צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    שבועיים בתאילנד: מסלול שלם לטיול הראשון בתאילנד

    מתכננים שבועיים בתאילנד ומחפשים מסלול שלם של שבועיים לתאילנד?! ברוכים הבאים, הגעתם למקום הנכון!

    אם מקדשים מוזהבים מבריקים, עיסויים ב5 דולר, שייק מנגו וחופים מדהימים בין צוקי אבן גיר נישאים מעניינים אתכם, בטוח שגם אתם תתאהבו בתאילנד!

    אבל קודם כל, מדריך טרום נסיעה לתאילנד כדי ללמוד קצת על המדינה ולמה לצפות כשאתה שם.

    מדריך טרום-טיול לתאילנד

    אזורים עיקריים במסלול זה:

    • בנגקוק
    • צ'אנג מאי
    • ים אנדמן (קראבי וקופי פי)

    איפה תאילנד אתם שואלים?  המדינה ממוקמת בדרום מזרח אסיה וחולקת גבולות עם קמבודיה, לאוס ומיאנמר.

    מסלול זה מתחיל בבנגקוק (ששם מגיעים מרבית המטיילים הבינלאומיים למדינה), יוצא צפונה לצ'אנג מאי, ואז עוד יותר דרומה לאיי תאילנד בחוף המערבי בים אנדמן. ניתן לטוס מאזור לאזור, כדאי לחסוך בזמן. המדינה גדולה אבל לא גדולה מדי, מה שמאפשר לבקר בשלושה (אם לא ארבעה) אזורים במהלך השבועיים שלכם.

    מתי לבקר בתאילנד:

    לפני שמתכננים טיול לתאילנד, חשוב להבין את דפוסי מזג האוויר שלה. תאילנד חווה שתי עונות נפרדות, העונה היבשה (דצמבר עד מאי) והעונה הגשומה (מאי עד נובמבר).

    אם אתם מחפשים טמפרטורות נוחות ומעט עד ללא גשם, מומלץ שתבקרו במהלך העונה היבשה, שהיא למעשה החורף של תאילנד. אל תירתע מ"חורף", מכיוון שהטמפרטורות עדיין גבוהות כל יום!

    כאשר מתכננים טיול לדרום תאילנד והאיים, חשוב לדעת שאיים שונים הם הטובים ביותר מבחינת מזג האוויר בזמנים שונים. האיים במסלול זה (Krabi ו-Koh Phi Phi) ממוקמים בים אנדמן, עם זמן הביקור האופטימלי במהלך דצמבר וינואר.

    שימו לב שגם האיים הפופולריים פוקט וקו לנטה נמצאים באזור זה. הצד המזרחי של תאילנד, עם איים במפרץ תאילנד, כולל קוסמוי, קופנגן וקו טאו, עדיף לבקר מסוף ינואר עד אמצע מרץ. עם זאת, למרות שזו עדיין העונה היבשה שם, יתכנו פרצי גשם קצרים ושוטפים, כמו בכל יעד טרופי.

    התשובה הקצרה? רק הקפידו להימנע מעונת המונסון (מאי עד נובמבר), ותמצאו ימים חמים ושטופי שמש רבים.

    בריאות ובטיחות:

    מומלץ לקבל כמה חיסונים לפני הנסיעה לתאילנד. זריקות מומלצות מה-CDC כוללות טיפוס, הפטיטיס A והפטיטיס B. בנוסף, חלק מהמטיילים בוחרים ליטול כדורי מלריה מדי יום כדי למנוע את המחלה הנישאת על ידי יתושים, אך התייעצו עם הרופא שלכם לגבי זה. 

    אסור לשתות את המים מהברז בתאילנד, אבל רוב המלונות מספקים לאורחים שלהם מים לשתייה ללא תשלום. בנוסף, תוכלו למצוא מים בבקבוקים בכל מסעדה/חנות נוחות תמורת 5-50 באט.

    ויזה:

    לא נדרשת ויזה לאזרחי ישראל הנוסעים לתאילנד כל עוד ברשותך דרכון תיירות תקף והוכחה להמשך נסיעה, ואתה נוסע למדינה למשך 30 יום או פחות. יש להגיש בקשה לויזה בשגרירות בארץ לפני הנסיעה אם תרצו לשהות בתאילנד עד 60 יום.

