צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קראבי עם ילדים – מה לעשות ולאן ללכת

    Longtail boat infront of sea and cliff. Krabi with Kids

    קראבי עם ילדים – מה לעשות ולאן ללכת

    טיול לקראבי עם ילדים הוא בחירה מצוינת לחופשה משפחתית נהדרת. זהו מיקום שיכול להיות גם הרפתקני וגם מרגיע ולכן מציע את השילוב המושלם למשפחות.

    קראבי חייב להיות אחד המקומות הטובים בעולם לחופשת חוץ פעילה עם ילדים. הנוף כאן פשוט מרהיב עם צוקי גיר מלכותיים עטויי ג'ונגל העולים מהחופים ומתוך הים.

    ישנם למעלה מ-100 איים המנקדים את ים אנדמן וכל אחד מציע הרפתקה ייחודית משלו שילדים בטוח יאהבו.

    בבלוג הזה, אנו מקווים לעזור לכם לתכנן את הטיול המשפחתי שלכם לקראבי ולעזור לכם להחליט מה לעשות בקראבי עם ילדים.

    המלונות הטובים ביותר בקראבי לילדים

    קראבי היא מחוז גדול עם המון מקומות מדהימים שאפשר לשהות בהם. זה מתאים באופן מושלם לחופשה מרובת יעדים עם קצת דילוג על איים.

    כתבנו פוסט שלם על היכן ללון בקראבי שמתאר את האזורים השונים, ולמה אולי תבחרו להישאר שם. כתבנו גם מסלול לקראבי המבוסס על בילוי ביבשת וטיולי יום.

    כמה מהמקומות הטובים ביותר לשהות בהם עם ילדים הם:

    Railay Beach  – למשהו קצת מיוחד, הישארו במלון Rayavadee, זה מדהים. או ליהנות משהייה נהדרת באתר הנופש והספא Railay Princess, הידידותי לתקציב

    Koh Lanta  – אהבנו את השהות שלנו ב-  Lanta Resort,  שלושת הבריכות כאן בטוחות יהוו להיט עם הילדים שלכם ויש להם גם מגרש משחקים ומועדון ילדים. אם אתם מחפשים מלון מפואר, הם לא מגיעים הרבה יותר טוב מאשר  Pimalai Resort and Spa,  אחד המלונות הטובים ביותר בתאילנד.

    Koh Ngai  – האי האהוב עלינו והמלון האהוב עלינו. ל-Koh Hai Fantasy Resort and Spa יש את מיקום החוף המושלם עם הנוף המושלם.

    אטרקציות בקראבי עם ילדים

    בקר בחוף רייליי

    2 סירות ארוכות זנב בחוף רייליי, מבין המקומות לטייל בקראבי עם ילדים

    Railay Beach מהמם, עם צוקי אבן גיר שמתנשאים מסביב וחול לבן מקסים מתחת לרגליים. אתה והילדים שלך יכולים בקלות להעביר את היום במנוחה על החוף, לשחק בחול ולשחות בים השקט.

    אם מישהו מחפש קצת יותר אקשן הוא יכול לקבל שיעור טיפוס צוקים. יכולים להיות מעט מקומות מרשימים יותר לנסות את הספורט הזה מאשר על הצוקים המרהיבים שמאחורי החוף. מספר חברות בריילאי יכולות לספק לימוד טיפוס צוקים עם מדריך מוסמך, ולספק את כל הציוד הדרוש.

    זהו אחד המקומות הטובים ביותר בתאילנד לטיפוס, כך שגם אם לא בא לכם לצאת לטיול בעצמכם, זה משעשע לראות את המומחים מטפסים על הצוקים העצומים הללו.

    אם אתם מעדיפים פעילויות על בסיס מים, תוכלו לקבל שירות טוב עם קיאקים, גלשנים ושנורקלים הזמינים להשכרה.

    בזמן שאתם על חצי האי, אל תפספסו את ההזדמנות לגשת אל חוף טונסאי השקט אך היפה לא פחות, שנמצא במרחק של כ-15 דקות הליכה משם.

    נטפס למקדש מערת הנמר

    בודהה הזהב במקדש מערת הנמר, קראבי עם ילדים

    אם אתם מעוניינים באתגר פיזי עם המשפחה שלכם, אנו ממליצים להגיע למקדש מערת הנמר כדי לספוג כמה נופים מדהימים וקצת מהתרבות התאילנדית בבת אחת.

    בהתאם לגיל הילדים שלך זה יכול להיות קצת אתגר לעלות את 1237 המדרגות המובילות אותך למקדש בראש ההר (אם הם צעירים תזדקק למנשא בוודאות).

