צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    נמל התעופה של צ'אנג ראי

    נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג ראי הוא אחד מנמלי התעופה הגדולים לצפון תאילנד. הוא שוכן במחוז צ'יאנג ראי, שהוא חלק מאזור הזהב הגובל במיאנמר ולאוס.

    היא נקראה Mae Fah Luang על שם אמו של בהומיבול אדוליאדג', הנסיכה סרינגארינדרה, אשר שלטה תחת השם השושלתי של ראמה התשיעי.

    שדה התעופה הוא אחד מששת שדות התעופה המנוהלים ומופעלים על ידי שדות התעופה של תאילנד (AOT) ומשרת טיסות פנים ובינלאומיות כאחד.

    בין חברות התעופה המשרתות את צ'אנג ראי ניתן למנות את Bangkok Airways, China Eastern Airlines, Nok Air, Ruili Airlines, Sichuan Airlines, Thai AirAsia, Thai Lion Air, Thai Smile, Thai Vietjet Air, Eva Air, China Airlines, Emirates, Etihad Airways, Garuda אינדונזיה, מלזיה איירליינס, פיליפין איירליינס, Qantas, Qatar Airways, Aeroflot, Thai Airways International, Turkish Airlines, Vietnam Airlines, Oman Air, Japan Airlines, Austrian Airlines, KLM Royal Dutch Airlines, ואל על ישראל איירליינס.

    בשנת 2014, AOT אמרה שהיא מרחיבה את נמל התעופה של צ'יאנג ראי כדי להכיל יותר טיסות. התוכנית כללה הקמת מסלולי מוניות נוספים והארכת מסלולים וכן הצעת חנויות נוספות. התוכנית הייתה אמורה להסתיים בשנת 2030.

    בתוך נמל התעופה של צ'יאנג ראי

    נמל התעופה של צ'יאנג ראי מציע מספר מתקנים, החל מתאי החלפת כספים, פינות אוכל, חנויות קמעונאיות, מתקני מזוודות, מתקני סאונה וספא, כמו גם חדר תפילה, חדר מדיטציה וחדר טיפולים רפואיים.

    טרקליני עסקים זמינים גם כן, כמו גם מחשבים שולחניים, מכונות קפה, גישה לאינטרנט אלחוטי, יציאות טעינה ניידות חינם, טלפונים ציבוריים, מעלית וחניה לרכב.

    פינות אוכל

    נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג ראי מציע מגוון דוכני אוכל ומשקאות בתוך שדה התעופה. ביניהם The Foodie Project, מסעדת Yellow Orchid, ויש בה הרבה בתי קפה ומסעדות אוכל מהיר.

    הגעה אל ומשדה התעופה של צ'יאנג ראי

    הנוסעים יכולים לבחור בין מצבי תחבורה שונים משדה התעופה צ'יאנג ראי ואליו. אלה כוללים אוטובוסים, מוניות מדודות או השכרת רכב ולימוזינות.

    באוטובוס

    ההגעה משדה התעופה ואליו נעשתה קלה יותר בשנת 2018 כאשר הממשלה השיקה רשמית שירותי אוטובוסים בין נמל התעופה למרכז העיר. אוטובוסים מודרניים פרוסים בנמל התעופה, עם גישה לכיסא גלגלים, אינטרנט אלחוטי חינם ומצלמות במעגל סגור.

    האוטובוס עובר ליד אנדרטת King Mengrai, Night Bazaar, Chiang Rai Bus Station 1, Central Plaza Chiang Rai, ומסתיים בתחנת Chiang Rai Bus Station 2. הנסיעה באוטובוס מומלצת לתרמילאים או לאלו הנושאים מזוודות קטנות או מועטות.

    שירותי האוטובוס פתוחים בין השעות 06:00-23:20 ועולות רק 20 באט לנסיעה.

    כדי להגיע למסוף האוטובוסים בשדה התעופה, פשוט פנו ימינה פעם אחת החוצה מהטרמינל וצעו לקצה הבניין בו נמצא מסוף האוטובוסים.

    במונית

    מוניות מספקות תחבורה לעיר בסביבות 50 באט. סיורים מאורגנים מוצעים בשדה התעופה ובאזורים שמסביב, וחלק ממפעילי המלונות גם עוזרים לארגן מוניות עבור פחות טרחה.

    ברכב/לימוזינה/רכב שכור

    השכרת רכב היא ללא ספק אחת האפשרויות הנוחות ביותר להובלה משדה התעופה ואליו. השכרת רכב זמינה בדלפק באולם הנוסעים של שדה התעופה.

    בתי מלון

    אין מלונות הממוקמים בשדה התעופה, אבל יש מגוון לבחירה שנמצאים רק כמה קילומטרים משדה התעופה. ביניהם ניתן למנות את Teak Garden Spa Resort, Avarin Place, Cabbages and Condoms Inn, Auangkham Hotel, ואת Le Meridien Chiang Rai Resort.