    איך להתנייד בתאילנד:

    אמצעי התחבורה בתאילנד מגוונים ונוחים, כולל מטוס, טוק-טוק, טנדר, אוטובוס הסעות, עגלת גולף, אופנוע, סונגטהאו, סירה ארוכת זנב, סירה מהירה, מטרו, אובר וכו'. קל להתנייד במדינה ולהבין איך להגיע מיעד ליעד.

    אובר עובדת בכמה מקומות ברחבי תאילנד, והתעריפים בדרך כלל זולים יותר ממוניות וטוק-טוקים.

    מה להביא לתאילנד:

    • בגלל האקלים החם והדביק, תרצו להביא ביגוד קל ואוורירי.
    • לבוש מתאים למקדשים: מכנסיים ארוכים, חולצות מכוסות כתפיים, צעיפים
    • הנעלה נוחה
    • סנדלים/בגדי ים לאיים

    ועכשיו, מה שחיכיתם לו, מסלול שלם של שבועיים בתאילנד!

    מסלול טיול לשבועיים בתאילנד

    יום 0: טיסה לתאילנד!

    טיסה לבנגקוק. רוב הטיסות הבינלאומיות לתאילנד יטוסו לבנגקוק, וזה מושלם מכיוון שזו התחנה הראשונה במסלול.

    חלק 1: שלושה ימים בבנגקוק

    יום 1: בנגקוק

    הגיעו לבנגקוק ועשו וצ'ק אין במלון שלכם. בלו את היום בחקר המקדשים והאטרקציות הרבות של העיר, כמו הארמון הגדול, וואט פרה קאו ווואט פו. בערב, צאו לרחוב Khao San Road כדי לחוות את חיי הלילה התוססים של העיר.

    הנה כמה המלצות ספציפיות ליום הראשון בטיול:

    1) שוק הפרחים (Pak Khlong Talat)

    למרות שעדיף בהחלט לבקר או סופר מאוחר בלילה (חצות עד 2 בלילה) או סופר מוקדם בבוקר (6-7 בבוקר), תוכל לראות מספר עצום של פרחים טריים בכל שעה ביום. שוק הפרחים פתוח 24 שעות ביממה, וממוקם בפנים, כך שלא משנה מזג האוויר, החלל הזה נעים לביקור.

    2) פארק לומפיני

    הפארק העירוני הגדול ביותר בבנגקוק, מושלם כדי לנוח ולהנות מהטבע העירוני של בנגקוק.

    3) מרכז סיאם/סיאם פרגון

    באזור זה של בנגקוק, תמצאו כל מה שתרצו לקנות ועוד. יש כמה אזורים שונים, עם הדברים הזולים יותר בסיאם סנטר והסחורה היוקרתית ברמה גבוהה בסיאם פרגון.

    4) משקאות Happy Hour בבר Red Sky

    אל תעזובו את בנגקוק בלי משקה על הגג בשקיעה. ולמרבה המזל, ישנן אפשרויות רבות לבחירה! Red Sky Bar הוא בחירה טובה, הממוקם במלון Centra Grand בקומה ה-55 סופר קרוב לסיאם ולסנטרל וורלד.  

    6) סיור אוכל בבנגקוק

    תוכלו למצוא בדוחני התיירות או דרך המלון שלכם סיור אוכל בשווקים של בנגקוק לחצי יום. מושלם כארוחת ערב ראשונה בתאילנד.

    יום 2: בנגקוק // מקדשים בשפע

    הערה מס' 1:  הקפד ללבוש בגדים מתאימים היום. גברים ונשים חייבים לכסות את הכתפיים והברכיים

    הערה מס' 2: בדרכם למקדשים מסוימים, ייתכן שיעצרו אותך וישאלו אותך אם פניך בכיוון הזה ואז יגידו לך שהמקדש שאליו אתה הולך סגור. האנשים האלה הם רמאים, אל תאמינו להם.

