צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הפארק הלאומי קאו סוק

    הפארק הלאומי קאו סוק הוא שמורת ג'ונגל בדרום תאילנד . זוהי אחת משמורות חיות הבר היפות ביותר בתאילנד .


    ישנם 2 חלקים עיקריים של הפארק הלאומי קאו סוק. הכניסה המערבית היא המקום שבו ממוקם מרכז הפארק יחד עם מסלולי ההליכה הראשיים. הכניסה המזרחית היא המקום בו נמצא רציף Ratchaprapha בו הולכים כדי להגיע לרפסודות הצפות. 2 הכניסות נמצאות במרחק של 65 ק"מ זה מזה ולמעלה משעה של נסיעה, אז אנא קחו זאת בחשבון בעת תכנון הטיול שלכם.

    "קאו סוק" משמש כמונח תופס לתיאור האזור הכללי שבו נמצא הפארק. זה בדרך כלל כולל את האזור ממזח Ratchaprapha מערבה עד לגבול Surat Thani-Phangnga, לאורך כביש 401. "Khao Sok Village" הוא קטע הכביש בן 2 ק"מ מכביש 401 לפארק והוא גם שמו של הנהר באזור וגם בנפה המנהלית (ตำบล คลองศก).


    היסטוריה

    מחלקת היערות המלכותית הכריזה על קאו סוק כפארק הלאומי ה-22 של תאילנד ב-22 בדצמבר 1980.

    נוף
    לפארק שטח כולל של 738 ק"מ 2 (285 מייל רבוע), המכסה חלקים מיערות Khlong Yee ו-Khlong Pra Sang וכן חלקים מהמחוזות ה-Krai Son ו-Khao Pung במחוז באן טה ח'ון. ותתי המחוזות Khlong Sok ו-Panom במחוז Surat Thani .

    דרכי הגעה
    במטוס
    שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה הבינלאומי סוראט תאני (URT). ישנן מספר טיסות מדי יום מבנגקוק ( DMK IATA ו- BKK IATA ) ומצ'אנג מאי ( CNX IATA ).

    1 נמל התעופה הבינלאומי סוראט תאני (URT IATA),73 Moo 3, Hua Toei, מחוז Phunphin(64 ק"מ מזרחית לרציף Ratchaprapha; 105 ק"מ מזרחית למרכז הפארק הלאומי קאו סוק).

    אייר אסיה. טיסות מבנגקוק (שדה התעופה דון מואנג), ומצ'אנג מאי .
    נוק אייר. טיסות מבנגקוק (שדה התעופה דון מואנג).
    Thai Lion Air. טיסות מבנגקוק (שדה התעופה דון מואנג).
    סמייל תאילנדי, טיסות מבנגקוק (שדה התעופה סוברנבומי).
    ברגע שאתה מגיע לסוראט תאני, יש אוטובוסים או מיניוואנים לקאו סוק עם Phantip Travel. קנה את הכרטיסים רק ישירות מהמפעיל שאתה משתמש בו. יש קיוסק תיירות בשדה התעופה, אבל הם מוכרים כרטיסי אוטובוס, מיניוואן ומעבורת במחירים מופקעים.

    משרד פנטיפ – סניף שדה התעופה סוראט תאני ,נמל התעופה הבינלאומי סוראט תאני(קומת קרקע, ליד היציאה).
    Surat Thani (שדה תעופה) – Ratchaprapha Dam
    Surat Thani (שדה תעופה) – קאו סוק
    השכרת רכב זמינה גם בשדה התעופה. ראה את דף wikivoyage Surat Thani למידע נוסף.

    ברכבת
    תחנת הרכבת המרכזית הקרובה ביותר היא תחנת הרכבת Surat Thani במחוז Phunphin.

    תחנת הרכבת סוראט תאני (สถานีรถไฟสุราษฎร์ธานี),מחוז Phunphin, Surat Thani.
    ברגע שאתה מגיע לסוראט תאני, יש מיניוואנים לקאו סוק עם Phantip Travel.

