צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שדות תעופה בתאילנד

    האיים היפים להפליא והחופים הטרופיים של תאילנד מושכים מבקרים מכל רחבי העולם, מה שהופך את תאילנד ליעד תיירותי מועדף. כשמספר האנשים המבקרים בתאילנד גדל מדי שנה, היא מתמקדת יותר ויותר בתיירות שלה, הכוללת במידה רבה את שדות התעופה, ובכך מרחיבה את המתקנים בכל מקום שצריך. שדות התעופה בתאילנד מתאימים הן לנסיעות בינלאומיות והן לנסיעות מקומיות ומקושרים היטב מה המאפשר נוחות מירבית עבור המבקרים. בדוק את מפת שדות התעופה בתאילנד כדי לברר היכן נמצא כל שדה תעופה.

    14 שדות התעופה המובילים בתאילנד

    תאילנד מקושרת היטב עם יעדים שונים במדינה ומחוצה לה. לפניכם רשימה של שדות תעופה בתאילנד שאתם חייבים לדעת עליהם בזמן תכנון טיול למדינה טרופית זו.

    • נמל התעופה סוברנבומי (BKK)
    • נמל התעופה הבינלאומי דון מואנג (DMK)
    • נמל התעופה הבינלאומי של פוקט (HKT)
    • נמל התעופה של סאמוי (USM)
    • נמל התעופה הבינלאומי האט יאי (HDY)
    • נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג ראי (CEI)
    • נמל התעופה הבינלאומי או-טפאו (UTP)
    • נמל התעופה של קראבי (KBV)
    • נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי (CNX)
    • נמל התעופה הבינלאומי סוראט תאני (URT)
    • נמל התעופה הבינלאומי אודון תאני (UTH)
    • נמל התעופה סוקוטאי (THS)
    • נמל התעופה של פטאיה (PYX)
    • נמל התעופה Nakhon Sawan (TKH)

    1. נמל התעופה סוברנבומי (BKK)

    זהו  שדה התעופה הגדול ביותר בבנגקוק, בירת תאילנד. כמו כן, שדה התעופה העמוס ביותר במדינה, נמל התעופה סוברנבומי קיבל את שמו מ-HM King Bhumibol Adulyadej. פירושו 'ארץ הזהב' שהיה השם הקדום לאזור תאילנד-קמבודיה-לאוס-בורמה. זהו אחד משני שדות התעופה הבינלאומיים בבנגקוק. ממוקם 30 ק"מ מזרחית לבנגקוק ופועל בכל שעות היממה.

    יש לו 2 מסלולים מקבילים ומסלולי מוניות, מה שמקל על הגעה ויציאה ממנו. לשדה התעופה יש גם טרקלין יוקרה במחלקת עסקים של חברת Oman Air לנוחות המטיילים . מלון 600 חדרים, Novotel Suvarnabhumi נמצא ממש מול בניין מסוף הנוסעים, מה שהופך אותו די נוח למטיילים שצריכים להעביר כמה שעות בקרבה לשדה. זהו שדה התעופה הטוב ביותר לטוס אליו בתאילנד .

    מיקום:  999 Bangna – Trad Road, Racha Thewa Subdistrict, Bang Phli District, Bangkok 10540

    2. נמל התעופה הבינלאומי דון מואנג (DMK)

    נמל התעופה הבינלאומי דון מואנג, הינו נמל נוסף בבנגקוק,  הוא אחד משדות התעופה העתיקים ביותר של אסיה שהחל לפעול בשנת 1924. הוא נסגר כאשר סוברנבומי החלה לפעול, אך תנועה עצומה של מבקרים במדינה הובילה אותו להיפתח מחדש בשנת 2007. כעת הוא מרכז הנסיעות האזוריות והפנים. ממוקם בפרברים הצפוניים של בנגקוק, הוא מספק טיסות זולות ליעדים בתוך המדינה.

    השדה מציעה כמה חנויות בגדים וספורט כמה מסעדות אוכל וקפה. במקרה של עצירת ביניים, תוכלו לשקול ללון ב Amari Don Muang Airport Bangkok Hotel אם אתם מחפשים משהו נוח יותר מכסאות שדה התעופה. יש גם כמה טרקליני VIP, חנויות מזכרות ומתקני המרת כספים.

