צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חיי לילה בצ'אנג מאי

    source https://www.nightflow.com/chiang-mai-nightlife/

    800px CHIANG MAI NIGHT BAZAAR THAILAND FEB 2012 6869571256

    צ'אנג מאי היא עיר יפה הממוקמת באזור הצפוני של תאילנד. העיר ידועה במורשת התרבותית העשירה שלה, ביופיה הטבעי המדהים ובחיי הלילה התוססים שלה. בפוסט זה בבלוג, נחקור את אפשרויות חיי הלילה המרגשות שיש לצ'אנג מאי להציע.
    חיי הלילה של צ'אנג מאי הם מוקד משיכה מרכזי למבקרים בעיר. משווקי הלילה הצבעוניים ועד לברים האופנתיים שעל הגג ומועדוני הלילה התוססים, יש משהו לכולם. סצנת חיי הלילה של העיר היא עדות לתרבות ולרוח התוססת שלה, והיא מושכת מקומיים ותיירים. בין אם אתם מחפשים לעשות קניות, לסעוד או לחגוג, חיי הלילה של צ'אנג מאי כוללים הכל. לכן, בפעם הבאה שאתם בעיר, דאגו לחוות את חיי הלילה התוססים שלה במלואם.

    חיי הלילה של צ'אנג מאי

    הצוות שלנו בחר את המקומות המומלצים והטובים ביותר ליהנות מחיי הלילה והבילויים שמציעה צ'אנג מאי, מקומות שיהפכו את הביקור שלכם לחוויה מהנה ומיוחדת.

    IMG 4382

    שווקי לילה

    צ'יאנג מאי מפורסמת בזכות שווקי הלילה שלה המציעים מגוון רחב של אפשרויות קניות, אוכל ובידור. שווקי הלילה הפופולריים ביותר בעיר הם ה-Sunday Walking Street, Saturday Night Market, ו-night Bazaar. השווקים האלה עמוסים בדוכנים המוכרים עבודות יד מקומיות, בגדים, מזכרות ואוכל רחוב טעים.

    ה-Sunday Walking Street הוא אחד משווקי הלילה הפופולריים ביותר בצ'אנג מאי. הוא מתקיים מדי יום ראשון ברחוב Ratchadamnoen וידוע באווירה התוססת ובמגוון הספקים המגוון. תמצאו הכל מתכשיטים בעבודת יד ועד בגדים ואביזרים תאילנדיים מסורתיים.

    שוק הלילה של שבת הוא שוק לילה פופולרי נוסף בצ'אנג מאי. הוא מתרחש על כביש Wua Lai וידוע בכלי הכסף, עבודת היד ואוכל הרחוב שלו.

    בזאר הלילה הוא שוק הלילה הגדול ביותר בצ'אנג מאי והוא ממוקם על דרך צ'אנג קלאן. הוא מציע מגוון רחב של אפשרויות קניות, ממזכרות וביגוד ועד מוצרי אלקטרוניקה ועיצוב הבית.

    שוק טון לאמיאי, הממוקם צפונית לבזאר הלילה של צ'אנג מאי ברחוב צ'אנג חאן, הוא אזור מסחרי פועם הפועל כמעט 24 שעות ביממה. מומלץ לבקר בשעות הבוקר המוקדמות ולצפות בדוכנים המרהיבים של סוחרי הפרחים המלאים בסחורה צבעונית. רוב השוק מתחת לקורות, אך ישנם גם דוכנים נוספים באוויר הפתוח. האווירה בשוק מיוחדת ורומנטית, מזמינה את המבקרים לחוויה מיוחדת.

    שווקי הלילה הם גם מקום מצוין לחוות את התרבות המקומית. תוכלו ליהנות ממוזיקה חיה, מהופעות תרבות ומעיסויים תאילנדיים מסורתיים בזמן שאתם עושים קניות. השווקים פתוחים משעות אחר הצהריים המאוחרות ועד חצות, כך שתוכלו לבלות שעות בשוטטות וסיור בדוכנים.

    מופע קברט צ'אנג מאי ליידיבוי

    מופע הקברט ליידיבוי בצ'אנג מאי הוא אטרקציה פופולרית עבור תיירים רבים בביקורם הראשון בתאילנד. ממוקם בבזאר הלילה, המופע המרתק כולל ליידיבויים יפים ומפורסמים, תילבושות מרשימות וריקודים מהנים. מתאים לזוגות ומשפחות, המופעים מתקיימים כל ערב בשעות 21:30 ו-23:00. קניית כרטיסים מראש מומלצת בעונת השיא, וכיוון שמקומות טובים משתחררים למגיעים מוקדם.