    משרד Phantip – סניף תחנת הרכבת Surat Thani.
    Surat Thani (תחנת רכבת) – קאו סוק (3 שעות)
    Surat Thani (תחנת רכבת) – Ratchaprapha Dam (3.3 שעות)


    באוטובוס
    מ-Surat Thani:

    שירות מיניבוס: יציאה כל שעה מ-07:30 עד 17:30 (אך ניתן לבטל את האחרון).

    משרד פנטיפ – סניף העיר סוראטאני Talad Mai Road, Muang Surat Thani.
    Surat Thani (העיר) – Ratchaprapha Dam (2 שעות)
    Surat Thani (העיר) – קאו סוק (2.5 שעות)
    אוטובוס פועל בערך כל שעה. זמן מעבר הוא כ-2.5 שעות.

    Talad Kaset 2 (מרכז תחבורה במרכז העיר),כביש Talad Mai, Muang Surat Thani.
    טרמינל 22: סורתאני – קאו סוק


    מבנגקוק:

    " באוטובוס לילה: יש רק אוטובוס לילה אחד מבנגקוק ליום שעוצר בקאו סוק. בבנגקוק, נראה שהדרך היחידה להזמין ולקנות אותו היא להגיע ישירות לתחנת האוטובוס הדרומית בבנגקוק (להזמין כל לילה אחר). אוטובוס הנמכר ע"י סוכנויות לא מומלץ). בקאו סוק אפשר להזמין ולקנות בסוכנות המקומית או במלון (בקשו את אוטובוס ה-VIP האמיתי, ישיר מקאו סוק לבנגקוק).
    מקראבי: מיניבוס אחד בלבד ליום, החל מקראבי בערך ב-11:00; החל מקאו סוק ב-08:30. זמן המעבר הוא 3 שעות.

    מפוקט או מקאו לאק:

    יש שירות אוטובוסים (בערך אוטובוס אחד לשעה; האחרון מתחיל מפוקט בסביבות השעה 14:00). זמן המעבר הוא 4 שעות מפוקט ושעתיים מקאו לאק (כולל עצירה של 20 דקות ב-Takua Pa שבה תוכלו להשתמש כדי לבקר בשוק המקומי). ניתן להשתמש באותו שירות אוטובוס כשיוצאים מהפארק, אבל לפעמים הם עוברים לאוטובוס אחד לשעתיים ללא הודעה מוקדמת, כך שבסופו של דבר אתה מחכה יותר ממה שציפית.

    בהצגת תעודת זהות תאילנדית ורודה/צהוב טביאן באן או אישור עבודה תאילנדית, האגרה עשויה להיות מופחתת לתעריף התאילנדי לפי שיקול דעתו של שומר הסף. רישיון נהיגה תאילנדי אינו תקף עוד בפארקים הלאומיים, אך ייתכן שעדיין תוכל לקבל את התעריף התאילנדי איתו.

    קנה את הכניסה שלך בכניסה לפארק. הכרטיסים תקפים ל-24 שעות בלבד. אם אתם מתכננים לבקר ב-Park HQ ובאגם באותו יום, שמרו את כרטיס הכניסה שלכם כדי שלא תצטרכו לשלם שוב את דמי הכניסה. חלק מהסיורים יכללו את דמי הכניסה לפארק בחבילת הסיור, משהו שצריך לקחת בחשבון בעת בחירת סיור.

    התמצאות
    הליכה היא אמצעי התחבורה העיקרי, שכן הדרך לפארק היא 2 ק"מ והמרחק הרחוק ביותר שניתן להיכנס לפארק הוא כ-20 ק"מ.

    ישנה השכרת אופנועים ואופניים ליד מרכז פארק אם תרצו לחקור את האזור שמסביב.