    מיקום:  222 Vibhavadi Rangsit Rd, Khwaeng Sanambin, Khet Don Mueang, Krung Thep Maha Nakhon 10210

    3. נמל התעופה הבינלאומי של פוקט (HKT)

    ממוקם במרחק של 32 ק"מ ממרכז העיר פוקט, נמל התעופה הבינלאומי של פוקט הוא שדה התעופה השני העמוס ביותרבתאילנד בשל המספר הגבוה של מבקרים שבוחרים בחופי פוקט היפים לחופשותיהם. כמעט 16 מיליון נוסעים טסים דרך נמל התעופה של פוקט בשנה.

    ההעברות משדה התעופה הן נוחות למדי, מכיוון שיש להם שירותים רבים כמו מוניות ציבוריות, אוטובוסים לשדה התעופה, לימוזינות ומיני אוטובוסים. תוכלו גם לנסות אוכל תאילנדי מדהים במסעדת Thai Airways International. בין כל שדות התעופה הגדולים בתאילנד, העיצוב האסטטי המיוחד שלו מקנה לו ייחודיות..

    מיקום:  Mai Khao, מחוז Thalang, Phuket 83110

    4. נמל התעופה של סאמוי (USM)

    נמל התעופה של סמוי הינו אחד משדות התעופה היפים בעולם. שדה התעופה משאיר רושם מתמשך על המבקרים בו עם חללי פנים מעץ בטוב טעם. ניתן לקחת מונית במחירים זולים למקומות הלינה. סירות מעבורות זמינים גם הם בקלות. טיסות ישירות לקואלה לומפור, סינגפור, פוקט ובנגקוק זמינות מכאן.

    אתה יכול ליהנות מעיסוי תאילנדי מסורתי בשדה התעופה ויש בו כמה מחנויות החגים המובחרות ביותר. שדה התעופה מקבל את פני המטיילים שלו בחום ובאירוח מוחלטים ויש חטיפים, משקאות ו-WiFi חינם ביציאה. מכל שדות התעופה בתאילנד, זה נמצא בראש הרשימה שלנו בגלל העיצוב ללא דופי שלו!

    מיקום:  Bo Put, מחוז קוסמוי, Surat Thani 84320

    5. נמל התעופה הבינלאומי האט יאי (HDY)

    ליד האט יאי נמצא שדה התעופה המרכזי הדרומי המרכזי של תאילנד. העברות משדה התעופה קלות שכן אוטובוסים ציבוריים יוצאים מהמקום. יש גם מתקן למוניות והדלפק נמצא ממש מחוץ לאולם ההגעות. בשדה התעופה יש מתקני המרת מט"ח וכספומטים לעזרת הנוסעים בו. לאוכל ומשקאות, יש כמה מסעדות ותוכלו גם לזהות דונקין דונאטס.

    ישנן כמה חנויות מזכרות יחד עם שתי חנויות פטורות ממכס כל אחת באולמות הנכנסות והיציאות הבינלאומיות. בתוך הטרמינל, ישנם מתקנים נוספים כמו חדר התפילה, מוסלמי ובודהיסטי כאחד. יש מתקנים רפואיים, חדר VIP, ספא וטרקלין עסקים תאילנדי Royal Orchid. מבין כל שדות התעופה בתאילנד, זה נמצא ברשימה שלנו בגלל הליך ההגעה והעזיבה הקלים שלו.

    מיקום:  99 Moo 3 Khlong La, Khlong Hoi Khai District, Chang Wat Songkhla 90115

    6. נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג ראי (CEI)

    במרחק של 10 ק"מ ממרכז העיר נמצא נמל התעופה צ'יאנג ראי בצפון תאילנד. אוטובוסים מקומיים נוסעים הלוך ושוב משדה התעופה. ניתן לשכור מוניות גם מחוץ לשער היציאה 3. בנוסף תוכלו לראות ביציאה את כלי התחבורה התאילנדי- הטוק-טוק. בכל שדה התעופה ישנם שני מתקנים להמרת מט"ח וכמה כספומטים.