    הנוף מלמעלה שווה את המאמץ ותוכלו לראות מדוע המקום הזה בתוך נופים קארסטיים נהדרים נבחר לאתר מקדש. לצד הנופים, תוכלו להביט בבודהה המוזהב הענק השוכן במקדש.

    בריכת אמרלד ומעיין המים החמים

    אחת הפעילויות המשפחתיות הפופולריות ביותר בקראבי היא ללכת לבריכת האמרלד המפורסמת שבה צבע המים משתנה לאורך היום, בהתאם לזווית אור השמש.

    זה מקום יפה אבל אולי קצת פופולרי מדי אז נסו להגיע לכאן מוקדם או מאוחר ביום כדי להימנע מההמון הגרוע ביותר. אתה לא יכול לשחות בבריכת האזמרגד אבל יש מעיין מים חמים טבעי במרחק הליכה קצר, אז הביאו את התחפושות שלכם וטבלו.

    בריכת האזמרגד היא חלק מפארק יער Thung Teao, כ-50 ק"מ דרומית לעיר קראבי. יש שביל טבע נהדר דרך יער הגשם המושלם למשפחות מכיוון שהוא נותן לכולם את ההזדמנות לחקור קצת ג'ונגל בסביבה בטוחה. השביל הוא קצת פחות מ-3 ק"מ.

    צאו לסיור 4 האיים – שניהם!

    סירת לונגטייל על החוף בקו נגאי עם אי מאחור.  קראבי עם ילדים

    אחד מטיולי הסירה הטובים ביותר שתוכלו לקחת מהיבשת של קראבי ידוע בתור סיור 4 האיים. טיול יום זה ייקח אתכם לכמה איים מרהיבים בהם תקבלו את ההזדמנות לבלות זמן מה על החוף, לשנרקל, לאכול ארוחת צהריים ובאופן כללי להתרשם מהנופים של ארבעת האיים במערת פרה נאנג, האי טאפ, אי העוף ופודה. אִי

    באופן מבלבל, יש עוד סיור בן 4 איים שמגיע מקו לנטה ומבקר ב-4 איים שונים לחלוטין.

    אם כבר, הסיור הזה אפילו טוב יותר! זה ייקח אתכם לאי האהוב עלינו – Koh Ngai, ואז תצאו ממש מחוץ למחוז קראבי כשאתם מבקרים בקו קראדן ובקו מוק במחוז טראנג.

    בקו קראדן יש כמה מהשנורקלינג הטובים ביותר בסביבה, בעוד שבקו מוק נמצאת מערת האזמרגד המרהיבה. זה רק 3 איים! אני שומע אותך אומר, ובכן, הרביעי משתנה מעט אבל הוא בדרך כלל Koh Cheuk אי קטן בין נגאי למוק שבו יש שנורקלינג נפלא.

    חקור את העיר קראבי

    העיירה קראבי היא אולי לא העיר היפה בעולם אבל שווה לחקור אותה לכמה שעות. הוא מלא בבתי קפה מוזרים, ברים מקסימים ופארקים יפים. בערב, שוק הלילה של קראבי הוא אחד המקומות הטובים ביותר לעשות בו קניות ברחוב.

    אפשר למצוא כמעט הכל, מנעליים וחולצות יד שנייה ועד מוצרי אלקטרוניקה, צעצועים ומזכרות. זה מקום טוב לנסות מגוון של חטיפי אוכל רחוב טעימים וארוחות.

    במידת האפשר, כדאי לנסות ולחקור את קראבי בסוף שבוע כדי שתוכלו לבקר בשוק המדרחוב של סופי השבוע של קראבי.

    הפוקוס העיקרי כאן הוא על אוכל רחוב ויש מגוון עצום של דוכנים שמוכרים מנות טעימות להפליא מבשר מנגל ועד למדבריות מתוקים, לצד דוכני פירות טריים ומיצים.

    אם אתם מרגישים הרפתקנים יש גם כל מיני חרקים וחרקים מוזרים ונפלאים שאתם יכולים לאכול!

    סיור באי ג'יימס בונד

    אישה משקיפה לעבר פסגת הקארסט של האי ג'יימס בונד.  קראבי עם ילדים

    מפרץ פא נגה הוא אחד הנופים המרהיבים ביותר על פני כדור הארץ. הוא מופיע בסרט ג'יימס בונד 'האיש עם אקדח הזהב' והסרט מתחיל בצילום אווירי שעף דרך המפרץ על פני כל האיים.

    ישנם מאות איים קארסטים קטנים שעולים מתוך הים וזהו מקום יוצא דופן ויפה לחקור.