    מה יש לראות?
    פרח רפלזיה (הדרך לראות את זה היא לא דרך הכניסה הראשית של הפארק. יורדים עד לצומת הכביש המהיר והכביש לפארק. משם סעו ימינה ל-km111 ומימין תראו סולם עץ. תעלה לשם וכשתגיע למזלג הראשון תפנה ימינה. משם השביל הקטן חוצה כמה נחלים וכאלה אז תסתכל טוב אם אתה לא מוצא את השביל שוב). כדי לראות את פרח רפלזיה אתה צריך ללכת כשהוא פורח בסביבות סוף ינואר או תחילת פברואר. זה ייקח לך את רוב היום אם תתחיל מוקדם (בערך 09:00), אבל אתה יכול לחזור בזמן כדי ללכת למקדש עם כל הקופים. אם אתה מוצא קבוצת סיורים, פשוט עקוב אחריהם עד שהם מגיעים לפרח. האנגלי במסעדה שליד הפארק אמר, "אתה לא צריך מדריך, אבל אם אתה הולך לבד לא מובטח שתראה את הפרח". אל תשכח לקנות כרטיס לפני שאתה הולך.

    מסלול מערבי
    המסלול המערבי ידוע גם ככביש 1: מפל Bang Hua Rat – שביל הטבע של מפל טון קלואי או המסלול הרחב . המסלול משתרע על פני 9 ק"מ שהמבקרים יכולים ללכת בעצמם. השביל נסגר בדרך כלל מעבר ל-Wang Yao, מדי שנה בין ה-1 ביוני ל-14 בדצמבר, עקב עונת הגשמים (כלומר תנאים מסוכנים). ייתכן שתוכל לשכור מדריך כדי להגיע רחוק יותר.


    מפל Bang Hua Rat (นำ้ตก บางหัวแรด, מפל בנג הואה ראאד). פופולרי לפעילויות רפטינג, המפל הזה עם מפלים קטנים נמצא במרחק של 3 ק"מ ממרכז המבקרים.

    מפל באנג ליאפ נאם (วังยาว).סגור מדי שנה מה-1 ביוני עד ה-14 בדצמבר.
    ממפל סואן (น้ำตก ธารสวรรค์). סגור מדי שנה מה-1 ביוני עד ה-14 בדצמבר.המפל הזה זורם מטה מעל צוק תלול, כמו עיקול קשת בענן, לתוך Khlong Sok. הוא נמצא במרחק של כ-9 ק"מ מהמטה של הפארק, או כ-3 ק"מ מטאנג נאם.
    טאנג נאם. סגור מדי שנה מה-1 ביוני עד ה-14 בדצמבר. כולל חלקים מופרדים של ההר כתוצאה משחיקה על ידי מים, שהפך לשני צוקים זה מול זה כשחלונג סוק זורם דרכם. הוא נמצא במרחק של כ-6 ק"מ מהמטה של הפארק, או כ-3.2 ק"מ מנמטוק וינג הין, ונגיש ברגל.
    מפל טון קלו (น้ำตก โตนกลอย). סגור מדי שנה מה-1 ביוני עד ה-14 בדצמבר. מקורו של Namtok Ton Kloi מ-Khlong Sok. זהו מפל חד-שכבתי עם קרקע אבן המאפשרת למבקרים לנוח לצדו. הוא נמצא כ-9 ק"מ מהמטה של הפארק.
    מסלול צפוני
    השביל נסגר בדרך כלל מעבר לסן יאנג רואי, מדי שנה בין ה-1 ביוני ל-14 בדצמבר, עקב עונת הגשמים (כלומר תנאים מסוכנים). ייתכן שתוכל לשכור מדריך כדי להגיע רחוק יותר.

