צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מאדאם טוסו בנגקוק


    מאדאם טוסו בנגקוק
      ידועה  באוסף המרשים של דמויות שעווה דמויות חיים . זהו יעד בעל דירוג גבוה לחובבי אמנות ולכל מי שרוצה  לפגוש את ההעתקים של האלילים האהובים עליו .

    מה לעשות ב-Madame Tussauds Bangkok

    מאדאם טוסו בנגקוק לוקחת אתכם  למפגש מיוחד עם אישים מפורסמים  ברחבי העולם. מכוכבים בינלאומיים ועד   לאמנים  מקומיים , המקום הזה הוא ללא ספק מקום שכיף לחקור בו.

    יש  10 תערוכות  לגלות במוזיאון השעווה הזה. מלבד  התצוגות המרהיבות , יש גם  פעילויות אינטראקטיביות לנסות  וסרט  4D לצפייה .

    עכשיו, הגיע הזמן שאדריך אותך בכל המצגות המדהימות האלה. עם הרשימה המפורטת למטה, יהיה לך מושג טוב יותר מה לעשות באטרקציה הפופולרית הזו.

    1. תנו פוזות יחד עם הסרטים המועדפים שלכם

    התחל את ההרפתקה במוזיאון שלך בחלק  הקולנועי  של מאדאם טוסו בנגקוק. אחד הכוכבים שיקבלו אותך כאן הוא  ברוס לי . השחקן האגדי הזה  ביסס את היופי של אומנויות לחימה  בסרטיו.

    גם באזור זה נמצא גיבור הטיפוס והנדנדה האהוב עליך – ספיידרמן ! נצלו את ההזדמנות הזו כדי לעשות תנוחה עם  דמות האנימציה המפורסמת הזו . אז, הכן את המהלכים שלך קדימה ותן את ההזדמנות הטובה ביותר שלך!

    גיבור על נוסף שנוכח הוא  קפטן אמריקה המהמם ! וכמובן, אתה לא יכול לפספס את  וולברין , אותו מגלם יו ג'קמן המוכשר מתמיד  . שני  גיבורי מארוול  מוכרים בזכות כישוריהם המדהימים והתכונות הפיזיות שלהם.

    צלם תמונה עם  מריו מאורר  ופרהבהס  . שחקנים עטורי פרסים אלה   חרצו שם במדינות שלהם.

    2. לבלות קצת זמן איכות עם כוכבי העל!

    בואו להתקרב עם  כוכבי העל המולטי כישרונות , החל  מוויל סמית' ! כל כך קשה לא לשבת ליד השחקן הזה בגלל החיוך הכריזמטי הזה והאנרגיה הזוהרת.

    נסו לא להכות בכוכבים מהשחקנים המוכשרים להפליא האלה! ראשון ברשימה הוא  ג'קי צ'אן , אמן לחימה ידוע  עם סרטים עטורי פרסים . נוכחים גם  לאונרדו דיקפריו  וג'וני  דפ , שאהובים מאוד בגלל  כישורי המשחק המובילים שלהם .

    להתעדכן עם הנשים היפות והמדהימות האלה. אתה יכול קודם ללכוד את  אנג'לינה ג'ולי , ואז ללכת  לג'וליה רוברטס  וניקול  קידמן . כך או כך, אתה תתפעל מהנוכחות הכובשת והחיוכים היפים שלהם.

    3. התקרבו לכוכבי המחזמר

    היכנסו  לשדה המוזיקלי  של מאדאם טוסו בנגקוק ופגשו את מלך הפופ,  מייקל ג'קסון ! גם אחרי שנים רבות, הקול המפתה והמהלכים החתומים שלו עדיין אייקוניים.

    קורא לכל   מעריצי וואן דיירקשן ! זו ההזדמנות שלך להיות מקרוב עם אחת  הלהקות הפופולריות ביותר בעולם ! תגידו שלום להארי סטיילס, זאין מאליק, ניאל הורן, ליאם פיין ולואי טומלינסון.