    הערה מס' 4:  אתם בהחלט יכולים להסתובב במקדשים בעצמכם, אבל אם אתם מעוניינים ללמוד על ההיסטוריה והשימוש בכל אחד מהם, מומלץ בחום להזמין סיור במקדש בבנגקוק. הם לא יקרים, ומאוד מעניינים.

    1) Grand Palace ו-Wat Phra Kaeo (5 דקות הליכה אחד מהשני)

    מבין כל המקדשים שתראו בתאילנד, הארמון הגדול יהיה הצפוף ביותר ללא ספק. לכן, בהחלט הכרחי שתבקרו באתר הקדוש הזה דבר ראשון בבוקר כשהם נפתחים, ב-8:30 בבוקר (נסגר ב-15:30). בצד המונים, המקום הזה ממש מרהיב, ותראו יותר מבנים זהובים מבריקים מאי פעם.

    גם את וואט פרה קאו, בשטח הארמון הגדול, אסור לפספס מכיוון שהוא משכן את בודהה האזמרגד! הוא נחשב למקדש הבודהיסטי החשוב ביותר בתאילנד! 

    2) וואט פו (מקדש הבודהה השוכב)

    סופר מרשים, ובהחלט מקדש להוסיף לכל מסלול של שלושה ימים בבנגקוק. וואט פו ידועה בזכות הבודהא השוכב הזהוב הענק שלו, בגובה מדהים של 50 רגל ואורך 150 רגל!

    הזמינו סיור אם ברצונכם לוודא שלא תפספסו מקומות מובילים במקדש!

    שימו לב ששטחי המקדש פתוחים 24 שעות ביממה, אך המקדשים נסגרים בסביבות השעה 17:30, כולל זה שבו שוכן בודהה. קוד הלבוש כאן קל יותר מאשר בארמון הגדול, ותמצא סרונג חינם לנשים לכסות את הברכיים/כתפיים במידת הצורך. 

    3) עיסויים תאילנדים בוואט פו!

    לאחר סיור בבוקר, עברו לבית הספר לעיסוי וקבלו עיסוי תאילנדי של חצי או שעה מלאה. אם מעולם לא עשית עיסוי תאילנדי מסורתי ו/או אינך יודע עליו הרבה, רק דע שזה לא הטיפול המרגיע הטיפוסי. 

    4) וואט ארון ( מקדש השחר)

    מקדש שלישי ואחרון של היום! חצו את הנהר בסירת מוניות משותפת, ותגיעו למקדש אחר, וואט ארון! בשעה זו ביום, סביר להניח שתהיה צפיפות.

    אפשר לטפס במדרגות מסביב לאחת מהתלוליות הגבוהות של וואט ארון כדי לקבל את אחד מהנופים הטובים ביותר בבנגקוק. מיד לפני השקיעה הנוף יהיה אפילו טוב יותר – הארמון הגדול שמעבר לנהר מול שמש שוקעת יפהפיה של בנגקוק! 

    5) סיור טוק טוק בלילה בבנגקוק (7-23:00) עם ארוחת ערב תאילנדית

    מה יכול להיות יותר כיף מאשר לרכוב ברחבי בנגקוק בטוק-טוק? אפשרלהרשם בדוחני תיירות או דרך המולון לסיור הזה ולבקר בשוק הפרחים, שני מקדשים מרשימים, שוק מקומי לכמה דוגמאות אוכל, הפאד תאי המפורסם ביותר מסעדה בכל בנגקוק, ועוד כמה תחנות!

    6) צ'יינה טאון

    צאו לשוטט ברחבי צ'יינה טאון, מכיוון שזה ממש קרוב לסיום סיור הטוק טוק.

    יום 3: בנגקוק // שוק צף

    1) טיול יום בשוק הצף

    מומלץ לקחת סיור קבוצתי מאורגן, מתחיל בשעה 7 בבוקר כדי להבטיח התחלה מוקדמת של הבוקר כדי להימנע מהחום ולתפוס את השוק התוסס ביותר. הקפד להתמקח בעת קניית כל דבר! 