    לגימת מפל אט צ'אן (น้ำตก สิบเอ็ดชั้น). סגור מדי שנה מה-1 ביוני עד ה-14 בדצמבר.מפל זורם לאורך המצוק בשכבות שנראה כמו מדרגות של 11 מדרגות. בתחתית יש בריכה לשחייה. הוא נגיש ברגל.
    מערת המקדש. צלילת המערות הידועה ביותר בפארק הימי קאו סוק. אל המערה מתקראבים על ידי מעבר אי קטן לכיוון הקצה הצפון מערבי של האגם, תוך כניסה לאזור לגונה קטן בו נמצאת המערה.
    מערת פקאראנג (ถ้ำปะการังุ, מערת האלמוגים).מערה בת 10,000 שנה עם פנים מערות. ממוקם על הא הוי ראי, מצפון לקלונג לונג. זה טיול רגלי של 45 דקות וטיול קצר ברפסודה במבוק כדי להגיע למערה.
    מערת גליטר יהלום (מערת יהלומים, מערת נצנצים, ถ้ำประกายเพชร, טום פראקאי פט).מערה קטנה באורך 100 מ' עם נטיפים. נגיש בקלות. ממוקם על Klong Ka.
    מערת נאם טלו (דרך מערת המים, ถ้ำน้ำทะลุ). סגור מדי שנה מה-1 ביוני עד ה-14 בדצמבר (וימים גשומים)..מערה באורך 500 מ' ובה זורמים מים. זה הליכה של 4 ק"מ כדי להגיע למערה. ממוקם על קלונג פיי. המערה מסוכנת מאוד בימים גשומים. 2 מדריכים ו-6 תיירים איבדו את חייהם במערה הזו בשנת 2007 כשהיא הוצפה במהירות במהלך יום גשום. מדריכים לא יובילו אותך דרך המערה אם יש סיכוי לגשם במהלך היום הזה.

    מקדש סוק ומערת פאנטוראט (วัดศก ถ้ำพันธุรัตน์, מקדש מערת פאנטוראט, מקדש วัดถ้ำพตันฌตันฌ).מקדש מערת גיר קטן. קופים ידידותיים חיים לצד המקדש ועל הגבעה. הערה: הקופים נבהלים בקלות מרעשים חזקים, כך שאולי לא תוכל לראות אותם יום אחרי סופת רעמים גדולה או מופע זיקוקים.
    מערת לוק נאם (ถ้ำ ลูกน้ำ, מערת זחלי יתושים, מערת ילד מים).מערה באורך 400 מטר וברוחבה של 30 מטר עם נטיפים ומים זורמים בה.

    סיורים יכולים לכלול אבובים במורד הנהר, מערות, קיאקים ורכיבה על חופת היער. סיורים רבים יכללו שתייה, אוכל ו/או לינה בסיסית. שאל את המדריך שלך מראש לגבי חששות תזונתיים (צמחוניים או בתאילנדית, "ג'יי", למשל), אם יש לספק לך ארוחת צהריים בסיור.

    ביצוע כל סיור בן 2-4 ימים בפארק הלאומי ישמח בקלות כל מטייל. בית ההארחה או חברת הטיולים המקומית שלך יכולים לעזור לך בקלות להגדיר. בחירת סיור הכולל לפחות לילה אחד בבית רפסודה צף באגם הפארק הלאומי היא חוויה בלתי נשכחת.

    מסלול מוצע

    קאו סוק 4 ימים/3 לילות

    יום 1: צאו לאזור סביב מטה הפארק הלאומי קאו סוק בבוקר מפוקט, קאו לאק, קראבי או סוראט תאני. בקרו במחנה הפילים וחקרו את הטבע בשיט בקאנו במורד נהר סוק. בערב, תיהנו מקולות יער הגשם.

    יום 2: ביקור במקדש מערת הג'ונגל. צאו לטייל בפארק הלאומי לבד או על ידי שכירת מדריך מקומי. השבילים בתוך הפארק מסומנים היטב ויש כמה מפלים בדרך. בחודשים ינואר-פברואר אפשר למצוא את הפרח הגדול בעולם, פריחת הרפלזיה.

