צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    אי הקופים קופיפי

    Monkey Beach ממוקם בצד הדרום מערבי של מפרץ טונסאי, כ-700 מטרים מהמזח. זוהי רצועה מדהימה באורך 150 מטרים של חול אבקתי לבן מוקפת במי אמרלד צלולים. החוף ממוקם על רקע צוק אבן גיר תלול המכוסה בצמחייה עבותה.

    הצוק המיוער הוא בית הגידול של קופים, שממנו קיבל החוף את שמו. Monkey Beach מבולבל לעתים קרובות עם Monkey Bay, מקום דומה הממוקם בצד השני של הקופיפי דון, סביב הכניסה של Loh Dalum. חוף הקופים מפורסם לא רק בזכות תושביו הפרוותיים, הוא גם ידוע כנקודת שנורקלינג מהשורה הראשונה.

    דגשים בחוף הקופים

    ישנן דרכים שונות להגיע לחוף הקופים: השכרת סירה ארוכת זנב ליד מזח טונסאי היא הדרך הקלה ביותר, אך אם אינכם חוששים להתאמץ מעט, תוכלו לשכור קיאק ים ולצאת למסע של 40 דקות. בעצמכם. אז אל תשכח להביא מעט מים וחטיפים, כי אין אפשרות לקנות שם.

    המים הרדודים של Monkey Beach מארחים עולם תת-ימי מלא חיים, שבאמת נותן לכם את התחושה של שחייה בתוך אקווריום. בשלב מסוים בעבר, המבקרים הביאו איתם את ההרגל הרע להאכיל את הקופים, וכתוצאה מכך הקופים מצפים לקבל משהו לאכול כשהם רואים מבקרים מגיעים. 

    שימו לב שהם חיות בר ותמיד הקפידו לשמור מרחק. נשיכה ושריטות הן בעיות נפוצות וכואבות, ואתם בהחלט לא רוצים לבקר בבית החולים פי פי כדי לקבל חיסון נגד כלבת במהלך החופשה שלכם!

    חוף הקופים בקופיפי

    מיקום:  הקופיפי, או נאנג, קראבי 81210, תאילנד