ'אנג מאי שאורכת שעה ועשר דקות בלבד. תגיעו לעיר היפה צ'אנג מאי אחר הצהריים ותשארו את הלילה הראשון שלכם בעיר העתיקה.

    הבירה הצפונית של המדינה, צ'אנג מאי, ישבה מוקפת בהרים הסמוכים מאז הקמתה בשנת 1296. יהיה לך את הזמן הטוב ביותר בעיר, לא משנה מה תבחר לעשות, רק וודא שאתה בוחר זמן טוב לבקר.

    אחת האטרקציות הגדולות ביותר של צ'אנג מאי היא האוכל שלה והדרך הטובה ביותר לבלות את הערב הראשון שלך היא לטעום ממנו מאחד משווקי הלילה המפורסמים של העיר. מושפעים מאוד מהשכנות הצפוניות של בורמה, סין ולאוס, כמה נסיונות חובה הם נקניק צפון תאילנד וקארי אטריות ביצים צהובות קאו סוי.

    הקפידו לקבל סלט בסגנון סאטה או צפון תאילנדי. ודא שאתה משאיר קצת מקום למנגו סטיקי רייס טעים, הקינוח המושלם שלי בתאילנד.

    שוק יום ראשון בערב בעיר העתיקה ושוק ערב שבת ברובע הצורפים מסביב לרחוב וואלאי הם גם המקומות המושלמים לאיסוף מזכרות מלאכת יד אותנטיות, בגדים ושאר כיבודים.

    אל תשכחו להתפעל מהמקדשים הזהובים המוארים להפליא לאורך הדרך.

    איפה לשהות בצ'אנג מאי

    כטיול ראשון לצ'אנג מאי, תרצו להישאר בעיר העתיקה של צ'אנג מאי מכיוון שרוב האטרקציות מורכבות יחד, אותן ניתן לחקור בקלות ברגל.

    מלון בוטיק באן קלאנג ויאנג

    טפל בעצמך! מלון בוטיק קטן זה עם 10 חדרים בלבד ממוקם ממש במרכז העיר ומציע חוויה ייחודית לשהות בו.

    זה נמצא במרחק הליכה משוק הלילה המפורסם של יום ראשון, כמו גם מקדשים, חנויות ומסעדות נמצאים במרחק של זריקת אבן משם. אתה בוודאי תרגיש מיוחד להישאר כאן!

    לינה וארוחת בוקר

    אם אתם בעלי תקציב מוגבל ומחפשים משהו קצת יותר זול לשהות בעיר העתיקה, אז ההוסטל הקטן והמסודר הזה הוא הבחירה המושלמת שלכם. אהבתי להישאר כאן מכיוון שהוא ממוקם בנוחות ממש ליד החפיר של צ'אנג מאי ממש מחוץ לצד הצפוני של העיר העתיקה במרחק הליכה קל לכל האטרקציות שחובה לראות.

    באכסניה יש מעונות ממוזגים בסגנון פוד שאני נהנה מהם במיוחד בגלל פרטיות מוגברת. יש גם חדרים פרטיים. בנוסף wifi חינם, דלפק קבלה 24 שעות ביממה ומסעדה קטנה ומקסימה עם מסעדה קטנה ומקסימה עם אזור חיצוני בו מגישים לך ארוחת בוקר בבוקר.

    יום 2 – צ'אנג מאי טו פאי

    העיר העתיקה של העיר נגישה להפליא ברגל ויש בה עשרות מקדשים יפים לחקור. זה יפה להסתובב בפלא בבוקר שכן תראה נזירים רבים הולכים ברחוב אוסף נדבות הבוקר המוקדמות.

    כמה מהפופולריים ביותר הם Wat Chedi Luang, Wat Phra Singh ו-Wat Chiang Man. כמו גם Wat Phra That Doi Suthep שמשקיף על העיר ממעלה ראש ההר שלה, שאליו אתה יכול להגיע בקלות עם אחד מהסונגטאו האדומים הרבים.

    יש הרבה מקדשים פחות מוכרים אחרים מחוץ לכיכר העיר העתיקה אם אתה מרגיש קצת יותר הרפתקני. פשוט קח Songthaew או סע בעצמך אם אתה מרגיש בטוח ברכיבה על קטנוע. אני מציע לבדוק את Wat Umong ו-Wat Suan Dok.

    לעוד אטרקציות בצ'אנג מאי, עיין במדריך הטיולים הענק שלי בצ'אנג מאי המכסה את כל האטרקציות בעיר.

    אחר הצהריים, קפוץ על מיניבוס לפאי, עיירת ההיפים החשאית החמורה ביותר בצפון תאילנד. הנסיעה באוטובוס אורכת כארבע שעות בכפוף לתנועה. הדרך לפאי סוערת למדי ואני ממליץ לקחת טבלית מחלת תנועה לפני שכן היא יכולה להיות מעט מחוספסת בהתאם לרכות הנהג שלך.