    יום 3: המשך לאגם Chiew Lan כ-70 ק"מ משם ויציאה ממזח Rajjabrapa. בדרך לבתי הרפסודה, הפליגו בין תצורות סלע מרהיבות ועשו מעקף לגולין של קאו סוק, מקום נופי על האגם. צ'ק לתוך בית רפסודות במבוק פשוט. חטו בקאנו כדי לחקור את האגם ולחפש חיות בר. קח רפסודת במבוק למערת אבן טפטוף שהתגלתה לאחרונה. ניתן לארגן סיור זה גם מאתר הנופש שלכם. אתר הנופש Morning Mist מציע הנחה על לינה בעת הזמנת פעילות.

    יום 4: הערך את השהות שלך במדבר. קום עם השמש. קחו קאנו או קבעו עם נהג הסירה לצאת לספארי כדי לסרוק את הגדות. הבוקר הוא השעה ביום שבה בעלי החיים הם הכי פעילים ואם ענף בחופה מתנופף מצד אחד לצד השני, לרוב מדובר בקבוצת קופים שמחפשת את הארוחה הראשונה שלהם ביום. צאו לשחות באגם וחזרו אל המזח בסירה ארוכת זנב. ניתן לתאם העברה ליעדים שוטפים.

    1 חוות סונצ'אנה ומקלט פילים. תוכנית מקלט פילים לתיירות אקולוגית ושיעור בישול בניהול משפחתי. התוכנית בת שעתיים מופעלת פעמיים ביום.
    2 מסלול הגולף Rajjaprabha Dam (สนามกอล์ฟเขื่อนรัชชประภา, מסלול הגולף Ratchaprapa Dam).Par 72, מסלול 18 חורים.
    קמפינג בג'ונגל בפארק הלאומי .קמפינג בג'ונגל יכול להתבצע רק מדצמבר עד אפריל. כל טיולי הקמפינג דורשים מדריך דובר אנגלית ושומר פארק. אנא צור קשר עם המלון או אתר הנופש.
    צלילה בסכר ראג'פרבהה (צלילה באגם צ'או לאן). חקור מערות תת-מימיות, יערות וכפרים בפארק הלאומי קאו סוק. מספר חברות מציעות טיולי צלילה, כולל: תאילנד Dive & Sail, Ban's Technical Diving, Blue Label Diving
    קניות
    מזכרות מוגבלות לחנות המתנות בכניסה לפארק וכמה פריטים בחנויות הנוחות. ניתן למצוא בחנויות גם מוצרי אוכל שונים, חטיפים, חלב סויה ומשקאות קרים.

    אוכל
    ברוב בתי הארחה יש מסעדה. המטבחים מוגבלים למנות תאילנדיות ואירופאיות. רמת ההיגיינה בכל המוסדות גבוהה, אולם אם אתם מודאגים חפשו מקומות שמציגים את השלט אוכל נקי, טעם טוב . כינוי זה מוענק על ידי הממשלה למסעדות השומרות על רמה גבוהה של ניקיון והכנת אוכל.

    בכל המסעדות יש פירות טריים ומיצי פירות או שייקים (פירות מעורבבים עם קרח). חנויות נוחות מוכרות לרוב בננות ופירות טריים אחרים מחוץ למוסדותיהם. בהתאם לעונה, תוכלו לראות בעצים ולמכירה מגוון פירות, ביניהם רמבוטן, לונגן, פומלה, מנגו, מנגוסטן, כמה זנים של בננה, פפאיה וגויאבה.

    The Misty Restaurant באתר הנופש Morning Mist ,53/3 M.6 T.Klong Sok, .07.15-21.00. נוף מדהים של ההר והגן.
    לשתות
    יש כביש ראשי אחד בקאו סוק בו נמצאים כל בתי ההארחה והברים. כולם מגישים קוקטיילים ומשקאות דומים במחירים דומים, אז פשוט בחרו את זה שיש לו את האווירה הטובה ביותר עבורכם.