    אם אתם מחפשים גירל כוח, גם  ליידי גאגא  וגם  מדונה  מתאימות בצורה מושלמת לתיאור. שני  האמנים הבולטים  הללו הם שמות פופולריים מאוד בתעשיית המוזיקה האמריקאית.

    קפוץ ליד פסל השעווה הריאליסטי של  אריאנה גרנדה . הזמרת המוכשרת להפליא   הזו ידועה בשירי הלהיטים שלה כמו Bang Bang, thank u, Next, Problem ו-Boyfriend.

    עוד גנבת סצנות בקטע הזה היא  קייטי פרי . היא  זמרת-יוצרת אמריקאית ידועה  שהייתה פעם חברת מקהלה בכנסייה שלהם. ממוזיקת גוספל, היא עברה בסופו של דבר לשירי פופ/רוק.

    4. היו עם אישיות הטלוויזיה האהובה עליכם!

    למעריצי Rang Gnaow, אל תחמיצו את  אזור הטלוויזיה  למפגש אישי עם  אן Thongprasom  ו-  Ken Theeradeth . לעמוד בין שני הכוכבים ולהעניק את החיוך הטוב ביותר שלך!

    תסתכל על הפסלים דמויי החיים האלה של  קתרינה קאיף ,  רנביר קאפור ושאה רוח  חאן שחקני בוליווד המפורסמים הללו   מוכרים בזכות הסרטים האיכותיים שלהם. עם הכישרון המולד שלהם, הם הקימו שם בתעשיית הקולנוע הנחשקת.

    5. תהיו פיזיים עם שחקני הספורט האהובים עליכם

    שחקן הספורט הראשון שבירך אותך הוא לא אחר מאשר  דיוויד בקהאם ! בתור אחד  משחקני הכדורגל המוערכים בכל הזמנים , הקפד לקפוץ לקטע הזה של מאדאם טוסו בבנגקוק.

    היו מוכנים לחזות בכמה מהשחקנים המוכשרים בעולם! אלה הם  כריסטיאנו רונאלדו ,  וויין רוני וסטיבן ג'רארד . אם תרצה, תוכל אפילו לעשות אימון מהיר לצד כוכבי הכדורגל האלה!

    תהיו שובבים עם אגדות ספורט אחרות, החל  מסרינה וויליאמס . היא  שלטה בטניס נשים  עם  יותר מ-20 תארים בודדים !

    בתחום הקריקט, יש את  Virat Kohli , שם בעל דירוג גבוה שנחשב לאחד החובטים הגדולים בעולם. ולבסוף, אתה צריך לתת כבוד ל-  Khaosai Galaxy , מתאגרף מעוטר וקיקבוקסר מואי תאילנדי.

    אם אתה רוצה לשחרר את 'סרינה וויליאמס' הפנימי שלך, אתה במקום הנכון. קבלו את הזמן בחייכם לשחק  במשחק הטניס הווירטואלי הזה !

    6. ליצור קשר עם אמנים ואנשי מקצוע אגדיים

    לקטגוריית האמנויות והמדע, יש לנו את  אלברט איינשטיין . הגאון הזה הוא מועדף בקרב אינטלקטואלים המבקרים במדאם טוסו בבנגקוק. בעודך בשטח, נסה לפתור את תורת היחסות ואת משוואות E=MC2 שלו.

    בואו להכיר את האדם שמאחורי  פייסבוק ,  מארק צוקרברג . הוא יצר את האפליקציה הזו לראשונה, יחד עם עמיתים אחרים, כשהיו סטודנטים באוניברסיטת הרווארד. שנים רבות לאחר מכן, עבודתם הפכה לאחת  מיישומי המדיה החברתית הפופולריים ביותר כיום .

    בדוק את  פבלו פיקאסו  ואת הציורים האגדיים שלו. אמן מפורסם זה ידוע  ביצירות האמנות האייקוניות שלו  כמו גרניקה, Les Demoiselles d'Avignon והגיטריסט הזקן.