    *ובנוסף, אם תבחרו בסיור מאורגן באוטובוס, תחזרו למלון שלכם בסביבות השעה 13:30/14:00. זה משאיר את שאר אחר הצהריים/לילה פתוחים לחקירה נוספת!

    2) הר הגדול


    מקדש Grand Mount, מקסים והין האהובים בבנגקוק

    בשקיעה אפשר לראות את הנופים המדהימים ביותר של העיר והמקדש עצמו. במחיר של 20 באט בלבד.

    3) קרב איגרוף תאילנדי

    היישר מההר הגדול לכו לאצטדיון Rajadamnern לקרב Muy Thai מסורתי! לחימה של Muy Thai היא צורת אומנות לחימה שמקורה בה ניחשתם נכון – תאילנד – והיא הרבה מאוד מרשימה.

    קרבות אלה משלבים התקפות ותמרונים באמצעות אגרופים, רגליים, מרפקים וברכיים, ומרתק לצפייה. המסירות שיש ללוחמים האלה לספורט שלהם (עם הרבה סופר צעירים, בני 15 בערך!) היא משוגעת לחלוטין ודי מרשימה בלשון המעטה.

    4)   דרך קאו סאן

    מוכנים למסיבה או לטיול בשעות הלילה המאוחרות? לא חשוב סוג של חוויה אתם מחפשים- באזור זה יש הכל. כביש קאו סאן נהוג לכנות כמרכז התרמילאים, וזה בהחלט נכון בשל החזקת מקום האירוח הזול ביותר בכל תאילנד.

    תמצאו יותר בני נוער ששותים וודקה מדליים (אלכוהול בדרך התאילנדית!), מוכרים שמוכרים חרקים, שלטי ניאון מרצדים, מוזיקת ריקודים רועשת, ועוד מהומה (תאמינו לי) מכל מקום אחר בארץ. הסצנה בהחלט לא מתאימה לכולם, אבל היא מוקד תיירות פופולרי מאוד, אז צפו שמחירי האוכל והשתייה יהיו גבוהים מהרגיל כאן.

    אם אתם מחפשים משהו קצת יותר צונן, פנו לרחוב Rambuttri, המקביל לרחוב Khao San Road, עם המון מסעדות, ברים ברמה גבוהה יותר, דוכני אוכל ואווירה הרבה יותר רגועה.

    חלק 2: שלושה ימים בצ'יאנג מאי

    יום 4: טס לצ'יאנג מאי ולחקור את העיר אחר הצהריים

    1) טיסה לצ'אנג מאי

    מומלץ לקחת טיסה מוקדמת בבוקר מחוץ לבנגקוק כדי לבלות את שארית היום לחקור את צ'אנג מאי. הטיסה אורכת כשעה וחצי

    בקרו במקדשים וארוחת צהריים

    לאחר שהורדתם את המזוודות במלון, צאו למרכז העיר לבקר בכמה מקדשים מפורסמים! אל תחמיצו את וואט צ'יאנג מון, מקדש פרה סינג ואת וואט צ'די לואנג, כולם מדהימים בדרכם! ולמרבה המזל, תגלו שהמקדשים האלה (וכל אלה בצ'אנג מאי) הרבה יותר שקטים ושלווים הרבה יותר מהמקדשים שבהם ביקרת בבנגקוק.

    בדוקו את סצנת בתי הקפה הנפלאה של צ'אנג מאי לארוחת צהריים.

    3) עיסויים בספא פאה לאנה

    אחרי קצת חיפושים בצ'אנג מאי, כנראה תהיו מותשים לגמרי, ומה יותר טוב מעיסוי באחד מספא העיסויים המובילים בערים?! מומלץ להזמין מקום בספא Fah Lanna, הממוקם בתוך העיר העתיקה. עם משקאות קבלת פנים תוצרת בית חינם ומגבת צוננת, תהיו רגועים מיד עוד לפני שהטיפול שלכם מתחיל!

    ישנם מספר עצום של טיפולים שונים שתוכלו לקבל כאן, החל מטיפולי פנים ומאני/פדיס ועד עיסויים תאילנדיים ורפלקסולוגיה בשמן.

