צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג אוויר באוגוסט בתאילנד

    מזג האוויר באוגוסט בתאילנד

    תאילנד היא יעד תיירותי פופולרי, ידועה בהחופים היפים, במורשת התרבותית העשירה ובמטבח הטעים. עם זאת, האקלים של המדינה יכול להשתנות מאוד בהתאם לתקופת השנה. אוגוסט הוא אחד החודשים הרטובים ביותר בתאילנד, עם גשמים כבדים ורמות לחות גבוהות. בפוסט זה בבלוג, נסקור מקרוב את מזג האוויר באוגוסט בתאילנד ולמה אתם יכולים לצפות אם אתם מתכנים טיול בתקופה זו.

    איך מזג האוויר בתאילנד באוגוסט?

    מזג האוויר בתאילנד באוגוסט משתנה מאוד בין יעד ליעד.

    אוגוסט הוא אחד החודשים החמים ביותר בתאילנד, עם טמפרטורות בסביבות 29°C בבנגקוק ובערים גדולות אחרות. עם זאת, רמות הלחות יכולות לגרום לתחושה שהרבה יותר חם, שיא החום מגיע למעל 40°C . אם אתם מתכננים לבלות בחוץ, חשוב להקפיד על קרם הגנה וללבוש בגדים קלים ונושמים.

    אוגוסט הוא אחד החודשים הרטובים ביותר בתאילנד, עם גשם כבד המתרחש בכל המדינה. העונה הגשומה מתחילה בדרך כלל במאי או יוני ונמשכת עד אוקטובר, כאשר אוגוסט הוא אחד מחודשי השיא של הגשמים. כמות המשקעים יכולה להשתנות בהתאם לאזור, כאשר בדרום תאילנד יש את הגשמים הכבדים ביותר בתקופה זו.

    העונה הגשומה בתאילנד עלולה להקשות על ההנאה מהחופים, עם ים סוער וזרמים חזקים שהופכים את השחייה למסוכנת. עם זאת, יש עדיין כמה חופים נגישים במהלך תקופה זו, במיוחד במפרץ תאילנד. חשוב לבדוק את תנאי מזג האוויר המקומיים ולשחות רק באזורים המיועדים לכך.

    לאן ללכת בתאילנד באוגוסט

    מצא את תנאי מזג האוויר הממוצעים באוגוסט עבור היעדים המומלצים ביותר בתאילנד באוגוסט.

    צ'אנג מאי

    העיר הצפונית צ'אנג מאי חווה פחות גשמים מאשר בחלקים אחרים של תאילנד במהלך העונה הגשומה. אתם יכולים לחקור את המקדשים הרבים של העיר, גלריות האמנות והמוזיאונים, או ליהנות מפעילויות חוצות כמו טיולים רגליים וטרקים.

    קוסמוי

    אי במפרץ תאילנד, יעד פופולרי שחווה פחות גשמים במהלך העונה הגשומה. תוכלו ליהנות מהחופים היפים של האי, המפלים והמקדשים, או לקחת חלק בספורט מים כמו שנורקלינג וצלילה, בימים מתאים.

    בנגקוק

    בבנגקוק, עיר הבירה של תאילנד, ניתן לבקר גם באוגוסט. למרות הטמפרטורות הגבוהות, 31 מעלות בבודע, הלחות הגבוהה והגשמים הרבים, אפשר למצוא פעילויות במתחמים סגורים כדי בכל זאת להנות מהעיר. תוכלו ליהנות מאטרקציות תרבותיות רבות, כגון הארמון הגדול ו-Wat Phra Kaew, או לחקור את השווקים השוקקים וחיי הלילה התוססים.

    הואה הין

    הואה הין היא עיירת חוף הממוקמת כשלוש שעות דרומית לבנגקוק. חווה פחות גשמים מאשר בחלקים אחרים של תאילנד במהלך העונה הגשומה ומציע מגוון רחב של פעילויות, כולל ספורט מים, גולף ואטרקציות תרבותיות.

    פאי

    פאי היא עיירה קטנה הממוקמת במחוז מיי הונג סון שבצפון תאילנד. זהו יעד פופולרי עבור תרמילאים וחובבי טבע, עם נוף יפהפה ופעילויות חוצות כמו טיולים רגליים ורפטינג. למרות הגשמים האווירה בעיירה מקסימה ואפשר להנות ממנה מאוד.