    בשדה התעופה יש כמה מקומות אוכל כולל מאפייה וגלידריה. יש גם חנות ספרים למי שמאמין בשמירה על ספר בהישג יד בזמן נסיעה. שדה התעופה מכיל גם ספא, חדר מדיטציה וחדר תפילה. 

    מיקום:  404 Moo 4 Ban Du – Rim Kok Ban Du – Amphoe Chang Wat Chiang Rai

    7. נמל התעופה הבינלאומי U-Tapao (UTP)

    בין שדות התעופה ליד פטאיה, תאילנד נמצא נמל התעופה הבינלאומי U-Tapao השוכן באמצע הדרך בין פטאיה לראיונג. הוא ידוע גם בשם נמל התעופה של פטאיה. מלבד הפעלת טיסות מסחריות, נמל התעופה הוא גם תחנה אווירית של הצי המלכותי התאילנדי. הערים העיקריות ששדה התעופה פונה אליהן הן פוקט, קוסמוי, צ'יאנג מאי, האט יאי ואודון תאני בתאילנד, קואלה לומפור במלזיה, שנחאי, מקאו, ננצ'אנג ונאנינג בסין וסינגפור.

    יש טרמינל יחיד הפועל לטיסות פנים ובינלאומיות כאחד. ההגעה לפטאיה ולערים שכנות אחרות קלה מאוד מכיוון שיש שירותי מוניות ואוטובוסים טובים. בשדה התעופה ניתן למצוא חנות מזכרות, בית קפה, מסעדה, אינטרנט קפה ושירותי דואר. זהו אחד משדות התעופה הטובים ביותר בתאילנד.

    מיקום:  70 Moo 2 Sukhumvit Rd, Tambon Phla, Amphoe Ban Chang, Chang Wat Rayong 21130

    8. נמל התעופה של קראבי (KBV)

    כ-15 ק"מ ממרכז העיר נמצא נמל התעופה הבינלאומי של קראבי. טיסות פעילות מדי יום מבנגקוק ומקואלה לומפור. הוא משרת גם את דרווין וסינגפור. בשדה התעופה יש מתקן של מוניות פרטיות, העברות מיניוואן משותפות והשכרת רכב זמינות גם כן.

    בשדה התעופה יש שני מבני טרמינל שונים עבור טיסות פנים טיסון בינלאומיות. בשדה התעופה יש כמה כספומטים, יחד עם מתקן החלפת כספים. יש כמה מקומות לאכול ובית קפה. מטיילים יכולים למצוא גם חנות מזכרות קטנה בשדה התעופה.

    מיקום:  Nuea Khlong, Nuea Khlong District, Krabi 81130

    9. נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי (CNX)

    שדה התעופה של צ'יאנג מאי הוא שדה תעופה פופולרי ועמוס בעל שני טרמינלים מקשרים הפועלים לטיסות פנים ובינלאומיות. הנסיעה קלה בזכות מוניות והעברות למלון. בשדה התעופה יש חנויות להמרת מט"ח וחנויות פטורות ממכס לקניות. תוכלו למצוא כאן גם כמה חנויות לממכר עבודות יד מקומיות. מסעדה המופעלת על ידי תאי איירווייס פתוחה בקומה השנייה.

    מלבד זה יש כמה חנויות אוכל כולל דוכן פיצה ומקומות קפה. שדה התעופה מכיל גם טרקלין לנוחות המטיילים בו. טרקלין האקזקיוטיב Coral במסוף הבינלאומי שלו המספק מתקני מקלחת וטרקלין Bangkok Airways Blue Ribbon בטרמינל המקומי. הוא מספק גם אינטרנט אלחוטי חינם למשך שעתיים!