    לאחר הטיפול תקבלו תה ג'ינג'ר חם וחטיף קל. עם משקאות חינם, חטיפים והעברות הלוך ושוב בחינם, הקפידו להזמין מקום מראש מכיוון שהמקום הזה מתמלא במהירות.

    יום 5: טיול יום לצ'יאנג ראי

    הזמינו טיול יום מצ'אנג מאי לצ'אנג ראי, ותראו את המקדש הלבן, משולש הזהב, ואפילו קחו שייט קצר בסירה ללאוס!

    כמה סיורים מבקרים בשבט קארן ארוכות הצוואר. הזמן מוקדם כדי להבטיח את הסיור הרצוי לך!

    תתחילו את היום בנסיעה דרך האזור הכפרי של צפון תאילנד, ולבסוף תגיעו לאחד המבנים המוכרים ביותר בתאילנד, המקדש הלבן! וואט רונג קון (Wat Rong Khun) המדהים (המכונה בדרך כלל המקדש הלבן), הוא מדהים לחלוטין, עם תשומת לב לפרטים וארכיטקטורה ייחודית ללא דופי.

    יצירת מופת אמנותית זו מכוסה בצבע לבן מסנוור משובץ בזכוכית מראות; חלום מוחלט של צלמים. היזהרו, המקדש עמוס בטירוף.

    האטרקציה העיקרית של צ'אנג ראי היא המקדש הלבן, אבל בסיורים רבים תזכו לראות גם את המקדש השחור, לבקר בשבטי הצוואר הארוך, ואולי אפילו במוזיאון אופיום.

    יום 6: יום עם הפילים!

    1) מקלט הג'ונגל לפילים

    יש עשרות מחנות פילים לבחירה, ואין שניים זהים. דוגמה טובה היא Elephant Jungle Sanctuary.

    חשוב לציין:  כשאתם בוחרים חברה לבקר את הפילים בצ'אנג מאי (ובאמת בכל מקום בתאילנד),בדקו טוב את המקום. לרוע המזל, חברות רבות שטוענות שהן מוסריות עדיין משתמשות בטקטיקות לא אתיות (כגון שימוש בשרשראות, כבלים, שוטים וכו') כדי "לאמן" את הפילים.

    אם חברה מאפשרת רכיבה על פילים, ציור או כל "טריקים לא טבעיים" אחרים, הינמעו מלבקר בהם.

    2) בזאר הלילה

    בזאר הלילה של צ'יאנג מאי פתוח מ-18:00 עד חצות בכל יום, והוא המקום המושלם לאכול בו ארוחת ערב. תוכלו למצוא הרבה אוכל טעים בבזאר הלילה ובסביבתו, כולל Khao Kha Moo, דוכן רחוב המפורסם בזכות רגל החזיר שלו ו"גברת הבוקרים" שעובדת בדוכן כל יום עם כובע בוקרים! הקפדו לחפש גם את דוכן השייקים של גברת אבא!

    יום 7: צ'יאנג מאי בבוקר // טיסה לקראבי אחר הצהריים

    1) מה Phra That Doi Suthep בבוקר

    אתם לא יכולעם לעזוב את צ'אנג מאי בלי לבקר במקדש המפואר ביותר שלה וכפר המונג הסופר צבעוני. ממוקם גבוה בגבעות מעל צ'אנג מאי, תקבלו נופים מדהימים של העיר עצמה מדוי סותפ, ואל תפספסו את גרם המדרגות – עם 333 מדרגות אריחים כדי להגיע לפסגה, זה משהו שאפשר לראות!

    אל דאגה, יש מעלית אם לא רוצים לעלות בקגל! המקדש כולו נושם שלווה ורוגע, והוא מהווה תחנה אחרונה נהדרת במהלך שלושת ימיכם בצ'אנג מאי. 

    שימו לב שהמקדש הזה נמצא במרחק של כ-30-40 דקות נסיעה ברכב במעלה רחובות מפותלים, אז אלא אם כן אתם רוצים לשבת באובר במחיר מופקע או בסונגתאו (מכונית מונית אדומה) כל הדרך, מומלץ לקחת גם סיור באוטובוס . 