    בר צ'יל אאוט (מעבר לרחוב מ-Smiley's Bungalows).השם אומר הכל. משחק בעיקר בוב מארלי ומגיש כמה קוקטיילים נהדרים.
    ראסטה בר ,259 Moo 6(מול חנות המזכרות Bua Pood), פנים בסגנון ראסטפרי. מוזיקת רגאיי, קוקטיילים ומשקאות אחרים וצינו באווירה. שולחן ביליארד ומופעי אש ליליים.

    לינה

    Inside Park HQ
    ישנם מספר סוגים של מקומות לינה דרך הפארק הלאומי הזמינים במטה הפארק. ניתן להזמין דרך מרכז המבקרים באתר או דרך אתר האינטרנט של DNP .


    ליד מרכז פארק
    יש כביש ראשי אחד בקאו סוק בו ממוקמים כל הגסטהאוסים. כולם מציעים אירוח בסגנון דומה (בעיקר בונגלוס). ברובם יש מסעדות, ברים, אינטרנט וסוכנות נסיעות. גם בעונת השיא לא אמור להיות קשה למצוא לינה.

    Art's Riverview Lodge.
    אתר הנופש הצוק והנהר ג'ונגל .בריכה.
    קאו סוק טבע ריזורט (מול נוף הנהר של ארט).מנוהל על ידי מר טי וגברת איי, זה היה מקום האירוח הראשון בבית העץ בקאו סוק. הנכס ענק ומכיל מסעדה, גינת פירות, גן סחלבים וכו'. הוא ממוסגר על ידי צוקי אבן גיר ונהר.
    Khao Sok Paradise Resort [email protected].
    אתר הנופש יער הגשם קאו סוק ,122 Moo 6 Klongsok(בצד שמאל של גשר קאו סוק. המרחק מ-Rte 401 ב-km109 לאתר הנופש הוא כ-2.5 ק"מ). שוכנת לאורך שני נחלים בהם ניתן לשחות וליהנות מהטבע. מספר סוגי חדרים: בונגלוס לצד הנהר, בונגלוס לצד הרים, בתי עץ וחדרי משפחה. לבונגלוס יש כמה נופים נהדרים של ההרים המכוסים בג'ונגל חיים עם צבע וצלילים. מפעיל תיירות ונופש מוסמך הרשום ברשות התיירות של תאילנד (TAT).
    קוטג'ים קאו סוק ריברסייד ,230 Moo 6 Soi Natai, Klong Sok(מקאו סוק סעו מזרחה על כביש 401 במשך 2 ק"מ ופנו שמאלה בשלט Riverside Cottages. לאחר מכן סעו 2.5 ק"מ עד סוף הדרך, שם תמצאו את אתר הנופש), קבלה:15:00, לבדוק:13:00. מקום ידידותי, בבעלות זוג אמריקאי-תאילנדי. קוטג'ים ריברסייד שוכן בסביבה ירוקה לאורך הנהר, ומשקיף על הפארק הלאומי קאו סוק. אתר הנופש נמצא כמה קילומטרים מזרחית מהעיר קאו סוק ומטה הפארק. איסוף חינם מתחנת האוטובוס Khao Sok עם ההגעה (פשוט להתקשר) וכמה הסעות יומיות חינם מ/אל העיר. לבקתות העץ המשופצות יש דק פרטי, מזרונים נוחים, כילות נגד יתושים, מאוורר ומקלחות מים חמים. המסעדה המשקיפה על הנהר מציעה מטבח תאילנדי טעים. אינטרנט אלחוטי חינם באזורים משותפים. הבעלים מכירים היטב את האזור ומציעים מספר סיורים באיכות גבוהה, כולל טיולים לאגם צ'או לאן וטיולים בג'ונגל עם מדריכים מנוסים.
    אתר הנופש Morning Mist ,53/3 M.6 T.Klong Sok, . קבלה:14.00, לבדוק:12.00. גן יפהפה עם 200 צמחים פורחים שונים, מסעדה מצוינת וקוקטיילים טובים. WiFi בחינם; בריכת שחייה ודלפק סיורים. (יכול לארח משפחות בבונגלוס הגדולים יותר).
    Las Orquideas Resort (קאו סוק ריזורט),265 Moo 6(200 מ' מהכניסה לפארק). קטן, עם 5 בונגלוס בלבד, כולם מוקפים בפרחים וצמחים אקזוטיים, בכולם מרפסות גדולות וחלונות ענק המשקיפים על פסגות ההרים המחוספסות של הפארק הלאומי. אופני הרים מהשורה הראשונה מסופקים בחינם, יש בריכת שחייה, אינטרנט חינם, וארוחות הבוקר שונות בכל יום! קשה לעזוב.
    10 Palm View ,234 Moo 6 Klong Sok(500 מ' מהכניסה לפארק). סט שקט של בונגלוס זה בבעלות משפחה תאילנדית מתוקה. אוכל נהדר וצוות ידידותי. הלינה די נחמדה גם כן.
    Pantoorat Mountain Lodge ,201 Moo 6 [email protected]. בונגלוס המציעים אירוח שקט ונופים פנטסטיים.
    בונגלוס של סמיילי ,35/5 מו 6. בונגלוס ובתי עץ נקיים ונוחים ומציע נוף מרהיב של ההרים. מוקדם בבוקר אפשר לראות את הערפל זוחל במורד הגבעות שמסביב. יש מסעדה, בר, דלפק סיורים ואינטרנט אלחוטי חינם. שירות ידידותי להפליא ובניהול משפחתי.
    11 קייטנות בוטיק קאוסוק. אוהלי יוקרה ממוזגים על צלע הר קטן. מציע נוף פנורמי של הפארק הלאומי קאו סוק.
    Cheow Lan Lake
    ישנם גם בתי רפסודות צפים רבים המציעים לינה על האגם. זה נע בין אירוח פשוט מבמבוק וגג סכך המסופקים על ידי מחלקת הפארקים הלאומיים של תאילנד, ועד לבקתות עץ צפות מפוארות. ניתן לבצע הזמנות דרך חברות טיולים, אך ניתן גם לשכור לונגטייל.