    איפה לשהות בפאי

    Family House Zen Boutique Resort

    בריכת מי מלח, אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה ובר המגישים אוכל תאילנדי ואירופאי, הסעות חינם באוטובוס ורק 150 מטרים מהמדרחוב המפורסם, ממתינים לכם כשאתם עושים צ'ק לתוך Family House.

    כל כך קרוב ועדיין רחוק ממרכז העיירה של פאי, Family House שוכן בשלווה ושלווה מוקף בהרים יפים ומהווה מקום נהדר לשהות בו במיוחד עבור זוגות. בחרו באחד מ-23 חדרי הבונגלו העצמאיים עם מיזוג אוויר במראה מודרני עם חדר רחצה פרטי.

    אזור הג'ונגל

    במרחק של 10 דקות נסיעה בקטנוע בלבד ממרכז פאי, אזור הג'ונגל שוכן מבודד בין הנוף הירוק והנפלא של פאי. אם אתה רוצה להתפעל מהשמש השוקעת מעל הג'ונגל וההרים מהערסל שלך, הרחק מסצנת ההמולה והמסיבות בעיר, זה המקום בשבילך!

    בחר מתוך בונגלוס בסיסיים קטנים אם אתה מחפש יותר פרטיות או לישון בחדר מעונות מעורב במחיר זול במחיר של 5.50 דולר ארה"ב! ארוחת הבוקר כלולה ותקבלו בדיוק את האווירה המצוננת שאולי חיפשתם בפאי.

    יום 3 – חקור את העיירה פאי

    למרות ההתחלה ההיפית שלה, העיירה הקטנה פאי משגשגת כעת בתיירות ועדיין מציעה למבקרים את ההזדמנות להירגע.

    אחת האטרקציות המרכזיות היא המעיינות החמים Tha Pai. בריכות חמות טבעיות אלו ממוקמות ביער ומציעות ניגוד יפה למרכז העיר פאי. כמובן, אתה לא יכול לפספס את שוק הלילה המכונה Walking Street.

    פאי ידועה בזכות המטבח הצמחוני הבריא שלה המוגש בהרבה בתי קפה וברים רגועים ונינוחים. למי שרוצה קצת יותר הרפתקאות, יש כמה מפלים מדהימים כמו מו פאנג ופאם בוק, תופעות הטבע The Land Split וקניון פאי. אתה יכול בקלות לשכור קטנוע ולנהוג בעצמך, התנועה כאן לא כבדה במיוחד, אבל כדאי להתאמן קצת בנהיגה בקטנוע לפני הנסיעה!

    יום 4 – פאי לצ'אנג מאי

    נצלו את הבוקר כדי לאכול ארוחת בוקר נהדרת או לחקור את המרכז המנומנם של פאי עוד קצת. לאחר מכן תמשיך את מסלול הטיול בצפון תאילנד על ידי נסיעה באוטובוס מפאי חזרה לצ'אנג מאי, שוב אורך כארבע שעות.

    תוכלו להישאר בצ'אנג מאי שוב למשך הלילה, אבל אולי הפעם תבחרו את הלינה שלכם באזור אחר של העיר.

    אני אוהב את האזור סביב כביש נימנהמין שבדרך כלל מכונה רק נימן. למעשה יש לא מעט מקומות ממש מגניבים לשהות בהם!

    נימן חי עם סטודנטים וצעירים מכיוון שהוא קרוב לאוניברסיטת צ'יאנג מאי. כמו כן, גן החיות של צ'אנג מאי וקניון MAYA המודרני שנפתח רק בתחילת 2014 נמצאים כאן.

    קניון MAYA מכיל בית קולנוע גדול כמו גם כמה ברים מגניבים על הגג ברמה 6. הנופים אל עבר הר דוי סותפ ומעל הבתים של העיר השטוחה אחרת צ'אנג מאי הם די מדהימים ושווה לבדוק ביום ובלילה זְמַן.

    עיין בחנויות הקטנות כאן אחר הצהריים, קבל עיסוי או פדיקור ובדוק את בתי הקפה והגלריות האופנתיים הרבות כאן.

    אם אתם אוהבים חתולים, אני ממליץ לכם לבקר ב-Catmosphere Cat Café המגניב באמת, שנמצא במרחק נסיעה קצרה במונית או 15-20 דקות הליכה מנימן לכיוון גן החיות.

    שהייה בצ'אנג מאי קצת אחרת

    דה צ'אי מלון המזרחי

    מלון דה צ'אי (De Chai Hotel) מציע נופים יפים המשקיפים על הר דוי סוטפ (Doi Suthep), מלון מסוגנן הכולל חדרים אלגנטיים ומרווחים, כולם מצוידים בחללי פנים ייחודיים ועיטורים מעץ טבעי. כל החדרים ממוזגים וכוללים חלונות ענק מהרצפה עד התקרה, טלוויזיית LED, מיני בר וכספת.