    סיור בסירה לאזור זה הוא בהחלט אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בקראבי עם ילדים. השייט בסירה מבקר באי ג'יימס בונד המפורסם (שם היה לאיש הרע את המאורה שלו) ותוכלו לקנות כמה תכשיטים למזכרת בזמן שאתם כאן. ראיתי את הסרט אבל, כמו רוב האנשים שמגיעים לסיור הזה, היופי הטבעי של האזור הוא המשיכה האמיתית.

    הסיור בסירה ייקח אתכם גם לכפר צועני ים מרתק וחלק מהסיורים כוללים אפשרות לבלות קצת זמן בשייט קיאקים באזור או לבקר בקו הונג המדהים.

    צאו לשיט קיאקים בביצות המנגרובים

    שייט קיאקים בקראבי עם ילדים

    אחת הפעילויות המשפחתיות הטובות ביותר בקראבי היא לחקור את הרשת הצפופה של ביצות מנגרובים ב-Ao Thalane בקיאק.

    שייט קיאקים זה תמיד כיף, אבל זו הרפתקה מיוחדת באזור הזה, שבה אתה יכול להתפתל בין המנגרובים עם פסגות אבן גיר המתנשאות ישירות מעליך. אתה אף פעם לא יודע מה יכול להיות מעבר לפינה והחופים הנסתרים בין פני הסלע מענגים.

    זהו בהחלט טיול שכדאי לעשות עם מדריך מכיוון שיהיה קל ללכת כאן לאיבוד לבד, אבל אתה יכול לארגן סיור שיתאים ליכולות ולתחומי העניין שלך.

    צאו לשייט בשקיעה

    כללנו כמה טיולי סירה ברשימה זו של אטרקציות בקראבי עם ילדים. זה בעיקר בגלל שנוף הים כאן כל כך מרהיב ולבטח אחת הסיבות העיקריות לבקר בקראבי.

    שייט בשקיעה יאפשר לכם לראות את קו החוף מסירת גרוטאות שייט מסורתית תחת האור הזהוב של השקיעה. המפרשים האדומים יתנופפו בבריזה כשאתם משקיפים מהסיפון, בעודכם נהנים מאוכל תאילנדי נהדר וקוקטיילים. 

    לסיום המושלם של היום, קפוץ מהסירה כדי לשנרקל ולשחות בין המים הביולוגים המדהימים.

    מקדש וואט קאו

    קראבי לא מפורסמת במקדשים כמו צ'אנג מאי או בנגקוק. אבל, יש כמה מקדשים ששווה לראות, במיוחד אם אינכם מתכננים ללכת צפונה יותר. אחד הטובים ביותר הוא מקדש Wat Kaew שהוא מקדש לבן יפהפה ורגוע. זהו מקדש טוב לבקר בו עם ילדים מכיוון שהם יכולים ליהנות מלראות דרקונים (מגולפים) וטווסים (אמיתיים).

    פארק כיף קראבי

    פארק השעשועים קראבי הוא פארק שעשועים יוצא דופן ומלא דמיון שנותן לכם גם את ההזדמנות לקום בין חופת יער הגשם.

    אם הילדים שלכם אמיצים וגובהם מעל 120 ס"מ, הם בטוח יאהבו את ההזדמנות לעוף בין צמרות העצים על חוטי רוכסן. אלה לא רק חוטי רוכסן בתקן ביצה למרות שהם קיבלו מגע של פנטזיה על ידי נושאים שמשמעותם שאתה יכול לעוף בשמים כמו הארי פוטר על מקל המטאטא שלו, או לרכוב על אופניים באוויר.

    Krabi Kart Speedway

    4 מרוצי קארט בקראבי עם ילדים

    קרטינג הוא תמיד כיף, והקורס הזה טוב במיוחד מכיוון שהמיקום ליד צוקי אבן גיר ענקיים הופך אותו לנוף מאוד. זו יכולה להיות פעילות לכל המשפחה מכיוון שילדים צעירים מכדי לנהוג במכוניות יכולים ללכת עם הוריהם בקארטים מיוחדים עם מושבים כפולים למירוץ סביב המסלול.

    באותו אתר נמצא קראבי פיינטבול פארק שבטוח יהיה להיט בקרב בני נוער. ראוי לציין שקארטינג ופיינטבול הן פעילויות די לוהטות לעשות באקלים קראבי.

    האקווריום החיצוני של קראבי או נאם מאו 

    אקווריומים הם תמיד להיט אצל הבנות שלנו והמרכז הקטן הזה מתמחה בגידול מינים בסכנת הכחדה מדגים קטנים ועד כרישים וצבים במיכלי מים מלוחים גדולים.

    הוא מנוהל על ידי ממשלת תאילנד, הכניסה חופשית ומהווה מקום טוב למשפחה ללמוד על המינים הללו ועל הצורך בשימור. הטנק עם דגי הליצן הוא כנראה הלהיט הגדול ביותר עם ילדים צעירים שאוהבים לראות נמוס מהחיים האמיתיים!