    ספא וחנויות עיסוי

    באזורי הבילוי והלילה בצ'אנג מאי תמצאו מגוון מקומות המציעים עיסויים, כולל עיסוי רגליים, עיסוי תאילנדי, טיפולי פנים ועוד. לאחר שעות של טיולים, עיסוי פופולרי ומרגיע המעניק אנרגיה חדשה. ברוב המקומות, העיסויים איכותיים והשירות טוב. המחירים משתנים בהתאם לרמת המקום, וכדאי לנסות עיסוי כף רגל תאילנדי אמיתי בבזאר הלילה.

    אמנות בגן עדן

    אמנות בגן העדן היא פעילות מהנה הכוללת תמונות תלת-מימד מאומנות המאפשרות אינטראקציה עם היצירות. הגלריה מחולקת לאזורים כמו מצרים העתיקה, תחתית הים וקלאסיקות הומוריסטיות. במקום יש קפה ואיזור אוכל. מומלץ לשים אסיד לשלוש שעות לחוויה מושלמת.

    הברים הטובים ביותר בצ'אנג מאי

    אם ברצונך ליהנות ממשקה צונן, צ'אנג מאי מציעה מגוון ברים. חקור את רחוב נימנהאמינדה עם ברים משובחים, קוקטיילים ובירות מיובאות, או בקר בברים בצד מזרחי של העיר העתיקה המתמקדים בתרמילאים. לחוויה יותר פרועה וזולה, בקר ב-Loi Kroh Road ברובע החלונות האדומים של העיר.

    אם אתם מחפשים חווית חיי לילה יוקרתית יותר, בצ'אנג מאי יש שפע של ברים על הגג שמציעים נופים מדהימים של העיר. הברים הפופולריים ביותר על הגג בעיר הם Myst Rooftop Bar, Wawee Sky Bar ו-Rist8to Lab Rooftop. ברים אלה מגישים מגוון קוקטיילים, יין ובירה, ומציעים אווירה מתוחכמת להירגע בה לאחר יום ארוך של סיורים בעיר.

    בר הגג Myst ממוקם בקומה ה-9 של מלון אקירה מנור ומציע נופים פנורמיים של העיר. הבר מגיש מגוון קוקטיילים אומנותיים ומנות קלות וידוע באווירה השיקית והרגועה שלו.

    הבר וואווי סקיי ממוקם על הגג של בית הקפה וואווי ומציע נופים מדהימים של הר דוי סוטפ. הבר מגיש מגוון של קוקטיילים וחטיפים וידוע באווירה הנינוחה שלו.

    Ristr8to Lab Rooftop ממוקם על הגג של בית הקפה Ristr8to ומציע חוויה ייחודית לאוהבי קפה וקוקטיילים. הבר מגיש מגוון קוקטיילים העשויים עם ביטר קפה וסירופים מתוצרת בית.

    וינטג' צ'אנג מאי הוא בר קטן המכהיר קהל צעיר ומקומי. העיצוב הווינטג' מזכיר ברים קטנים בברלין, עם פריטי אספנות ואווירה חמימה. המוזיקה כוללת פופ תאילנדי וגרסאות אקוסטיות של שירים בינלאומיים בביצועים מקומיים. המקום מושלם ליהנות מבירה קרה רחוק מהמוני התיירים.

    בר גג CNX הוא בר גג פחות מוכר בצ'אנג מאי אך בהחלט אינו פחות טוב מברים פופולריים אחרים. המקום מציע נוף מרהיב של הר סוטפ והעיר העתיקה ומגיש שתייה ואוכל טעים. זהו המקום המושלם לארוחת ערב רומנטית עם בן זוגכם בזמן שאתם נהנים מהשקיעות.

    רפובליקת בירה הוא בר פופולרי בדרך נימן שמגיש בירות מיובאות מכל העולם. זהו המקום המושלם לחובבי בירה שמוכנים לשלם קצת יותר עבור מבחר רחב של בירות בלגיות, גרמניות ועוד. רפובליקת בירה יכולה להפוך למקום האהוב של "אנין בירה".

    Blue Bat Rooftop Bar הוא הבר הגבוה ביותר בצ'יאנג מאי, שוכן בקומה ה-24 של מלון Pornping Tower. הבר מציע נוף פנורמי של בזאר הלילה, ריברסייד והעיר העתיקה. עיצוב הבר מיושן אך מלא בקסם, ומציע משקאות בתמורה מעולה לכסף. ישנו גם מזנון ברביקיו, אף שיש מקומות טובים יותר לאכילה. מושלם לתצפית על העיר מגובה מעוף הציפור, לפני ארוחת ערב או כבילוי לילה.

    המועדונים הטובים ביותר בצ׳אנג מאי

    בצ'אנג מאי יש גם סצנת מועדוני לילה תוססת הנותנת מענה למגוון סגנונות מוזיקליים. מועדוני הלילה הפופולריים ביותר בעיר הם Zoe in Yellow, Spicy, ו Infinity. מועדונים אלה מציעים שילוב של מוזיקת EDM, היפ הופ ומוזיקת פופ תאילנדית.