    האם אתה חובב מוזיקה קלאסית? יש לך מזל כי המוזיאון הזה כולל גם את  אחד המלחינים הטובים  בכל הזמנים. בקר אצל  לודוויג ואן בטהובן  ונסו לנגן את יצירותיו המוזיקליות הגדולות ביותר.

    כדי להשלים את חקר האמנויות והמדע שלך, לכו לראות את  לוצ'יאנו פברוטי המוכשר להפליא . עם קול הטנור שלו, הוא הפך לאחד  מכוכבי האופרה הגדולים בעולם .

    7. לבלות עם המנהיגים הבכירים בעולם

    ברק אובמה  ומישל  אובמה מענגים את   חלקם  של מנהיגי העולם . ברק אובמה, במיוחד, היה נשיא ארצות הברית במשך 8 שנים, מ-2009 עד 2017.

    פאוור קאפל נוסף שתמצאו במוזיאון הוא  Xi Jinping  ו-  Peng Liyuan . השניים נשואים כבר עשרות רבות של שנים. שי ג'ינפינג הוא כיום נשיא הרפובליקה העממית של סין.

    פנה מקום למלכה! המלכה אליזבת השנייה  היא כיום השליט הכי ארוך בתולדות בריטניה. היא גם בת משפחת המלוכה היחידה ששירתה את הצבא.

    קבוצה נוספת של מנהיגים עולמיים המוצגים הם  לי הסיין לונג ,  ולדימיר פוטין ונרנדרה  מודי . אנשים אלה הוכיחו ממשל תקין בהנהגת מדינותיהם.

    דמויות נוספות שכדאי לצפות להן במוזיאון הן  טון ד"ר מהאטיר  והגנרל  פרם טינסולאננדה . הם היו ראשי הממשלה הקודמים   של  מלזיה ותאילנד . כמו כן, אל תשכח לצלם תמונה של  אונג סן סו צ'י , יועצת המדינה הנוכחית של  מיאנמר .

    8. הכירו את האישה מאחורי מוזיאון השעווה המפורסם

    הביקור שלך במאדאם טוסו לא יהיה שלם בלי לתת כבוד לאישה שהתחילה הכל. בילדותה,  מאדאם טוסו  כבר נחשפה לדוגמנות בשעווה. זה היה בגלל שאמה עבדה אצל רופא שהיה גם פסל שעווה מיומן.

    ואם יש לך עניין ביצירות אמנות מפוסלות, המוזיאון הזה הוא התחלה מצוינת. כאן, אתה יכול לקבל  עותק שעווה של הידיים שלך  ולעשות כל סגנון יד שאתה רוצה! לא רק זה, יש לך אפשרות לבחור את הצבע המועדף עליך!

    9. הכירו כמה מהאנשים ההיסטוריים בעולם

    נצל את ההזדמנות הזו כדי לבוא במגע עם כמה  מהאנשים האהובים ביותר בהיסטוריה . נוכחת  הנסיכה דיאנה , הנסיכה לשעבר  מוויילס . מהטמה גנדי  גם הוא בפעולה, יחד עם  מאו דזה-דונג .

    יתר על כן, מאדאם טוסו בנגקוק מחסה דמות שעווה של  בודהדסה בהיקהו . נזיר תאילנדי פופולרי זה   ידוע בזכות הפרשנות העכשווית שלו לבודהיזם במדינה.

    10. תיהנו מהסרט הריאליסטי של עידן הקרח 4D

    אטרקציה נוספת שתעודד אותך היא  הסרט 4D של עידן הקרח . כאן תצאו להרפתקה עם כמה דמויות קולנוע מקסימות.

    לאחר הסרט, אל תשכחו להצטלם יחד עם מנפרד בגודל טבעי   ליד הכניסה. יש גם את  סיד , החיה העצלנית אך הנאמנה הידועה בתעלוליו המצחיקים.