    2) טיסה לקראבי!

    תגידו שלום לשלושת הימים הנפלאים שלכם בצ'אנג מאי, והתכוננו לאיים התאילנדים המפוארים! נסו לטוס מצ'אנג מאי לקראבי בסביבות השעה 16:00 ותנחתו בסביבות השעה 18:05, תזמון מושלם לארוחת ערב על החוף בלילה הראשון!

    שימו לב שזה יהיה בערך 600 באט למונית פרטית או 150 באט לאדם עבור טנדר משותף למלון. אינך צריך להזמין זאת מראש מכיוון שיהיו שלטים רבים שיכוונו אותכם לשיטת התחבורה המועדפת.

    חלק 3: שבוע באיי תאילנד

    הגיע הזמן לעשות קצת איים בתאילנד! אם חשבתם שהשבוע הראשון במסלול זה לתאילנד היה מדהים, התכוננו לשבוע השני! האיים התאילנדים הם החלום המוחלט של כל חובב חופים.

    הערה:  אם יש לך רק 10 ימים בתאילנד, מומלץ לבחור ב-Krabi/Ao Nang או Koh Phi Phi. עם זאת, אפשר לצאת לטיול יום לקופיפי מקראבי/או נאנג די בקלות, כך שהתבססות בקראבי עשויה להיות התשובה הטובה ביותר!

    שלושה ימים בקראבי

    שימו לב שהעיירה קראבי שבדרום תאילנד היא אזור שלם, עם שני מקומות עיקריים למבקרים להתבסס בהם: העיר קראבי או אונאנג. כדאי להישאר באונאנג מכיוון שזהו אזור החוף הראשי ובסיס טוב לטיולי יום לאיים אחרים.

    העיר קראבי נחשבת בדרך כלל כעיר מעבר, היא המרכז המנהלי של האזור, ואין בה חופים מדהימים. הטיפ שלי – הישארו באוננג! זה קצת יותר רחוק משדה התעופה וחסר את שוק הלילה, אבל זה שווה את זה כדי להיות על החוף.

    יום 8: יום החוף!

    אם אתם שוהים באוננג (ובאופן ספציפי באתר הנופש Aonang Cliff Beach Resort), ההגעה לחוף היפה ביותר באזור היא סופר קלה! (אף אחד לא באמת שוחה/ משתזף בחוף Aonang, כולם הולכים לרייליי – זה הרבה יותר יפה).

    מאתר הנופש, פשוט ללכת 5-10 דקות לחוף Aonang הראשי, ולתפוס סירה עם זנב ארוך לחוף West Railay! שימו לב ש- Railay Beach נגיש רק בשייט של 15 דקות בסירת זנב בגלל צוקי אבן גיר גבוהים שמנתקים את הגישה ליבשת, אך למרבה המזל, ההעברות הן רק כ-150 באט הלוך ושוב ואורך 10 דקות.

    מה לעשות בווסט רייליי ביץ'? שכורו קיאק, פאדל בורד, או פשוט שכבו בשמש על החול הרך והאבקתי. לאורך החוף תמצאו כמה מסעדות, דוכני רחוב ודוכני שייקים – הקפידו לקבל כמה שייק מנגו ואגוזי קוקוס טריים! אפשר גם ללכת לכמה מערות בצד השני.

    חובבי טיפוס צוקים? רייליי היא היעד המפורסם ביותר לטיפוס צוקים בדרום תאילנד, אז הקפידו לנסות פעם אחת שם!

    יום 9: האי ג'יימס בונד

    בהמשך, טיול יום מאוננג לאי ג'יימס בונד והאי הונג  – שני איים מדהימים לחלוטין באזור. מבחינה טכנית, האי ג'יימס בונד נמצא בפארק הלאומי או פאנג נגה בפוקט, אבל אתם בהחלט יכולים לעשות את הטיול היום הזה מאוננג ללא בעיה, זה רק לוקח קצת יותר זמן בסירת מנוע מהירה (ועם כל הנופים המדהימים, למי אכפת).  