    Zoe in Yellow הוא אחד ממועדוני הלילה הפופולריים ביותר בצ'אנג מאי וידוע באווירה התוססת והקהל המגוון שלו. למועדון שלושה אזורים שונים, כל אחד עם מוזיקה ואווירה משלו.

    Spicy הוא מועדון לילה פופולרי נוסף בצ'אנג מאי וידוע במוזיקת ההיפ-הופ וה-R&B שלו. במועדון יש רחבת ריקודים מרווחת ומגוון דוכני VIP למי שמחפש חוויה אקסקלוסיבית.

    Infinity הוא מועדון לילה קטן יותר אך תוסס באותה מידה בצ'אנג מאי. המועדון מנגן שילוב של מוזיקת EDM ומוזיקת פופ תאילנדית וידוע בצוות הידידותי והאווירה מסבירת הפנים שלו.

    Bubbles Nightclub תוספת חדשה יותר לסצנת חיי הלילה של צ'אנג מאי, אך הוא הפך במהרה ליעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. במועדון יש רחבת ריקודים מרווחת ומערכת סאונד משוכללת שתחזיק אתכם לרקוד כל הלילה. הם מנגנים שילוב של מוזיקת EDM והיפ הופ ויש להם גם אזור VIP למי שמחפש חוויה אקסקלוסיבית יותר.

    Foxy Lady a Go-Go הוא בר גו-גו טיפוסי במרכז צ'יאנג מאי, ואינו מתאים לכולם. ממוקם בסמטה מאחורי מלון Dusit D2, מציע חוויה של חיי לילה עם נשים שעובדות בתעשיה המסתובבות מחוץ למועדון. מומלץ למסיבות רווקים, הבר מציע שתי קומות עם פודיום מרכזי ורקדניות. נחשב לאחד הברים הטובים ביותר בצ'יאנג מאי בתחומו והכניסה חופשית.

    האריה האדום בצ'יאנג מאי הוא פאב דו-קומתי בעיצוב אנגלי, ממוקם במרכז בזאר הלילה. כולל אביזרי עץ כהים ותאים נעימים, המקום מציע מחירים הוגנים על המשקאות, צפייה באירועי ספורט על מסכים גדולים ומרפסת חיצונית מרווחת. מקום נהדר לבלות עם חברים ולצלם תמונות מיוחדות.

    או'מאליס הוא הבר הגדול ביותר בשוק אנוסרן של בזאר הלילה, ממוקם על כביש צ'אנג קלאן. הבר מציע מבחר רחב של בירות אירופאיות וגינס מהחבית. נקודה מצוינת לצפייה בסביבה המקסימה של השוק, כולל מסעדות וברים נוספים. בפנים, ניתן לצפות במשחקי ספורט, אך החלק החיצוני מציע נוף לסוחרי השוק. מקום נהדר ליהנות ממשקה תוך כדי הנאה מאווירת השוק הטבעית.

    Bus Bar הוא בר פופולרי על נהר פינג בצ'אנג מאי. הוא מכיל אוטובוסים ישנים המשמשים כדוכנים להזמנת משקאות ומציע מוזיקת פופ תאילנדית ובינלאומית. בערבים, המוזיקה משתנה ל-Electronic Dance Music והמקום הופך לרחבת ריקודים.

    lantern 4670043 1280

    מסעדות הבר הטובות ביותר בצ'אנג מאי

    מסעדת Anantara בנופש Chiang Mai מציעה ארוחות צהריים בסביבה יוקרתית במלון חמישה כוכבים. תוכלו ליהנות מנופים על צ'אנג מאי והנהר מהאזור החיצוני, או לשבת בפנים בין שולחנות ותאי ישיבה מול חלונות זכוכית גדולים. התפריט מגוון ומציע מנות בינלאומיות, עם דגש על מטבח הודי ומערבי. מקום מושלם לשקיעה וארוחה מהנה.

    SP עוף, תוכלו ליהנות מעוף רוטיסרי מעולה, המעניק חווית אוכל מעניינת המשולבת בטעמים של אזור איסן בצפון-מזרח תאילנד. שילוב של עוף רוטיסרי עם אורז דביק, וסלט פפאיה חריף-טארט, יספק לכם טעימה מהמטבח המקומי ואכילת איסן המיוחדת.

    אקה אמה הוא בית קפה מפורסם בצ'אנג מאי, ואחד מבתי הקפה המובילים בתאילנד. הבית קפה מתמחה בהכנת קפה איכותי וקפוצ'ינו טעים, ובמחירים נמוכים בהשוואה למקומות אחרים בעיר הפולים שמשמשים להכנת הקפה גדלים באזורים מרוחקים של מחוז צ'יאנג ראי השכן, ומהווה מקור חשוב לפעילות כלכלית ולעסקים באזור.