    ללכת לשנרקל

    אפשר לשנרקל מרבים מהחופים במחוז קראבי. יש לכם סיכוי טוב לראות כמה דגים צבעוניים ובמקומות מסוימים תמצאו אלמוגים (למרות שחלק גדול מהם פגום). אחד המקומות האהובים עלינו לשנרקל מהחוף בקראבי הוא Koh Ngai.

    לשנורקלינג טוב עוד יותר תצטרכו לצאת עם סירה לכמה מהאזורים הימיים השמורים יותר. 4 הסיורים באי שהוזכרו לעיל כוללים שניהם עצירות של שנורקלינג.

    במקומות כמו Ko Rok, Koh Haa, Koh Phi Phi ו-Koh Bida יש שנורקלינג מרהיב ויש לכם סיכוי לראות יצורים כמו כרישי שונית, קרניים, דגי תוכי, מלאכים וצבים בין רבים אחרים.

    האי הונג הוא אחד המקומות הכי מדהימים שהייתי בהם, תסתכל על התמונות היפות האלה!

    הישאר על אי

    עבורי, קראבי עוסקת רק בים ובאיים, אז יהיה חבל לבקר ולא לבלות לפחות כמה לילות באחד האיים.

    אתה יכול לנסות את Koh Phi Phi שהוא המרהיב ביותר עם צוקי אבן גיר ענקיים, מים צלולים וחופים מושלמים. הוא די עמוס ויש בו אווירה של מסיבות/תרמילאים, כך שאם תישארו כאן אולי תרצו להישאר קצת מחוץ לדרך באתר הנופש היחף היוקרתי Zeavola Resort. 

    אי נהדר נוסף בקראבי הוא Koh Lanta שלדעתנו מושלם למשפחות עם קילומטרים על קילומטרים של חופים חוליים יפים ואווירה משפחתית נהדרת. זהו אי גדול וחסר מעט את תחושת השליליות של חיי האי, אז אנחנו ממליצים להישאר בו כמה לילות ולשלב אותו עם קו נגאי.

    Koh Ngai הוא האי האהוב עלינו ובילינו בו שבועות רבים מושלמים בהנאה מהחוף, מהשנורקלינג והקיאקים ומהנופים הטובים להפליא.

    מתי לנסוע לקראבי

    ישנן עונות מחוזיות רטובות ויבשות באזור קראבי ובסך הכל הזמן הטוב ביותר לביקור הוא בין נובמבר למרץ. אל תשלול ביקור מחוץ לעונת השיא הזו מכיוון שיש יתרונות לביקור בזמנים אחרים.

    כתבנו פוסט שלם על מתי לבקר בקראבי, אז קרא את זה אם אתה רוצה לדעת יותר.

    איך מגיעים לקראבי

    לקראבי יש שדה תעופה בינלאומי עם טיסות מכמה מדינות שכנות כמו גם שפע של טיסות פנימיות בתוך תאילנד.

    טיסה לפוקט יכולה להיות אפשרות טובה מכיוון שיש עוד הרבה טיסות בינלאומיות. מפוקט, די קל להגיע לקראבי, עיין בפוסט הזה כדי לקבל את הדרכים הטובות ביותר לנסוע מפוקט לקראבי.

    לחלופין, אתה יכול לטוס לבנגקוק לפני שתמשיך לקראבי.

    ישנן טיסות תכופות מאוד בין קראבי לבנגקוק וצ'אנג מאי כך שתוכל בקלות לשלב את קראבי עם חלקים אחרים של תאילנד כדי לקבל תחושה נכונה של המדינה. יצרנו מסלול של 10 ימים לתאילנד כדי לעזור לך לתכנן את הטיול שלך.

    קל להגיע לקראבי גם אם אתה נוסע יבשתי, מכיוון שאוטובוסים מכל רחבי תאילנד (ומלזיה) מגיעים לעיר קראבי. רוב האיים בים אנדמן מחוברים היטב זה לזה וליבשת באמצעות סירת מנוע ומעבורת.

    מחשבות אחרונות על ביקור בקראבי עם ילדים

    אנו מקווים שנהניתם לקרוא את המדריך שלנו לטיולים לקראבי עם ילדים. יש כל כך הרבה פעילויות נהדרות ידידותיות למשפחות בקראבי, שהן מהוות את היעד המושלם לחופשה משפחתית או לחופשה. חזרנו כמה פעמים ומקווים שנחזור לשם בקרוב.

    אנחנו אוהבים את קראבי ומקווים שיהיה לך זמן נפלא שם!