צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    החופשה המושלמת תאילנד

    למי שעדיין לא יצא ל"ארץ החיוכים" של דרום מזרח אסיה, הסיכוי לתכנן טיול מפחיד באופן מובן: תאילנד גדולה יותר ממדינת קליפורניה ויש לה 76 מחוזות שונים מאוד, שלכל אחד מהם אישיות נבדלת. אז מאיפה בכלל מתחילים?

    זה המקום שבו אני נכנס לתמונה. הנה הסבר פשוט על ארבעת האזורים העיקריים של המדינה – ומה לעשות ברגע שאתה מגיע לשם.

    כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שאנחנו צוללים פנימה!

    • אני ממליץ לתכנן טיול בן 7-9 ימים
    • אני ממליץ לפצל את הטיול ל-3 או 4 מהיעדים המופיעים להלן
    • הדילוג בין ערים בתאילנד הוא סופר קל וזול (טיסות יכולות להיות נמוכות כמו 31 דולר הלוך ושוב – לא הגזמה, פשוט בדקתי טיסות בגוגל ומצאתי אחת בין בנגקוק לפוקט במחיר של 31 דולר בסך הכל)
    • טוק-טוקים הם למעשה דרך יעילה למדי להתנייד בעיר. חלקם אפילו מרמים עם נורות strobe ורמקולים!

    צפון תאילנד: צ'אנג מאי

    אלטרנטיבה שלווה לבנגקוק השוקקת, הבירה הצפונית ההררית של תאילנד היא גן עדן לאוהבי חיות, עם מקומות קדושים לפילים, מקדשי נמרים ואפילו ספארי לילה של "גן חיות לילי".

    איפה לשהות בצ'אנג מאי

    Raya Heritage
    זה המקום שבו התארחתי בטיול האחרון שלי ואני לא יכול להמליץ עליו מספיק. הכל בנכס הוא גן עדן טהור, ואני אוהב את זה שהוא ממוקם מחוץ לעיר ליד נהר פינג. להישאר כאן באמת מרגיש כמו בריחה. אני ממליץ על זה לירח דבש במיוחד.

    Four Seasons Resort Chiang Mai
    נכס חמישה כוכבים הוא כל מה שהייתם מצפים מ-Four Seasons – תשומת לב מוקפדת לפרטים, מקומות לינה נוחים ושירות מופרז – אבל הוא גם בהחלט אותנטי.

    סוויטות בסגנון ביתן משקיפות על שדות אורז סוחפות, ובית ספר לבישול במקום מלמד שפים לעתיד את נבכי המטבח הצפון תאילנדי.

    מלונות נוספים שהייתי ממליץ עליהם הם:  137 Pillars ,  Anantara , ו-  Akyra Manor .

    הדברים הטובים ביותר לעשות בצ'אנג מאי: חוות הפילים של פטארה
    יש הרבה מחנות לבחירה בצפון תאילנד, אבל מעטים זוכים להערכה רבה כמו פטארה, שם משתפים המשתתפים עם פיל מסור משלהם לאותו היום.

    תלמד כיצד להאכיל, לרחוץ ולתקשר עם החיה שלך בהדרכתו של מאלף מנוסה; בנוסף, צלם צוות מצלם את המסע ומשאיר אותך עם ספריית צילומים ראויים לאינסטגרם לקחת הביתה.


    צפון מזרח:  Nakhon Ratchasima

    האזור, הידוע באוכל החריף המטריף שלו, אינו מהווה מכה תיירותית במיוחד, אבל כפרים כפריים קסומים וחוות אורז שופעות מציגים את התרבות התאילנדית בצורתה הטהורה ביותר.

    איפה ללון ב-Nakhon Ratchasima : Muthi Maya
    אם אתה משתוקק לאווירה של אמצע שום מקום אבל לא רוצה להקריב נוחות – או אות Wi-Fi חזק – פנה אל Muthi Maya. מקום מפלט בן 30 וילות שוכן בתוך הפארק הלאומי קאו יאי, וניתן לארגן טיולים המתמקדים בטבע (כמו טרקים למפל Haew Suwat) על ידי צוות המלון המועיל.

    הדברים הטובים ביותר לעשות ב-Nakhon Ratchasima : משי סרי תאילנדי
    באותו אופן שבו איטליה ידועה בעור משובח ובפרובאנס בלבנדר ריחני, תאילנד היא מקום מפלט למשי ארוג ביד. את המבחר המגוון ביותר ניתן למצוא ב-Sri Thai Silk; הקפד להשאיר הרבה מקום נוסף במטען שלך.


    מרכז: בנגקוק

    בירת תאילנד – הממוקמת לאורך נהר צ'או פראיה – היא עומס חושי בצורה הטובה ביותר.