    לא תרצו לפספס את בריכת הגג המדהימה שבה תוכלו לצפות בשקיעה מעל ההרים או לספוג את השמש בשעות היום. יש אפילו חדר כושר עם נוף פנורמי של דוי סוטפ אם תרצו להתאמן בכושר.

    יש עוד הרבה אפשרויות לבחירה כמו מלון Eastin Tan האלגנטי ממש מול קניון MAYA או מלון Yesterday Hotel המקסים והקצת יותר זול.

    יום 5 – סיור בצ'אנג מאי

    הגיע הזמן לחקור את צ'אנג מאי ואת כל מה שיש לה להציע קצת יותר ולהיות הרפתקני!

    בחרו לצאת לטיול יום מחוץ לצ'אנג מאי, להיכנס ל-zip-line ולטוס דרך ההרים, לקפוץ לרפטינג לבנים, לצאת לטיול אופני הרים או פשוט להסתובב ליד האגם הסמוך, יש באמת כל כך הרבה מה לעשות. לעשות בצ'אנג מאי!

    יום 6 – צ'אנג מאי לצ'אנג ראי

    היום אתה טס לצ'אנג ראי! סעו באוטובוס הירוק VIP והגיעו לצ'אנג ראי כ-3 שעות מאוחר יותר.

    צ'אנג ראי משמשת לעתים קרובות כבסיס לטרקים אל הגבעות שמסביב כדי לבקר בשבטים מקומיים, מסיבה טובה כי זה ממש יפה כאן.

    לעיירה יש חלק נכבד של מראות מעניינים גם כן, תוך היתרון שהיא הרבה פחות עמוסה מהעיר האחות הגדולה שלה צ'אנג מאי.

    יש הרבה טיולי טרקים פופולריים של יום אחד ויומיים. וכמובן, אתה יכול לבחור לטרק לזמן ארוך יותר גם אם יש לך זמן. רק תוודא שאתה לא מבקר בעונה הלחה והחמה מכיוון שהטיולים נעשים יפה למרות שאתה באזור ההרים הקריר יותר.

    ממוקם 15 ק"מ מצ'יאנג ראי, דקדנס השנהב המעולה של Wat Rong Khun, הידוע גם בשם המקדש הלבן, הוא בהחלט אתר חובה. המשך נושא הצבעים בקצה השני של הספקטרום המבקרים יכולים לבקר בבית השחור (Baan Dam) של תאילנד עם המבנה הכהה שלו ועיטורים העשויים ממאות קרניים של בעלי חיים, קונכיות ועורות.

    פארק האמנות והתרבות Mae Fah Luang הוא עוד אחד מנקודות השיא של צ'יאנג ראי וכולל מוזיאון של חפצי אמנות מאזור לאנה שמסביב, מספר מקדשים בודהיסטים ואוסף מדהים של אמנות עתיקה ועכשווית. וכן, יש בעיר בזאר לילי מדי יום!

    לחלופין, האם תוכלו לצאת לסיור יום של משולש הזהב עד לגבול בו נפגשות שלוש המדינות תאילנד, מיאנמר ולאוס. עם זאת, מצאתי שהסיור היה הרבה נהיגה ולא ראיתי מספיק או מה שראיתי היה ממש תיירותי אז אני לא חושב שאעשה את זה שוב.

    איפה לשהות בצ'אנג ראי

    אם תחליטו לצאת לטרק של יומיים, סביר להניח שתשארו ללילה בכפר שבט גבעות מקומי בהרים. אחרת, יש הרבה אפשרויות ממש בעיר או גם קצת בחוץ.

    אתר הנופש Maryo

    לא ממש במרכז העיר אבל יש הסעות חינם למרכז ולכן Maryo Resort הוא מקום יפה לשהות בו אם אתם רוצים להירגע ולהיות קצת רחוקים מכל העומס. או שאתה יכול לשכור אופניים ולטייל באופניים. הצוות סופר ידידותי, יש אינטרנט אלחוטי חינם, אבטחה 24 שעות ביממה ובריכה חיצונית הממוקמת בין גנים ירוקים ויפים.

    יום 7 – צ'אנג ראי לצ'אנג מאי וחזרה לבנגקוק

    או שתסיים את הטיול חזרה לצ'אנג ראי ביום האחרון שלך או שתתעורר בצ'אנג ראי כדי לחקור עוד מהעיר.

    לבסוף, קפצו על אוטובוס חזרה לצ'אנג מאי אחר הצהריים וצאו לשדה התעופה כדי לתפוס מטוס לבנגקוק שלוקח כשעה בלבד.

    יש המון אטרקציות בכל שעות היום בבנגקוק, אבל בערבים ובשעות הלילה העיר באמת מתעוררת לחיים עם רוכלי רחוב, שווקים, ברים על הגג שמתמלאים ומוזיקה צועקת. אם אתה רוצה ליהנות, אתה בוודאי תמצא את זה כאן!