    מפרץ פאנג נגה הוא ביתם של למעלה מ-100 איים, ותוכלו לראות מחשופי סלע ואבן גיר מזדקרים מהים ירוק האזמרגד כל כמה שניות. קסם טהור.

    האי ג'יימס בונד: ציון דרך זה התפרסם בשל תפקידו בכיכובו בסרט ג'יימס בונד האיש עם אקדח הזהב. בעלי אוהב את בונד זמן רב, אז זה היה מרגש במיוחד עבורו.

    יום 10: סיור בארבעה איים

    עוד יום בחוץ על המים, והפעם, לארבעה איים שונים ליד אונאנג! 

    את ארבעת האיים עצרנו בקו פודה, Koh Gai (אי העוף), Koh Tub, Koh Mor. תוכלו גם להזמין סיור שבו תעצרו גם בחוף מערת Phra Nang בחצי האי Railay שהוא בהחלט מדהים!

    הסיור בן 4 האיים ידוע בחופים החוליים הלבנים המושלמים ובמי הטורקיז, ברים חול, שנורקלינג וארוחת צהריים על החוף. ומלבד עצירה מסביב לאי העוף, תשוטו גם סביב "ראשו" של האי, עם מחשוף הסלע המוזר שניחשתם נכון – נראה כמו ראש תרנגולות!

    אפשר לבחור לקחת סירת לונגטייל או סירה מהירה, כאשר אפשרות הסירה המהירה נותנת יותר זמן בכל אחד מהאיים.

    שלושה ימים ב-KOH PHI PHI

    היכן ללון בקופיפי : כשזה מגיע לאפשרויות לינה בקופיפי, רוב האנשים שוהים בטונסאי מכיוון ששם תמצאו 90% מהמלונות ובתי הארחה. אנשים טוענים שהחוף מלוכלך, מלא בתרמילאים שיכורים, ובאורחי מועדונים רועשים עד כדי גיחוך בכל ערב.

    ובגלל זה, Koh Phi Phi קיבל מוניטין רע בשנים האחרונות. עם זאת, ישנם כמה אתרי נופש בחלק הצפוני של האי שהם שקטים יותר ונעים להישאר בהם.

    מומלץ בחום להישאר בהולידי אין. אתר נופש נהדר באזור השקט של האי.

    יום 11: מעבורת ל-KOH PHI PHI

    בהתאם למסלול שתקחו (העברה קבוצתית עצמאית לעומת העברה פרטית פרימיום ישירות דרך המלון), יהיו לכם פרקי זמן משתנים לאחר הצ'ק-אין. אולי ישאר לכם קצת זמן לשחות ולשוטט באתר הנופש לפני ארוחת ערב על החוף באחת ממסעדות החוף הסמוכות הממוקמות משמאל לאתר הנופש (אי אפשר לפספס אותן).

    יום 12: KOH PHI PHI – יום חוף/בריכה!/קיאק

    יום רגוע, להירגע בבריכה ובחוף, יום אחד במהלך השבועיים שלכם בתאילנד כדי באמת לא לעשות כלום מלבד לשחות ולהשתזף ולנסות את אחת המסעדות המגישות מאכלי ים טריים.

    תוכלו לשקול לעלות לתצפית של האי. הליכה רגועה ויפה בזמן השקיעה עם נוף מרהיב של כל האי.

    יום 13: שייט בסירת שנורקלינג LONGTAIL

    תוכלו לארגן טיול סביב פי פי לה דרך המלון, או דוכני התירות או לשכור בעל סירה ארוכת זנב לסיור פרטי באזור.

    מומלץ מאוד להגיע למפרץ מאיה בסביבות 8:30 בבוקר או מוקדם יותר, מכיוון שרוב הסירות מתחילות להגיע ב-9 בבוקר. שימו לב שרוב בעלי סירות ה-longtail הפרטיות יספקו לכם חליפות הצלה ושנורקלים, אך לא סנפירים, מים או חטיפים. השכרת סירה ארוכת זנב למשך 6 שעות אמורה לעלות לכם בין 1800-2400 באט.

    יום 14: דרך חזרה לבנגקוק וטיסה לארץ