    כמעט בכל מקום אליו תפנו, תמצאו רוכלי רחוב רוכלים צלחות חמות של פאד תאי, טוק-טוקים חולפים על פניו בחיפזון ומקדשים פסלים מתנשאים מעליהם.

    הנוף ממגדל לבואה סטייט, מלון בבנגקוק. ממליץ בחום לשתות כאן ב-Sky Bar.

    היכן ללון בבנגקוק : Mandarin Oriental Bangkok
    כשתכנסו רגלית ללובי של המלון, תקבל את פניכם תזמורת חיה וניחוח של פרחים אקזוטיים – 400,000, ליתר דיוק – נודף באוויר. המזרחי (כפי שהמקומיים מכנים אותו) מפואר במלוא מובן המילה, וזיכה את הנכס במוניטין של הגראנדהאם של בנגקוק.

    במהלך ההיסטוריה המפורסמת של 140 שנה שלו, המלון אירח סגל מרשים של אורחים מהרשימה, החל מפוליטיקאים (ג'ורג' הוו בוש) ועד לכוכבות הוליוודיות (אודרי הפבורן).

    אני גם ממליץ על  The Athenee  (שאפשר להזמין בנקודות!)

    הדברים הטובים ביותר לעשות בבנגקוק : וואט פו, מקדש הבודהה השוכב
    ביקור במקדש בודהיסטי הוא לכאורה טקס מעבר עבור יוצאי תאילנד, ולמרות שהארמון הגדול הוא המפורסם ביותר בבנגקוק, זה יכול להיות גם חוויה מהממת: המקדש רואה יותר מ-8 מיליון מבקרים מדי שנה.

    בוואט פו, לעומת זאת, יש את כל המאפיינים של מקדש בודהיסטי מסורתי ושבריר מהתנועה ברגל.


    דרום: פוקט או קוסמוי

    וילות הבריכה ב-Sri Panwa אינן מהעולם הזה. נשארתי כאן פעמיים – ממליץ בחום.

    יש סיבה לכך שכל כך הרבה תרמילאים מבקרים בדרום תאילנד ולא עוזבים לעולם. החופים המושלמים לגלויות וים אנדמן בצבע טורקיז יפתו אתכם להפוך את טיולי האיים לעבודה במשרה מלאה.

    היכן ללון בפוקט : סרי פנווה
    קחו מיטת יום בטרקלין הגג של סרי פנווה לשקיעה ותבחינו שלאורחים יש דבר אחד במשותף: כולם שיקיים בצורה בלתי אפשרית.

    עורכי אופנה, סלבריטאים ו"היי-so" של בנגקוק (המונח התאילנדי ל"חברה גבוהה") נוהרים לסרי פנווה, שם תוכלו לבחור "לראות ולהיראות" או ליהנות מהתבודדות מוחלטת בסוויטה על צוק.

    הדברים הטובים ביותר לעשות בפוקט :

    Ka Jok See
    יהיה לך קשה למצוא מלכות דראג יפות יותר מאלה ב-Ka Jok See. המסעדה, שהופכת למועדון של עידן הדיסקו בסביבות השעה 21:00, היא מוסד של פוקט.

    האורחים מוזמנים לרקוד על השולחנות כשהאמנים חוגרים להיטים של ביונסה ווויטני יוסטון. קייט מוס אפילו חגגה כאן את יום הולדתה – חותמת האישור האולטימטיבית, מבחינתי.

    סיימון קברט
    תאילנד ידועה בזכות הופעות הליידיבוי והדראג המרשימות שלה, וסיימון קברט הוא הטוב ביותר. תחשוב על זה כעל הברודווי של עולם הקברט התאילנדי. אני ממליץ בחום להשיג כרטיסים מראש.

    איפה לשהות בקוסמוי :

    Cape Fahn
    ממוקם על אי פרטי רק 3 דקות מהחוף של קוסמוי ממש, Cape Fahn הוא בהחלט בילוי – אבל שווה את זה. לאורחים יש וילות אישיות משלהם ובריכות מים עמוקים.

    מלונות נוספים בקוסמוי שהייתי ממליץ עליהם הם:  Anantara ,  Banyan Tree ו-  Le Meridien .

    הדברים הטובים ביותר לעשות בקוסמוי:

    כפר הדייגים ושוק הלילה
    אם אתם רוצים לטעום אמיתי מתאילנד, פנו לכפר הדייגים ביום שישי בערב. תוכל ליהנות מכל אוכל הרחוב המדהים, מוזיקה חיה ושפע קניות של ספקים מקומיים. אל תחמיצו את מופע האש הלילי בשעה 21:00 ב-Coco Tam's.