    בבעלות הפארק הלאומי
    קלונג קה ראפטהאוס (แพคลองคะ).
    Kraisorn Rafthouse (แพไกรสร).200 באט עמוד.
    Klong Yah Rafthouse (แพคลองหยา์).
    Nang Prai Rafthouse (แพนางไพร).
    Rafthouse טון טואי (โตนเตย).


    בבעלות פרטית

    סמיילי Rafthouse (แพสมายเล่ย์), .~2,500 באט.
    Praiwan Rafthouse (แพไพรวัลย์). מזמינים לעתים קרובות עבור ריטריטים ליוגה, אותם יש להזמין דרך המדריכים האישיים בכתובת
    Chiew Larn Rafthouse (แพเชี่ยวหลานทัวร์).
    טווח בינוני
    Keereewarin Rafthouse (แพคีรีวาริน).
    פלונפראי רפטהאוס (แพเพลินไพร)
    Phupa Waree Rafthouse (แพภูผาวารี).

    הישאר בטוח
    אל תרד מהשביל בלי מדריך מקומי או ריינג'ר.

    אל תחקור את מערת "נמטלו" או "דרך" (מערה עם נהר זורם) אם יורד גשם או אם אתה חושב שהולך לרדת גשם. הגשם הוא תכוף ויכול להגיע מהר. למרבה הצער אנשים מתו כתוצאה מכך. אם אתם עם מדריך מנוסה הוא לא ייקח אתכם אם הוא בכלל חושד בסיכוי לגשם.

    כדי לצאת מהשמורה
    הולכים לכביש הראשי (הקצה הנגדי היא הכניסה לפארק). מיני אוטובוסים בפינה פנו שמאלה לסוראט תאני. מעבר לרחוב ומימין, שלט ענק "תחנת אוטובוס" משמש כנקודת עצירה לאוטובוסים לכיוון קאו לאק ופוקט . אין צורך בכרטיסים מראש. אוטובוסים מגיעים כל שעה במהלך היום.