    מיקום:  60 Mahidol Rd, Su Thep, Amphoe Mueang Chiang Mai, Chang Wat Chiang Mai

    10. נמל התעופה הבינלאומי סוראט תאני (URT)

    שדה התעופה ממוקם במרחק של 21 ק"מ ממרכז העיר סוראט תאני. יש לו מסלול יחיד וטרמינל אחד גדול המספק טיסות פנים ובינלאומיות כאחד. מלבד הבסיס המסחרי, הוא פונה גם לצבא ומהווה בסיס RTAF פעיל. הנסיעה נוחה עם מוניות פרטיות ומיניוואנים משותפים.

    הסעות באוטובוס זמינות גם ליד יציאת הנכנסים לעיר סוראט תאני, קוסמוי, קופנגן, קראבי, פאנג נגה ופוקט. זהו אחד משדות התעופה הפעילים ביותר בתאילנד לצד פוקט. ישנן כמה חנויות פטורות ממכס יחד עם חנויות מזכרות. יש גם שני בתי קפה שבהם עם האוכל אפשר למצוא wifi. ולכל חובבי הספרים, יש גם מיני ספרייה!

    מיקום:  73, Hua Toei, Amphoe Phunphin, Chang Wat Surat Thani 84130

    11. נמל התעופה הבינלאומי אודון תאני (UTH)

    נמל התעופה הבינלאומי אודון תאני נקרא על שם המחוז בו הוא ממוקם. מחוז אודון תאני הוא חלק מאזור צפון מזרח תאילנד. מציע כיום טיסות לבירה, בנגקוק. הוא מקבל גם טיסות מלואיי וצ'אנג מאי.

    למעשה, שדה התעופה ממוקם על גבול לאוס ומשמש בעיקר לנסיעה לווינטיאן, בירת המדינה. נמל התעופה הבינלאומי אודון תאני הוא שדה תעופה מסחרי אך הוא משמש גם כבסיס לחיל האוויר המלכותי התאילנדי (RTAF). 

    מיקום : מחוז Mueang Udon Thani, Udon Thani 41000, תאילנד

    12. נמל התעופה סוקוטאי (THS)

    מקור תמונה

    נמל התעופה סוקוטאי ממוקם בצפון תאילנד ומשרת את מחוז סוקוטאי של המדינה. שדה התעופה נכנס לפעולה בשנת 1996. שדה התעופה עשה מספר מאמצים יעילים לעבודה ידידותית לסביבה, כולל עיצובו.

    למעשה, בשנת 2007 זכה שדה התעופה כטביעת רגל פחמן לארגון כדי להכיר במודעות שלו לנושאים של שינויי אקלים. כצעד לקראת שימור אנרגיה, אולמות ההגעה והיציאה של נמל התעופה סוקוטאי הם בניינים באוויר הפתוח. ייחוד זה הופך אותו לאחד מנמלי התעופה הטובים ביותר בתאילנד.

    מיקום : Khlong Krachong, מחוז Sawankhalok, Sukhothai 64110, תאילנד

    13. נמל התעופה של פטאיה (PYX)

    נמל התעופה פטאיה הוא שדה תעופה המשרת את עיר הנופש הפופולרית, פטאיה בתאילנד. אבל שדה התעופה המרכזי בפטאיה הוא נמל התעופה הבינלאומי U-Tapao שמחבר את העיר לאזורים אחרים בעולם. נמל התעופה של פטאיה ממוקם בצ'ון בורי שהוא מחוז במזרח מפרץ החוף של המדינה. פטאיה, חלק מצ'ון בורי, פופולרית עבור חופים וחיי לילה.

    מיקום : נמל התעופה של פטאיה (PYX), Na Kluea, Bang Lamung, Chon Buri 20150, תאילנד

    14. נמל התעופה Nakhon Sawan (TKH)

    Nakhon Sawan Aiport הוא שדה תעופה תאילנדי בקלאנג דאט, שהוא חלק ממחוז Nakhon Sawan של תאילנד. זהו שדה תעופה ציבורי המשרת את האזור. השם Nakhon Sawan מתורגם לתאילנדית ל'עיר שמימית'. זוהי העיר שבה נוצר נהר צ'או פראיה הפופולרי ממפגש של שני נהרות – פינג ונאן.

    מיקום : Klang Daet, Mueang Nakhon Sawan District, Nakhon Sawan 60000, תאילנד