    מאי מה במחוז צ'אנג מאי נמצאות הגבעות האחוריות, ביתן של קהילות יונאניות מרוחקות. מסעדה זו מביאה את מטבחם של הקהילות הללו לעם העירוני ומציעה מנות סיניות ייחודיות עם מרכיבים טריים וריחניים כמו בשר יונאן מלוח וסלט עשה זאת בעצמך חריף. נוסף לכך, המסעדה מציעה מרקים מתונים ומנות מגוונות בסגנון סיני.

    מסעדת עוף חצות היא אחת המסעדות הטובות של צ'אנג מאי, והיא ממוקמת במקדש דמוי הצריף המפורסם של העיר. התפריט שלה כולל מגוון מנות – עוף, בטן חזיר, ובשר בקר מיובש בשמש, כולם מוגשים עם אורז דביק מהביל וצלחת של חרדל חמוץ פריך ומטבל חריף בסגנון צפון תאילנדי. כמו שהשם מרמז, המסעדה פתוחה רק בשעות הלילה המאוחרות. החוויה המיוחדת של המסעדה עם הקריאקטר האגדי והאוכל המושלם הופכת את עוף חצות לכדאי לבקר בו.

    מסעדת דאש בצ'אנג מאי מציעה אוכל תאילנדי טעים בתוך בית עץ יפהפה ופטיו קטן, עם להקה חיה שמנגנת בערבים. המסעדה ממוקמת בחלק שקט של העיר העתיקה ופתוחה כל יום מהשעה 9:00 ועד חצות. דאש נמצאת על כביש מון מואנג וכחמש דקות הליכה משער Tha Pae. מקיימת גם שיעורי בישול למי שמעוניין ללמוד את האומנות של המטבח התאילנדי.

    Huen Phen מסעדה פופולרית בצ'אנג מאי עם מרק Khao Soi כמנה עיקרית, וגם מציעה חטיפים מסורתיים אחרים ומנות צפוניות. המסעדה עמוסה במהלך שעות הצהריים, אז עדיף להגיע מוקדם או לחכות.

    Laap Kao Cham Chaa מסעדה מקומית מפורסמת בצ'אנג מאי, המציעה מנות טעימות ומגוונות. עם ישיבה בחצר הפתוחה, צפוי לכם חוויה מסעירה ומלאת אופטימיות. מומלץ לנסות את המנות המוצעות על הגריל או את סלט דפוק של פומלה, עם תבלין צפון תאילנדי ייחודי.


    מופע קברט צ'אנג מאי ליידיבוי

    מופע הקברט ליידיבוי בצ'אנג מאי הוא אטרקציה פופולרית עבור תיירים רבים בביקורם הראשון בתאילנד. ממוקם בבזאר הלילה, המופע המרתק כולל ליידיבויים יפים ומפורסמים, תילבושות מרשימות וריקודים מהנים. מתאים לזוגות ומשפחות, המופעים מתקיימים כל ערב בשעות 21:30 ו-23:00. קניית כרטיסים מראש מומלצת בעונת השיא, וכיוון שמקומות טובים משתחררים למגיעים מוקדם.

    ספא וחנויות עיסוי

    באזורי הבילוי והלילה בצ'אנג מאי תמצאו מגוון מקומות המציעים עיסויים, כולל עיסוי רגליים, עיסוי תאילנדי, טיפולי פנים ועוד. לאחר שעות של טיולים, עיסוי פופולרי ומרגיע המעניק אנרגיה חדשה. ברוב המקומות, העיסויים איכותיים והשירות טוב. המחירים משתנים בהתאם לרמת המקום, וכדאי לנסות עיסוי כף רגל תאילנדי אמיתי בבזאר הלילה.

    אמנות בגן עדן

    אמנות בגן העדן היא פעילות מהנה הכוללת תמונות תלת-מימד מאומנות המאפשרות אינטראקציה עם היצירות. הגלריה מחולקת לאזורים כמו מצרים העתיקה, תחתית הים וקלאסיקות הומוריסטיות. במקום יש קפה ואיזור אוכל. מומלץ לשים אסיד לשלוש שעות לחוויה מושלמת.

    IMG 4379

    סיכום

    חיי הלילה של צ'אנג מאי הם חוויה שלא תשכחו בקרוב. בין אם אתם מחפשים לעשות קניות, לסעוד או לחגוג, לעיר יש מה להציע לכולם. משווקי הלילה הצבעוניים ועד לברים האופנתיים שעל הגג ומועדוני הלילה התוססים, חיי הלילה של צ'אנג מאי הם עדות לתרבות ולרוח התוססת של העיר. בפעם הבאה שאתם בצ'אנג מאי, דאגו לחוות את חיי הלילה שלה במלואם